دکوراسیون منزل مدرن و شیک، اینجا کمتر بیشتر است!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

طراحی داخلی و دکوراسیون به سبک مدرن چگونه است؟ عناصر اصلی در دکوراسیون منزل مدرن و شیک، ایده‌های جدید برای دکوراسیون منزل مدرن و شیک

سبک دکوراسیون منزل مدرن و شیک، یکی از سبک‌های طراحی داخلی است که در اوایل قرن بیستم ظهور کرد و همچنان الهام بخش طراحان داخلی معاصر است. نکته‌ای که باید در رابطه با دکوراسیون داخلی به سبک مدرن بدانید این است که این سبک با خطوط تمیز، فرم‌های ارگانیک، پیچیدگی کمتر و عملکرد بالا تعریف می‌شود و می‌تواند جذابیت دکوراسیون منزل را چند برابر کند.

برای اینکه بدانید چگونه دکوراسیون منزل مدرن و شیک داشته باشید و جدیدترین نمونه‌ها از دکوراسیون مدرن و شیک را ببینید و ایده بگیرید، حتما در ادامه این بخش با بساز و بچین همراه بمانید.

 

طراحی داخلی و دکوراسیون به سبک مدرن چگونه است؟

طراحی مدرن یک سبک طراحی داخلی است که با پالت رنگی تک رنگ، خطوط تمیز، مینیمالیسم، مواد طبیعی و نور طبیعی مشخص می‌شود. این سبک از طراحی دکوراسیون، به طور خاص به یک جنبش زیباشناختی تاریخی اشاره دارد که از اوایل تا اواسط قرن بیستم رخ داد. اگرچه اغلب طراحی مدرن با اصطلاح "طراحی معاصر" اشتباه گرفته می شود یا به جای یکدیگر استفاده می‌شوند، اما طراحی مدرن یک سبک متمایز است.

 

عناصر اصلی در دکوراسیون منزل مدرن و شیک

اگرچه طراحی دکوراسیون به سبک مدرن را می‌توانید با سایر سبک‌های طراحی مثل روستیک، بوهمی و غیره ترکیب کنید اما عناصری وجود دارند که به طور خاص، برای یک سبک طراحی مدرن و ناب ضروری هستند. بنابراین اگر می‌خواهید دکوراسیون منزل مدرن و شیک داشته باشید، باید این عناصر را در طراحی دکوراسیون منزل خود بگنجانید:

 

  • خطوط تمیز: خانه های مدرن با خطوط تمیز و مستقیم و حداقل تزئینات ساخته می‌شوند.
  • دکوراسیون منزل مینیمال: فضاهای مدرن عاری از شلوغی و تزئینات غیر ضروری هستند. در واقع دکوراسیون مدرن کارکرد را بر مد ترجیح می دهد.
  • رنگ های خنثی: در طراحی دکوراسیون منزل مدرن و شیک، از رنگ‌های سفید، بژ، خاکستری، مشکی و پاستلی استفاده می‌شود و کاربرد رنگ‌های خنثی در آن بیشتر از سایر رنگهاست.
  • پلان طبقه باز: در دکوراسیون منزل به سبک مدرن بهتر است که به جای دیوار، از مبلمان برای تمایز بین فضاهای یک خانه با پلان باز استفاده کنید. به عنوان مثال، یک جزیره آشپزخانه می‌تواند آشپزخانه را از اتاق ناهارخوری جدا کند و یک مبل سکشنال می‌تواند تعریفی را برای یک اتاق نشیمن باز به ارمغان بیاورد.
  • مبلمان کوتاه و بلند: مبلمان بلندی که در پایین زمین قرار گرفته‌اند، اگر از مواد طبیعی مانند چوب یا فلز رنگ نشده نیز ساخته شده باشند، می‌توانند ظاهری مدرن به خانه شما ببخشند. روکش‌های چرم و پارچه، روکش‌های چوبی، شیشه، کروم، استیل و بتن نیز روکش‌های محبوب برای مبلمان مدرن هستند.

 

پیشنهاد مطالعه: آینه کاری مدرن روی دیوار برای دکوراسیونی پرنور و امروزی

 

ایده‌های جدید برای دکوراسیون منزل مدرن و شیک

در ادامه نمونه‌های جدید و جذابی از طراحی دکوراسیون منزل مدرن و شیک را ببینید و ایده بگیرید:

 

اتاق نشمین با طراحی جذاب به سبک مدرن

اتاق نشمین با طراحی جذاب به سبک مدرن

هر کسی می تواند یک اتاق نشیمن شیک را گرم و دلپذیر جلوه دهد؛ تنها کاری که باید انجام داد این است که از لوازم جانبی و اکسسوری‌های متفکرانه استفاده کنید. این اتاق نشمین با سرامیک‌های جذاب، مبلمان خاص به سبک مدرن و آثار هنری چشم نواز، ظاهری فوق العاده لوکس و مدرن پیدا کرده است که مطمئنا شما نیز از مشاهده آن لذت می‌برید.

 

طراحی دکوراسیون منزل مدرن و شیک با مبلمان خاص

مبلمان با طراحی خاص در دکوراسیون مدرن

طراحی دکوراسیون منزل مدرن و شیک با مبلمان خاص

انتخاب مبل و صندلی، با شکل و ظاهری خاص و غیر معمول، یک راه مطمئن برای ایجاد جذابیت بصری به لوازم ضروری اتاق نشیمن است که می‌تواند ظاهری مدرن و در عین حال شیک را برای فضای نشمین ایجاد کند.

 

طراحی دکوراسیون درخشان و زیبا به سبک مدرن

طراحی دکوراسیون درخشان و زیبا به سبک مدرن

اگر دوست دارید کمی رنگ و درخشش را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید، بهترین پیشنهاد این است که در کنار رنگ‌های خنثی، از رنگ‌های درخشان مثل زرد و طلایی استفاده کنید و مطمئن باشید با این انتخاب، در هر ساعت از شبانه روز، احساس فوق العاده‌ای در هنگام حضور در این فضا خواهید داشت.

 

دکوراسیون منزل مدرن با مبلمان چرمی و خاص

دکوراسیون منزل مدرن با مبلمان چرمی و خاص

اگر می‌خواهید طراحی دکوراسیون منزل مدرن و خاص داشته باشید، شاید استفاده از ترکیب چرم و چوب در کنار هم بتواند این خاص بودن را فراهم کند و ظاهر مدرن‌تری برای فضایی که در اختیار دارید، ایجاد نماید.

 

طراحی دکوراسیون اتاق نشمین مدرن به سبک استوایی

طراحی دکوراسیون اتاق نشمین مدرن به سبک استوایی

این فضا، به دلیل مدل مبلمان و طرح و رنگی که برای آن انتخاب شده، نه تنها ظاهری مدرن و شیک را برای دکوراسیون اتاق نشمین ایجاد کرده است، بلکه به طور شبانه روزی حال و هوای تعطیلات را ارائه می دهد.

 

پیشنهاد مطالعه: پرده سالن پذیرایی، از طرح‌های مدرن و ساده تا شلوغ و تجملاتی!

 

خاص‌ترین نمونه از طراحی دکوراسیون منزل مدرن و شیک

خاص‌ترین نمونه از طراحی دکوراسیون منزل مدرن و شیک

برای اینکه اتاق نشیمن خود را زیباتر کنید، با اشکال مختلف بازی کنید. استفاده از یک کاناپه منحنی شکل و پاف چرمی با شکل و ظاهر خاص در کنار میز پذیرایی شیشه‌ای با پایه گوی مانند و دیوار شومینه زیبا و چشم نواز، ظاهر فوق العاده مدرن و جذابی را برای این فضا ایجاد کرده است.

 

ایجاد فضای آرامش بخش با طراحی دکوراسیون مدرن و شیک

ایجاد فضای آرامش بخش با طراحی دکوراسیون مدرن و شیک

با استفاده از مبلمان سفید با طراحی شیک و مدرن و ترکیب ان با صندلی‌های حصیری و زیبا، می‌توانید فضایی آرامش بخش و مدرن را برای اتاق نشمین خود ایجاد کرده و فضایی فوق العاده برای گذراندن اوقات خود با خانواده و دوستانتان داشته باشید.

 

طراحی دکوراسیون منزل مدرن و شیک با یک دیوار نقاشی شده و خاص

طراحی دکوراسیون منزل مدرن و شیک با یک دیوار نقاشی شده و خاص

اگر به دنبال طراحی یک اتاق نشیمن مدرن هستید و می‌خواهید چیزی جدید و متفاوت را تجربه کنید، نگاهی دقیق به این فضا بیاندازید که چگونه این اتاق خاکستری و چوبی با مبلمان ساده و مدرن، با استفاده از یک نقاشی دیواری بزرگ یا کاغذ دیواری خاص روی یک دیوار، جلوه‌ای عالی و خاص پیدا کرده و جذابیت فضا را چند برابر کرده است.

 

دکوراسیون منزل مدرن با ترکیب رنگ صورتی و طوسی

دکوراسیون منزل مدرن با ترکیب رنگ صورتی و طوسی

رنگ صورتی واقعاً می‌تواند هر فضایی را زیبا کند. این سالن با ترکیب رنگ خاکستری ملایم، یک درخت داخلی و مجموعه‌ای از نورهای سقفی و ترکیب آن با رنگ صورتی در صندلی و کابینت‌ها، ظاهری مدرن و آرام را پیدا کرده که می‌تواند جز بهترین انتخاب‌ها برای دکوراسیون منزل مدرن و شیک باشد.

 

دکوراسیون منزل مدرن با ترکیب رنگ خیره کننده

دکوراسیون منزل مدرن با ترکیب رنگ خیره کننده

اگرچه گفته می‌شود که در سبک طراحی مدرن از رنگ‌ها خنثی استفاده کنید، اما مدرنیست‌ها جایی برای این اتاق نشیمن رنگارنگ دارند. مجموعه‌ای از لامپ‌های مختلف، رنگ‌های پاستلی جذاب و آثار هنری دایره‌ای، عناصر جذابی هستند که این دکوراسیون مدرن و شیک را زیباتر و خاص‌تر کرده‌اند.

 

طراحی دکوراسیون منزل مدرن و ساده

طراحی دکوراسیون منزل مدرن و ساده

در طراحی دکوراسیون به سبک مدرن و مینیمال، استفاده از خطوط تمیز و یک طرح رنگی یکنواخت رایج است. بنابراین اگر تمایل دارید یک دکوراسیون مدرن و در عین حال ساده و مینیمال داشته باشید، می‌توانید تمام لوازم و اکسسوری‌های مورد استفاده در دکوراسیون را ساده و هماهنگ با هم انتخاب کنید و با استفاده از یک قطعه از مبلمان یا آثار هنری و اکسسوری به سبک مدرن، زیبایی فضا را کامل کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: آینه کنسول مدرن دکوراسیون خود را از این مدل‌ها انتخاب کنید

 

ایجاد صلح و آرامش در خانه با طراحی مدرن

ایجاد صلح و آرامش در خانه با طراحی مدرن

لازم نیست یک اتاق نشیمن مدرن را با مبلمان یا اکسسوری‌های جسورانه و قطعات خاص، برجسته کنید. برای مثال این فضا را در نظر بگیرید. طرح رنگی تک رنگ سفید و خاکستری آن باعث می‌شود که فضایی از آرامش و صلح را تراوش کند. نکته کلیدی این دکوراسیون، اضافه کردن جزئیات بافت‌دار و عناصر طبیعی مانند چوب و فلز است تا به فضا جذابیت بیشتری بخشد. البته، عنصر مدرن با خطوط تمیز و تیز، مبل‌های مخملی و قطعات تزئینی شیک نیز در این دکوراسیون آورده شده است.

 

کلام آخر

طراحی دکوراسیون به سبک مدرن، ژانر گسترده‌ای از طراحی است و فضایی را برای تنوع ایجاد می‌کند، در نتیجه شما و حساسیت‌های شما را محدود نمی‌کند. در واقع، طراحی مدرن از یک مجموعه الگوی تعریف شده پیروی نمی کند و به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به ترجیحات و سلیقه خود، بهترین آیتم‌های مدرن را انتخاب کرده و در دکوراسیون منزل خود مورد استفاده قرار دهید و ظاهری مدرن و شیک را برای فضایی که در اختیار دارید، ایجاد نمایید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید