مبل خوب و ارزان از کجا بخرم؟ معرفی بورس مبلمان در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اگر برایتان این سوال ایجاد شده که مبل خوب و ارزان از کجا بخرم، حتما در این بخش با بساز و بچین همراه باشید تا بهترین مراکز خرید مبلمان در تهران را بشناسید.

خرید مبل یکی از مهم ترین سرمایه گذاری‌هایی است که احتمالا برای خانه خود انجام می‌دهید. وجود مبلمان خوب و باکیفیت در اتاق نشیمن، فضایی دنج و راحت را برای استراحت، مطالعه، سرگرمی، تماشای تلویزیون و حتی چرت زدن فراهم می‌کند، بنابراین منطقی است که برای خرید مبلمانی که قرار است چندین سال از آن استفاده کنید، وقت بگذارید.

به طور کلی، وقتی صحبت از خرید مبل می‌شود، بهتر است بهترین فروشگاه‌ها و مراکز خریدی که مبل باکیفیت و با قیمت مناسب را برای فروش دارند، پیدا کنید. بنابراین اگر برایتان این سوال ایجاد شده که مبل خوب و ارزان از کجا بخرم، حتما در ادامه این بخش با بساز و بچین همراه بمانید و در کنار آشنا شدن با بهترین مراکز خرید مبل ارزان، چند نکته مهم و ضروری که باید در هنگام خرید مبل به آن توجه داشته باشید را نیز یاد بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: مبلمان چند منظوره، بهترین راه‌حل برای صرفه‌جویی در هزینه و فضا

 

نکات کلیدی و مهم در انتخاب و خرید مبل

مبل راحتی ارزان و کمجا

در هنگام خرید مبل لازم است که حتما نحوه استفاده از مبل، فضایی که در آن قرار خواهد گرفت و سبک دکوراسیون آن فضا را در نظر بگیرید. این راهنما می‌‍تواند به شما کمک کند تا یک مبل باکیفیت را از مبل نامرغوب تشخیص دهید و بهترین و مناسبترین انتخاب را داشته باشید. 

 

فضای مورد نظر برای قرار دادن مبل را اندازه گیری کنید

مبل نارنجی کوچک و راحتی

قبل از انتخاب و خرید مبل مورد علاقه خود، حتما فضایی که قرار است مبل را در آنجا قرار دهید را اندازه گیری کنید و اطمینان حاصل کنید که اندازه مبل بر اتاق غلبه نمی‌کند یا مانع از جریان رفت و آمد در فضا نمی‌شود. بنابراین حتما کل فضا را اندازه گیری کنید، به خصوص دیواری که می‌خواهید مبل را در مقابل آن قرار دهید. علاوه بر این، ارتفاع، عرض و دهانه مورب تمام درهای خانه را نیز اندازه بگیرید و هنگام خرید مبل خود این اعداد را در دسترس داشته باشید.

همچنین سبک فضای خود را نیز در نظر بگیرید. امروزه مبل‌ها در سبک‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین حتما سبک و استایل دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن به سراغ مبل‌هایی بروید که با سبک دکوراسیون شما هماهنگی دارند. 

 

متریال مورد استفاده در ساخت مبل را بررسی کنید

مبل مناسب برای منازلی که حیوان خانگی دارند

برای اینکه مبل شما به بهترین شکل ظاهر شود، مهم است که پارچه مناسب را انتخاب کنید. اگر کودک یا حیوان خانگی دارید، طبیعتاً باید موادی بادوام‌تر که به راحتی تمیز می‌شوند را انتخاب کنید. پارچه‌های میکروفیبر در مناطق با استفاده زیاد عالی هستند، ظاهری جذاب دارند و به راحتی تمیز می‌شوند. پارچه‌های بافت‌دار معمولا کمتر از پارچه‌های صاف ساییده می‌شوند و اگر به دنبال طول عمر هستید چرم گزینه خوبی است.

چهارچوب و فریم داخلی مبلمان نیز تاثیر مستقیمی بر کیفیت نهایی مبل دارند. بنابراین سعی کنید مبلمانی را انتخاب کنید که دارای فریم باکیفیت و عالی هستند. 

مبل خوب و ارزان

علاوه بر این، به یاد داشته باشید که آنچه در داخل مبل وجود دارد به اندازه آنچه در بیرون استفاده می‌شود مهم است. وقتی صحبت از پشتی مبل و قسمت نشمین مبل به میان می‌آید، لازم است فوم مورد استفاده برای این قسمت‌ها را نیز بررسی کنید و دقت داشته باشید که بهترین نوع فوم را برای مبلمان انتخاب کنید تا خیلی زود فرو رفته و شل نشود.

پیشنهاد مطالعه: انواع میز جلومبلی و میز عسلی جدید برای دکوراسیون منزل

 

مبلی را انتخاب کنید که طرح و مدل آن قدیمی نمی‌شود

مبل راحتی که هیچ وقت از مد نمی‌افتد

به عنوان یک قاعده، بهتر است روی قطعاتی سرمایه گذاری کنید که بتوانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. بنابراین در هنگام انتخاب مدل مبل، به سراغ مدل‌هایی بروید که هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند و به اصطلاح تایم‌لس (timeless) هستند. به طور کلی، خرید مبل با طراحی جاودانه که هیچ وقت قدیمی و از مد افتاده نمی‌شود، از روندها پیشی می‌گیرد و با فضای داخلی مختلف به خوبی کار می‌کند. بنابراین در هنگام خرید مبل، به سراغ مدل‌های خاص نروید و سعی کنید روی مدل‌های ساده سرمایه گذاری کنید.

 

راحتی و تناسب مبلمان را بررسی کنید

عکس از خرید مبل

توصیه می‌شود که قبل از خرید مبل؛ حتما روی مبل بنشینید و راحتی آن را بررسی کنید. از انجایی که امروزه مبلمان مختلف دارای طراحی‌های مختلف هستند، معمولا عمق و ارتفاع متفاوتی نیز دارند. بنابراین برای اینکه مطمئن شوید یک مبل برای شما راحت و مناسب است لازم است که حتما روی آن بنشینید و عمق و ارتفاع مبل را با توجه به ترجیحات خود مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

مبل خوب و راحت

به عنوان مثال، اگر ترجیح می دهید روی مبل خود دراز بکشید، مطمئن شوید که مبل به اندازه کافی بلند باشد تا بتوانید به راحتی روی آن دراز بکشید. افراد قد بلندتر نیز ممکن است دوست داشته باشند مبل با پشتی بلندتر را برای ارائه پشتیبانی بیشتر در نظر بگیرند. یا اگر دو نفر هستید و هر دو دوست دارید پاهایتان را در بالای مبل جمع کنید، بررسی کنید که مبل به اندازه کافی عمیق باشد که هر دوی شما را در خود جای دهد.

 

به نازک کاری و جزئیات ظاهری مبل توجه کنید

مبل نئوکلاسیک راحتی

چه یک ست مبل چرمی را انتخاب کنید یا یک مبل پارچه‌ای، در نظر گرفتن نازک کاری ضروری است. فرآیند اتصال قطعات مختلف مبل در کنار هم را از فروشنده سوال کنید و مطمئن شوید که قطعات با اتصال ایمن مانند رولپلاک‌های محکم، در کنار هم قرار گرفته اند. مبل‌هایی را که فقط با میخ‌، رکاب‌ یا چسب‌ مونتاژ می‌شوند را نخرید، اگرچه ممکن است از آنها برای تقویت بیشتر استفاده شود. همچنین نوع دوخت موجود در لبه‌ها و رویه مبل را بررسی کنید و اگر پارچه طرحدار انتخاب کرده‌اید، دقت کنید که طرح‌ها کاملا با دقت و ظرافت در کنار هم قرار گرفته باشند و ظاهر به هم ریخته و ناهماهنگ نداشته باشند.

 

بودجه خود را در نظر داشته باشید

مبل باکیفیت

بودجه، یکی از مهمترین جنبه‌های پیدا کردن بهترین مبل است. تعیین بودجه و در نظر داشتن آن، به شما کمک می‌کند تا جستجوی خود را با توجه به بودجه خود، محدود کنید و به سراغ مدل‌هایی بروید که در محدوده بودجه شما هستند. البته گاهی اوقات می‌توان با خرید از تولیدی‌ها یا فروشندگانی که بدون واسطه مبلمان را به فروش می‌رسانند، مبلمان با کیفیت عالی و قیمت مناسب نیز تهیه کنید. به همین دلیل، مهم است که بدانید مبل خوب و ارزان از کجا بخرید!

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید میز و صندلی تراس و بالکن + مدل‌های مختلف

 

مبل خوب و ارزان از کجا بخرم؟

مبل راحتی و ارزان به سبک مدرن

در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم که مبل خوب و ارزان از کجا بخرم و بهترین مراکز خرید مبل باکیفیت و با قیمت مناسب را معرفی خواهیم کرد:

برای خرید و سفارش انواع مبلمان می‌توانید با ثبت درخواست در بساز و بچین، بهترین و ارزان‌ترین فروشگاه‌ها را از ما بخواهید.

بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل چهاردانگه، یکی از بازارهای ارزان برای خرید مبل خوب و ارزان است که در نزدیکی بازار مبل یافت آباد قرار داد و بیشتر تولیدکنندگان مبل در این بازار فعالیت دارند. از انجایی که امکان خرید مبل از تولیدکنندگان در این بازار فراهم است، میتوانید مبل خوب و ارزان را در بازار مبل چهاردانگه پیدا کنید. بازار مبل چهاردانگه در شهرک صنعتی چهاردانگه و منطقه 19 تهران قرار دارد.

 

بازار مبل جاجرود

بازار مبل جاجرود، شناخته شده ترین بازار مبل در شرق تهران است که مدلهای متنوعی از انواع مبل و صنایع چوبی در این بازار تولید شده و به فروش می‌رسد. در واقع کارگاه‌های تولیدی بسیار زیادی در جاجرود وجود دارد و همین موضوع باعث شده تا بازار مبل جاجرود نیز به بازاری که بتوانید مبل خوب و ارزان را در انجا پیدا کنید، تبدیل شود.

 

بازار مبل نعمت آباد و عبدل آباد

اگر به دنبال بهترین بازار مبل در جنوب تهران هستید و می‌خواهید مبل خوب و ارزان پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به بازار مبل نعمت آباد و بازار مبل عبدل آباد بزنید. در این بازارها می‌توانید مدل‌های مختلف مبل را با قیمت ارزان پیدا کنید و یک خرید مقرون به صرفه و عالی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: خرید میز ناهارخوری گرد، یک انتخاب دکوراتیو جذاب در خانه

 

بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران، دومین بازار بزرگ مبل در تهران است که در شرق تهران واقع شده و می‌توانید تنوع بی نظیری از انواع مبلمان را در این بازار ببینید و مبلمانی با قیمت مناسب خریداری کنید. 

 

بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد، یکی از شناخته شده‌ترین بازارهای مبل در تهران و ایران است که می‌توانید تنوع بی نظیری از انواع مبلمان در قیمت‌های مختلف را در این بازار ببینید و متناسب با بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. نکته قابل توجهی که باید در نظر بگیرید که قیمت‌ها در بازار مبل یافت آباد نسبت به سایر بازارهای مبل که در بالا معرفی کردیم، بالاتر است و نباید انتظار خرید مبل ارزان قیمت را در این بازار داشته باشید.

 

اگر شما نیز بازار مبل خوب و ارزان در تهران یا شهر خود را می شناسید، حتما در قسمت کامنت معرفی کنید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید