سنگ اسلب پشت تلویزیون دکوری جدید برای پذیرایی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

ما در این مقاله به معرفی سنگ اسلب پشت تلویزیون دکوری جدید برای پذیرایی پرداخته‌ایم.

تی وی روم از فضاهای پرکاربرد خانه است که همه ما دوست داریم همیشه شیک و به روز به نظر برسد. گاهی با تغییر دکوراسیون این فضا، باز هم به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

قسمتی که تلویزیون قرار میگیرد، قسمتی است که در تی وی روم بیشترین توجه را به خودش جلب میکند. به همین دلیل با یک طراحی زیبا برای دیوار پشت تلویزیون می‌توانید تغییر چشمگیری در تی وی روم ایجاد کنید. برای طراحی دیوار پشت تلویزیون ایده‌‌های متفاوتی وجود دارد.

یکی از زیباترین ایده‌‌های دکوراسیونی که می‌توانیم برای تی وی روم به آن فکر کنیم، استفاده از سنگ اسلب پشت تلویزیون است. سنگ های اسلب به دلیل تنوع رنگی که دارند برای همه سبک‌های چیدمان از کلاسیک تا مدرن قابل استفاده هستند. به همین دلیل است که از گزینه‌های پرطرفدار این روزها هستند.

اگر علاقه دارید که جدیدترین نمونه‌های سنگ اسلب پشت تلویزیون را ببینید، با ما در این مقاله همراه باشید.

 

حتما بخوانید: بهترین مدل های دکور پشت تلویزیون + تصاویر

جدیدترین سنگ اسلب پشت تلویزیون

جدیدترین نمونه سنگ اسلب پشت تلویزیون رنگ روشن

 

جدیدترین سنگ اسلب در اتاق خواب 2021

جدیدترین نمونه استفاده از سنگ اسلب پشت تلویزیون

 

تی وی روم با سنگ اسلب

اسلب در لغت به معنای صفحه یا ورقه است و سنگ اسلب به سنگ‌های صفحه‌ای با ابعاد بزرگتر از تایل‌های معمول می‌گویند. سنگ‌های اسلب صفحه‌های بزرگتر از 100*100 سانتی‌متر مربع هستند و گاهاً تا 200*300 سانتی‌متر مربع نیز می‌توانند باشند.

سنگ‌های اسلب اندازه مشخصی ندارند و اندازه آن‌ها بستگی به سنگ اولیه‌ای دارد که سنگ از آن تولید می‌شود. این سنگ‌ها توسط شرکت‌های سنگ‌بری و حفاری از معادن سنگ استخراج می‌شوند. بنابراین اندازه آن‌ها به توان شرکت‌ها برای برش سنگ بستگی دارد. طبیعتاً هر چه سنگ استخراج شده توسط این شرکت‌ها بزرگ‌تر باشد، تخته سنگ‌های بزرگتری تولید می‌شود.

 

انواع سنگ اسلب 2021

انواع سنگ اسلب جدید و لوکس

 

اگر دوست دارید تی وی روم خود را با ایده‌ای نو تغییر دهید، حتما به سنگ اسلب پشت تلویزیون فکر کنید. این سنگ‌ها جلوه‌ای خاص به فضای تی وی روم شما می‌دهند و در رنگ‌ها و اشکال متنوعی هستند که می‌توانند با هر سبکی از چیدمان به راحتی همراه شوند.

برای این کار شما می‌توانید قسمتی از دیوار پشت تلویزیون را به سنگ اسلب اختصاص دهید و یا به کمک این سنگ دکوری مختص تلویزیون طراحی کنید. در این راستا از انواع سنگ‌های اسلب می‌توانید استفاده کنید که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

جدیدترین سنگ اسلب پشت تلویزیون 2021

استفاده از سنگ اسلب پشت تلویزیون جدیدترین ایده دکوراسیون

 

جدیدترین دکور سنگی پشت تلویزیون 2021

جدیدترین دکور با سنگ اسلب پشت تلویزیون

 

جدیدترین ایده سنگ اسلب پشت تلویزیون 2021

ایده طراحی دکور با سنگ اسلب پشت تلویزیون

 

جدیدترین سنگ اسلب پشت تلویزیون 2021

بهترین نمونه سنگ اسلب پشت تلویزیون به رنگ تیره

 

مدل سنگ اسلب پشت تلویزیون

همه سنگ‌ها قابلیت برش به عنوان اسلب را ندارند. برای سنگ‌های اسلب به سنگ‌های مقاوم‌تری نسبت به تایل‌های اندازه‌های کوچک‌تر داریم، همچنین برای اسلب، سنگ باید یکنواختی بیشتری از نظر طرح و رنگ داشته باشد. بر این اساس از برخی سنگ‌ها به عنوان اسلب استفاده می‌شود، که انواع آن به شرح زیر است:

 

  • سنگ اسلب مرمر

این سنگ‌ها که به نسبت بقیه سنگ‌ها قیمت بالاتری دارند، علاوه بر استحکام و مقاومت بالا قابلیت عبور نور را دارند. بنابراین برای قسمت‌هایی که به فکر نور پردازی هستید، گزینه مناسبی است.

 

  • سنگ اسلب گرانیت

این نوع از سنگ از مقاومت بالایی برخوردار است اما به دلیل وزن مخصوص بالایی که دارد، کاربرد آن کمی محدود است. برای قسمت‌هایی از ساختمان که محدودیت وزن در استفاده از مصالح نباشد، این سنگ می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. کیفیت فرآوری و مواد آن در میزان کیفیت این نوع سنگ تأثیر گذار است.

 

  • سنگ اسلب تراورتن

این سنگ‌ها کاربرد کمتری دارند و دارای طرح‌های موجدار و بی موج هستند و به رنگ‌های کرم تا شکلاتی تا قرمز، لیمویی و مشکی دیده می‌شوند.

 

  • سنگ اسلب تراونیکس

این نوع سنگ ترکیبی از مرمر و تراورتن است و در نتیجه خصوصیات هر دو را شامل می‌شود. این سنگ‌ها همانند مرمر قابلیت عبور نور دارند و همانند تراورتن، طرح‌های موجدار و بی موج دارند. بنابراین این سنگ نیز برای فضاهایی با نورپردازی‌های خاص کاربرد زیادی دارد.

 

جدیدترین دکور سنگی پشت تلویزیون 2021

جدیدترین ایده دکوری با سنگ اسلب پشت تلویزیون

 

جدیدترین دیزاین پشت تلویزیون 2021

جدیدترین ایده طراحی دکور با سنگ اسلب پشت تلویزیون

 

جدیدترین سنگ اسلب پشت تلویزیون 2021

جدیدترین نمونه استفاده از سنگ اسلب رنگ تیره پشت تلویزیون

 

جدیدترین سنگ اسلب پشت تلویزیون 2021

بهترین و جدیدترین نمونه استفاده از سنگ اسلب پشت تلویزیون

 

جدیدترین سنگ اسلب پشت تلویزیون 2021

بهترین ایده طراحی دکور با استفاده از سنگ اسلب پشت تلویزیون

 

جدیدترین سنگ اسلب پشت تلویزیون 2021

بهترین نمونه استفاده از سنگ اسلب تیره پشت تلویزیون

 

جدیدترین دکوربا سنگ اسلب پشت تلویزیون 2021

جدیدترین سنگ اسلب در طراحی دکور پشت تلویزیون

 

جدیدترین سنگ اسلب پشت تلویزیون 2021

جدیدترین سنگ اسلب به عنوان قاب پشت تلویزیون

 

قیمت سنگ اسلب پشت تلویزیون

قیمت سنگ اسلب به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. جنس، ضخامت و ابعاد سنگ از این پارامترها هستند و هر چه ابعاد سنگ بزرگ‌تر باشد، مشخصاً سنگ از قیمت بالاتری برخوردار است.همچنین اصالت سنگ و داخلی یا خارجی بودن سنگ نیز از پارامترهای تأثیر گذار است. فاکتورهای دیگری مانند جهت برش سنگ (موجدار یا بی موج)، نوع فرآوری، بوک مچینگ، تقاضای بازار و مقداری که سفارش می‌دهید، از دیگر فاکتورهای تأثیر گذار بر قیمت سنگ‌های اسلب هستند.

اگر برای خرید سنگ‌های اسلب به جای واسطه‌ها مستقیماً از تولیدکننده خرید کنید، می‌توانید خرید مقرون به صرفه‌تری داشته باشید.

 

سنگ اسلب پشت تلویزیون با طرح خاص 2021

نمونه استفاده از سنگ اسلب با طرح خاص پشت تلویزیون

 

جدیدترین طراحی دکور پشت تلویزیون با سنگ اسلب 2021

زیباترین طراحی دکوری جدید برای دیوار پشت تلویزیون با سنگ اسلب

 

جدیدترین طراحی دکور پشت تلویزیون با سنگ اسلب 2021

بهترین ایده استفاده از سنگ اسلب پشت تلویزیون

 

سرامیک اسلب پشت تلویزیون

نکته قابل توجه در رابطه با سنگ اسلب این است که امروزه سرامیک اسلب نیز کاملاً مشابه با سنگ در کارخانه‌ها تولید می‌شود و این موضوع، چالش بین اکثر طراحان و پیمانکاران است. هر کدام برای انتخابشان دلایلی دارند و بر نظر خود پافشاری می‌کنند. سرامیک اسلب نیز همانند سنگ از مقاومت بالایی برخوردار است و همچنین گستره وسیعی از طرح و رنگ را شامل می‌شود.

مزیت سنگ نسبت به سرامیک طبیعی بودن آن است که به آن ارزش می‌دهد. همچنین سنگ به دلیل ساختاری که دارد به مراتب از سرامیک با دوام‌تر است.

اگر بخواهید از لحاظ قیمت آن‌ها را با یک‌دیگر مقایسه کنید، باید بگوییم که سرامیک نیز برای قیمت گذاری همانند سنگ به فاکتورهای مختلفی وابسته است. اما در کل سنگ به نسبت سرامیک قیمت بالاتری دارد ولی نمی‌توان گفت حتما هر سرامیکی ارزان‌تر از سنگ است. چون ممکن است سنگ اسلبی نسبت به سرامیک اسلبی قیمت کمتری داشته باشد و یا برعکس؛ که این موضوع بستگی به انتخاب شما و نوع سفارشی که می‌دهید دارد.

 

حتما بخوانید: معرفی فروشگاه کاشی و سرامیک باهِر

جدیدترین طراحی دکور پشت تلویزیون با سنگ اسلب 2021

جدیدترین نمونه استفاده از سرامیک اسلب پشت تلویزیون با طرح سنگ خاص

 

جدیدترین طراحی دکور پشت تلویزیون با سنگ اسلب 2021

ایده ای زیبا از سرامیک اسلب پشت تلویزیون

 

سخن آخر

سنگ اسلب پشت تلویزیون ایده بسیار مناسبی برای دکوراسیون تی وی روم است. اما این که چه نوع سنگی را شما انتخاب خواهید کرد، بستگی به سلیقه، سبک چیدمان تی وی روم شما و البته بودجه شما دارد. حتی ممکن است شما سرامیک اسلب را برای پشت تلویزیون خود انتخاب کنید. بعد از آن سعی کنید با یک نورپردازی فوق العاده زیبایی سنگ اسلب پشت تلویزیون را دوچندان کنید.

  • آیا سنگ اسلب پشت تلویزیون انتخاب شماست؟
  • کدام طرح و رنگ از سنگ اسلب را انتخاب می‌کنید؟
  • سنگ اسلب بهتر است یا سرامیک اسلب؟

نظرات و تجربه‌هایتان را در این مورد برای ما در کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید