خرید قالب فلزی بتن از سیویل سان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

سیویل سان تولید کننده انواع قالب فلزی بتن، جک سقفی، سولجر، داربست و کلیه اتصالات قالب بندی بتن می باشد. جهت استعلام قیمت و مشاوره می توانید با تلفن های 03153309309 یا 0315309408 تماس حاصل فرمایید.

قالب فلزی ظرفی برای شکل‌دهی به بتن است که وجود آن از ملزومات صنعت ساختمان‌سازی به شمار می‌آید. بتن ماده‌ای مستحکم و کارآمد است و از گذشته تا به امروز در ساخت بناهای مختلف مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. برای شکل‌دهی به بتن و فرآیندهای اتصال آن، به وسیله‌ای مخصوص تحت عنوان قالب بتن نیاز داریم. به همین دلیل است که این وسیله یکی از ابزارآلات مهم ساختمانی به شمار می‌رود.

قالب بتن انواع مختلفی دارد که هرکدام برای شکل‌دهی به ماده‌ی مخصوص به‌کار می‌رود. در این مقاله انواع قالب بتن را نام برده و در مورد قالب فلزی بتن و ویژگی‌های آن صحبت خواهیم کرد، همچنین در مورد قیمت این وسیله بر اساس واحد کیلو مطالبی ذکر کرده‌ایم. درصورتی‌که احساس می‌کنید به چنین اطلاعاتی نیاز دارید، همینجا بمانید و مطالب کوتاه زیر را تا پایان مطالعه بفرمایید,

 

قالب فلزی چیست و کاربردهای آن

قالب فلزی یکی از انواع قالب ساختمانی است که در ساختمان‌سازی مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله نیز مانند تمامی قالب‌های دیگر، مواد خمیری را به شکل‌های مطلوب در می‌آورد. برای هر نوع ماده‌ای باید از قالب مخصوص استفاده کرد. درواقع قالب باید ظرفیت و توانایی نگهداری ماده‌ی موردنظر را داشته باشد. به همین دلیل انواع مختلفی از قالب تولید شده است که بر اساس کاربردی که دارند مورداستفاده قرار می‌گیرند.

قبل از اینکه در مورد قالب نوع فلزی صحبت کنیم، بهتر است بدانید که قالب‌های بتن بسیار متنوع هستند و به دلیل اینکه این وسیله در تمام مناطق جهان به‌طور گسترده‌ مورداستفاده قرار می‌گیرد، روزبه‌روز شاهد ایجاد تحولات گسترده‌ای هستیم که باعث تکامل این وسیله شده است. در هر حال در این مطلب ما برخی از انواع قالب بتن پرکاربرد را بیان می‌کنیم.

انواع قالب بتن

با توجه به ماهیت قالب‌ها که ابزاری برای شکل‌دهی به مواد خمیری هستند و این مواد ممکن است هر نوع ماده‌ای باشد، باید گفت که قالب‌ها انواع مختلفی دارند. بر همین اساس قالب بتن نیز یک نوع قالب ساخت‌وساز است که در انواع جنس و طرح تولید و به بازار عرضه می‌‌شود. مهم‌ترین قالب‌های بتنی که در حال حاضر مورد‌استفاده قرار می‌گیرد، شامل موارد زیر است.

  • قالب بتن فلزی:

بادوام ترین نوع قالب بتن که غالبا از جنس فولاد، استیل و آلومنیوم است و در شرایط مخصوص تولید می‌شود. این قالب‌ها مقاومت بالایی دارند و از آن‌ها برای شکل‌دهی به مواد مذاب استفاده می‌شود.

  • قالب بتن پلاستیکی:

این قالب برای سازه‌هایی با بافت سبک مناسب است.

  • قالب بتن چوبی:

شکل سنتی قالب بتن است که نسبت به سایر قالب‌ها انعطاف بیشتری دارد.

  • قالب بتن سیمانی

  • قالب بتن گچی

  • قالب‌های بتنی با ساختار پلیمری

  • قالب فومی، پارچه‌ای و سنگی و بسیاری موارد دیگر.

جنس قالب بتن فلزی

همان‌طور که ذکر کردیم، قالب‌ ساختمانی انواع مختلفی دارد که بسته به ظرفیت و موادی که قرار است قالب‌دهی شود، مورداستفاده قرار می‌گیرند. بدیهی است که ظرف و قالب موردنیاز برای شکل‌دهی به آهن مذاب باید از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد. بر همین اساس قالب‌های بتن فلزی با استفاده از متریال مستحکم و مقاوم ساخته می‌شوند. همین امر باعث شده که هزینه تولید قالب فلزی نسبت به سایر قالب‌ها بیشتر باشد.

اندازه قالب فلزی بتن

اندازه قالب نوع فلزی نیز بر اساس مورد مصرف متفاوت است. تولیدکنندگان قالب بتن فلزی این قالب‌ها را در اندازه‌های گوناگون و متنوعی تولید می‌کنند تا مشتری بسته به نیازی که دارد، اندازه مناسب را خریداری نماید. غالباً اندازه‌ی قالب‌های فلزی آماده استاندارد است، اما این امکان وجود دارد که اندکی تغییر در میزان مقاومت و ظرفیت قالب‌های آماده ایجاد کرده و آن را بر اساس نیاز مشتری سفارش‌سازی کرد.

ویژگی‌های قالب فلزی بتن

مهم‌ترین ویژگی‌هایی که قالب فلزی بتن با آن معرفی می‌شود، این است که چنین قالب‌هایی مقامت بالایی دارند. زیرا مواد و خمیری که در آن ریخته می‌شود آهن مذاب و فلزات داغ است و قطعاً باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند. هزینه‌ی اجرای این قالب‌ها بالاست و نمی‌توان دائما برای خرید آن اقدام کرد. به همین دلیل لازم است که دوام و ماندگاری آن‌ها نیز زیاد باشد. از طرفی سرعت اتصال و اجرای قالب فلزی بتن بالاست و این قالب‌ها سطح صافی را برای بتن‌ریزی ایجاد می‌کنند.

در ضمن باید یادآور شد که ویژگی‌های ذکر شده موارد کلی در مورد این نوع قالب هستند و ممکن است برخی از قالب‌های موجود در بازار تمام موارد بالا را نداشته باشند.

قیمت قالب بتن

قالب‌های بتن برای شکل‌دهی به ماده‌ی اساسی در ساختمان یعنی بتن مورد‌استفاده قرار می‌گیرند و این بتن‌ها را در ستون، سقف و مواردی این چنینی به‌کار می‌برند. عوامل مختلفی بر قیمت قالب فلزی بتن تأثیر می‌گذارند؛ مهم‌ترین این عوامل شامل موارد زیر است:

  • نوع ورق مورد‌استفاده در تولید قالب

  • کیفیت قالب‌ها

  • میزان تخصص و مهارت تولید‌کننده

  • استراتژی کارخانه تولید قالب

  • نوع قالب مورد استفاده

با اینجا شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت هر کیلو قالب فلزی بتن می‌توانید از طریق تولیدکننده معتبر اقدام نمایید.

خرید قالب فلزی از تولیدکننده معتبر

می‌دانیم که بتن و بتن‌ریزی مهم‌ترین جزو ساختمان هستند که نقش مهمی در افزایش ایمنی و استحکام ساختمان‌ها دارند؛ همچنین رسالت سازندگان ساختمان، ساختن امن‌ترین و مقاوم‌ترین بناهای ساختمانی است. بر همین اساس بهتر است کار خود را از ریشه به‌صورت اصولی و صحیح پیش ببرید و ملزومات ساختمانی ازجمله قالب فلزی بتن و بتن ریزی را از تولیدکنندگان معتبر و کارآزموده تهیه نمایید.

سیویل سان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان انواع قالب بتن، جک سقفی، داربست فلزی و سایر تجهیزات ساختمانی و ملزومات قالب‌بندی در ایران است که با تجربه‌ی چندین ساله و برخورداری از نماد اعتماد، شرایط خریدی امن و به صرفه را برای شما فراهم می‌کند.

سخن پایانی

هدف از نگارش این مقاله ارائه‌ی توضیحاتی در مورد قالب بتن فلزی و ویژگی‌های این وسیله‌ی پرکاربرد در صنعت ساختمانی‌سازی بود. حساسیت در تهیه قالب بتن و نحوه‌ی بتن‌ریزی موجب می‌شود که استحکام و دوام بنایی که ساخته می‌شود افزایش یابد که این امر خود به ایمنی و رفاه بیشتر می‌انجامد. امیدواریم مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
محسن رضایی
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

این شرکت در تولید کلیه تجهیزات فلزی واقعا تخصص دارند

ممنون از شما مه معرف این برند بودید

پاسخ
محمدی
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

قالب های بتن پلاستیکی ابزار مهمی در صنعت ساختمان برای ایجاد اشکال و فرم های مختلف بتن می باشد. این قالب ها معمولاً از مواد پلاستیکی با کیفیت بالا ساخته می شوند که می توانند فشار و وزن بتن مرطوب را تحمل کنند.

در اینجا به برخی از دلایل اهمیت قالب های بتن پلاستیکی البرز قالب در صنعت ساختمان اشاره می کنیم: تطبیق پذیری: قالب های پلاستیکی را می توان برای ایجاد طیف گسترده ای از اشکال و فرم های بتنی از جمله دیوارها، ستون ها، تیرها، دال ها و عناصر تزئینی استفاده کرد. این تطبیق پذیری به سازندگان و پیمانکاران اجازه می دهد تا طرح های سفارشی و ویژگی های منحصر به فرد را برای پروژه های خود ایجاد کنند.

پاسخ