معرفی بهترین مارک کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

یکی از روش های رایج برای افزودن رنگ و خروج از فضای یکنواخت منزل استفاده از کاغذ دیواری ها است.

دیوارها علاوه بر اینکه حریم امنی برای تعیین فضای خصوصی شما هستند. از دیدگاه زیبایی شناختی نیز بار سنگینی به دوش می کشند. اهمیت زیبایی دیوارها و توجه به هارمونی و افزودن المان های دکوراتیو به آن بخش بزرگی از پروژه زیباسازی منازل را تشکیل می دهند. یکی از روش های رایج برای افزودن رنگ و خروج از فضای یکنواخت منزل استفاده از کاغذ دیواری ها است. اما به دلیل تنوع بالای محصولات کاغذ دیواری فرآیند انتخاب برای مصرف کنندگان می تواند دشوار باشد. شاید بسیاری از خریداران برایشان این سؤال پیش بیاید که بهترین مارک کاغذ دیواری کدام است؟ و اصلاً برای یافتن بهترین برند کاغذ دیواری باید به سراغ کدام آلبوم های کاغذ دیواری رفت.

بهترین مارک کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها درست شبیه به یک تابلوی نقاشی بزرگ منعکس کننده احساس و زیبایی هستند و هر فردی با توجه به روحیات و خلق و خوی درونی خود می تواند طرحی مطابق با آن انتخاب کند. احساسات فرد چه خود را در غالب تصویری با رنگ های شاد و درخشان یا در طرف مقابل تصاویر کلاسیک و سنتی که یادآور حس زیبایی شناختی گذشتگان مان باشد فرقی نمی کند چراکه زیبایی تعریف مشخصی ندارد و هر فرد زیبایی را به شیوه خود می بیند. گذشته از طرح و نقش اما برخی تمایل دارند کاغذ دیواری را استفاده کنند که بادوام باشد تا مجبور نباشند پس از گذشت مدت کوتاه از نصب آن به دلیل رنگ مرده شدن و جذب آلودگی محیطی مجبور به تعویض آن شوند. به همین دلیل افراد نسبت به انتخاب بهترین نوع کاغذ دیواری حساسیت بیشتری نشان می دهند.

سؤالات مختلفی ممکن است همین حالا که این مقاله را میخوانید یا حتی قبل از آن به ذهنتان خطور کرده باشد. مثلاً اینکه بهترین مارک کاغذ دیواری کدام است؟ بهترین کشور تولیدکننده کاغذ دیواری کدام کشور است؟ کاغذ دیواری داخلی بهتر است یا خارجی؟ و سؤالات بسیاری که غالباً ذهن مصرف کنندگان را به خود مشغول می کند. به همین دلیل شرکت دکورچوب این راهنما را در اختیار شما عزیزان قرار داده است، پس حتماً قبل از خرید کاغذ دیواری این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین مارک کاغذ دیواری کدامند؟

کاغذ دیواری خارجی

به طور کلی نمی توان در مورد بهترین مارک کاغذ دیواری صحبت کرد و حرفی در مورد کاغذ دیواری های خارجی نزد. برند های کاغذ دیواری خارجی موجود در بازار را می توان به دو دسته چینی و غیر چینی تقسیم بندی کرد. شاید بتوان بهترین کاغذ دیواری خارجی را در میان انواع برندهای غیر چینی یافت. این نوع از کاغذ دیواری ها معمولاً قیمت بالایی داشته و غالباً از کشورهایی مثل هلند، آلمان، انگلستان و ایتالیا وارد می شوند. این کاغذ دیواری ها در غالب برندهایی مثل راش آلمان، گراهام اند براون و برندهای مختلف دیگری به فروش می رسند. برندهای کاغذ دیواری خارجی اغلب بسیار باکیفیت بوده و با خرید آنها می توانید اطمینان داشته باشید که تا سال های سال نیازی به تعویض کاغذ دیواری هایتان نخواهید داشت. زیرا به دلیل کیفیت بالا تا سال ها بدون تغییر رنگ و شکل قابل استفاده هستند.

چینی ها اما گوی سبقت را همانند تولید سایر کالاها در زمینه کاغذ دیواری هم ربوده اند. البته خیلی هم دور از ذهن نیست چرا که چینی ها خود مخترع کاغذ بودند، کاغذ دیواری های چینی بخش بزرگی از بازار کاغذ دیواری ایران را تشکیل می دهند و توسط تجار ایرانی از کارخانه های تولیدکننده با برند شخصی خود وارد بازار ایران شده اند که از نظر قیمت و کیفیت از تنوع بالایی برخوردار هستند. در این بین برندهای ملانیا، آنابلا، ایوانکا و بسیاری دیگر را می توان نام برد که هر یک دارای ویژگی ها و طرح های منحصر به فردی هستند.

کاغذ دیواری ایرانی

کشورمان ایران نیز دستی در تولید کاغذ دیواری دارد و به عبارتی از قافله عقب نمانده است. نمونه های اولیه تولید کاغذ دیواری های ایرانی فاقد کیفیت لازم بودند و اغلب قابلیت شستشو نداشتند (قابیلت شستشو در تعیین کیفیت کاغذ دیواری نقش عمده ای دارد). اما ظاهراً تولیدکنندگان کشورمان به تازگی شروع به تولید کاغذ دیواری هایی نموده اند که قابلیت رقابت با برندهای خارجی را دارند. اما به طور کلی صنعت ایران در این زمینه راه طولانی در پیش دارد. البته به دلیل تجربه نه چندان شیرین استفاده از کاغذ دیواری های ایرانی مصرف کنندگان تمایل کمتری به خرید آن دارند و حدالامکان سعی دارند به سراغ انواع خارجی بروند. با این حال برخی از انواع کاغذ دیواری ایرانی مثل آلبوم کاغذ دیواری سالوت را می توان از بهترین مارک کاغذ دیواری ایرانی دانست که دارای جنس PVC هستند.

بهترین ممارک کاغذ دیواری ایرانی

 

کلام آخر

در این مقاله به بررسی بهترین مارک کاغذ دیواری پرداختیم و انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی را مورد بررسی قرار دادیم. به طور کلی بخش اعظمی از کاغذ دیواری های موجود در بازار از نوع کاغذ دیواری چینی هستند. این کاغذ دیواری ها در طرح ها، رنگ ها و سبک های مختلفی عرضه می شوند و تقریباً می توان گفت تمام سلائق را پوشش می دهند. با این حال افرادیکه به دنبال محصول بسیار باکیفیتی هستند می توانند انواع کاغذ دیواری خارجی را مد نظر قرار دهند. در این بین اما کاغذ دیواری های ایرانی نیز موجود می باشند که می توان آن را همردیف با کاغذ دیوار های چینی دانست. این کاغذ دیواری ها می توانند برای افرادیکه به دنبال اجناس اقتصادی هستند بهترین گزینه باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید