تزیین دیوار پذیرایی، دکوراسیون بدون آن ناقص است!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

در ادامه این بخش با بساز و بچین همراه بمانید و با جدیدترین و شیک‌ترین ایده‌هایی که می‌توانید برای تزیین دیوار پذیرایی استفاده کنید، آشنا شوید.

بعد از تکمیل شدن چیدمان سالن پذیرایی، احتمالا چیزی که توجه را به خود جلب می‌کند، خالی بودن دیوارهاست! استفاده از لوازم تزیینی و دکوراتیو برای تزیین دیوار پذیرایی، به شما این امکان را می‌دهد تا چیدمان و دکوراسیون سالن پذیرایی را کامل کنید و سبک دکوراسیون منحصر به فردی که برای دکوراسیون پذیرایی در نظر گرفته‌اید را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید.

به طور کلی، وقتی صحبت از دکوراسیون و تزیین دیوار سالن پذیرایی می‌شود، گزینه‌های بی پایانی برای این منظور وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به نوع دکوراسیون و چیدمانی که برای این فضا انتخاب کرده‌اید، لوازم دکوراتیو و تزیینی که همخوانی و تناسب خوبی با نوع چیدمان شما دارند را انتخاب کنید. یا می‌توانید به سراغ گزینه‌های متفاوت بروید و فضای خود را متمایز کنید!

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای زیبا جلوه دادن دیوارهایتان در کوتاه‌ترین زمان، نصب تابلو بر روی دیوار است. این تابلوها، در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها از پوسترهای مینیمالیستی گرفته تا پوسترهای انتزاعی در دسترس هستند و می‌توانید متناسب با دکوراسیون منزل و سلیقه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

اما اگر به دنبال گزینه‌ای بهتر و جذاب‌تر از تابلوهای دکوراتیو هستید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این بخش با بساز و بچین همراه بمانید و با جدیدترین و شیک‌ترین ایده‌هایی که می‌توانید برای تزیین دیوار پذیرایی استفاده کنید، آشنا شوید.

 

3 قانون مهم برای تزیین دیوارها

در اینجا سه قانون کلی برای تصمیم گیری در مورد تزیین دیوار سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن وجود دارد که با در نظر گرفتن این قوانین، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را برای تزیین دیوار پذیرایی خود انتخاب کنید:

 

  1. به سبک کلی دکوراسیون منزل خود فکر کنید. دوست دارید سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن شما چه نوع حال و هوایی داشته باشد؟ هنگامی که ایده‌ای در ذهن داشته باشید، می‌توانید گزینه‌های موجود را با توجه به ایده خود محدود کرده و بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.
  2.  اندازه و شکل دیوارها را در نظر بگیرید. همه تزئینات روی هر دیواری زیبا به نظر نمی رسند. بنابراین مطمئن شوید که چیزی را انتخاب می‌کنید که معماری موجود خانه شما را تکمیل کند.
  3. از خلاقیت نترسید! چند عنصر غیرمنتظره را به فضای خود اضافه کنید و از اینکه با این انتخاب، فضای موجود چقدر سریع زنده می‌شود، شگفت زده خواهید شد.

 

در ادامه بهترین و جدیدترین ایده‌های تزیین دیوار پذیرایی را آماده کردیم:

 

پانل‌های دیواری با نورپردازی زیبا

پانل‌های دیواری با نورپردازی زیبا

استفاده از پانل‌های دیواری دارای نور LED، روشی منحصر به فرد برای زیباتر جلوه دادن دیوارهای سالن پذیرایی است و ظاهری ظریف و خیره کننده را برای دیوارها ایجاد خواهد کرد.

 

چراغ دیواری با طراحی مدرن و خاص

چراغ دیواری با طراحی مدرن و خاص

چراغ دیواری

هرچه روشنایی سالن پذیرایی بیشتر باشد، این فضا زیباتر دیده خواهد شد. یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید برای تزیین دیوار پذیرایی انتخاب کنید، چراغ دیواری با طراحی و خاص و مدرن است که ظاهری جذاب و منحصر به فرد را برای دیوارها ایجاد خواهند کرد.

 

شلف‌های دیواری برای قرار دادن گل و گیاه طبیعی

شلف‌های کندو شکل و گل و گیاه طبیعی

شلف دیواری و گلدان

اگر به استفاده از گل و گیاه طبیعی در فضای خانه علاقه مند هستید، می‌توانید با استفاده از شلف‌هایی که دارای شکل و طراحی خاصی هستند، مانند این شلف‌های کندو شکل یا شلف های نیم دایره‌ای بر روی دیوار، انواع گل و گیاه طبیعی را بر روی این شلف‌ها قار داده و کمی طراوت و شادابی به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعه: شلف دکوری، معجزه‌گر کوچک نظم و زیبایی در دکوراسیون

 

تابلوهای دکوراتیو فلزی

تابلوهای دکوراتیو فلزی

اگر به فکر خرید تابلو دکوراتیو هستید اما نمی‌خواهید به سراغ مدل‌های همیشگی تابلوهای دکوراتیو که دارای طرح‌های چاپ شده و قاب‌های شیشه‌ای هستند، بروید، بهترین پیشنهاد این است که این تابلوهای فلزی که به شکل فیگور خطی با آهن طلایی شیک هستند و ظاهری مدرن و درخشان را به همراه دارند را انتخاب کنید. این نوع آثار هنری می‌تواند هر رنگ دیواری را برجسته کند.

 

دیوارکوب فلزی به شکل برگ

دیوارکوب فلزی به شکل برگ

دیوارکوب فلزی

این دیوارکوب فلزی که با خط کشی ظریف ایجاد شده، باعث می‌شود این تابلو دیواری، علیرغم اندازه چشمگیرش زیبا و ظریف باشد و مطمئناً تأثیر چشمگیری را بدون تأثیرگذاری بر دکوراسیون اطراف ایجاد می‌کند.

 

دکور دیواری به شکل جوجه تیغی از جنس برنج

دکور دیواری به شکل جوجه تیغی از جنس برنج

در چند سال اخیر، استفاده از مجسمه‌های فلزکاری شده محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند! بنابراین اگر می‌خواهید یک اثر هنری ارزشمند و در عین حال خاص را برای تزیین دیوار پذیرایی مورد استفاده قرار دهید، این مجموعه خاص از دکور دیواری به شکل جوجه تیغی که از فلز برنج ساخته شده است، می‌تواند بهترین گزینه برایتان باشد.

 

مجموعه مجسمه دیواری مشکی و طلایی

مجموعه مجسمه دیواری مشکی و طلایی

دیوارکوب مشکی و طلایی

این مجسمه‌های دیواری با ترکیب رنگ مشکی و طلایی، می‌توانند به سادگی ظاهری لوکس و منحصر به فرد را برای دیوارها ایجاد کنند و دکوراسیون سالن پذیرایی شما را چند درجه ارتقا دهند.

 

تابلو دکوراتیو مدرن با طراحی خاص 

تابلو دکوراتیو مدرن با طراحی خاص 

خطوط برجسته سیاه، طلایی و سفید به این مجسمه دیواری سه بعدی، ظاهری هنرمندانه و رسا بخشیده است. این تابلو دکوراتیو برای تکمیل دکوراسیون داخلی خانه هایی که به سبک مدرن، معاصر و صنعتی هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

 

ساعت دیواری دکوراتیو

ساعت دیواری مرمری

ساعت دیواری دکوراتیو

ساعت دیواری، یکی از اکسسوری‌های ضروری برای هر فضایی است. شما می‌توانید در هنگام انتخاب ساعت دیواری به سراغ مدل‌هایی بروید که دارای طراحی جذاب و زیبایی هستند تا بتوانید از ان به عنوان یک عنصر تزیینی برای دیوار پذیرایی نیز استفاده کنید.

 

دیوارکوب چرمی برای تزیین دیوار پذیرایی

دیوارکوب چرمی برای تزیین دیوار پذیرایی

دیوارکوب چرمی برای تزیین دیوار پذیرایی

 این دیوارکوب خاص، یک قطعه فوق‌العاده‌ای برای نصب کردن بالای کنسول یا روی دیوار خالی است و جلوه‌ای لوکس و منحصر به فرد را برای دیوار پذیرایی ایجاد خواهد کرد.

 

آویز دیواری مکرومه بافی شده

آویز دیواری مکرومه بافی شده

آویز دیواری مکرومه بافی شده

همانطور که می‌دانید در چند سال اخیر، تزئینات مکرومه بافی شده، مجددا محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و به یک عنصر تزیینی زیبا و خیره کننده برای اکثر خانه‌ها تبدیل شده‌اند.بنابراین اگر تمایل دارید یک اثر هنری ارزشمند را برای تزیین دیوار پذیرایی خود داشته باشید، بهترین پیشنهاد این است که به سراغ آویز دیواری مکرومه با اندازه بزرگ بروید و آن را در مرکز دیوار و در بالای بزرگترین مبل نصب کنید.

 

ست سبدهای حصیری دیواری

ست سبدهای حصیری دیواری

ست سبدهای حصیری دیواری

این مجموعه سبد حصیری دیواری، یک ترکیب جذاب را برای هر فضای خالی ایجاد می‌کند. شما می‌توانید این سبدهای حصیری را در سایز و اندازه‌های مختلف و در طرح و رنگ زیبا تهیه کنید و یکی از دیوارهای سالن پذیرایی را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون آشپزخانه حصیری، همه چیز سبد حصیری نیست!

 

گالری دیواری برای تزیین دیوار پذیرایی

گالری دیواری برای تزیین دیوار پذیرایی

گالری دیواری برای تزیین دیوار پذیرایی

از دیگر گزینه‌های بسیار عالی برای تزیین دیوار پذیرایی، استفاده از قاب‌های یک شکل و یک رنگ در سایز و اندازه‌های مختلف است که به شما این امکان را می‌دهد تا یک گالری دیواری زیبا از عکس‌های خانوادگی، آثار هنری، چاپ‌های جذاب و غیره ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: تابلو پشت مبل، دیوار خانه ات را خالی نذار!

 

آینه دکوراتیو با طراحی خاص

آینه دکوراتیو با طراحی خاص

آینه دکوراتیو با طراحی خاص

آینه دکوراتیو، یکی از گزینه‌های محبوب برای تزیین دیوار است اما اگر می‌خواهید دیوار پذیرایی را به زیباترین شکل ممکن و با استفاده از آینه دکوراتیو تزیین کنید، بهتر است به سراغ نمونه‌هایی که دارای طراحی منحصر به فرد و جذابی هستند بروید، تا زیبایی بیشتری را برای دکوراسیون سالن پذیرایی ایجاد کنید. این ست آینه زیبا را می‌توان تا جایی که دوست دارید به هم نزدیک یا دور از هم آویزان کرد و برای استفاده در بالای مبل یا کنسول با هر اندازه‌ای عالی است.

 

شلف دیواری با آثار هنری منحصر به فرد

شلف دیواری با آثار هنری منحصر به فرد

شلف دیواری با آثار هنری منحصر به فرد

از دیگر پیشنهادهایی که برای تزیین دیوار پذیرایی وجود دارد، استفاده از شلف دیواری معلق است که می‌توانید در سایز و اندازه‌های مختلف، بر روی دیوار نصب کرده و روی آن را با آثار هنری منحصر به فرد، تابلوهای دکوراتیو، وسایل دکوری، کتاب، شمع و غیره تزیین کنید و یک دیوار شیک و زیبا ایجاد کنید.

 

تابلو دیواری با طرح و نقش فانتزی

تابلو دیواری با طرح و نقش فانتزی

تابلو دیواری با طرح و نقش فانتزی

تابلوها، یکی از بهترین ایده‌ها برای تزیین دیوار پذیرایی هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا طرح و نقش مورد علاقه خود را که تناسب خوبی با دکوراسیون منزل دارد را انتخاب کرده و دیوارها را به راحتی تزیین کنید.

 

کلام آخر

برای تزیین دیوار پذیرایی گزینه‌های نامحدودی وجود دارد که در این مقاله، تعدادی از محبوب‌ترین ایده‌ها را معرفی کردیم تا بتوانید با الهام گرفتن از انها، بهترین لوازم تزیینی و دکوراتیو را برای تزیین دیوارهای خانه خود انتخاب کنید. 

شما چه پیشنهادی برای تزیین دیوار سالن پذیرایی دارید؟ ما پیشنهادهای جذاب شما را به این مطلب اضافه می‌کنیم.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید