10 توصیه برای موفقیت دکور داخلی ایده آل شما

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

برنامه های دکوراسیون شما هر چه که باشد، ما در بساز و بچین بهترین توصیه های طراحی را گردآوری کرده تا به شما در دستیابی به دکوراسیون خانه ایده آل خود کمک کنیم.

برنامه های دکوراسیون شما هر چه که باشد، ما در بساز و بچین بهترین توصیه های طراحی را گردآوری کرده تا به شما در دستیابی به دکوراسیون خانه ایده آل خود کمک کنیم. از انتخاب کفپوش گرفته تا رنگ آمیزی دیوارها، توصیه های عملی و در عین حال زیبایی شناسی را به شما ارائه خواهیم داد. کثیف کردن دست ها هرگز اینقدر سرگرم کننده نبوده است! پس تغییرات دکوراسیون خوش بگذره!

1- اندازه های اتاق خود را بگیرید

اندازه های اتاق خود را بگیرید و آنها را روی یک طرح یادداشت کنید. سپس، اشکال برش خورده مبلمان خود را اضافه کنید تا مکان ایده آل خود را در اتاق پیدا کنید. این به شما کمک می کند نفرات را در حال حرکت در اطراف مبلمان یا در حال حرکت در اتاق تصور کنید.

2- مکان هایی را که نور طبیعی اتاق شما را بیشتر روشن می کند، مشخص کنید

مکان هایی را در اتاق خود که بیشترین بهره را از نور طبیعی دارند، از درها یا پنجره ها شناسایی کنید تا برای قرار دادن نور مصنوعی برنامه ریزی کنید.

3- طراحی داخلی خود را برنامه ریزی کنید..

شما باید طراحی داخلی خانه خود را حول اشیا، مبلمان یا حتی کفپوش ها برنامه ریزی کنید. این عناصر را بر اساس سبکی انتخاب کنید که الهام بخش انتخاب دکوراسیون شماست. اگر به دنبال ایده هستید، گرایش های مختلف طراحی را بررسی کنید که مطابق با سلیقه همه باشد.

4- رنگ هایی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید

سپس رنگ هایی را که می خواهید در اتاق استفاده کنید انتخاب کنید. به طور کلی، بهتر است خود را به سه رنگ محدود کنید. سپس می توانید آنها را آزمایش کرده و تطبیق دهید.

5- از رنگ های انتخابی موزاییکی بسازید

در اطراف خود موزاییکی از مواد در این رنگ ها ایجاد کنید تا به شما کمک کند خود را در این دکور آینده نشان دهید. به یاد داشته باشید که مبلمان، پرده ها، دیوارها، کف و درها را در نظر بگیرید... سعی کنید با گرفتن چند عکس از اتاق خود، همه چیز را تصور کنید. شما می توانید رندر رنگ ها و تن ها را در فضا مجسم کنید.

6- از دیوارها شروع کنید

چه رنگ یا کاغذ دیواری را انتخاب کنید، مطمئناً دیوارهای شما رنگ اصلی را به اتاق خواهند آورد. همچنین می‌توانید دیوارها را سفید یا خاکستری خنثی نگه دارید تا رنگ‌های دیگری که در جاهای دیگر استفاده می‌شوند را به رخ بکشید. مراقب باشید که روی این رنگ‌ها بیش از حد تاکید نکنید، زیرا اگر به اندازه کافی توسط سایه‌های دیگر متعادل نباشند، ممکن است توجه زیادی را به خود جلب کنند. اگر رنگ خاصی را انتخاب می کنید، روکش مات را انتخاب کنید که پنهان کردن عیب های کوچک را آسان تر می کند. اگر می خواهید اتاقتان بزرگتر به نظر برسد، رنگ های روشن را انتخاب کنید. برای حجم دادن به دیوارها و سقف سفید، کنتراست ایجاد کنید. شما می توانید به عنوان مثال با ایجاد تضاد رنگ ها روی دیوارهای رو به نور طبیعی، جلوه ای از عمق بدهید. می توانید رنگ را با روشن کردن سایه با نزدیک شدن به نور و رنگ آمیزی دیوار پنجره به رنگ سفید تغییر دهید.

7-کف را انتخاب کنید

زمان انتخاب کف است. در موزاییک نمونه های خود، پوشش کف خود را انتخاب کنید. وینیل، لمینت و چوب در دکورها و طرح های مختلف به شما کمک می کنند تا انتخاب خود را انجام دهید. هر طرح یا بافتی که به دنبال آن هستید، سعی کنید کفپوشی را انتخاب کنید که کمی با دیوارهای شما تضاد داشته باشد، به عنوان مثال، دو درجه روشن تر یا تیره تر. به یاد داشته باشید که به تأثیر نور طبیعی بر روی زمین خود فکر کنید. کف های لاک زده یا مات جلوه های بسیار متفاوتی خواهند داشت.

 

اگر کفپوش با جلوه پارکت را انتخاب می کنید، حتماً لت ها را موازی با نور غالب قرار دهید. با این حال، اگر اتاق شما مستعطیل است، می توانید آنها را در طول و به موازات ضلع بلندتر اتاق نیز قرار دهید.

8- محل مبلمان خود را انتخاب کنید

پس از ایجاد دکوراسیون کلی، مبلمان خود را قرار دهید. با خیال راحت ترکیب های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهترین کار را دارد. طراحی داخلی را با اشیا کامل کنید. مراقب باشید فضا را با اشیاء زیاد شلوغ نکنید و بیش از همه به تعادل رنگ ها فکر کنید. به عنوان مثال، یک عکس و یک فرش می تواند 5 درصد رنگ اضافی را اضافه کند و به اتاق شخصیت بدهد. فراموش نکنید که پرده ها یک عنصر مهم در دکوراسیون هستند. ظاهر آنها ثابت است زیرا پارچه مانند سایر مواد نور را جذب نمی کند.

9- نور مصنوعی خود را مرتب کنید

نورپردازی نقش بسیار مهمی در اتاق دارد، فضا را در عصر شکل می دهد و حال و هوای خاصی به فضا می بخشد. از آنجایی که چراغ های آویز تمایل دارند اتاق را از نظر بصری منقبض کنند، آنها را برای مناطقی که منابع نور طبیعی کمیاب هستند، استفاده کنید.

 

هنگام نصب چراغ های خود، با تغییر نور در اطراف اتاق آزمایش کنید. می‌توانید سوئیچ‌های کم کننده نور (دیمر) را اضافه کنید که به شما امکان می‌دهد نور را برای ایجاد حالات مختلف بسته به روحیه خود تنظیم کنید.

 

مراقب نورهای خیره کننده باشید. اگر نور غیرمستقیم بیشتری قرار دهید، با پرکردن نور دیوارها، حجم بیشتری خواهد داشت. همچنین به نورافکن های تو در تو سقف فکر کنید که نور ملایم و جهت دارتری را پخش می کنند. آنها می توانند یک شی یا یک مبلمان مانند یک میز را برجسته کنند.

10-  سبک خود را پیدا کنید

هر توصیه ای که دنبال می کنید، سبک خود را پیدا کنید. با آزمایش است که چشم خود را برای طراحی داخلی تمرین می دهید! وب پر از منابع بصری عکاسان و طراحان داخلی حرفه ای است، محصولات فروشگاه های آنلاین دکوراسیون را بررسی کنید و الهام بگیرید!

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید