لیست بهترین تولید کننده مبل تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این بخش تعدادی از بهترین تولیدکنندگان مبلمان در تهران را معرفی کرده ایم.

در اولین قدم هنگام انتخاب و خرید مبلمان، توجه به سبک کلی دکوراسیون منزل و انتخاب مبلمان متناسب با آن مفید است. به عنوان مثال اگر سبک کلی دکوراسیون منزل شما کلاسیک یا سلطنتی است و تمامی لوازم منزل مانند فرش، پرده و عناصر دکوراتیو منزل به سبک کلاسیک هستند، انتخاب مبلمان به همان سبک صحیح تر است. و خود را به زیبایی و جذابیت دکوراسیون منزل اضافه نکنید.

علاوه بر این، اگر دکوراسیون کلی منزل شما به سبک مدرن است و اکثر لوازم منزل از این سبک پیروی می کنند و ظاهری مدرن، ساده و مینیمال دارند، حتما توصیه می کنیم برای این کار از مبلمان مدرن و راحت و یا نیمه کلاسیک استفاده کنید. نوع دکوراسیون هماهنگی بین اجزای دکوراسیون که خانه شما را زیبا می کند.

نکته مهم دیگر در انتخاب مبلمان مناسب، هماهنگی سبک کلی دکوراسیون منزل و سبک مبلمان با رنگ و طرح پارچه و چوب مبلمان و همچنین ابعاد صحیح مبلمان است. باید دقت کرد که فضای مورد نظر با سایر لوازم خانگی سازگار و مکمل آن باشد. به عنوان مثال، اگر فضای اتاق نشیمن شما بزرگ است، می توانید از هر ترکیب رنگ و طرح پارچه ای برای مبلمان استفاده کنید، اما در خانه های کوچک با اتاق نشیمن کوچکتر، بهتر است مبلمان مدرن و راحت با پارچه را انتخاب کنید. باید با طرح ها و رنگ های روشن کمتری استفاده شود تا دکوراسیون خانه خیلی به هم ریخته به نظر نرسد و فضای خانه بزرگتر و بازتر به نظر برسد.

برای اینکه بتوانید مبلمان مورد نظر را به مدت طولانی و بدون تغییر در کیفیت و ظاهر آن استفاده کنید، لازم است در هنگام خرید دقت کنید که کالای خریداری شده باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و جنس پارچه های مورد استفاده نیز از جنس مرغوب باشد. کیفیت خوب. مبلمان همچنین نوع چوب مبلمان باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

 

از فروشگاه های معتبر خرید کنید

 

  • شرکت تولیدی دیمان

همچنین می توانید با اطمینان کامل از کیفیت کالای مورد نظر خود از فروشگاه یا تولید کننده معتبر با سابقه در این زمینه خرید کنید و در صورتی که مبلمان مورد نظر دارای گارانتی معتبر و همچنین خدمات پس از فروش باشد می توانید خود را خرید. برای هر مشکلی که تصور کنید به راحتی می توانید از گارانتی یا خدمات پس از فروش بهره مند شوید. اگرچه مبلمان ساخته شده از چوب مرغوب و پارچه مرغوب نسبت به سایر انواع مبلمان هزینه بیشتری دارد، اما فراموش نکنید که در این صورت هزینه های تعمیر یا تعویض در دراز مدت کاهش می یابد. برای مشاهده مدل های مبلمان راحتی طراحان دیمان روی این کلیک کنید.

 

 

گروه تولیدی متشکل از طراحان دیمان با توجه به اطمینانی که به کیفیت محصولات دیمان دارند به تمامی محصولات 3 سال گارانتی می دهد. علاوه بر این، طراحان دیمان به شما مشاوره رایگان در زمینه طراحی مبلمان و چیدمان منزل، ساخت و ساخت و بازسازی و طراحی داخلی می دهند.

 

  • شرکت تولیدی مبلمان sib

این شرکت اولین سازنده و طراح مکانیزم در زمینه مبلمان تخت خواب در ایران می باشد. تولید اپل بیش از 30 سال است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند و تمامی محصولات خود را در اداره ثبت صنایع به ثبت رسانده است.

خرید مبلمان اتاق خواب امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. مخصوصا برای خانه های کوچک و خانه های یک خوابه. اگر خانه شما کوچک است، خرید مبلمان مبل تختخواب شو را توصیه می کنیم.

 

  • مبلمان نقشینه

این شرکت بیش از 40 سال است که در زمینه طراحی و تولید مبلمان و دکوراسیون منزل فعالیت می کند و محصولاتی زیبا، کاربردی و با کیفیت ارائه می دهد. مبلمان و محصولات نخسینه (به عنوان یکی از 10 برند برتر مبلمان ایران) از چوب جنگلی مرغوب با بهترین سخت افزار و اتصالات ساخته شده است. محصولات این شرکت به مدت دو سال گارانتی می باشد.

به افرادی که به دنبال مبلمان چوبی ساده و شیک هستند توصیه می کنیم به این شرکت مراجعه کنند. اگر به دنبال مبلمانی هستید که بتوانید به راحتی با سایر وسایل خود ترکیب کنید، احتمالاً محصولات این شرکت مورد توجه شما قرار خواهند گرفت.

 

  • مبلمان صبا

مبل صبا بدون شک یکی از 10 برند برتر مبلمان ایرانی است. محصولات این شرکت تلفیقی از هنر و تکنولوژی روز است. طراحی منحصر به فرد و خاص یکی از ویژگی های اصلی محصولات صبا می باشد. مبلمان تولیدی این شرکت دارای 3 سال گارانتی و 12 سال خدمات پس از فروش می باشد. آنها همچنین 1 سال گارانتی تعویض برای مشتریان ساکن در تهران ارائه می دهند. در حال حاضر مبل صبا بیش از 30 نمایندگی در سراسر کشور دارد. این شرکت بیش از 25 سال است که در زمینه تولید مبلمان فعالیت می کند.

 

 

  • مبلمان نیلپار (مارسی)

یکی دیگر از 10 برند برتر مبلمان ایرانی نیلپر است. این شرکت تولید کننده مبلمان اداری، مبلمان مطالعه و آزمایشگاه و همچنین مبلمان منزل می باشد.

 

  • وسایل خانه، چوب و هنر

فکر می کنیم مبلمان خانه چوبی و هنری نیز جزو 10 برند برتر مبلمان در ایران باشد. شرکت چوب و هنر بیش از 30 سال تجربه دارد. این شرکت دارای قابلیت ها و قابلیت های اجرای پروژه های بزرگ مبلمان هتل ها و اقامتگاه های لوکس می باشد.

 

  • مبلمان خانه مردانه

یکی دیگر از 10 برند برتر مبلمان ایران Manly Home است که محصولات خود را با استفاده از مرغوب ترین متریال چوب و پارچه زیر نظر بهترین منبت کاران و نجاران تولید می کند. انواع مبلمان و میز ناهار خوری استیل شیک، میز و مبلمان تلویزیون، آباژور، کنسول آینه ای مدرن، میز قهوه خانه عسلی سنگی و مبل چستر را می توانید در مجموعه این شرکت مشاهده کنید.

 

  • مجموعه فلزات تهران

گروه تهران متال یکی از بهترین تولیدکنندگان مبلمان و لوازم مدرن، مبلمان استیل و سازه های فلزی با بیش از 25 سال تجربه می باشد. تنوع محصول، تولید شخصی سازی شده محصول و استفاده از مواد درجه یک را می توان از مهمترین ویژگی های این شرکت برشمرد.

 

  • مبلمان روشنی

یکی دیگر از پیشنهادات خوب برای کسانی که سبک کلاسیک را دوست دارند مبلمان روشن است. این شرکت یکی از 10 برند برتر مبلمان در ایران، تولید کننده انواع مبلمان کلاسیک، میز ناهار خوری چوبی، کنسول چوبی کلاسیک و انواع مبلمان کلاسیک شیک که پاسخگوی نیاز سلیقه های مختلف است می باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید