مدل سرویس خواب کودک دخترانه و پسرانه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

سرویس خواب کودک دخترانه و پسرانه یکی از بهترین و جذاب‌ترین خریدها برای اتاق کودکان است زیرا می‌تواند حال دل آدمی را خوب کند و در دنیای کودکان غرق کند.

امروزه تنوع در سرویس خواب کودک بسیار بالاست به گونه‌ای که می‌توانید انواع سرویس خواب کودکان را در طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلف مشاهده کنید و بهترین و باکیفیت‌ترین آن را متناسب با بودجه خود خریداری کنید.

اگر به دنبال خرید سرویس خواب کودک دخترانه و پسرانه هستید در این مقاله همراه ما باشید که پاسخ تمامی پرسش‌های خود را دریافت خواهید کرد:

  • سرویس خواب کودک چگونه است؟
  • انواع سرویس خواب کودک را معرفی کنید!
  • ویژگی‌های سرویس خواب کودک چیست؟
  • بورس سرویس خواب کودک در تهران کجاست؟
  • هزینه سرویس خواب کودک چقدر است؟

 

 

سرویس خواب کودک

سرویس خواب کودک چیست؟

در سرویس خواب آیتم‌های مختلفی وجود دارد که وجود هر یک از آن‌ها اختیاری است، از جمله:

  • تخت
  • کمد
  • پاف
  • میز
  • پاف
  • آینه

کودکان در دوره‌ای میان نوزادی و نوجوانی هستند که هر چند وقت یک بار قد کشیده و از نظر وزنی تغییر می‌کنند. در این دوره توانایی‌های کودک بیشتر شده و از نظر فکری – ذهنی روز به روز عاقل و آگاه‌تر می‌شود. سرویس خواب کودک به دو دسته تقسیم می‌شود:

  • سرویس خواب کودک دخترانه
  • سرویس خواب کودک پسرانه

 

تفاوت سرویس خواب کودک دخترانه با پسرانه چیست؟

معمولا تفاوت سرویس خواب کودکان در رنگ و شخصیت‌های کارتونی به کار رفته در آن است؛ اما سرویس خواب‌هایی هم وجود دارند که خنثی بوده و برای جنسیت خاصی طراحی و ساخته نشده‌اند.

انتخاب سرویس خواب کودکانه به سلیقه و نیازها برمی‌گردد. به طور مثال بعضی از والدین برای امنیت بیشتر کودک ترجیح می‌دهند سرویس خوابی را خریداری کنند که کم ارتفاع بوده یا اینکه دسته‌های بلندی داشته باشد. یک سرویس خواب ایده آل باید ویژگی های خاصی هم داشته باشد که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

 

انواع سرویس خواب کودک | ویژگی‌های سرویس خواب کودک

سرویس خواب‌های موجود در بازار تنوع زیادی دارند. یکی از دلایل وجود تنوع زیاد در سرویس خواب کودک، کیفیت‌های مختلف است. بعضی از انواع آن‌ها کیفیت بسیار بالایی داشته طوری که سال‌ها کار کرده و حتی فرزندان بعدی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند اما بعضی دیگر از آن‌ها کیفیت متوسطی داشته و پس از چند وقت نیاز به تعویض دارند.

سن و جثه کودک در انتخاب سایز سرویس خواب تاثیر گذار است. سرویس خواب‌های گهواره برای کودکان تا سن 4 سالگی مناسب است که تحمل وزن تخت آن نهایتا تا 25 کیلو گرم است. برای کودکان 4 سال به بالا تخت خواب‌های دو قلو و فول سایز طراحی شده است. نوع دیگری از سرویس خواب‌ها وجود دارند که سایز آن‌ها قابل تغییر است طوری که با بزرگ‌تر شدن و قد کشیدن کودک برای سنین بالاتر قابل استفاده هستند.

سرویس خواب کودک در دو نوع مدرن و کلاسیک طراحی و تولید شده‌اند که هر کدام زیبایی‌های خاص خود را دارند. توصیه می‌شود سرویس خوابی را خریداری نمایید که از جنس چوب، ام دی اف و سایر فرآورده‌های چوبی باشد زیرا فلز متریال مناسبی برای کودکان نیست.

انتخاب شما کدام است؟

تخت خواب کودک دلبندتان را در چه سایزی سفارش خواهید داد؟

ترجیح می‌دهید جنس سرویس خواب کودک کدام یک از متریال‌ها باشد؟

 

 

حتما بخوانید: عکس تخت خواب دو طبقه دخترانه جدید 2022

 

 

بورس سرویس خواب کودک در تهران

برای خرید سرویس خواب کودک در تهران به کجا برویم؟

بورس سرویس خواب کودک در نقاط مختلفی از تهران قرار دارد که در ادامه هر یک از آنها را معرفی خواهیم کرد:

  • بازار مبل یافت آباد: در بازار مبل یافت آباد پاساژهایی وجود دارند که طبقاتی از آن‌ها یا کل پاساژ به سرویس خواب کودک و نوزاد اختصاص داده شده است. برای خرید سرویس خواب از یافت آباد می‌توانید به پاساژ‌های بی بی سنتر، خلیج فارس و بازار مبل شماره 3 مراجعه کنید.
  • شهرک صنعتی چهار دانگه: شهرک صنعتی چهار دانگه در جنوب شرق تهران قرار دارد که می‌توانید خرید مستقیم از تولید کننده را تجربه کنید.
  • دلاوران و جاجرود: دلاوران و جاجرود در شرق تهران قرار دارند که فروشگاه‌های متنوع سرویس خواب کودک را به نمایش و فروش گذاشته‌اند.

اگر قصد خرید حضوری ندارید می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر برای خرید سرویس خواب کودک اقدام کنید. در این سایت‌ها از نزدیک از کالا عکس انداخته شده است و ابعاد و ویژگی‌های هر محصول شرح داده شده است که با کمی جستجو می‌توانید سرویس خواب کودک مد نظر خود را یافته و از طریق پرداخت آنلاین خریداری کنید.

 

 

قیمت سرویس خواب کودک

برای خرید سرویس خواب کودک چقدر باید هزینه کرد؟

در حقیقت سرویس خواب کودک رنج قیمت مشخصی ندارد زیرا عواملی مانند جنس، دستمزد سازنده، ابعاد و ... بر روی آن تاثیر می‌گذارند که ست کامل سرویس خواب از 12 میلیون تومان شروع می‌شود و تا قیمت‌های بسیار بالاتر ادامه می‌یابد. برای خرید سرویس خواب کودک می‌توانید از میان ست کامل آن تنها چند آیتم که ضروری هستند را تهیه کنید. حتی می‌توانید هر یک از آیتم‌ها را از برندهای مختلف تهیه کنید تا هزینه تمام شده آن پایین‌ باشد.

در کنار خرید سرویس خواب کودک هزینه‌های جانبی دیگری هم همچون تشک، لحاف، ملحفه، بالش و غیره وجود دارد و برای تکمیل دکوراسیون اتاق خواب نیاز به فرش، لوستر، پرده و ... می‌باشد در نتیجه حتما برای این موارد از قبل بودجه کافی کنار بگذارید.

 

 

جمع بندی

آیا به دنبال سرویس خواب کودک هستید؟

لذتی که در خرید سرویس خواب کودک است قابل توصیف نیست. با شناختن انواع سرویس خواب‌ها و داشتن اطلاعات لازم می‌توانید راحت‌تر جستجو کرده و سرویسی خواب را که از همه مناسب‌تر و بهتر است برای کودک دلبند خود خریداری نمایید. سایت بساز و بچین مقالاتی را پیرامون دکوراسیون اتاق خواب کودکان منتشر کرده است که خواندن آن‌ها بسیار مفید است. موضوع و لینک هر یک از آن‌ها در ادامه آورده شده است:


اصول دکوراسیون اتاق خواب سه نفره دخترانه و پسرانه


دکوراسیون اتاق خواب دوقلو (دخترانه، پسرانه، نوزاد و کودک)

 

30 مدل سرویس خواب نوجوان پسرانه 2022 + تصاویر

 

اگر تجربه‌ای از خرید سرویس خواب کودک دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. مشتاق خواندن نظرات و خاطرات شما هستیم.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید