مبل قهوه ای با چه رنگی ست می شود؟ شیک‌ترین ترکیب‌های رنگی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

مبل قهوه ای در کوراسیون با چه رنگ‌هایی می‌توان ست کرد؟ جذاب‌ترین پیشنهادهای ست کردن مبل قهوه ای با رنگ های دیگر را در این مطلب ببینید.

امروزه در بسیاری از خانه‌ها و حتی ادارات از مبلمان قهوه‌ای استفاده می‌شود. قهوه‌ای رنگ طبیعی چوب بوده که زیبایی خاصی داشته و بسیار شیک به نظر می‌رسد. مبل قهوه‌ای با چه رنگی ست می‌شود؟ چنین مبلمانی قابلیت ست شدن با رنگ‌های مختلف را دارد که هرگز از مد خارج نشده و در ترکیب با رنگ‌های دیگر محیط را از سادگی و یکنواختی خارج می‌کند‌.

 

مبلمان قهوه‌ای

نمایی زیبا از مبل قهوه ای

رنگ قهوه‌ای در روانشناسی جزو رنگ‌های برتر بوده و از آن به عنوان رنگ ثروتمندان یاد می‌شود زیرا حس قوت و استقلال را در افراد تقویت می‌کند. رنگ قهوه‌ای به خاک و طبیعت نزدیکی بسیاری دارد که حس گرما و آرامش به اتاق بخشیده و احساس راحتی را افزایش می‌دهد از این رو از آن در مبلمان راحتی استفاده می‌شود. قهوه‌ای رنگی گرم و خنثی بوده که حس صمیمیت و دلپذیری را افزایش داده که محیطی دوستانه برای تعامل و ارتباط بیشتر به وجود می‌آورد.

مبل قهوه‌ای یکی از مبل‌های رایج و محبوب بوده که در بسیاری از خانه‌ها و ادارات دیده می‌شود. از رنگ قهوه‌ای در بدنه، روکش مبل یا هر دو استفاده می‌شود. مبلمان قهوه‌ای را با رنگ‌های مختلفی می‌توان ست کرد تا فضا زیباتر دیده شده و دکوراسیون ایده‌آل به وجود آید. با ما در این قسمت از سایت بساز و بچین همراه بمانید تا بیشتر با نحوه ست کردن مبل قهو‌ه‌ای با رنگ‌های دیگر آشنا شویم.

 

ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های دیگر در دکوراسیون

ترکیب مبل قهوه ای با رنگ های دیگر

ترکیب مبلمان قهوه‌ای با رنگ‌های دیگر در دکوراسیون فضایی زیبا و دوست داشتنی به وجود می‌آورد، از جمله:

 

کرم رنگی محبوب برای ست کردن با مبلمان قهوه‌ای

کرم رنگی محبوب برای مبلمان قهوه‌ای

به طور ناخودآگاه از گذشته تا به امروز اولین رنگی که برای ست کردن مبلمان قهوه‌ای به ذهن می‌رسد، کرم است. کرم رنگی روشن بوده که در کنار قهوه‌ای شیک و جذاب دیده می‌شود؛ از این رو می‌توان فرش، جلومبلی، عسلی، پرده، کوسن، لوستر، پوشاننده دیوار و .... را کرم سفارش داد تا در کنار مبل قهوه‌ای خودنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: مکمل رنگ کرم در دکوراسیون منزل چه رنگ هایی است؟

 

ست کردن مبل قهوه‌ای با سفید

مبل قهوه ای+ سفید

سفید رنگ بسیار رایجی است که در بخش بزرگی از دکوراسیون داخلی مانند دیوارها از آن استفاده می‌شود. مبل قهوه‌ای قابلیت ست شدن با رنگ سفید را دارد که فضا را از تکراری بودن خارج کرده و آن را غیر یکنواخت می‌کند. شاید به همین دلیل است که در بسیاری از خانه‌ها چه در داخل و چه در خارج ایران مبلمان قهوه‌ای بوده و دیوارها سفید ساده هستند. برای ایجاد تنوع بیشتر می‌توان از کوسن، شال مبل و ... سفید استفاده کرد تا هماهنگی بیشتری در ترکیب مبل قهوه‌ای با محیط به وجود آید.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون منزل با رنگ سفید + تصاویر

 

زرد رنگی مناسب برای هم‌نشینی با مبلمان قهوه‌ای

مبل قهوه ای+ زرد

رنگ زرد در کنار مبلمان قهوه‌ای بسیار شیک و زیبا دیده می‌شود. انواع مختلف طیف رنگ زرد را می‌توان با مبل قهوه‌ای ست کرد که حس شادی و طراوت را در خانه‌ها زنده کرده و جلوه‌ای جذاب به وجود می‌آورد. رنگ زرد را می‌توان به صورت خردلی مورد استفاده قرار داد که خردلی نیز رنگی مناسب برای ست کردن با مبلمان قهوه‌ای محسوب می‌شود.

 

ست کردن مبلمان قهوه‌ای با رنگ نارنجی

مبل قهوه ای+  نارنجی

نارنجی رنگی جذاب و پر انرژی بوده که در کنار رنگ قهوه‌ای بسیار زیبا دیده می‌شود. نارنجی را می‌توان به صورت کوسن، پرده، فرش، رومیزی، کاغذ دیواری، تابلو و ... در کنار مبلمان قوه‌ای استفاده کرد که انرژی مثبت را در فضا پراکنده و حس تازگی به وجود می‌آورد. حتی می‌توان در کنار رنگ نارنجی از رنگ زرد هم استفاده کرد که ترکیب این دو با مبلمان قهوه‌ای بسیار جالب دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره دکوراسیون رنگ نارنجی + جدیدترین مدل ها

 

قرمز انتخابی جسورانه برای مبل قهوه‌ای

مبل قهوه ای+ قرمز

رنگ قرمز یکی از رنگ‌های خاص بوده که انتخاب آن نیاز به جسارت دارد. این جسارت زمانی به اوج می‌رسد که قرمز با رنگی مانند قهوه‌ای انتخاب شود. ست کردن مبلمان قهوه‌ای با قرمز بسیار راحت بوده طوریکه می‌توان حتی در گوشه‌هایی از فرش یا هر وسیله دیگری مانند آباژور از رنگ قرمز استفاده کرد.

 

ست مبل قهوه‌ای با رنگ سبز

مبل قهوه ای+  سبز

شاید برای شما هم سوال باشد که مبل راحتی قهوه‌ای با چه رنگی ست میشه؟ طیف‌های مختلف رنگ سبز را می‌توان با مبلمان قهوه‌ای ست کرد که هماهنگی بسیار شیک و زیبایی به وجود می‌آورد. رنگ سبز رنگی دوست داشتنی و آرام بخش بوده که که در کنار رنگ قهوه‌ای تعادل زیبایی را ایجاد می‌کند. استفاده از رنگ سبز در اکسسوری‌ها رایج بوده که می‌توان پا فراتر گذاشته طوریکه روکش صندلی‌های تکی را سبز و کاناپه را به رنگ قهوه‌ای انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: 60 دکوراسیون منزل با رنگ سبز + تصاویر

 

ست کردن مبل قهوه‌ای با آبی

مبل قهوه ای+ آبی

آبی رنگی خنثی و آرام‌بخش بوده که در کنار رنگ قهوه‌ای بسیار زیبا و دلنشین دیده می‌شود. رنگ آبی حس تازگی و شادابی به وجود آورده که می‌توان در آیتم‌های کوچک و جزئی برای هماهنگ کردن با رنگ قهوه‌ای مبل استفاده کرد. طیف‌های مختلف آبی در کنار قهوه‌ای یادآور ترکیب ساحلی بوده  که می‌توان از عناصر دریایی مانند صدف، گوش ماهی و ... برای تزئین و به عنوان اکسسوری استفاده کرد. آبی کاربنی، سرمه‌ای ، فیروزه‌ای و ... نیز در کنار مبلمان قهوه‌ای رنگ زیبا دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد رنگ آبی در دکوراسیون داخلی را اینجا بخوانید

 

صورتی زیبا در کنار مبل قهوه‌ای

مبل قهوه ای+ صورتی

مبلمان قهوه‌ای دیگر با چه رنگ‌های ست می‌شوند؟ صورتی رنگ دلنشینی است که می‌توان از آن در مبلمان قهوه‌ای استفاده کرد. رنگ صورتی روشن در کنار مبل قهوه‌ای تیره یا بالعکس صورتی تیره در کنار مبل قهوه‌ای روشن تضاد بصری جالبی ایجاد کرده که به زیبایی طراحی داخلی و دکوراسیون می‌افزاید. سرخابی نیز از طیف‌های رنگ صورتی بوده که قابلیت ست شدن با مبلمان قهوه‌ای را دارد.

 

مبل قهوه‌ای و خاکستری (طوسی)

مبل قهوه ای+ طوسی

از انواع مبلمانی که امروزه مد شده‌اند بدنه قهوه‌ای داشته و رنگ پارچه طوسی است. طوسی / خاکستری به نوعی القا کننده سبک مدرن – صنعتی بوده که به دلیل خنثی بودن هر دو رنگ ترکیبی جالبی را ایجاد می‌کنند. مبل قهوه ای روشن با فرشی ست میشه؟ مبل قهوه‌ای‌ روشن را می‌توان با فرش طوسی ست کرد که هماهنگی زیبایی را در کنار روکش طوسی مبلمان به وجود می‌آورد. برای ایجاد تنوع بیشتر می‌توان کوسن، اکسسوری و .. را به رنگ سفید، آبی فیروزه‌ای یا صورتی انتخاب کرد تا سه رنگ در کنار یکدیگر ترکیبی خارق‌العاده به وجود آورند.

 

پیشنهاد مطالعه:

 

کلام آخر

پاسخ مبل قهوه‌ای با چه رنگی ست می‌شود را گرفتیم. رنگ‌های متنوع نظیر زرد، سبز، نارنجی، سفید و ... قابلیت ست شدن با مبل قهوه‌ای را دارند که جلوه زیبایی به وجود آورده که می‌توان از آن برای طراحی داخلی و دکوراسیون ایده‌‌آل استفاده کرد.

گروه مجریان و فروشندگان در بساز و بچین در کنار شما هستند تا بتوانید دکور خانه خود را به زیبایی تمام انتخاب نموده و بچینید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید