نگاهی به 9 خانه لوکس تیلور سوییفت با ارزش 150 میلیون دلار

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اگرچه تیلور سوئیفت به خاطر حرفه موسیقی شناخته می‌شود، اما با داشتن 9 خانه در چهار ایالت آمریکا، به زودی "غول املاک" را به کارنامه خود اضافه می‌کند!

اگرچه تیلور سوئیفت بیشتر به خاطر حرفه موسیقی چشمگیرش شناخته می‌شود، اما با داشتن 9 خانه در چهار ایالت آمریکا، ممکن است به زودی "غول املاک" را به کارنامه خود اضافه کند! طبق گفته فوربس، این سوپر استار 33 ساله، 570 میلیون دلار ارزش دارد که 150 میلیون دلار آن را در املاک سرمایه گذاری کرده است.

یکی از خانه های تیلور سوییفت، خانه ای به نام TriBeCa است که یک بنای تاریخی 11000 فوت مربعی در کالیفرنیاست. برای نگاهی دقیق تر به خانه های تیلور سوییفت، در ادامه با بساز و بچین همراه باشید. 

 

آپارتمان وست ویلیج (WEST VILLAGE APARTMENT)، نیویورک

آپارتمان وست ویلیج (WEST VILLAGE APARTMENT)، نیویورک

سویفت این خانه شهری 1870 آجری را که پس از اینکه غزل معروفش «من مکانی در خیابان کورنلیا اجاره می‌کنم» او را به شهرت رساند، اجاره کرد. بین سال‌های 2016 تا 2017، در حالی که اطاق زیر شیروانی 50 میلیون دلاری TriBeCa او در حال بازسازی بود.

این فضا دارای چهار اتاق خواب، هفت حمام و یک استخر سرپوشیده عظیم است. از ویژگی های لوکس آن می‌توان به سقف‌های دوبل، آجرکاری های قدیمی پاریسی و انواع لوسترهای پر زرق و برق اشاره کرد. مسلماً یکی از زیباترین اقامتگاه‌های او، این آپارتمان با جذابیت قدیمی است که همراه با بازسازی‌های مدرن و حفاری‌های مجلل ایجاد شده است.

پیشنهاد مطالعه: بلندترین و زیباترین برج های مسکونی تهران و ایران

 

پنت هاوس ترایبکا (TRIBECA PENTHOUSE)، نیویورک

پنت هاوس ترایبکا (TRIBECA PENTHOUSE)، نیویورک

در سال 2014، سوئیفت نه یک، بلکه دو پنت هاوس مجاور در یک ساختمان قدیمی TriBeCa در خیابان فرانکلین 155 خریداری و آنها را به یک دوبلکس بزرگ تبدیل کرد که در مجموع دارای 10 اتاق خواب و 10 حمام، یک اتاق بیلیارد و یک راه پله باورنکردنی است.

جالب ترین قسمت ماجرا این است که او این خانه‌ها را از کارگردان ارباب حلقه‌ها، پیتر جکسون خرید.

 

خانه شهری همسایه تریبکا (NEIGHBORING TRIBECA TOWNHOUSE)، نیویورک

خانه شهری همسایه تریبکا، نیویورک

تیلور سوئیفت، 3 سال پس از خرید دو پنت‌هاوس TriBeCa، خانه شهری صدساله را درست در مجاورت تریبکا خرید. ارزش این خانه که مجهز به امکانات رفاهی لوکس از جمله سینمای خانگی، سالن بدنسازی، سوئیت مهمان و تراس است، ۱۸ میلیون دلار برآورد شده است. این خانه در سال 1915 ساخته شد و توسط معمار و طراح لئوپولدو روزاتی به طور کامل بازسازی شد.

 

TRIBECA NEW YORK CONDO EXPANSION، نیویورک

TRIBECA NEW YORK CONDO EXPANSION، نیویورک

تیلور در اوایل سال 2018، برنده 12 جایزه گرمی شد و 9.75 میلیون دلار برای یک اتاق زیر شیروانی سه خوابه 3500 فوت مربعی در طبقه دوم همان ساختمان TriBeCa پرداخت و به طور چشمگیری سهم خود را در خیابان فرانکلین 155 فوق العاده بالا برد. این آپارتمان قبلاً متعلق به سرمایه‌دار جرمی فیلیپس بود.

پیشنهاد مطالعه: بهترین پروژه های ساختمانی جهان + تصاویر

 

املاک بورلی هیلز (BEVERLY HILLS ESTATE)، لس آنجلس

املاک بورلی هیلز (BEVERLY HILLS ESTATE)، لس آنجلس

سوئیفت در مجموع دارای سه خانه در لس آنجلس است، عمارت بورلی هیلز که متعلق به سال 1934 است، در سال 2015 توسط تیلور خریداری شد، با اختلاف چشمگیرترین خانه است. این ملک با مساحت 10982 فوت مربع، دارای 6 اتاق خواب و 5 حمام است. این ملک که در ابتدا به ساموئل گلدوین تهیه کننده فیلم تعلق داشت، در حال حاضر در حال بازسازی و تبدیل به یک نقطه عطف تاریخی شده است، تصمیمی که سوئیفت پس از خرید آن گرفته است.

 

WATCH HILL SEASIDE ESTATE، رود آیلند در شمال شرقی آمریکا

WATCH HILL SEASIDE ESTATE، رود آیلند در شمال شرقی آمریکا

خانه ساحلی 12000 فوت مربعی تیلور سوئیفت در بالاترین نقطه شهر رود آیلند قرار دارد و به عنوان مقصد مهمانی‌های معروف او در لیست A عمل می‌کند (او برای برگزاری گردهمایی های روز استقلال در اینجا معروف است).

این عمارت با 7 اتاق خواب، 8 شومینه، یک استخر باشکوه، و مناظر ساحلی به طول 700 فوت، یکی از چشمگیرترین خریدهای اوست.

پیشنهاد مطالعه: بهترین بناهای معماری جهان

 

خانه مدرن میان قرن بورلی هیلز، لس آنجلس

خانه مدرن میان قرن بورلی هیلز، لس آنجلس

تیلور سوییفت، این خانه را در سال 2012 خرید و در ماه می 2018 آن را در فهرست فروش قرار داد و در ماه سپتامبر به قیمت 2.65 میلیون دلار فروخته شد که 300000 دلار کمتر از قیمت پیشنهادی بود. بنابراین سوئیفت دیگر مالک این خانه به سبک مزرعه ای که نشان دهنده طرح های مدرن اواسط قرن هالیوود در دهه 1950 است، نیست!

این مکان عالی که در پایه تپه‌های سرسبز قرار دارد، خانه‌ای مطبوع و پر از نور خورشید را ایجاد می‌کند و دارای چهار اتاق خواب و چهار حمام و نمای بسیار ساده ای است. سقف‌های تیرآهن سفید، شیشه‌های کف تا سقف، و از همه بهتر، یک انبار شراب با ظرفیت 1000 بطری از دیگر ویژگی‍های این خانه مدرن میان قرنی بورلی هیلز است.

 

GREEK REVIVAL ESTATE، نشویل (NASHVILLE)

GREEK REVIVAL ESTATE، نشویل (NASHVILLE)

تیلور سوییفت این خانه با طراحی بی عیب و نقص را در سال 2011 به قیمت 2.5 میلیون دلار خریداری کرد. این خانه دارای یک خانه اصلی به مساحت 5600 فوت مربع با یک مهمانخانه به مساحت 2000 فوت مربع، با سقف‌های طاق دار، کف‌های شاه ماهی و شومینه‌های مرمری است. این دومین خانه تیلور سوییفت در نشویل است.

 

پنت هاوس ردیف موسیقی (MUSIC ROW PENTHOUSE)، نشویل

پنت هاوس ردیف موسیقی (MUSIC ROW PENTHOUSE)، نشویل

در سن 20 سالگی، تیلور سوئیفت برای اولین بار در بازار املاک و مستغلات، یک خانه به سبک کاندو به مساحت 3240 فوت مربع در نشویل خرید. ظاهراً طراحی داخلی آپارتمان را خودش انجام داده و آن را به عنوان "دخترانه عجیب و غریب" توصیف کرده است، با سبکی که شبیه "آلیس در سرزمین عجایب" است.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون خانه رویایی باربی در فیلم پر سر و صدای Barbie 2023

 

در قسمت بعدی، دوست دارید درباره خانه های کدام سلبریتی صحبت کنیم؟ نظر خود را در قسمت کامنت بنویسید.

منبع: www.elledecor.com

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید