دکوراسیون اتاق خواب با تشک خوشخواب ولی بدون تخت خواب

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

آیا می دانستید که می توان از تشک خوشخواب به عنوان یک المان در دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید؟

تشک خوشخواب  یکی از فاکتور هایی می باشد که در دکوراسیون اتاق خواب ها تاثیر زیادی دارد. زیرا این مورد حجم زیادی از اتاق را به خود اختصاص می دهد. اما نکته جالب این است که شما می توانید از این مورد بدون تخت خواب نیز استفاده نمایید و اتاق خود را دکور کنید. در ادامه برخی از ایده های کاربردی در همین راستا ارائه شده است که می توانید از آنان استفاده نمایید.

 

دکوراسیون اتاق خواب با تشک خوشخواب بدون تخت خواب:

بسیاری از افراد تصور می نمایند برای اینکه خواب خوبی داشته باشند لازم است تا حتما از تخت خواب استفاده نمایند. اما واقعیت غیر این تصور است. امروزه استفاده از تخت خواب های بدون پایه در دکوراسیون اتاق خواب نقش بسزایی ایفا می نمایند. از همین رو در این مقاله یک سری ایده های کاربردی بیان شده است که می توانید از آنها برای دکوراسیون اتاق خواب با تشک خوشخواب بهره ببرید. باید در نظر داشته باشید که این نوع چیدمان مخصوص افرادی می باشد که به دکوراسیون مینیمال علاقه مند هستند.

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که استفاده از تشک خوشخواب بدون تخت در فضا های کوچک طرفداران زیادی دارد زیرا فضای کمتری را اشغال می نماید. شما در این فضاها می توانید به کمک نورپردازی و المان هایی نظیر گلدان یک ظاهر زیبا را ایجاد نمایید.

 

استفاده از بالش و کوسن:

اگر قصد دارید تا از تشک خوشخواب خود بدون تخت خواب بهره ببرید، توصیه می شود تا حتما آن را در محل دنجی قرار داده و روی آن انواع روتختی ها، بالش ها و کوسن ها را بگذارید. در این صورت زیبایی فضای شما چندین برابر خواهد شد. البته دقت نمایید که خوشخواب شما نباید در محل رفت و آمد باشد. به همین دلیل بهتر است تا از کنج های اتاق برای این مورد بهره ببرید.

استفاده از پارتیشن برای دکوراسیون:

ایده دومی که برای دکوراسیون اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد، بهره بردن از پارتیشن های متفاوت است. اگر فضای کافی در اتاق خود دارید و مایلید تا از تشک خوشخواب بدون تخت خواب بهره ببرید، توصیه می شود تا حتما از پارتیشن استفاده کنید. پارتیشن ها می توانند فضای خواب شما را از سایر بخش ها جدا نمایند. امروزه برخی از پارتیشن ها دارای کشو هستند لذا گزینه مناسبی می باشند که بتوانید کتاب یا سایر اکسسوری های خود را درون آنها قرار دهید. با این ایده فضای شما مرتب تر به نظر خواهد رسید.

استفاده از رنگ آمیزی خوب:

برای اینکه فضای اتاق خواب شما که فاقد تخت خواب است و تنها دارای تشک خوشخواب می باشد، بسیار ساده به نظر نرسد، توصیه می شود تا دیوار ها و کفپوش های خود را رنگ آمیزی نمایید. البته گفتنی است که استفاده از یک رنگ برای تمام این بخش ها گزینه بهتری است زیرا محیط شما یکپارچه تر به نظر خواهد رسید. البته برای اینکه کمی تنوع و زیبایی در محیط خود داشته باشید، می توانید چند کوسن طرح دار را روی تشک خوشخواب خود قرار دهید.

استفاده از گلدان های سبز در کنار تشک خوشخواب:

به عنوان یک ایده کاربری همواره توصیه می شود تا حتما در کنار تشک خوشخواب خود از چند گلدان سبز استفاده نمایید. در این صورت تشک شما زیباتر به نظر می رسد و بحث کم بودن ارتفاع کمرنگ می شود. همچنین شما می توانید روی دیوار انواع شلف های زیبا را نصب نمایید تا از سادگی اتاق خوابتان کاسته شود. اگر اتاق خواب شما دارای رنگ های خنثی است، بهتر است تا از چند عدد دکوری نیز در فضای خود بهره ببرید. در این صورت اتاق گرم تر به نظر می رسد.

به نورپردازی دقت نمایید:

اگر از تشک خوشخواب بدون تخت خواب در اتاق خود استفاده می نمایید، توصیه می شود تا به بحث نورپردازی فضا دقت داشته باشید. در همین راستا بهتر است تا از آباژور های پایه بلند استفاده نمایید تا محیط شما بزرگتر نمایش داده شود. لامپ های آویز بلند نیز در این محیط می توانند گزینه خوبی باشند. به عنوان یک نکته کاربردی در نظر داشته باشید که گاهی برخی از خوشخواب ها قطور می باشند. در این صورت بهتر است تا در کنار آن از دو پاتختی بهره ببرید. با این تغییر کوچک محیط شما بسیار زیباتر خواهد شد.

 

استفاده از آینه و سقف شیشه ای در دکوراسیون:

عموما برای اتاق خواب هایی که در آنها از تشک خوشخواب بدون تخت خواب استفاده می شود، توصیه می شود تا آینه کاری زیادی استفاده گردد زیرا در این صورت فضای شما بزرگ تر نشان داده خواهد شد. اگر به زندگی لوکس و لاکچری علاقه مند می باشید، می توانید از سقف های شیشه ای برای این اتاق ها بهره ببرید. در این صورت زیبایی اتاق چندین برابر خواهد شد. همچنین دقت نمایید که در این نوع چیدمان در نظر گرفتن نظم و تقارن دارای اهمیت بالایی می باشد.

 

استفاده از سرپوش برای تشک خوشخواب:

این ایده بیشتر در دکوراسیون های مدرن استفاده می شود. اگر مایلید تا این ایده را پیاده سازی نمایید، توصیه می شود تا از ملافه سفید به عنوان سرپوش بهره ببرید. همچنین برای اینکه فضای شما کمی متفاوت به نظر برسد از یک کمد دکوری کوچک نیز می توانید در کنار خوشخواب خود استفاده کنید تا اکسسوری هایتان را در آن قرار دهید. در نظر داشته باشید که سرپوش شما نباید به گونه ای باشد که کل فضا را محصور نماید که مشکل کمبود نور ایجاد شود.

چرا باید از تشک خوشخواب بدون تخت خواب استفاده نمایید؟

استفاده از تشک خوشخواب بدون تخت هر چند که از نظر افراد زیادی ایده خاصی است اما باید در نظر داشته باشید که این کار برای سلامتی اشخاص نیز مفید است. استفاده از تشک های مذکور و بدون تخت برای افرادی که درد ستون فقرات و کمر دارند، عالی است. زیرا قادر است تا یک سطح محکم را ایجاد نماید تا درد های مزمن را کاهش دهد. این تشک های خوشخواب می توانند عملکرد سیستم گردش خون را بهبود دهند. در این صورت فرد احساس راحتی بیشتری می نماید. در نظر داشته باشد که با کمک این تشک ها فشار به صورت یکسان به بخش های مختلف بدن وارد می شود. لذا اندام هایی نظیر قلب و ریه تحت فشار فعالیت نمی کنند.

 

با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که تشک خوشخواب بدون تخت می تواند از یک سو سلامت بدن و خواب خوش را برایتان به ارمغان آورد و از سوی دیگر نیز قادر است تا دکوراسیون اتاق خواب شما را خاص کند. البته دقت نمایید در زمان خرید تشک خوشخواب نیز باید گزینه مناسبی را تهیه کنید که هم طبی بوده و هم فاکتورهای استاندارد در ساخت آن لحاظ شده باشند.خوشخوابان نمایندگی خوشخواب میباشد و شما میتوانید با مراجعه به سایت خوشخوابان به آدرس www.khoshkhaban.com خرید تشک خوشخواب خود را انجام دهید.هم چنین میتوانید با شماره های 09120045735 و 09120463685 تماس برقرار کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
سعید مسیبی
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

عالی بود..هر خونه ای تشک میخواد.

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید