جدیدترین کابینت کلاسیک سفید با ترکیب رنگ مختلف 1401-2022

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

برای آشپزخانه چه سبک کابینتی انتخاب کنم؟ آیا آشپزخانه من قابل طراحی کابینت کلاسیک را دارد؟

اگر کابینت کلاسیک سفید انتخاب کنم با چه رنگی‌هایی قابلیت ترکیب دارد تا زیباتر دیده شود؟

کابینت کلاسیک یکی از سبک‌های طراحی کابینت آشپزخانه است که زیبایی چشم‌گیری را به فضای آشپزخانه می‌دهد. یکی از رنگ‌های انتخابی برای طراحی و دیزاین کابینت کلاسیک آشپزخانه رنگ سفید است این رنگ به دلیل خنثی و روشن بودن به راحتی قابلیت ست کردن با سایر رنگ‌ها را دارد. به قدری دامنه انتخاب رنگ‌های مناسب برای ترکیب با کابینت کلاسیک سفید گسترده و متنوع است که تقریبا می‌توان گفت هیچ رنگی وجود ندارد که نتوان آن را با سفید ترکیب کرد.

ما در این مقاله به معرفی و بررسی جدیدترین کابینت کلاسیک سفید با ترکیب رنگ مختلف 1401-2022 پرداخته‌ایم. اگر قصد تغییر و تحول در دکوراسیون آشپزخانه خود را دارید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

 

کابینت کلاسیک

قبل از اینکه بخواهیم به کابینت کلاسیک سفید بپردازیم، دو سوال را جواب خواهیم داد:

  • کابینت کلاسیک چیست؟
  • کابینت‌های کلاسیک از نظر شکل و ظاهر با بقیه کابینت‌ها چه تفاوتی دارند؟

کابینت‌های کلاسیک از جنس چوب هستند که دارای جزئیات تزیینی و ظریف کاری‌اند که در آن‌ها ویژگی‌های معماری یونان و روم باستان دیده می‌شود. در سطح بیرونی کابینت‌ها کنده کاری و منبت کاری به صورت قرینه و هم شکل روی چوب دیده می‌شود که باعث جذابیت و خاص شدن این نوع کابینت‌ها می‌شود.

در کابینت‌های کلاسیک روی سر ستون‌ها و قسمت‌های بالا و نزدیک به سقف از تاج‌های ظریف و کار شده استفاده می‌شود که باعث خاص و مجزا شدن آن از سایر کابینت‌ها می‌شود. استفاده از دستگیره‌های حکاکی شده و کانترهای سنگی (پیشخوان) مانند مرمر و گرانیت جز ویژگی‌های دیگری هستند که به کابینت کلاسیک جلوه بیشتری می‌دهند.

.

 

جدیدترین مدل کابینت کلاسیک سفید

جدیدترین مدل کابینت کلاسیک کدامند؟

از آنجایی که برای خواسته انسان‌ها هیچ سقفی وجود ندارد، بشر در هر کجای این کره خاکی با استفاده از فکر و خلاقیت خود توانسته است انواع مختلفی از کابینت کلاسیک را طراحی و تولید کند. جدیدترین مدل کابینت کلاسیک سفید که این روزها مورد استقبال قرار گرفته‌اند، عبارتند از:

  • کابینت کلاسیک سفید تمام چوب
  • کابینت کلاسیک سفید با روکش چوبی
  • کابینت کلاسیک سفید رومی
  • کابینت کلاسیک سفید ممبران (نام دیگر آن کابینت کلاسیک وکیوم یا پی وی سی است)

پس چرا کابینت کلاسیک سفید؟

رنگ بیرونی کابینت‌‌های کلاسیک خنثی است. سفید که رنگی خنثی به شمار می‌آید یکی از بهترین و البته محبوب‌ترین رنگ‌ها است که برای این نوع کابینت‌ها انتخاب می‌شود. در جدیدترین مدل‌های کابینت کلاسیک از رنگ سفید به تنهایی استفاده نمی‌شود بلکه برای اینکه کابینت کلاسیک سفید زیباتر دیده شود از رنگ‌های قهوه‌ای، کرم، سفید صدفی، طوسی و حتی طلایی و مشکی استفاده می‌شود.

 

 

کابینت کلاسیک سفید طلایی

طلایی رنگی سلطنتی و نمادی از جاه، جلال و شکوه است. رنگ طلایی به دلیل جلوه بی‌نظیر خود در کنار سفید بسیار زیبا دیده می‌شود. ترکیب کابینت کلاسیک سفید با رنگ طلایی باعث می‌شود که آشپزخانه زیباتر دیده شود. معمولا در چنین حالتی کنده کاری‌ها و منبت کاری‌های کابینت کلاسیک به رنگ طلایی بوده و سایر قسمت‌ها سفید هستند.

 

 

کابینت کلاسیک سفید صدفی

اگر علاقه‌ای به رنگ سفید خالص ندارید می‌توانید از انواع دیگر رنگ سفید در دکوراسیون منزل و کابینت‌ها استفاده کنید. از ترکیب سفید با کمی صورتی، رنگ سفید صدفی به وجود می‌آید بنابراین سفید صدفی یکی از رنگ‌ها طیف سفید محسوب می‌شود.

سفید صدفی به قدری زیبا است که می‌توانید در کنار کابینت کلاسیک سفید صدفی از اکسسوری‌های صورتی کمرنگ یا طلایی استفاده کنید. اگر آشپزخانه کوچکی دارید، کابینت کلاسیک سفید صدفی یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی است.

 

حتما بخوانید: کابینت نئوکلاسیک تلفیق کلاسیک و مدرنیته + مدل ها و مزایا

 

کابینت کلاسیک سفید طوسی

ترکیب کابینت کلاسیک سفید با طوسی چطور است؟

قطعا پاسخ به این سوال مثبت است. بسیاری از تازه عروس‌ها به دلیل اینکه سرویس و لوازم برقی آشپزخانه را سیلور انتخاب می‌کنند ترجیح می‌دهند از کابینت کلاسیک سفید طوسی استفاده کنند. ترکیب سفید و طوسی با یکدیگر محیطی روشن به وجود می‌آورد که برای آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ مناسب است.

هنگامی که صحبت از ترکیب سفید با طوسی می‌شود می‌توانید طیف گسترده‌ای از رنگ سفید مانند سفید گچی، استخوانی، صدفی و ... را با طوسی روشن یا تیره ست کنید. به دلیل خنثی بودن رنگ‌های سفید و طوسی، می‌توانید سایر لوازم و سایل آشپزخانه را از رنگ‌های پاستیلی یا سرد انتخاب کنید تا آشپزخانه‌ای زیباتر داشته باشید.

 

 

کابینت کلاسیک سفید قهوه‌ای | کابینت کلاسیک سفید کرم

از زمان‌های بسیار دور و گذشته رنگ قهوه‌ای بسیار کاربردی و محبوب بوده است طوری که از کلبه‌‌ چوبی در جنگلی دور افتاده تا خانه‌ای لوکس و مجلل در بالای شهر شاهد استفاده از کابینت قهوه‌ای هستیم. رنگ قهوه‌ای به کار رفته در بدنه کابینت‌ می‌تواند بسیار روشن متمایل به سفید و یا بسیار تیره نزدیک به سیاه باشد.

 

 

به نظر شما ترکیب کابینت کلاسیک سفید با قهوه‌ای یا کرم چطور می‌شود؟

رنگ سفید در کنار کرم و یا قهوه‌ای بسیار زیبا و پر جلوه دیده می‌شود، انتخاب کابینت کلاسیک سفید قهوه‌ای یا کرم جزو یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای هر سلیقه‌ای است زیرا با دکوراسیون‌های مختلف همخوانی و هماهنگی دارد. برای اینکه بتوانید سفید را با کرم یا قهوه‌ای هماهنگ کنید می‌توان کابینت‌ها را سفید و کانتر را از ترکیب رنگ‌های کرم و قهوه‌ای انتخاب کرد.

 

 


حتما بخوانید: جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه 2022-1401

 

کابینت کلاسیک سفید مشکی

تا به حال به زیبایی و خاص بودن کابینت کلاسیک سفید مشکی توجه کرده‌اید؟

در حقیقت مشکی انتخاب افراد جسور و خاص پسند است. به دلیل اینکه انتخاب رنگ مشکی برای کابینت آشپزخانه جسارت خاصی می‌خواهد کمتر کسی سراغ کابینت کلاسیک سفید مشکی می‌رود. اگر قصد خرید کابینت کلاسیک سفید مشکی را دارید بهتر است متراژ آشپزخانه را در نظر بگیرید. اگر آشپزخانه کوچک است یهتر است از چنین کابینتی صرف نظر کنید.

 

کلام آخر

همیشه دیدن، مطالعه و پرس‌و‌جو کردن باعث می‌شود که فرد انتخاب بهتری داشته باشد. شما یکی از بهترین سایت‌ها را انتخاب کرده‌اید زیرا مجله اینترنتی بساز و بچین در زمینه‌های معماری، طراحی و دکوراسیون شامل مقالات به روز و مفید است. در این مقاله انواع مختلف کابینت کلاسیک سفید را که از ترکیب با رنگ‌های مختلف به وجود می‌آید را بررسی کرده‌ایم.

شما برای آشپزخانه با کابینت کلاسیک سفید کدام ترکیب رنگی را ترجیح می‌دهید؟

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید