ترند مبل 2022

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۵

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید با ترندهای روز دنیا پیش بروید، پیشنهاد میکنیم پیش از خرید مبلمان حتما این مقاله را بخوانید.

مبلمان در ترند 2022 چه ویژگی‌هایی دارند؟

هر سال با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ایده‌ها و نظرهای متنوعی در زمینه‌های مختلفی ترند می‌شوند؛ یکی از این موارد دکوراسیون و چیدمان است به گونه‌ای که می‌توانید با الهام گرفتن از آن‌ها فضای زندگی خود را به روز کنید و حس و حال تازه‌ای به آن بدهید.

ما در این مقاله به بررسی ویژگی‌های مبلمان ترند 2022 پرداخته‌ایم تا با شناخت آن‌ها جدیدترین و بروزترین مبلمان سال را خریداری کنید. پس اگر به شناخت ترند مبلمان 2022 علاقه مند هستید تا انتهای مطلب در سایت بساز و بچین همراه ما باشید.

 

ترند مبلمان 2022

ترند سال 2022 برای دکوراسیون و مبلمان به معنای واقعی متفاوت‌تر از همیشه است. تعدادی از مبلمانی که در سال 2022 ترند شده‌اند، عبارتند از:

مبلمان منحنی

اولین و جذاب ترین مبلمان ترند 2022، مبلمان منحنی است این مبلمان همانطور که از اسمشان مشخص است دارای گوشه‌های تیز نیستند انحنا دارند به گونه‌ای که این نرمی کاملا ملموس و قابل مشاهده است. این مبلمان در دسته مبلمان مدرن و مینیمال قرار دارد و بهترین انتخاب برای دکوراسیون به سبک مدرن است.

اگر راهی بازار مبلمان بشوید مبلمان منحنی بسیاری را مشاهده خواهید کرد که در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی‌ طراحی و تولید می‌شوند.

 

 

مبلمان چندمنظوره

نوع دیگری از مبلمان ترند 2022 که قرار است با آن بیشتر آشنا شوید؛ مبلمان چند منظوره است. این مبلمان بسیاری کاربردی هستند و همانطور که از اسمشان مشخص است علاوه بر فضایی برای نشستن قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب را نیز دارند. این نوع مبلمان با قابلیت‌هایی که دارند بهترین انتخاب برای فضاها و خانه‌های کوچک هستند.

 

مبلمان چرخان

به سراغ خاص‌ترین و جذاب‌ترین نوع مبل ترند 2022 برویم: مبلمان چرخان!

این نوع مبل همانطور که از اسمش مشخص است به‌خاطر داشتن چرخ‌هایی در زیر خود قابلیت چرخش 360 درجه دارد به گونه‌ای که می‌توان خیلی ازاد و رها همانطور که روی مبل نشسته‌ایم به هر سمتی که نیاز بود بچرخیم!

اگر خواستار حس آزادی و رهایی در ست مبلمان خود هستید می‌توانید یک یا دو مبل تک نفره چرخشی خریداری و ست مبلمان خود را متفاوت تکمیل کنید.

 

 

گوشه‌ای دیگر از ترند مبلمان 2022

ترند مبلمان در سال 2022 تنها به شکل و فرم مبل وابسته نیست. بلکه آیتم‌های دیگری هستند که هر کدام از آن‌ها دنیایی از هیجان و تغییرات را وارد خانه می‌کنند. گوشه‌ای دیگر از ترند مبلمان 2022 را در ادامه بررسی خواهیم کرد:

همه چیز درباره ترند دکوراسیون 2022

 

رنگ سال

هر سال رنگی به عنوان رنگ سال با ویژگی‌هایی متفاوت انتخاب می‌شود که می‌توان از آن برای ترند مبلمان نیز استفاده کرد. احتمالا با خود سوال می‌کنید: رنگ سال 2022 چیست؟

سال 2022 پر از رنگ‌هایی با زمینه‌های ملایم است. یک سبز خاکستری ملایم یا سبز زیتونی روشن می‌تواند انتخاب خوبی از رنگ‌های گرم و ملایم که ترمیم کننده و آرام بخش است، باشد.

بهتر است بدانید طیف مختلف رنگ سبز می‌تواند با سایر رنگ‌های الهام‌گرفته از طبیعت مانند آبی آسمانی، قهوه‌ای گرم و خاکستری ملایم، ست شوند.

در سال‌2023 احتمالا شاهد مبلمان و دکورهایی با چوب بلوط که به معنای خداحافظی با رنگ سفید مطلق است، باشیم.

 

منسوجات و پارچه مبل

همه ما در دوران کرونا زمان زیادی را در خانه بوده‌ایم و وقت آن رسیده تجدید قوا کنیم! برای اینکه حس طراوات و شادابی را تجربه کنیم نیاز به مکانی نرم داریم. منسوجات و پارچه ترند مبلمان 2022 از این قاعده پیروی کرده و بافت بسیار خاص و نرمی دارند.

از جمله این نوع پارچه‌ها می‌توان به منسوجات مخملی یا دارای بافت خاص همانند مخمل کبریتی یا حصیری اشاره کرد. این نوع منسوجات و بافت‌های نرم، گرما و آرامش را به ارمغان می‌آورند. به آرامش و  حس خوب نه نمی‌توان گفت! پس از ترند مبل 2022 که بر روی بافت ومنسوجات تمرکز کرده است، غافل نشوید. شما هم نیاز به آرامش و انرژی مثبت دارید.


معرفی بهترین ترندها در ساخت کابینت آشپزخانه

 

کاغذ دیواری

در سال 2022 بر خلاف سال‌های گذشته دیگر چندان علاقه‌ای به سبک مینیمالیسم وجود ندارد بلکه ماکسیمالیسم اوج می‌گیرد. ماکسیمالیسم برخلاف مینیمالیسم زیبایی را در افراط و افزونگی می‌بیند.

به جای استفاده از رنگ بر روی در و دیوار، با کاغذ دیواری‌های رنگی رنگی که پر از طرح و نقش و نگار هستند بهترین فرصت برای ایجاد جلوه‌ای متفاوت و هماهنگ با مبلمان ترند 2022 است. قطعا پس از دو سال، هرکس وارد منزل شما شود از دیدن ظاهری متفاوت به وجد می‌آید. پس چطور است که این بار ظاهر خانه خود را با کاغذ دیواری‌های متفاوت دگرگون کنید؟

 

 

وسایل پایدار و دوست‌دار محیط زیست

خرید وسایل پایدار و دوست دار محیط زیست یک بخش دیگری از از ترند 2022 است. وسایل پایدار و دوست دار محیط زیست چیست؟

وسایل پایدار به معنای استفاده مجدد از مبلمان قدیمی و جمع کردن قطعات ساخته شده از مواد بازیافتی یا ضایعات است که با فکر و هدف تهیه شده‌اند. در مبلمان ترند 2022 دیدن مبل‌های قدیمی که با سبک و رنگی کاملا متفاوت بازسازی شده‌اند، دور از انتظار نیست.

آیا شما هم وسایلی دارید که مدت‌ها به خاطر کهنه یا بی رنگ و رو بودن بی استفاده مانده‌اند؟ پس دست به کار شوید و آن‌ها را با ظاهری متفاوت به درون خانه دعوت کنید.

 

عتیقه جات

بازگشت به زمان‌های گذشته می‌تواند با استفاده از عتیقه‌جات همراه باشد. دیدن آینه‌های تزئین شده، صندلی‌های مخملی، کاناپه‌های حاشیه دار چندان غیرمنطقی نخواهد بود زیرا تطبیق مبلمان ترند 2022 با عتیقه‌جات و حتی میراث خانوادگی باعث می‌شود اتاقی با احساس بی پایان و حتی وصف ناشدنی داشته باشیم.

شاید در وسایل قدیمی پدر بزرگ و مادربزرگ‌ها و حتی جهاز مادرانمان عتیقه‌هایی وجود داشته باشد؛ بهتر است از آن‌ها سوال کرده و سری به انباری بزنید! البته که استفاده از تمامی این ایده‌ها نیاز به نور طبیعی را چند برابر می‌کند تا روشنایی و نور امید را به درون خانه دعوت کنیم.

 

 

گیاهان سبز

در کنار استفاده و خرید مبلمان ترند 2022، معجزه گیاهان سبز را فراموش نکنید. گیاهان آپارتمانی طبیعت را به درون فضاها و خانه‌ها می‌آورند بنابراین طبیعی است که همرنگ پارچه یا بدنه مبلمان، گلدانی تولید شود تا ضمن ایجاد هماهنگی بیشتر با فضا، مکانی برای نگهداری گل و گیاهان طبیعی فراهم آید.

 

 

سخن آخر

بساز و بچین مجله اینترنتی بسیار جذابی است که هر مطلبی راجع به مد، طراحی، معماری و دکوراسیون نیاز داشته باشید، در اختیار شما می‌گذارد. ترند مبلمان 2022 جزو مطالبی است که این روزها در اینترنت بسیار جستجو می‌شود. بنابراین در یک مقاله جامع و کامل هر آنچه را که راجع به ترند و مبلمان در سال 2022 نیاز دارید در اختیار شما می‌گذارد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید