معایب سینک گرانیتی مشکی و سفید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

بررسی معایب سینک گرانیتی مشکی و سفید و تمام مزایا و معایت آن با تمامی نقد و بررسی های موجود در بازار

مهمترین اطلاعاتی که هنگام خرید سینک گرانیتی باید بدانید

این نکته مهم است که بدانید سینک های گرانیتی که در بازار به فروش می رسند 100 درصد گرانیت نیستند. بلکه در ساخت آنها از مواد کامپوزیت 80 درصد، گرانیت 20 درصد و رزین اکریلیک استفاده می کنند.

چون گرانیت خالص بسیار کمیاب و گران است. سینک های گرانیتی خالص بسیار کمی هستند که به صورت تجاری در بازار یافت می شوند. بنابراین آنهایی که در بازار فروخته می شوند در واقع گرانیت کامپوزیت هستند.

حال ممکن است خالص نباشند، اما هنوز طرفدارهای خاص خود را دارند و به دلیل ظریف و جذاب بودن محبوبیت خود را از دست نداده اند. در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار یافت می شوند.

مزایا و معایب سینک گرانیتی

به طور کلی اگر بخواهیم اشاره ای به مزایا و معایب سینک های گرانیتی داشته باشیم، می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

برای مشاهده محصولات سینک ظرفشویی گرانیتی کلیک کنید: قیمت سینک گرانیتی

مزایا سینک گرانیتی مشکی و سفید شامل:

  1. بادوام در برابر خط و خش

  2. جذاب بودن و ایجاد فضایی باکلاس و شیک در آشپزخانه

  3. مقاوم در برابر مواد شیمیایی و حرارت 280 درجه سانتی گراد

  4. نگهداری از آنها آسان بوده و نیاز به مواد تمیزکننده خاصی ندارند

  5. مقرون به صرفه هستند چون با گرانیت خالص ساخته نمی شوند

معایب سینک گرانیتی مشکی و سفید شامل:

  1. سختی فوق العاده که برای ظروف شکستنی مثل چینی و ... دردسرساز هستند

  2. نصب آن شاید کمی سخت باشد چون از سنگ طبیعی بوده و سنگین هستند

آیا انتخاب سینک گرانیتی مشکی و سفید خوب است؟

در ابتدای مطلب نگاهی کلی به سینک گرانیتی، مزایا و معایب آن انداختیم و این را ذکر کردیم که در انواع طرح و رنگ و ابعاد تولید و به بازار ارائه می شوند.

معایب سینک گرانیتی رنگ مشکی

معمولا سینک های گرانیتی در رنگ های بسیار متنوعی از روشن تا تیره در بازار موجود هستند. معمولا رنگ های سایه مانند مثل سفید، سیاه یا خاکستری بین سینک های گرانیتی محبوب هستند. حال انتخاب رنگ سینک به ترجیحات شخصی شما و طراحی آشپزخانه بستگی دارد. اگر به دنبال رنگ سفید و مشکی هستید، وظیفه ما این است تا شما را از مزایا و معایب سینک هایی با این رنگ ها آگاه کنیم تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

ایده انتخاب سینک مشکی با وجود معایب در کنار مزایای زیاد

اگر از طرفداران رنگ مشکی هستید، می توانید در کنار کابینت آشپزخانه برای سینک از آن استفاده کنید. معمولا سینک با رنگ تیره جذابیت بیشتری به فضای کابینتی شما می بخشد. این روزها محبوبیت سینک های آشپزخانه مشکی به دلیل برق و چشم نواز بودن رو به افزایش است.

سینک آشپزخانه به رنگ مشکی یک انتخاب نوآورانه و مد روز است چرا که با وسایل و میزهای مشکی به طرز شگفت انگیزی ست می شود. رنگ مشکی ظاهری متمایز به آشپزخانه شما می بخشد.

سینک های گرانیتی مشکی نیاز به نگهداری کمی دارند. تمیز کردن آنها آسان است چون ضد لک هستند. بنابراین شاهد این هستیم که سینک های ظرفشویی با ظاهری تیره رشد مداوم و محبوبیت زیادی داشته اند.

مزیت های سینک گرانیتی مشکی تمامی ندارد اما تنها عیب این نوع سینک ها این است که ممکن است به مرور با ماندن آب در سینک، لکه های آب سخت و رسوبات در سینک باقی بمانند و رنگ سینک شما تغییر کند. در هر حال برای نگهداری از سینک های گرانیتی سیاه باید دقت بیشتری خرج داد تا از آسیب به سطح کار جلوگیری شود.

آیا سینک گرانیتی سفید لک می شود؟

بهترین مزیت انتخاب رنگ سفید این است که می تواند ظاهری تمیز و کلاسیک به کابینت آشپزخانه شما ببخشد. و موضوع قابل توجه دیگر این است که سینک های گرانیتی سفید نسبت به رنگ های دیگر به راحتی لک می شوند و این جزو معایب محسوب می شود. چون رنگ سفید، رنگی روشن بوده و لکه ها بیشتر در رنگ های روشن ظاهر می شوند.

سینک گرانیتی سفید

البته راه حل مناسب این است که برای جلوگیری از لکه شدن، سینک خود را به طور منظم تمیز کنید و از پاک کننده های طبیعی مانند سرکه یا آب لیمو برای پاک کردن لکه های ایجاد شده استفاده کنید.

نکته مهم:

کارهایی که نباید هنگام تمیز کردن سینک خود انجام دهید، مهمتر از کارهایی است که باید انجام دهید. بهتر است از مواد شیمیایی و پاک کننده نامناسب روی سینک گرانیتی مشکی و سفید استفاده نکنید تا در معرض خطر آسیب قرار نگیرند.

همچنین دانستن مزایا و معایب سینک های گرانیتی آن هم با رنگ های متنوع مشکی و سفید می تواند به طراحی آشپزخانه شما کمک کند. با در نظر گرفتن مطالب ذکر شده در بالا، احتمالا سینک ایده آل را برای آشپزخانه خود انتخاب خواهید کرد.

فروش انواع سینک گرانیتی مشکی و سفید در بازار بزرگ تهران

فروش انواع سینک آشپزخانه گرانیتی Granite kitchen sink برند مکوان MACVAN در نمایندگی فروشگاه معتبر محمودی رئوف واقع در بازار بزرگ تهران.

مکوان برند تازه تاسیس شده شرکت بزرگ صنعتی ایزی پایپ است که توانسته اولین تولید کننده سینک گرانیتی در ایران باشد. محصولات Macvan دارای تنوع رنگی بسیار زیبا هستند و مدل هایی که به بازار روانه کرده اند از طراحی مدرن و جدید بهره میبرند.

فروشگاه محمودی رئوف با بیش از 10 سال سابقه فروش لوازم بهداشتی ساختمانی و تاسیساتی واقع در بازار بزرگ تهران است. این فروشگاه دارای نمایندگی برندهای معتبری همچون شیرآلات کسری، محصولات ملودی، هوآیی و شیرآلات تپس و شیرآلات قهرمان است. همچنین نماینده فروش برندهای معروف فلاش تانک مانند ایمن آب، فلاش تانک تاپ و فرپود است.

آدرس فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف:

تهران، چهارراه گلوبندک، خیابان خیام شمالی، ساختمان امیر سلیمانی، همکف، شماره ۱۴

تلفن فروشگاه محمودی رئوف:

۰۲۱۵۵۶۱۳۸۶۸ – ۰۲۱۵۵۶۱۳۵۴۳

۰۲۱۵۵۶۲۰۷۷۵ – ۰۲۱۵۵۶۳۱۰۲۳

سایت: https://raufshop.com

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید