پر فروش ترین برچسب کابینت سال 1401 ار نگاه راگا کالا

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

با نصب برچسب کابینت به آسانی محیط آشپزخانه خود را زیبا و بازسازی کنید. در اینجا با پر فروش ترین برچسب های کابینت آشنا شوید.

آشپزخانه برای خانم ها اهمیت زیادی دارد از آنجایی که کابینت آشپزخانه زیاد مورد رطوبت و فرسودگی قرار می گیرد لازم است که هر چند سال یکبار تعویض شود. تعویض کابینت آشپزخانه هزینه زیادی دارد. فروشگاه راگا کالا شما را از هزینه اضافه برای تعویض کابینت بی نیاز کرده است.

راگاکالا با ارائه انواع برچسب کابینت با کیفیت در انواع طراح ها و سلیقه ها موجود است و با ارسال رایگان به تمام نقاط کشور امکان خرید آنلاین را فراهم کرده است.

انواع طرح برچسب کابینت :

انواع طرح  برچسب کابینت در بازار موجود است که این محصول دارای رنگ و طرح های مختلف و همچنین عرض و طول متنفاوت موجود است. انواع برچسب کابینت را میتوانید برای تمام سطوح صاف و بدون گردو غبار بچسبانید. نصب برچسب کابینت کار دشواری نیست و تنها با یک قلمو و کاردک و سشوار میتوانید آن را نصب کنید.  امروزه برچسب کابینت با کیفیت در فروشگاه راگا کالا موجود است که در برابر آب بسیار مقاوم است و در برابر روغن به خوبی تمیز میشود.

  • برچسب کابینت طرح چوب :

پر فروش ترین برچسب کابینت در سال 1401 برچسب کابینت طرح چوب است. طرح چوب علاوه بر زیبایی و ست شدن با سایر لوازم آشپزخانه باعث القای گر میشود.  برچسب کابینت طرح چوب مقاومت بالایی در برابر آب و حرارت دارد. و با توجه به قیمت مناسبی که دارد مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

  • برچسب کابینت طرح هایگلاس :

برچسب کابینت هایگلاس به دلیل کیفیت مناسب و طرح براقی که دارد زیاد مورد استقبال مردم قرار گرفته است. برچسب کابینت طرح هایگلاس در انواع  رنگ ها موجود است ولی رنگ سفید آن به دلیل این که نمایی درخشان و براق بر روی کابینت ایجاد می کند در سال 1401 زیاد مورد استقبلال قرار گرفته است.

  • برچسب کابینت طرح سنگ :

برچسب کابینت طرح سنگ به دلیل این که حس و حال طبیعت را ایجاد می کند مورد محبوبیت زیادی قرار دارد. در این مدل از برچسب کابینت سنگ مر مر و سنگ آنتیک جلوه زیبا در آشپزخانه ایجاد می کند.

  • برچسب کابینت طرح ساده :

رنگ سفید همیشه جز ساده ترین و شیک ترین رنگ ها بوده است طرح ساده و سفید برچسب کابینت به دلیل این که هیچ وقت از مد نمی افتد زیاد مورد توجه قرار گرفته است. برچسب کابینت طرح ساده به دلیل این که به راحتی با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ میشود سلیقه بسیاری از افراد است.

  • طرح برچسب کابینت برجسته :

برچسب کابینت طرح برجسته با تنوع در طرح و رنگ  آشپزخانه را بسیار شیک و جذاب می کند. از جمله پر فروش ترین طرح برچسب کابینت برجسته طرح گل است که جلوه ای زیبا به کابینت و آشپزخانه می دهد.

 

 

کاربرد برچسب کابینت :

برچسب کابینت رنگ سفید برای اشپزخانه هایی که متراژ کوچکی دارد گزینه مناسبی است . برای این که اشپزخانه شما بی روح نشود میتوانید از برچسب کابینت طرح دار استفاده کنید . برچسب کابینت طرح چوب مقاومت خوبی دارد و به دلیل تیره بودن رنگ این نوع برچسب برای منزل های با متراژ بالا و یا به عنوان دیوار پوش در ادارات استفاده میشود.

برچسب کابینت طرح سنگ که بیشتر به طرح مرمر انتیک شباهت دارد برای خانه های لوکس و لاکچری استفاده میشود برای کسانی که به دنبال تنوع هستند این نوع برچسب کابینت گزینه خوبی است . برچسب کابینت های گلاس در طرح ها و رنگ های متلف موجود است که از جنس پی وی سی ضخیم با ضخامت حدود 10 میکرون است که کاملا ضد اب و قابل شستشو است .

برای کسانی که به دنبال کابینت و کمد براق هستند این نوع برچسب کابینت گزینه مناسبی است . برچسب کابینت ام دی اف به شکل رولی در جنس و طرح های مختلف در بازار وجود دارد فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که منطبق با دکوراسیون منزلتان باشد.

برچسب کابینت پی وی سی که بسیار مقاوم در برابر اب و خط و خش است و ماندگاری بالایی دارد. برچسب کابینت چرمی که بهترین گزینه برای دکوراسیون کلاسیک و نئوکلاسیک است جنس این نوه چسب کابینت از ورق سفید صابونی است که ضخامت 2 میلیمتری دارد و نسبت به سایر چسب ها ضخامت بیشتری دارد و کتنوع کیفیت و قیمت بالای دارد .

اما اگر علاقه زیادی دارید که از ترکیب چند برچسب کابینت کنار یکدیگر استفاده کنید بهتر است که از ترکیب  برچسب کابینت طرح ساده با رنگ های متفاوت استفاده کنید. اجرای ترکیب چند نوع برچسب کابینت یک دکوراسیون منحصر به فرد برای آشپزخانه است.  برچسب کابینت هایی که دارای طرح ساده هستند را می توانید با برچسب کابینت گل دار استفاده کنید.

 

مزایای برچسب کابینت :

1 برچسب کابینت نسبت به کیفیت بالا قیمنت مناسبی دارد.

2 تنوه در برچسب کابینت بسیار زیاد است و برای هر نوع سلیقه ای برچسب کابینت موجود است.

3 برچسب کابینت به راحتی و با سرعت نصب میشود و نیاز به نیروی متخصص ندارد.

4 برچسب کابینت در انواع سایز ها موجود است.

خرید برچسب کابینت :

خرید برچسب کابینت به عوامل زیادی بستگی دارد. قیمت برچسب کابینت به جنس ، ابعاد ، طرح ، اندازه ، رولی یا عمده بودن ، قابل شستشو بودن ، و... بستگی دارد.

 برای مثال قیمت برچسب کابینت پی وی سی گران تر از برچسب کابینت های دیگر است به دلیل این که هم ضخامت بیشتری دارد و هم قابل شستشو است. و هم در همه ابعاد موجود است.

برچسب کابینت در دو نوع قابل شستشو و غیر قابل شستشو و ضخامت بیشتر حدود 150 میکرون و 80 میکرون وجود دارد و مقاوم در برابر حرارت و خشن بودن که همه این عوامل بر روی قیمت برچسب کابینت اثر می گذارد.

منبع: https://ragakalaa.com

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید