انواع میز جلومبلی چوبی فلزی مدرن و شیک

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله با ویژگی‌های میز جلو مبلی چوبی و فلزی بیشتر آشنا خواهید شد.

میز جلومبلی یک عنصر جدانشدنی در چیدمان است، زیرا این مبلمان وسط قرار می‌گیرد و مرکز توجه خواهد بود همچنین کامل کننده‌ی سایر مبلمان، لوستر و لوازم دکوری شماست بنابراین بهتر است در انتخاب آن بسیار دقت کنید.

امروزه شیک‌ترین نمونه‌های میز ‌جلو‌مبلی را می‌توانید در بازار ببینید اما باید بدانید که بیشتر این نمونه‌ها فقط از یک متریال ساخته نشده‌اند. بلکه ترکیب هوشمندانه‌ دو یا چند متریال در کنار هم باعث شده تا مدل‌های متنوع‌تری از انواع میز جلو مبلی تولید شود. یکی از پرطرفدارترین نمونه‌های این میزها میز جلومبلی چوبی فلزی است. ما در این مقاله سعی داریم با ویژگی‌های این نوع از میز بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

 

میز جلومبلی پایه فلزی

هنگام انتخاب میز جلومبلی توجه داشته باشید که میزی که انتخاب می‌کنید کاربردی باشد یعنی بتوان از آن به آسانی برای پذیرایی استفاده کرد. همچنین چون در مرکز توجه‌ها قرار می‌گیرد باید زیبا باشد، و در نهایت اینکه از نظر طراحی و فرم با سایر المان‌های به کار رفته در دکوراسیون هماهنگ باشد.

میزهای جلومبلی به میزان تنوع مبلمان موجود در بازار و شاید هم بیشتر، گسترده و متنوع هستند. بیشتر این تنوع در شکل و متریال‌های به کار رفته در ساخت آن‌ها اتفاق می‌افتد. میز جلومبلی پایه فلزی نیز از این قاعده مستثنی نیست. استفاده از دو متریال چوب و فلز این امکان را به طراح می‌دهد تا بتواند بیشترین تنوع را در فرم و شکل نهایی به وجود بیاورد.

 

میز جلومبلی چوب و فلز خاص

مدل خاص و متفاوت میز جلو مبلی متال‌وود

 

تنوع میز جلومبلی از لحاظ شکل:

میزهای جلو مبلی از لحاظ شکل به سه دسته اصلی میز جلو مبلی گرد، میز جلو مبلی مربع و میز جلو مبلی مستطیل تقسیم می‌شوند.

 

میز جلو مبلی چوب و فلز گرد

مدل شیک و مدرن میز جلو مبلی دایره‌ ای متال وود

 

تنوع میز جلومبلی از لحاظ متریال:

از لحاظ مواد و متریال به کار رفته در ساخت این نوع میزها نیز تنوع زیادی وجود دارد که شامل میز شیشه‌ای، میز چوبی، میز فلزی و .. می‌شود. اما یک ایده جدید و خاص استفاده از ترکیب چوب و فلز در ساخت میز جلو مبلی که امروزه بسیار پرطرفدار به نظر می‌رسد.

بهتر است بدانید که چوب همواره یک متریال پر و پا قرص در ساخت میز و مبلمان بوده است. در این نوع مبلمان نیز در بخش فوقانی از چوب و یا ام‌دی‌اف استفاده می‌شود که طبیعتا چوب به دلیل کیفیت بالاتری که دارد قیمت نهایی بالاتری خواهد داشت. برای بدنه این نوع میزها نیز از فلزات مختلف از جمله آهن و استیل با رنگ‌بندی‌های متنوع می‌توان استفاده کرد.

استیل اساسا محبوب دل طرفداران سبک دکوراسیون داخلی مدرن است. سطح براق و جلایی که پایه‌های استیل دارند زیبایی خیره‌کننده‌ای به فضای شما می‌دهند. همچنیناستفاده از بدنه‌های آهنی با رنگ‌بندی‌های متنوع مات نیز بسیار مورد توجه دکوراتورها برای یک چیدمان مدرن و امروزی بوده است.

 

میز جلو مبلی چوبی مدرن

مدل شیک و مدرن میز جلو مبلی چوبی متال وود

 

خرید میز جلومبلی چوب و فلز

برای خرید میز جلو مبلی چوب و فلز شما دو گزینه پیش رو دارید.

  • خرید حضوری از فروشگاه‌های مبلمان منزل.
  • خرید اینترنتی و غیرحضوری از فروشگاه‌های معتبر.

نکته‌ قابل توجه این است که قیمت میزهای جلومبلی موجود در بازارها، به دلیل اجاره‌های سنگین فروشگاهی، بالاتر از پلتفرم‌های اینترنتی و تخصصی مبلمان است. همچنین اگر خرید حضوری را انتخاب کنید مجبور به خرید از بین نمونه‌های موجود در بازار خواهید بود اما خرید و سفارش مبلمان به صورت آنلاین یا حضوری از متال‌وود این امکان را به شما می‌دهد که طرح مورد نظر خود را به صورت سفارشی متناسب با نیاز و سلیقه خودتان در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 

قیمت میز جلو مبلی پایه فلزی

مدل میز جلو مبلی پایه فلزی متال وود

 

قیمت میز جلومبلی چوبی و فلزی

قیمت میز جلومبلی تا حدود زیادی به اندازه، جنس و اعتبار تولید کننده‌‎ی آن بستگی دارد. معمولا قیمت میز جلو مبلی‌های ام دی اف به دلیل متریال استفاده شده در میز از سایر انواع مناسب‌تر و ارزان‌تر است؛ بدیهی است که اگر به دنبال یک میز جلو مبلی شیک و البته خاص باشید، باید هزینه‌ی بالاتری را بپردازید.

 

 میز کنار مبلی چوب و فلز

مدل شیک و مدرن میز کنار مبلی چوب و فلز

 

سخن آخر:

ترکیب چوب با متریال‌های دیگر همچون فلز این امکان را فراهم می‌کند تا طرح‌های جذاب‌تری از انواع میز جلو مبلی شیک و امروزی ساخته شود. متال‌وود یک گروه پیمانکاری ساختمانی است که ارائه دهنده خدمات و محصولات متنوع چوبی و فلزی است. می‌توانید مطمئن باشید که مجموعه متال‌وود طرح میز جلو مبلی مد نظر شما را متناسب با استانداردهای روز دنیا با بالاترین کیفیت اجرا خواهد کرد.

نظر شما درباره این مدل میز جلو مبلی چیست؟ آیا این سبک‌های طراحی را برای ساخت یک میز جلو مبلی شیک مناسب می دانید؟

نظرات خود را برای ما در کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید