تعمیر کابینت منزل به صورت اقساطی و 1 سال گارانتی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

هزینه تعویض کابینت جدید چندان مقرون به صرفه نیست، گاهی اوقات تعمیر کابینت می تواند راه حل باشد و شما را از پرداخت هزینه های اضافی نجات دهد.

کابینت ها را می توان مهم ترین قسمت آشپزخانه دانست. تمام زیبایی یک آشپزخانه به کابینت های موجود در آن بستگی دارد. کابینت ها سبک آشپزخانه را تعیین می کنند، زیبایی و نظم را در آشپزخانه ایجاد می کنند. تصور نظم و ترتیب در آشپزخانه بدون کابینت های کاربردی و جادار غیرممکن است. انواع کابینت آشپزخانه با توجه به نوع و متریالی که دارند دوام و ماندگاری متفاوتی دارند . این که کابینت ها دیر یا زود به دلیل تردد زیاد در آشپزخانه آسیب ببینند و از بین بروند دور از انتظار نیست. باید در نظر داشت که  هزینه تعویض کابینت جدید چندان مقرون به صرفه نیست، گاهی اوقات تعمیر کابینت می تواند راه حل باشد و شما را از پرداخت هزینه های اضافی نجات دهد.

 

تعمیر کابینت بهتر است یا تعویض کابینت؟

تعمیر کابینت کاری است که نیاز به تخصص دارد و هر کابینت بسته به متریالی که دارد روش تعمیر و بازسازی متفاوتی دارد. نکته قابل تامل این است که هر کابینت عمری دارد و بسته به متریال به کار رفته در آن عمر و دوام آن با یکدیگر متفاوت است.
به عنوان مثال کابینت های چوبی دارای طول عمر نسبتاً طولانی هستند، اما نگهداری از آنها به این راحتی نیست و در صورت آسیب یا فرسودگی، باید در اسرع وقت تعمیر شوند. در مقابل کابینت هایی مانند کابینت ام دی اف طول عمر کمتری دارند و در صورت عدم مراقبت و نگهداری مناسب هر چند سال یکبار باید تعویض شوند.
نحوه مراقبت از کابینت آشپزخانه موضوعی است که به شما کمک می کند کابینت های خود را از آسیب کمتر محافظت کنید تا در مدت زمان کوتاهی مجبور به تعویض کابینت آشپزخانه نباشید.
مشاهده سایت سورن چوب : https://sourenchoob.com/
شماره تماس : 09121997865
شماره تماس : 02144444068

 

تعمیر کابینن هزینه های اضافی را کاهش می دهد!

البته هر مدل کابینت آشپزخانه، حتی اگر از بهترین متریال ساخته شده باشد، پس از مدتی فرسوده می شود و در صورت پوسیده شدن واحد یا بافت آن، اتصالات و بست های آن نیاز به بررسی و تعمیر دارد.
 

 

آشپزخانه مکانی است که در مقایسه با سایر قسمت های خانه رفت و آمد بیشتری دارد و فعالیت هایی مانند پخت و پز، ظرفشویی و سرویس غذا در آشپزخانه انجام می شود. این باعث می شود کابینت های آشپزخانه بیشتر مستعد ساییدگی و پارگی شوند. لولاها و اتصالات کابینت، درب ها و کابینت زیر سینک، کشوها و کابینت بالای هود قطعاتی هستند که بیشتر در معرض ساییدگی هستند و نیاز به بازدید در فواصل زمانی مختلف دارند. 

 

مراحل تعمیر کابینت چیست؟

•    تعمیر و تعویض درب کابینت آشپازخانه
•    تعمیر لولا کابینت
•    تعمیر یا نصب جک نگهدارنده کابینت
•    تعمیر قفسه های کابینت
•    تعمیر کشوی کابینت آشپزخانه
•    تعویض کف کابینت
•    تغییر رنگ کابینت

 

هزینه تعمیر و نصب کابینت چقدر است؟

تعمیر و مونتاژ کابینت یک دنیا، بدون قیمت ثابت است. برای دریافت خدمات مختلف هزینه های متفاوتی خواهید داشت. هزینه تعمیر کابینت قدیمی با هزینه ساخت کابینت جدید بسیار متفاوت خواهد بود. گاهی اوقات میزان تعمیرات مورد نیاز برای بازسازی کابینت بسیار زیاد است که منجر به افزایش هزینه نهایی می شود. 
 

 

در چنین حالتی ساخت و نصب کابینت جدید مقرون به صرفه تر خواهد بود. گاهی اوقات تعمیر کابینت های قدیمی پیشنهاد بهتری است. در نتیجه هزینه تعمیر و نصب کابینت به نوع خدمات دریافتی بستگی دارد. به طور کلی هزینه ساخت کابینت به ازای هر متر مربع محاسبه می شود که با توجه به نوع کابینت متفاوت است، در اینجا به برخی از عوامل موثر بر هزینه تعمیر یا تعویض کابینت اشاره می شود:
•    در صورت نیاز به طراحی کابینت، هزینه طراحی جداگانه از شما دریافت می شود.
•    اندازه کمد شما تاثیر بسزایی در افزایش هزینه ها دارد.
•    نوع کابینت و مواد انتخاب شده توسط کارفرما تأثیر عمده ای بر هزینه ها دارد. به عنوان مثال قیمت کابینت چوبی بسیار بالاتر از کابینت های دیگر است.
•    نوع و جنس اتصالات بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد.
•    دستمزد متخصص و نجار نیز در هزینه نهایی تاثیر دارد.

 

تعمیر کابینت اشپزخانه سورن چوب با قیمت مناسب 

سورن چوب  مرجع تخصصی ساخت، تعمیر و اجرای کابینت های آشپزخانه ، کمد دیواری ، شلف و پارتیشن با انواع متریال های انزو ، ممبران ، های گلس و ام دی اف و ... است. شرکت سورن چوب با سابقه تعمیرات تخصصی انواع وسایل چوبی شما در کمترین زمان (24 الی 48 ساعته) اماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان می باشد و همچنین شایان به ذکر است تحویل یک واحد کامل کابینت فقط 11 روزه و یک سال گارانتی تمام یراقالات برای اثبات حسن نیت و مشتری مداری این شرکت است. در انتها باید ذکر کرد که شرکت سورن چوب برای شما عزیزان شرایط اقساطی ویژه ایی گذاشته است که فقط با تنها پرداخت نصف مبلغ و ارائه 3 چک یک ماهه می توانید خرید خود را انجام دهید .
با مشاوره از متخصصین سورن چوب میتوانید تخمین هزینه تعمیرات کابینت آشپزخانه خود را برآورد کنید و با راهنمایی های تخصصی و  لازم اقدام به تعمیر و یا تعویض کابینت ها میکنید. برای دریافت خدمات میتوانید از طریق راه های ارتباطی با متخصصین سورن چوب در ارتباط باشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله