جدیدترین مدل کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون 1401-2022

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

فضای پشت تلویزیون مکانی است که اگر به زیبایی تزیین شود، قطعا تاثیر شگفت انگیزی بر نمای کل خانه و روحیه افراد خواهد گذاشت.

تلویزیون ابزاری است که بسیاری از اوقات خود را صرف دیدن برنامه‌های آن می‌کنیم. تلویزیون در هر گوشه‌ای از خانه بر روی میز یا دیوار می‌تواند قرار گیرد. بهترین ایده برای تزیین فضای لوازم صوتی تصویری، استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون است. کاغذ دیواری‌ها به قدری متنوع شده‌اند که انتخاب آن‌ها یکی از هیجان انگیز‌ترین کارها است.

 

انواع طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی مخصوص پشت تلویزیون

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون به دلیل تفاوت در سلیقه‌ها و نیازها در مدل‌های مختلفی طراحی شده‌اند. مدل‌ها و طرح کاغذ دیواری می‌تواند شلوغ یا ساده باشد. همچنین تصاویر آن می‌تواند فانتزی، واقعی و یا برگرفته از طبیعت باشد.‌ کاغذ دیواری‌های سه بعدی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که گویی تصاویر به صورت برجسته از آن بیرون آمده‌اند. هنگامی که هیچگونه جسمی جلوی کاغذ دیواری قرار نگیرد، فرد ناظر تصور می‌کند که در عالم واقعیت چنین چیزی را به صورت بیرون آمده و برجسته لمس می‌کند اما در اصل فقط یک تصور است.

سایت بساز و بچین که در زمینه طراحی دکوراسیون‌ فعالیت دارد از شما دعوت می‌کند که ادامه مطالب را مطالعه نمایید و انواع تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون را مشاهده نمایید. شاید شما هم بخواهید تغییر و تحول درون منزل یا محیط کار خود را با نصب چنین کاغذ دیواری‌هایی آغاز کنید.

 

مناسب ترین طرح و مدل کاغذ دیواری برای دکوراسیون منزل

 

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون جدید | کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون لاکچری

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون در انواع مختلفی طراحی شده‌اند. هر روزه طرح‌های جدیدتری به بازار می‌آید که جایگزین قبلی‌ها می‌شود. هرچقدر بیشتر تصاویر مربوط به کاغذ دیواری‌های سه بعدی را مشاهده کنید با دیدگاه وسیع‌تر و آزادانه‌تر قادر به انتخاب کاغذ دیواری مناسب خواهید بود. برخی زیبایی و شیک بودن را در سادگی و عده‌ای دیگر در لوکس بودن می‌بینند. به همین دلیل تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، متنوع بوده تا آنچه را که در جست و جوی آن هستید را بیابید.

کاغذ دیواری سه بعدی نوین با طرح مربع‌های طوسی کم رنگ و پر رنگ

 

کاغذ دیواری سه بعدی به شکل راهرویی سفید و بی انتها

 

گل‌های روییده شده در کنار دیوار آجری نمای کاغذ دیواری 3D

 

کاغذ دیواری جدید با طرح لاکچری

 

کاغذ دیواری سه بعدی به شکل سرامیک

 

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون طبیعت

طبیعت جایی است که دین آن روحیه را عوض می‌کند. به خصوص که زندگی امروزی ماشینی و صنعتی شده است که جای خالی طبیعت را بیشتر به رخ می‌کشد. کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون در طرح طبیعت موجود است که طرفداران خاص خود را دارد. کاغذ دیواری‌های سه بعدی با طرح طبیعت، منظره‌ای زیبا را به نمایش می‌گذارد. طوری که گویی در حالیکه در چنین فضای زیبا و دلنشین مشغول دیدن تلویزیون هستید.
مدل کاغذ دیواری سقفی 2022 جدید

کاغذ دیواری سه بعدی با طرح زیبای دریای آبی و پرواز مرغابیان دریایی

 

کاغذ دیواری سه بعدی با منظره دریای تمیز و آبی

 

کاغذ دیواری سه بعدی الهام گرفته شده از جنگل

 

 

انگار که تلویزیون در میان شاخ و برگ درختان جنگلی قرار گرفته است

 

 

کاغذ دیواری سه بعدی با الهام از طبیعت به رنگ کرم

 

 

کاغذ دیواری سه بعدی با منظره تراس رو به اقیانوس بی کران

 

 

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون با الهام از طبیعت

 

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون متری چند

کاغذ دیواری‌های سه بعدی موجود در بازار از کیفیت و تنوع قیمت برخوردار هستند. دلیل آن متفاوت بودن نقش و نگارها و همچنین شرکت تولید آن است. البته که جایگاه مغازه وفروشنده نیز از عوامل تاثیرگذار بر کاغذ دیواری هستند. در کنار کاغذ دیواری‌های سه بعدی، پوستر نیز به فروش می‌رسد که بعضی از آن‌ها همانند کاغذ دیواری دارای تصویر سه بعدی هستند. کاغذ دیواری سه بعدی دارای تصاویر تکرار شونده در هر رول است اما در پوستر تصویر به صورت یکدست چاپ می‌شود.

معمولا در مراکز آموزشی، فرهنگی، هنری، اتاق خواب کودک، سالن‌های زیبایی، گالری‌ها و مزون‌ها از پوستر سه بعدی و در منازل از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می‌شود. پوسترهای سه بعدی بیشتر مناسب تبلیغات‌های تجاری هستند.

کاغذ دیواری‌های سه بعدی پشت تلویزیون ساخت کشورهای ایران، چین، کره، تایلند، ایتالیا و آلمان هستند. بدیهی است به دلیل مختلف بودن عوامل تاثیر گذار بر قیمت نتوان مبلغ دقیقی برای هر متر از کاغذ دیواری سه بعدی اعلام کرد. همچنین نوسانات ارزی بر روی قیمت کاغذ دیواری تاثیر می‌گذارد. به طور میانگین هر متر کاغذ دیواری سه بعدی از 80 هزار تومان آغاز می‌شود و تا مبالغ بالاتر حتی تا دو میلیون تومان ادامه می‌یابد.‌


بهترین کاغذ دیواری برای پذیرایی کوچک + مدل های جدید

 

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون با طرح گل و پروانه

 

کاغذ دیواری سه بعدی با نقش و نگاره‌های طلایی

 

کاغذ دیواری سه بعدی ملیح و زیبا

 

تصویری فانتزی و بنفش در کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

 

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون با طرح مشکی و گل‌های قرمز

 

جدیدترین مدل کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت 2022

 

سخن پایانی

هنگامی که ایده‌ها به ذهن خطور می‌کنند، حد و مرزی نمی‌شناسند. شاید با شنیدن نام کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون تصور کنید که تنها در قسمت پشت تلویزیون که جزو لوازم صوتی تصویری است قابل استفاده هستند اما در اصل از کاغذ دیواری سه بعدی در هر کجای خانه می‌توان استفاده کرد. نکته مهم این است که جلوی آن را نباید با وسایل خیلی شلوغ کرد تا زیبایی آن به چشم بیاید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید