تعمیر کابینت منزل به صورت فوری 48 ساعته با 1 سال گارانتی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

تعمیر کابینت آشپزخانه یکی از ارزان ترین راه ها برای زمانی است که کابینت فلزی یا ام دی اف شما زنگ زده یا آب گرفته است. در صورت وجود اشکال در کابینت و ام دی اف، فلز و .... در صورت نیاز به تعمیر کابینت، سورن چوب بلافاصله مشکل شما را حل می کند.

تعمیر کابینت آشپزخانه یکی از ارزان ترین راه ها برای زمانی است که کابینت فلزی یا ام دی اف شما زنگ زده یا آب گرفته است. در صورت وجود اشکال در کابینت و ام دی اف، فلز و .... در صورت نیاز به تعمیر کابینت، سورن چوب بلافاصله مشکل شما را حل می کند. اگر به فکر تغییر دکوراسیون هستید، احتمالا می توانید کابینت ها را تعمیر و رنگ آمیزی کنید و در دکور جدید از آن ها استفاده کنید. تعمیر کابینت را نمی توان به تعویق انداخت زیرا کابینت یکی از اجزای مهم و کاربردی در دکوراسیون آشپزخانه است.
از طرفی تعمیر صفحه کابینت، تعمیر کابینت باد شده و سایر تعمیرات اساسی و جزئی (مانند رنگ آمیزی کابینت، تعویض متریال و یا تعویض درب کابینت ام دی اف) باید به استادکار سپرده شود. 

 

قیمت تعمیر کابینت چگونه تعیین می شود؟

قیمت تعمیر کابینت بستگی به نوع کابینت (فلزی، چوبی، ام دی اف و غیره)، نوع آسیب دیدگی کابینت (روی، لولا، رنگ و متریال متورم شدن) و یا تعویض دکوراسیون کابینت (رنگ و مواد) دارد. 
کارشناسان سورن چوب هزینه هر تعمیری که نیاز داشته باشید را محاسبه می کنند، از تعمیر کابینت بادکرده گرفته تا تعمیر یا تعویض درب کابینت mdf و سایر مدل ها، پس از بررسی درخواست شما، مشخص شده و برای شما ارسال می کنند.
مشاهده سایت سورن چوب : https://sourenchoob.com/
شماره تماس : 09121997865
شماره تماس : 02144444068
تعمیر کابینت به صورت فوری
وقتی صحبت از تعمیر کابینت به میان می آید، انتظار کسانی که برای این خدمات درخواست می کنند خروجی با کیفیت و هزینه معقول است. با توجه به افزایش قیمت متریال و در دسترس بودن مدل های جدید، تعمیر کابینت برای کاهش هزینه ها (به خصوص در مواردی مانند تعمیر کابینت ام دی اف یا تعمیر کابینت بادی چوبی) بسیار مناسب است.

 

 

بنابراین آگاهی کافی از اصول تعمیر کابینت و یراق آلات آن و همچنین تعویض درب کابینت ام دی اف بسیار حائز اهمیت است. عدم آگاهی و عدم دسترسی به متخصصین، مشتریان تعمیر کابینت فلزی، ام دی اف و سایر مدل ها با خروجی منفی و پرداخت هزینه های گزاف مواجه هستند.
این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که نیاز به تعمیرات اضطراری کابینت داشته باشیم. اما سورن چوب تمام این نگرانی ها را برای شما برطرف خواهد کرد.

 

تعمیر کابینت بهتر است یا تعویض کابینت؟

تعمیر کابینت کاری است که نیاز به تخصص دارد و هر کابینت بسته به متریالی که دارد روش تعمیر و بازسازی متفاوتی دارد. نکته قابل تامل این است که هر کابینت عمری دارد و بسته به متریال به کار رفته در آن عمر و دوام آن با یکدیگر متفاوت است.
به عنوان مثال کابینت های چوبی دارای طول عمر نسبتاً طولانی هستند، اما نگهداری از آنها به این راحتی نیست و در صورت آسیب یا فرسودگی، باید در اسرع وقت تعمیر شوند. در مقابل کابینت هایی مانند کابینت ام دی اف طول عمر کمتری دارند و در صورت عدم مراقبت و نگهداری مناسب هر چند سال یکبار باید تعویض شوند.
نحوه مراقبت از کابینت آشپزخانه موضوعی است که به شما کمک می کند کابینت های خود را از آسیب کمتر محافظت کنید تا در مدت زمان کوتاهی مجبور به تعویض کابینت آشپزخانه نباشید.
 

مزایای انتخاب سورن چوب 

•    تعمیر    انواع متریال 
•    تعمیر انواع سبک مدرن_ کلاسیک _ نئوکلاسیک
•    تعمیرات فوری  ۲۴_۴۸ساعته
•    در صورت نیاز به تعویض کابینت تحویل یک واحد کابینت کامل ۷روزه
•    1 سال گارانتی تمامی یراقالات
•    در صورت نیاز به تعویض شرایط اقساطی ۵۰درصد نقد ۵۰درصد طی ۳چک یک ماهه
•    برای انجام خدمات تعمیر کابینت در منزل و هر مکانی که بخواهید مطابق میل شما.
اکنون می توانید با بررسی موارد فوق به راحتی کار خود را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید. 

 

تعمیر کابینت اشپزخانه سورن چوب با قیمت مناسب 

سورن چوب  مرجع تخصصی ساخت، تعمیر و اجرای کابینت های آشپزخانه ، کمد دیواری ، شلف و پارتیشن با انواع متریال های انزو ، ممبران ، های گلس و ام دی اف و ... است. شرکت سورن چوب با سابقه تعمیرات تخصصی انواع وسایل چوبی شما در کمترین زمان (24 الی 48 ساعته) اماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان می باشد و همچنین شایان به ذکر است تحویل یک واحد کامل کابینت فقط 11 روزه و یک سال گارانتی تمام یراقالات برای اثبات حسن نیت و مشتری مداری این شرکت است. در انتها باید ذکر کرد که شرکت سورن چوب برای شما عزیزان شرایط اقساطی ویژه ایی گذاشته است که فقط با تنها پرداخت نصف مبلغ و ارائه 3 چک یک ماهه می توانید خرید خود را انجام دهید .
با مشاوره از متخصصین سورن چوب میتوانید تخمین هزینه تعمیرات کابینت آشپزخانه خود را برآورد کنید و با راهنمایی های تخصصی و  لازم اقدام به تعمیر و یا تعویض کابینت ها میکنید. برای دریافت خدمات میتوانید از طریق راه های ارتباطی با متخصصین سورن چوب در ارتباط باشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله