بهترین تولیدکننده مبل

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

قصد داریم در این مقاله به بزرگترین تولید کننده مبلمان بپردازیم، اما می خواهیم بگوییم که مطالب ارائه شده در این مقاله در مورد تولید کنندگان ایرانی است

  تولیدکنندگان مبلمان همیشه با چالش هایی روبرو بوده اند و البته هر یک از تولیدکنندگان به روش منحصر به فرد خود در تلاش هستند تا نام و برند خود را در بازار تثبیت کنند و از رقبای خود پیشی بگیرند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به ویژگی های بزرگترین تولیدکنندگان مبل در ایران و نحوه کار آنها بپردازیم.امیدوارم مطالب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

 

آیا مراحل تولید مبل را می شناسید؟

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، قصد داریم در این مقاله به بزرگترین تولید کننده مبلمان بپردازیم، اما می خواهیم بگوییم که مطالب ارائه شده در این مقاله در مورد تولید کنندگان ایرانی است .
   اگر بخواهیم مراحل تولید مبل را از ابتدا تا انتها بررسی کنیم باید از تولید کلاف شروع کنیم، کلاف در مفهوم مبلمان، چوبی است که در مبل سازی استفاده می شود، یعنی تراشکاری چوب خام. در مورد چوب به کار رفته در مبلمان متال تهران باید به نکته بسیار مهمی اشاره کنیم.
ساخت مبل تختخواب شو مرحله نجاری مبل سازی محسوب می شود، در بسیاری از تولیدکنندگان مبلمان بزرگ از نجار برای ساخت تخت استفاده می شود و البته در این صورت هزینه کل مبل برای تولیدکننده کمتر و در نتیجه سود بیشتری به همراه خواهد داشت. برد، اما برخی از تولیدکنندگان مبل نیز از آنجایی که تولید کلاف نیاز به تجهیزات و دستگاه های خاصی دارد، ترجیح می دهد از کلاف های آماده برای تولید مبل استفاده کند.
 
چوب انواع مختلفی دارد و هر کدام برای مبل خاصی استفاده می شود. در این قسمت توضیحی در مورد این موضوع نمی دهیم زیرا در قسمت های بعدی به طور کامل و دقیق به درختان مورد استفاده در مبل سازی می پردازیم و به این موضوع می پردازیم.

 

مبل

 

مرحله بعدی در ساخت مبل، رنگ آمیزی لت ها است، به خاطر داشته باشید که اگر لت ها را به صورت آماده خریداری کرده اید، باید آنها را رنگ آمیزی کنید، زیرا لت ها به صورت خام فروخته می شوند و به ندرت کلاف های رنگ شده در بازار وجود دارد. مرحله بعدی نقاشی است.
   بعد از رنگرزی کار با کلاف ها به طور موقت تمام می شود، در این مرحله پارچه های مبل نیاز به دوخت دارند، این کار توسط خیاطان مجرب انجام می شود. نکته بسیار مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که خیاط مبل راحتی با خیاط های معمولی متفاوت است زیرا کار با چرخ های ضخیم انجام می شود و کار با چرخ های ضخیم با چرخ های معمولی متفاوت است.
   مرحله بعدی تولید مبل رویه کوبی نام دارد. به عنوان سخت ترین و مهم ترین بخش تولید مبل های بالایی SME در نظر گرفته می شود. فردی که فرآیند SME را انجام می دهد باید مهارت بسیار بالایی داشته باشد، زیرا این کار بسیار ظریف است و تاثیر زیادی در زیبایی و کیفیت مبل دارد. در مورد فرآیند مهر زنی باید اشاره کنیم که به مراحل مختلفی تقسیم می شود.
   اولین مرحله از روش سوراخ کردن تسمه است، لطفاً توجه داشته باشید که ما در مورد تسمه چیزی نمی گوییم زیرا از بحث اصلی دور می شویم. کشش فنری مرحله بعدی فرآیند مهر زنی است. لازم به ذکر است که در این مرحله فنر تاثیر زیادی در راحتی مبل دارد، نکات مهم در مورد مواد به کار رفته در مبل را توضیح می دهیم.
   مرحله بعدی در ساخت مبل قرار دادن اسفنج یا فوم روی کلاف های رنگ شده است. در مورد اسفنج و فوم باید بگوییم که دو نوع متفاوت است اما در این قسمت توضیحی در مورد آن نمی دهیم زیرا در ادامه مطالب به طور کامل به بررسی و توضیح آن می پردازیم.
   آخرین مرحله از فرآیند کشیدن پارچه روی اسفنج یا فوم فرآوری شده روی ماسوره است. پارچه کشی یکی از مهم ترین بخش های تولید مبل است. پارچه باید با دقت روی مبل کشیده شود و کاملا یک دست باشد. کشیدن پارچه روی مبل تاثیر زیادی در زیبایی مبل دارد.
   توجه داشته باشید که در این قسمت سعی کرده ایم مراحل ساخت مبل را به صورت خلاصه بیان کنیم و توضیحات خود را به صورت بسیار ساده توضیح داده ایم تا درک آن برای همه کسانی که این مقاله را می خوانند آسان باشد. در زیر اطلاعات جامعی در مورد بزرگترین تولیدکنندگان مبلمان در ایران توضیح خواهیم داد.

 

سازندگان مبل از چه چوب هایی استفاده می کنند؟

در متریال بالا اشاره کردیم که سازندگان مبل از چوب های مختلفی برای ساخت کلاف استفاده می کنند و هر کدام از این چوب ها برای مبل خاصی یا قسمت خاصی از مبل همانطور که در متریال بالا ذکر شد استفاده می شود. انواع چوب های مورد استفاده در صنعت مبلمان را به طور کامل توضیح می دهیم و کاربرد هر کدام را به تفصیل توضیح می دهیم، پس از شما می خواهیم که ادامه این مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.
باید اشاره کنیم که مدل های مختلفی از مبل ها نیز وجود دارد. اگر بخواهیم مدل های اصلی مبل ها را نام ببریم باید بگوییم که مبل های سلطنتی، مبل های کلاسیک و مبل راحتی از دسته های اصلی مبل ها هستند.
   نکته ای که در انتخاب چوب در ساخت مبل باید به آن توجه کنید این است که چوب مهمترین و اصلی ترین متریال در ساخت مبل سلطنتی یا استیل محسوب می شود و کیفیت مبل استیل به کیفیت چوب بستگی دارد. اگرچه در ساخت مبل های کلاسیک و راحت از چوب استفاده می شود، اما مبل های استیل به اندازه چوب اهمیت ندارند.
 

مبلمان

 

   چوبی که برای ساخت مبل تختخواب شو استیل یا سلطنتی استفاده می شود باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد . مبل های استیل معمولا در طرح های متنوع و جالبی عرضه می شوند، برای کنده کاری این نقوش بر روی چوب از هنر منبت استفاده می شود، نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که چوب استفاده شده کیفیت خوبی ندارد. و در حین کنده کاری قدرت قطع می شود.
برای ساخت مبل های کلاسیک و راحتی نیز از چوب استفاده می شود اما معمولا چوب با کیفیت را برای ساخت این مبل ها انتخاب می کنند تا مبل با کیفیت و مقاوم تری داشته باشند پس فکر نکنید چوبی که برای مبل های کلاسیک و راحتی استفاده می شود کم ارزش است.

 

خدمات پس از فروش چه تاثیری بر درآمد تولیدکنندگان مبلمان دارد؟

یکی از مهم ترین مواردی که یک تولید کننده خوب مبلمان باید به آن توجه کند خدمات پس از فروش است. در زیر اطلاعات کاملی در مورد مواردی که شامل خدمات پس از فروش می شود ارائه خواهیم کرد، اما در این قسمت در مورد تاثیر خدمات پس از فروش بر درآمد تولید کننده مبلمان صحبت خواهیم کرد. .
برای درک بهتر این موضوع لازم دیدیم یک مثال ساده بزنیم تا برای کسانی که این مقاله را می خوانند، درک آن ساده و آسان باشد. به عنوان مثال تصور کنید مبل خاصی را از یک تولید کننده خریداری کرده اید، اما بعد از اینکه مبل به خانه شما آمد، متوجه می شوید که مبل خریداری شده ایراداتی دارد، با سازنده تماس بگیرید تا با احترام مشکل را برای شما حل کنند.
حالا فکر کنید اگر یکی از اقوام شما بخواهد مبل بخرد، آیا قصد دارید کالایی را معرفی کنید که از آن راضی باشید، حتما این کار را می کنید، یعنی کالای مورد نظر را تبلیغ می کنید، بدون آن پول دریافت می کنید. . . تبلیغات یکی از مهم ترین اصول برای فروش بیشتر است و هر تولید مبل بزرگ باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشد.

 

آیا می دانید با چه نوع مزایایی می توانید از تولید کنندگان مبلمان خریداری کنید؟

در مطالب بالا اشاره کردیم که اگر تولیدکنندگان مبل فروش مستقیم داشته باشند هم به نفع آنهاست و هم برای خریدار یا مشتری چه سودی برای مشتری دارد پس با ما همراه باشید.
برای شناخت کامل و دقیق این موضوع لازم است با ذکر مثالی به توضیح آن بپردازیم. به عنوان مثال، تصور کنید که شما یک مبل تولید می کنید و شخصی محصول شما را برای مغازه خود خریداری می کند، این شخص مقداری به هزینه مبل اضافه می کند تا سود کند.
نکته مهم این است که این مبلغ اضافه شده بستگی به این دارد که چه عواملی و به چه میزان اضافه شود.اول اینکه خریدار برای حمل و نقل مبل هایی که خریداری کرده نیاز به باربری داشته باشد و هزینه آن را پرداخت کند سپس مبل خریداری شود، ارسال شود. به انبار رفت و هزینه ذخیره سازی دریافت کرد.
بعد از این مرحله مبل ها از انبار به مغازه آورده می شود و هزینه هایی مانند حمل و نقل در مغازه باعث می شود مغازه داران هزینه ای را به قیمت اصلی مبل اضافه کنند. این هزینه ها شامل خرید مستقیم از تولید کننده نمی شود و از آنجایی که فروشنده هیچ هزینه ای پرداخت نمی کند، خریدار می تواند مبل مورد نظر خود را با قیمت کمتری خریداری کند.
نکته بسیار مهمی که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که اگر تولید کننده از سایت برای فروش مستقیم استفاده کند، هزینه ها کاهش می یابد و زمانی که هزینه کمتری صرف می شود، طبیعتاً مشتری هزینه کمتری می پردازد. 

 

خرید انواع مبل لوکس  از  متال تهران

متال تهران یکی از با کیفیت ترین و بروزترین و بهترین تولید کنندگان محصولات خانگی است که بهترین ها را به شما ارائه میکند. شما میتوانید بهترین تخت، میز ناهارخوری،  مبل را از متال تهران خریداری کنید، تا یک خرید مطمئن را تجربه کنید.با توجه به به صرفه بودن خرید مبل سفارشی از تولید کننده با توجه به این که متال تهران یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان مبل لوکس میباشد، بهترین گزینه برای داشتن تخت خواب با کیفیت در خانه شماست. لازم به ذکر است تمامی کارها سفارشی و یونیک تولید میشوند و زمان اماده سازی کالا ها در شرایط نرمال ۲۴ساعت تا ۳هفته میباشد. . بعضی از کالاها آماده ی ارسال فوری هستند، برای اطلاع از کالاهای اماده با ادمین در ارتباط باشید. روند ثبت سفارش هم در شوروم و کارخانه و هم بصورت انلاین در واتس اپ قابل انجام است.

برای بازدید حضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱ الی۱۸ و پنجشنبه ها فقط با هماهنگی قبلی از ساعت ۱۱ الی۱۷ در خدمت هستیم. حتما حتما با شماره 09102011368هماهنگ بفرمایید تا لوکیشن ارسال شود.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید