کابینت سبز، شیک‌ترین و به‌روزترین ایده‌ها

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

در ادامه این بخش از بساز و بچین، برخی از شیک‌ترین و به‌روزترین ایده‌های کابینت سبز آشپزخانه را گردآوری کردیم تا الهام‌بخش بازسازی آشپزخانه شما باشد.

وقتی صحبت از طراحی کابینت آشپزخانه به میان می آید، گزینه‌های زیادی از طرح‌های مینیمالیسم تماماً سفید گرفته تا طرح‌های رنگی جسورانه و روشن برای انتخاب وجود دارد. اما یک روند جدید که به تازگی دنیای طراحی داخلی را دگرگون کرده است؛ کابینت سبز برای آشپزخانه است! در واقع انتخاب کابینت سبز، نه تنها حال و هوای تازه و طبیعی را به هر آشپزخانه‌ای می‌بخشد، بلکه حس آرامش و وقار را نیز برای قلب خانه ایجاد می‌کند.

بنابراین چه بخواهید آشپزخانه خود را به طور کامل بازسازی کنید یا فقط چند عنصر کلیدی را به روز کنید، استفاده از ترکیب کابینت‌های سبز، راه بسیار خوبی برای ورود به آخرین روند طراحی آشپزخانه و در عین حال افزودن حسی از پیچیدگی و ظرافت به فضای آشپزخانه است.

به همین منظور، در ادامه این بخش از بساز و بچین، برخی از شیک‌ترین و به‌روزترین ایده‌های کابینت سبز آشپزخانه را گردآوری کردیم تا الهام بخش بازسازی آشپزخانه شما باشد.

پیشنهاد مطالعه: ایده‌های طراحی کف آشپزخانه با کاشی و تایل + تصاویر

 

چرا کابینت آشپزخانه سبز را انتخاب کنیم؟

کابینت سبز برای آشپزخانه

در چند سال اخیر، کابینت‌های سبز در طراحی آشپزخانه محبوبیت پیدا کرده‌اند زیرا تجسمی از گرما، جوان سازی و تجدید هستند. همچنین از آنجایی که رنگ سبز، به خوبی با سایر رنگها ترکیب و ست می‌شود، به یکی از گزینه‌های بسیار محبوب برای طراحی آشپزخانه و کابینت‌ها تبدیل شده است. 

اگر اخیراً زمانی را صرف مرور اینستاگرام و پینترست کرده‌اید، متوجه شده‌اید که آشپزخانه‌های سبز در حال حاضر مورد توجه هستند. اما سوالی که ایجاد می‌شود این است که چرا آشپزخانه‌های سبز اینقدر محبوب شده است؟ از آنجایی که طبیعت همیشه منبع الهام بخشی برای طراحی داخلی بوده است، رنگ‌های الهام‌گرفته از طبیعت نیز فضاهای آرام‌بخش و طبیعی ایجاد می‌کنند که خانواده‌ها از آن سیر نمی‌شوند. رنگ سبز نیز مترادف با طبیعت است و آن را به انتخابی عالی برای آشپزخانه‌ای الهام گرفته از طبیعت، تبدیل می‌کند.

انتخاب کابینت سبز برای آشپزخانه، نیز انتخابی فوق العاده همه کاره بوده و یک گزینه ایده آل برای سبک آشپزخانه مدرن و کلاسیک است. علاوه بر این، کابینت‌های آشپزخانه سبز به خوبی با مجموعه‌ای از رنگ‌ها و مواد مختلف ترکیب می‌شوند و  این امکان را فراهم می‌کنند تا ظاهری عالی برای آشپزخانه خود ایجاد کنید.

پیشنهاد مطالعه: 60 دکوراسیون منزل با رنگ سبز + تصاویر

 

مزایای انتخاب کابینت سبز برای آشپزخانه 

کابینت سبز آشپزخانه

کابینت‌های سبز در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند و دلیل خوبی نیز برای آن دارد. این رنگ از کابینت، نه تنها زیبایی طبیعی را به هر آشپزخانه‌ای اضافه می‌کند، بلکه حس آرامش و آسایش خاطر را نیز به فضا می‌بخشد. در واقع، سبز، رنگی تسکین دهنده است که برای چشم ملایم و جذاب بوده و به همین دلیل برای آشپزخانه که زمان زیادی را در آن سپری می‌کنید، بهترین انتخاب است.

علاوه بر این، رنگ سبز با رشد، سلامت و تجدید مرتبط است و آن را به رنگی عالی برای استفاده در فضایی تبدیل می‌کند که در آن غذا را تهیه می‌کنید و از آن لذت می‌برید.

یکی دیگر از مزایای کابینت سبز برای آشپزخانه، تطبیق پذیری آن است. یعنی چه به دنبال ظاهری مدرن باشید و چه بخواهید ظاهری سنتی یا کلاسیک را برای آشپزخانه خود ایجاد کنید، رنگ سبز، گزینه بسیار مناسبی برای آشپزخانه خواهد بود. از سبزهای نعنایی کم رنگ گرفته تا سبزهای عمیق جنگلی، طیف وسیعی از رنگ‌ها وجود دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود و طراح که برای آشپزخانه در نظر دارید، بهترین تناژ از رنگ سبز را برای این فضا انتخاب کنید. اگر نگران پررنگ بودن این رنگ هستید، می‌توانید رنگ سبز کم‌رنگ یا پاستلی را انتخاب کنید.

در نهایت، کابینت‌ آشپزخانه به رنگ سبز، یک راه عالی برای آوردن رنگی زیبا به آشپزخانه است بدون اینکه این رنگ خیلی زیاد یا خسته کننده باشد. به عنوان مثال، کار با رنگ‌های پررنگ مانند قرمز یا نارنجی می‌تواند دشوار باشد، اما رنگ سبز، رنگ خنثی‌تری است که می‌تواند با رنگ‌های مختلف و سایر عناصر طراحی در آشپزخانه جفت شود.

پیشنهاد مطالعه: فنگ شویی آشپزخانه، می‌دانستید منبع ثروت خانواده اینجاست؟

 

نکات کلیدی برای انتخاب کابینت آشپزخانه به رنگ سبز

شیک ترین مدل آشپزخانه با کابینت سبز

هنگام انتخاب رنگ سبز مناسب برای کابینت آشپزخانه، باید چند نکته را در نظر بگیرید:

  • ابتدا به سبک کلی آشپزخانه خود فکر کنید. اگر آشپزخانه کلاسیک با رنگ‌های چوبی گرم دارید، رنگ سبز تیره‌تر مانند سبز جنگلی را انتخاب کنید. اگر آشپزخانه‌ای مدرن با وسایل استیل ضد زنگ و خطوط تمیز دارید، رنگ سبز کم رنگ مانند سبز نعنایی یا مریم گلی می‌تواند انتخاب بهتری باشد.
  • یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید میزان نور طبیعی در آشپزخانه است. اگر نور طبیعی زیادی دارید، می‌توانید با سایه تیره‌تر سبز کنار بیایید، زیرا نور به تعادل رنگ کمک می‌کند. با این حال، اگر آشپزخانه شما تاریک است، ممکن است رنگ سبز کم‌رنگ‌تری را انتخاب کنید تا به روشن‌تر شدن فضا کمک کند.
  • در نهایت، رنگ‌های دیگری که در آشپزخانه وجود دارد را در نظر بگیرید. اگر رنگ‌های گرم زیادی مانند قرمز یا نارنجی دارید، ممکن است رنگ سبز سردتری مانند نعنایی یا سبز دریایی را انتخاب کنید. از سوی دیگر، اگر رنگ‌های سرد زیادی مانند آبی یا خاکستری دارید، ممکن است سایه گرم‌تری از سبز مانند زیتونی یا مریم گلی را ترجیح دهید.

پیشنهاد مطالعه: انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه، چرا و چگونه اجرا کنیم؟

 

ایده‌های جدید و شیک از کابینت سبز برای آشپزخانه

در ادامه، نمونه‌های مختلف از کابینت آشپزخانه سبز را ببینید و ایده بگیرید:

طراحی اشپزخانه شیک با کابینت سبز تیره و سفید

شیک ترین مدل آشپزخانه با کابینت سبز و شیری

مدل طراحی اشپزخانه با کابیت سبز مریم گلی

جذاب ترین مدل طراحی آشپزخانه با کابین سبز و رنگ چوب

شیک ترین مدل طراحی کابینت آشپزخانه با رنگ سبز ملایم

مدل اشپزخانه شیک با کابینت سبز

خاص ترین مدل آشپزخانه با کابینت سبز تیره

اشپزخانه مدرن با کابینت چوبی و جزیره سبز روشن

شیک ترین مدل طراحی اشپزخانه با رنگ سبز

مدل اشپزخانه مدرن و شیک با ترکیب رنگ سبز و سفید

طراحی اشپزخانه با کابینت سبز روشن و خاص

شیک ترین مدل کابینت آشپزخانه به رنگ سبز

طراحی اشپزخانه جذاب با کابینت سبز

کابینت اشپزخانه با ترکیب رنگ سفید و سبز پاستلی روشن

شیک ترین مدل اشپزخانه با کابینت سبز روشن

مدل کابینت سبز و شیک برای اشپزخانه

مدل اشپزخانه مدرن با کابینت سبز

شیک ترین مدل کابینت سبز برای آشپزخانه با پیشخوان طلایی

مدل کابینت سبز تیره برای آشپزخانه

کابینت اشپزخانه به رنگ سبز حذاب

شیک ترین مدل کابینت اشپزخانه به رنگ سبز ملایم و زیبا

دیزاین اشپزخانه مدرن با کابینت سبز و طوسی

طراحی اشپزخانه با کابینت سبز پاستلی و خاص

شیک ترین مدل اشپزخانه مدرن با کابینت سبز روشن

طراحی اشپزخانه زیبا با کابینت سبز روشن و سفید

مدل اشپزخانه مدرن با کابینت سفید و جزیره سبز تیره

خاص ترین مدل طراحی اشپزخانه با کابینت سبز تیره

اشپزخانه شیک و جدید با کابینت سبز

طراحی اشپزخانه خاص و مدرن با کابینت سبز و صورتی روشن

برای سفارش کابینت سبز مورد نظر خود می‌توانید با مجریان و فروشندگان کابینت که در بساز و بچین فعال هستند، همکاری کنید.

 

نکته پایانی درباره کابینت سبز در آشپزخانه

کابینت سبز برای آشپزخانه، گزینه‌ای شیک و مد روز است که می‌تواند زیبایی طبیعی را به هر آشپزخانه‌ای اضافه کند. بنابراین چه به دنبال ظاهری مدرن باشید و چه ظاهری کلاسیک و سنتی را برای آشپزخانه بپسندید، در هر صورت یک سایه سبز مناسب برای انتخاب وجود خواهد داشت و با گزینه‌های بسیار زیادی که برای طراحی آشپزخانه با کابینت سبز وجود دارد، مطمئنا می‌توانید ظاهری که دوست دارید را برای آشپزخانه خود ایجاد کنید. بنابراین اگر به فکر گنجاندن کابینت‌های سبز در آشپزخانه خود هستید، سبک کلی آشپزخانه، میزان نور طبیعی در فضا و رنگ‌ها و مواد دیگری که در این فضا استفاده شده است را در نظر بگیرید و با کمی برنامه ریزی و خلاقیت، آشپزخانه‌ای زیبا و کاربردی بسازید که سال ها دوستش خواهید داشت.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید