لوستر اتاق کودک، وقتی سقف اتاقش براش قصه می‌گه!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
تعداد رای‌دهندگان:
۶
۵

انواع لوستر و آباژور اتاق کودک، لوستر اتاق کودک را با چی ست کنیم؟ نکات مهم و کاربردی هنگام خرید لوستر اتاق کودک، مرکز فروش لوستر اتاق کودک در تهران

دنیای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی است که با استفاده از وسایل اطراف چیزهای تازه‌ای را کشف می‌کنند و این حس شادابی و سرزندگی را به صورت انرژی مثبت به اطرافیان خود برمی‌گردانند. تزیینات اتاق کودک به او این امکان را می‌دهد که با اشیای موجود در دیزاین و طراحی دکوراسیون اتاق ارتباط برقرار کند. نورپردازی اتاق ارتباط مستقیمی با سلامت روحی و جسمی کودک دارد که از طریق لوستر و چراغ خواب فراهم خواهد شد. لوستر اتاق کودک همواره مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی منزل قرار داشته است.

از لوستر کودک برای زیبا و فانتزی نشان دادن اتاق بچه استفاده می‌شود که متناسب با هر طرح و سبک دکوراسیونی هستند که می‌توان آن‌ها را در اشکال گوناگون تهیه کرد. اگر تاکنون سیسمونی تهیه نکرده‌اید، قصد تغییر دکوراسیون اتاق کودک را دارید یا می‌خواهید لوستر اتاق فرزندتان را عوض کنید در این بخش از بساز و بچین اطلاعات مفید و سودمندی را درباره لوستر کودکانه اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

منظور از لوستر کودک چیست؟

لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک آدم فضایی

لوستر وسیله‌ای برای نگهداشتن چند لامپ است که به سقف نصب می‌شود. شکل ظاهری لوسترها طوری است که در قسمت بالایی ثابت بر روی سقف قرار گرفته و قسمت پایینی آن آویزان می‌شود. اتاق کودک نخستین جایی است که فرزند با آن انس می‌گیرد بنابراین باید طوری باشد که کودک از ماندن در اتاق خواب لذت ببرد.

لوستر اتاق کودک وسیله‌ای است که دارای یک یا چند لامپ بوده که به شکل فانتزی و زیبا در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا علاوه بر روشن کردن محیط اتاق، باعث زیبایی دکوراسیون شوند. لوستر کودک به دلیل داشتن اشکال زیبا و فانتزی فقط در اتاق کودک قابل استفاده است.

 

انواع لوستر و آباژور اتاق کودک

لوستر اتاق کودک بالون

در بازار دو نوع روشنایی اتاق کودک وجود دارند که بنا به سلیقه و فضا می‌توان نوع مناسب آن را تهیه کرد. انواع روشنایی و لوستر کودکانه موجود در بازار عبارتند از:

 

لوستر اتاق کودک آویزان

لوستر اتاق کودک پنگوئن

بیشتر لوسترهای موجود در بازار حالت آویزان دارند. لوسترهای آویزان طوری هستند که قسمت نگهدارنده آن بر روی سقف نصب شده و بعد از آن قسمت پایینی حالت آویزانی پیدا می‌کند. لوستر اتاق کودک مدل آویزان معمولا در مرکز سقف نصب می‌شود تا علاوه بر تناسب با دکوراسیون باعث ایجاد زیبایی و روشنایی مناسب شود.

 

آباژور اتاق کودک

لوستر اتاق کودک ثابت

روشنایی اتاق کودک مدل آباژور حالت غیر آویزان داشته و کاملا ثابت است. این روشنایی‌های ثابت نقش چراغ خواب را ایفا کرده و نورپردازی آنها در یک جهت خاص بوده که این قضیه برعکس لوسترهای آویزان است. لوسترهای آویزان برخلاف روشنایی‌های ثابت تمام فضای اتاق را روشن می‌کنند.

 

لوستر اتاق کودک را با چی ست کنیم؟ | ست کردن لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک زیبا

لوستر اتاق کودک شخصیت کارتونی

خرید لوستر کودک با توجه به دکوراسیون اتاق انجام می‌شود. برای اینکه بتوان لوستر مناسبی را انتخاب کرد علاوه بر ابعاد باید مدل و فرم آن را هم در نظر گرفت. بیشتر لوسترهای اتاق کودکان فانتزی و برگرفته از شخصت‌های کارتونی بوده که می‌توان آن‌ها را با پرده، فرش، روتختی، کاغذ دیواری و ... ست کرد.

نوع دیگری از لوسترهای کودکانه وجود دارند که ساده بوده و آن‌ها را از نظر رنگ می‌توان با اتاق خواب ست کرد. بیشتر این رنگ‌ها فانتزی و پاستلی هستند که به راحتی با دکوراسیون اتاق کودک هماهنگ می‌شوند.‌

 

انتخاب شما چیست؟ کدام یک از لوسترها را برای اتاق کودک خود ترجیح می‌دهید؟

 

مزایای خرید لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک فضانورد

لوستر اتاق کودک اژدها

لوستر کودکان با فروش بسیار خوبی مواجه است زیرا بسیاری از والدین تمایل دارند اتاق فرزند آن‌ها نسبت به کل خانه بهتر و زیباتر به نظر برسد تا کودک خود را شاد ببینند. از مزایای خرید لوستر کودک برای اتاق خواب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن کم
  • نصب آسان
  • قیمت مناسب
  • ایجاد زیبایی در اتاق کودک
  • زیبایی خاص و منحصر به فرد
  • کارایی بالا نسبت به چراغ خواب‌
  • قابلیت ست شدن با سایر وسایل اتاق کودک
  • داشتن طرح‌های فانتزی و جذاب متناسب با شخصیت کودکان
  • تقویت حس آرامش در کودکان هنگام روشن شدن چراغ سقفی (لوستر)

برخی از لوسترهای کودک از نوع گران قیمت‌تر و لاکچری بوده که قابلیت تغییر رنگ و پخش کردن موزیک را دارند که یک مزیت بزرگ برای این محصول به شمار می‌آید.

 

حتما بخوانید:

 

نکات مهم و کاربردی هنگام خرید لوستر اتاق کودک

لوستر اتاق کودک تک شاخ

لوستر اتاق کودک رنگی رنگی

قیمت اولین نکته مهم در خرید لوستر کودک است. با توجه به بودجه و سلیقه‌ خود و فرزند می‌توانید مدل خاص را با هر قیمتی خریداری کنید زیرا لوسترهای کودکانه از نظر قیمتی در تنوع بسیار بالا موجود هستند. جنس اغلب لوسترهای کودکی از بدنه‌ فلزی با روکش پارچه‌ای یا پلاستیکی بوده که مورد پلاستیکی به دلیل داشتن وزن کمتر و فانتزی بودن برای کودکان مناسب‌تر است. لوستر انتخابی باید وزن کمی داشته باشد تا هنگام نصب آن اذیت نشوید و از نظر ایمنی آسوده خاطر باشید.

بهتر است مدل انتخابی‌ در تناسب رنگ و ظاهر با وسایل اتاق خواب کودک باشد تا اتاق کودک را زیباتر کند. همچنین درباره لامپی که به لوستر می‌خورد از فروشنده سوال کنید. لامپ‌هایی که به سختی در بازار پیدا می‌شوند دردسر بوده و بهتر است از خرید لوستر مربوطه خودداری کنید.

 

مرکز فروش لوستر اتاق کودک در تهران

لوستر اتاق کودک پروانه

لوستر اتاق کودک فروزن

لوستر اتاق کودک فضا و آسمان

مراکزی وجود دارند که عمدتا به فعالیت خاصی مشغول هستند. برای خرید لوستر مخصوص اتاق کودک می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر اقدام نموده یا به لاله زار تهران از سر مهران تا خیابان انقلاب و همچنین خیابان پانزده خرداد سمت مسجد کربلایی‌ها بروید که پر از انواع مدل‌های شیک بوده که بورس لوستر اتاق کودک محسوب می‌شوند.‌

 

پیشنهاد مطالعه:

 

کلام آخر

خرید لوستر اتاق کودک به قدری جذاب است هر فردی ناخودآگاه ساعت‌ها در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی غرق دیدن انواع آن می‌شود.

اگر شما هم فرزندی دارید که می‌خواهید دستی به اتاق او بکشید گروه های دکوراسیون کودک و نوجوان در بساز و بچین در خدمت شما عزیزان هستند تا یک اتاق ایده‌آل و جذاب برای فرزند دلبند خود بسازید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
مریم
۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۱

چقدر ایده های جالبی بوووود

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید