بهترین مدل های دکور پشت تلویزیون + تصاویر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

در این مقاله بهترین مدل های دکور پشت تلویزیون با چوب، سنگ آنتیک، استیکر، کناف، کاغذ دیواری، قفسه و آینه را قرار داده ایم.

شما چقدر به دکوراسیون پشت تلویزیون منزلتان اهمیت داده اید؟ تلویزیون از وسایلی است که معمولا در اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی قرار می‌گیرد و نقطه کانونی آن فضا می‌شود. و زمانی که صحبت از نقطه کانونی می‌شود یعنی آن دیوار که در پشت تلویزیون قرار دارد یا آن محدوده از اتاق نشیمن متفاوت از دیگر دیوارها است و با ورود به فضای نشیمن نگاه را به سمت خودش جذب می‌کند. در این حالت دکور پشت تلویزیون دیواری یا هر مدل دیگری (تلویزیون روی دیوار یا میز) اهمیت پیدا می‌کند.

احتمالا با خود می‌گویید:" دیوار پشت تلویزیون را چگونه تزیین کنیم ؟" ما در این مقاله بهترین مدل های دکور پشت تلویزیون با چوب، سنگ آنتیک، استیکر و نمونه‌های دیگر را قرار داده ایم.

تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

پیشنهاد مطالعه: تزیین دیوار اتاق خواب ۲۰۲۴ | ایده‌های خلاقانه + تصاویر

 

دیوار پشت تلویزیون را چگونه طراحی کنیم

دیوار پشت تلویزیون یا تی وی وال، یکی از ویژگی‌های مهم در اتاق نشیمن هستند و به همین دلیل امروزه طراحی یک دکور زیبا و در عین حال کاربردی و شیک برای این بخش از فضای نشمین، بیشتر از همیشه اهمیت دارد. افرادی که به تماشای تلویزیون علاقه مند هستند، تمایل دارند تا یک زاویه دید مطلوب و راحت را برای این فضا ایجاد کنند و با طراحی و دیزاین دیوار پشت تلویزیون این فضا را جذاب‌تر و دوست داشتنی‌تر خواهند کرد.

این تغییر، فضایی را برای تصور یک دیوار اتاق نشیمن جدید با تلویزیون در مرکز آن باقی می‌گذارد. همچنین الزامات اضافی برای ذخیره سازی تجهیزات گیرنده و ضبط، به علاوه رسانه فیلم و کنسول‌های بازی را ارائه می‌کند.

در ادامه نمونه‌های مختلفی از طراحی دیوار پشت تلویزیون را ببینید و با ایده گرفتن از این مدل‌های طراحی تی وال، طراحی منحصر به فرد و شیکی را برای تی وی روم خود در نظر بگیرید:

 

پیشنهاد مطالعه: دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون | معرفی ۲۰ ایده تی وی وال!

 

تزیین دیوار پشت تلویزیون زیبا و شیک

این ترکیب دیوار و واحد پایه که در پس زمینه پانل چوبی نصب شده است، به صورت بصری کل دیزاین تی وی وال را در کنار هم نگه می دارد. تلویزیون در یک انتهای کنسول بلند نصب شده است و طرف مقابل به عنوان مکانی ایده آل برای نمایش چند اثر هنری مورد علاقه که توسط لامپ‌ها روشن می‌شود استفاده شده است.

 

طراحی دیوار پشت تلویزیون جدید و مدرن

با توجه به فضای ذخیره سازی باریک مورد نیاز برای یک واحد کنسول رسانه، طرح بندی‌ها می‌توانند خلاقانه باشند. استفاده از واحدهای هم‌تراز برای دیوار پشت تلویزیون، هم فضای کاربردی و خوبی را برای ذخیره سازی فراهم می‌کند و هم ظاهر منسجمی را برای تی وال ایجاد خواهد کرد. 

 

دیزاین دیوار پشت تلویزیون زیبا و شیک

این تزیین دیوار پشت تی وی با نور پس‌زمینه برای تلویزیون، ویژگی پایه چوبی خود را حتی زمانی که صفحه نمایش استفاده نمی‌شود، به زیباترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد. چیدمان بلوکی در یک گوشه نیز، مکانی را برای نمایش اقلام تزئینی و ارزشمند ایجاد کرده است.

 

طراحی تی وال جدید و خاص

می‌توانید پنل چوبی که برای تزیین دیوار پشت تلویزیون مورد استفاده قرار می‌دهید را به شکل کتابخانه نیز طراحی کنید تا از این فضا حداکثر استفاده را داشته باشید.

 

طراحی دیوار پشت تلویزیون مدرن و امروی

در این مدل از طراحی دیوار پشت تلویزیون، پنل دیواری تلویزیون دارای نور پس زمینه است و این ویژگی درخشش دنج دوست داشتنی را برای این فضا فراهم می‌کند.

 

تزیین دیوار پشت تلویزیون با رنگ سفید و چوب

یونیت‌های دیواری یک انتخاب محبوب برای تزیین دیوار تلویزیون هستند. فضای کف بدون وقفه شفاف و مرتب و اتاق جادارتر به نظر می‌رسد و همچنین تمیز کردن آن راحت‌تر است. نوار نورپردازی LED که در این چیدمان خاص در زیر واحد بالایی قرار دارد، به ظاهر بی وزنی و همچنین نورپردازی آیتم‌های نمایشگر زیر آن می‌افزاید.

 

دیوار پشت تلویزیون شیک و ساده

این دیوار پشت تلویزیون، از یک واحد پایه روی زمین و یک قفسه دیواری منحصربفرد تشکیل شده است که پوسترهای انگیزشی را بر روی سطح خود و مجموعه کوچکی از کتاب‌ها را در یک فضای منظم نشان می‌دهد.

 

دیوار پشت تلویزیون با پنل طرح ماربل

اگر تصمیم دارید ظاهر لوکسی را برای تی وی وال خود ایجاد کنید، بهترین پیشنهاد این است که از پانل‌های دارای افکت مرمری یا ماربل برای تزیین این فضا استفاده کنید. استفاده از یک شومینه مدرن کناری بر روی یک واحد نصب شده روی دیوار نیز به جذابیت این تزیین دیوار پشت تلویزیون می‌افزاید، صفحه شفافی که روی شومینه قرار گرفته، تضمین می‌کند که تأکید بصری بر روی سنگ مرمر باقی خواهد ماند.

 

طراحی دیوار پشت تلویزیون با صفحه چوبی کف تا سقف

اجرای یک پانل پشتی به صورت عمودی از کف تا سقف، ظاهری یکپارچه و مدرن را برای دیوار پشت تلویزیون ایجاد می‌کند و جز گزینه‌های بسیار عالی و شیک برای طراحی تی وی وال است.

 

زیباترین طراحی دیوار پشت تلویزیون

استفاده از دو ماده متضاد بر روی دیوار پشت تلویزیون و حجم‌های ذخیره سازی، جذابیت بیشتری را به همراه دارد و می‌تواند ظاهر چشمگیری را برای این دیوار از اتاق نشمین ایجاد کند.

 

بهترین طراحی دیوار پشت تلویزیون

این دیوار پشت تلویزیون که هوشمندانه ساخته شده است، که مجموعه ای از قفسه‌های معمولی و یک گوشه نمایش کابینت را در خود جای داده است و یک فضای کاربردی و عالی را هم برای قرار دادن تی وی و هم برای ذخیره سازی فراهم کرده است.

 

جدیدترین مدل طراحی دیوار پشت تلویزیون

استفاده از پانل‌های هندسی نامتقارن، با یک قاب که به رنگ متفاوت و خیره کننده انتخاب شده است، یک الگوی تکنولوژیکی روی دیوار پشت تلویزیون ایجاد می‌کند که به نوبه خود، خاص و زیباست.

 

شیک ترین ایده تزیین دیوار پشت تلویزیون.

در این مدل از طراحی دیوار پشت تی وی، یک الگوی هندسی روی دیوار با رنگ زرد و مشکی و نوار مشخص شده و سپس رنگ آمیزی شده است. تلویزیون نیز در مقابل یک بخش سیاه و سفید تقریباً نامرئی است و در مواقعی که تلویزیون روشن نیست، ظاهری یکپارچه بر روی دیوار مشخص خواهد بود.

 

ایده جالب برای طراحی دیوار پشت تلویزیون

در این اتاق نشیمن آبی، قسمتی از آجرکاری، برای ایجاد تضاد در پشت تلویزیون نقاشی شده است و جز ایده‌های بسیار شیک و ساده در طراحی دیوار پشت تلویزیون محسوب می‌شود.

 

ایده زیبا برای تزیین دیوار پشت تلویزیون

استفاده از تناژهای تیره و روشن از یک رنگ، می‌تواند توهم فضای سه بعدی را برای دیوار پشت تلویزیون ایجاد کند و ظاهری متفاوت را برای این دیوار ایجاد خواهد کرد.

 

طراحی سه بعدی با چوب برای دیوار پشت تلویزیون

اگر به دنبال یک ایده دکور جسورانه برای دیوار پشت تلویزیون هستید، از این نمونه دیوار چوبی شگفت انگیز که به تقلید از شیشه‌های شکسته طراحی شده است، ایده بگیرید و یک اثر سه بعدی و منحصر به فرد را برای تی وی وال خود اجرا کنید.

 

شیک ترین مدل طراحی دیوار پشت تلویزیون

استفاده از یک ترکیب خیره کننده از پنل‌های چوبی و دیوار سبز، توانسته این دیوار پشت تلویزیون را به یکی از زیباترین دیوارهای فضای نشمین تبدیل کند.

 

خاص ترین مدل طراحی دیوار پشت تلویزیون

در این مدل از طراحی دیوار پشت تلویزیون، چوب خاکستری با طرحی شبیه کاشی متصل شده است. از همان رنگ چوب برای درب کنسول پایه و یک واحد جانبی استفاده می‌شود که ظروف و لیوان‌های تزئینی را نمایش می‌دهد و ب نورپردازی، این طراحی کامل‌تر و زیباتر شده است.

 

ایده شیک و زیبا برای طراحی دیوار پشت تلویزیون

استفاده از ترکیب رنگ بتنی در کنار پنل‌های چوبی که برای تریین دیوار پشت تلویزیون استفاده شده ظاهری چشمگیر و جذاب را برای این فضا ایجاد کرده است.

 

طراحی کتابخانه برای دیوار پشت تلویزیون

اگر جز افرادی هستید که به کتاب خواندن علاقه مند هستید و به یک فضای بزرگ برای نگهداری از کتاب‌ها خود نیاز دارید، می‌توانید دیوار پشت تلویزیون را به شکل یک کتابخانه بزرگ و جادار طراحی کنید و تلویزیون را نیز در یک گوشه از این کتابخانه جای دهید.

 

طراحی چوبی برای دیوار پشت تلویزیون

در اینجا نیز، دیوار پشت تلویزیون به شکل واحدهای ذخیره سازی با شکل و ظاه منسجم طراحی شده و برای اینکه هماهنگی بیشتری در فضا وجود داشته باشد، رنگ میز جلو مبلی نیز همرنگ با دیوار پشت تلویزیون انتخاب شده است.

 

طراحی شیک برای دیوار پشت تلویزیون

این پنل‌های چوبی که با نظم خاصی در کنار هم قرار گرفته‌اند، یک تی وال هنرمندانه و شیک را ایجاد کرده‌اند که شبیه به یک اثر هنری خیره کننده به چشم می‌رسد.

 

پنل چوبی و گرم برای تزیین دیوار پشت تلویزیون

اگر تمایل دارید کمی گرما را به فضای نشمین خود اضافه کنید، می‌توانید به سراغ انتخاب پنل‌های چوبی برای تزیین دیوار پشت تلویزیون بروید و این فضا را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

 

پنل حصیری و جدید برای تزیین دیوار پشت تلویزیون

پنل چوبی با ظاهر حصیری، از جمله گزینه‌های مدرن و شیک برای طراحی دیوار پشت تلویزیون است که می‌توانید به صورت یکپارچه ب روی تمام قسمت دیوار استفاده کنید یا مانند این تصویر در ترکیب با واحدهای ذخیره سازی برای قسمت بالا، مورد استفاده قرار دهید.

 

مدل ساده و مینیمال برای طراحی دیوار پشت تلویزیون

در این مدل از طراحی دیوار پشت تلویزیون، از پنل چوبی با رنگ سرد و یکپارچه استفاده شده که می‌توان با یک طراحی هوشمندانه، از این فضا به عنوان یک فضای ذخیره سازی نیز استفاده کرد. نصب ساعت دیواری بر روی یکی از پنل‌ها نیز ظاهری جذاب و خاص برای دیوار پشت تلویزیون ایجاد کرده است.

 

بهترین ایده برای طراحی دیوار پشت تلویزیون

اگر به فکر استفاده حداکثری از دیوارها هستید، می‌توانید دیوار پشت تلویزیون را به شکل واحدهای دخیره سازی با ظاهر یکپارچه طراحی کنید و در میان ان، فضایی را برای قرار دادن تلویزیون و سایر اکسسوری‌های تزیینی در نظر بگیرید.

 

ایده خاص برای طراحی دیوار پشت تلویزیون

ساده‌ترین روش برای تزیین دیوار پشت تلویزیون، استفاده از کاغذ دیواری با طرح متفاوت و زیبا است. در این نمونه، از کاغذ دیواری با طرح آجری و رنگ تیره استفاده شده و در دو طرف تلویزیون تابلو عمودی با اندازه یکسان نصب شده تا توازن و زیبایی این دیوار، چند برابر شود.

 

طراحی شومینه در دیوار پشت تلویزیون

استفاده از رنگ تیره، قفسه‌های باز برای قرار دادن آثار هنری و ارزشمند و طراحی یک شومینه با ظاهر زیبا و مدرن، توانسته این تزیین دیوار پشت تلویزیون را به یکی از گزینه‌های محبوب و پرطرفدار تبدیل کند.

 

زیباترین مدل تزیین دیوار پشت تلویزیون

این گلدان‌های منحصربه‌فرد، آرامش را به این واحد قفسه‌بندی منحصربه‌فرد اضافه می‌کنند، و باعث می‌شود تا طراحی تی وال شما متفاوت و چشمگیر باشد.

 

ایده شیک و مدرن برای طراحی دیوار پشت تلویزیون

ساده ترین ایده برای طراحی دیوار پشت تلویزیون استفاده از واحدهای ذخیره سازی سفید و ساده و طراحی یک شومینه تزیینی در قسمت پایین تلویزیون است تا زیبایی و سادگی را در کنار هم داشته باشید.

 

• سخن آخر

در این مقاله نمونه‌های متنوعی از انواع تی وی وال (طراحی پشت تلویزیون با ام دی اف، کناف، گچ، آینه و...) را قرار دادیم. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد دیوار پشت تلویزیون منزلتان است. در ابتدا باید بررسی کنید چه مصالحی با دکور پشت تلویزیون شما هماهنگ است پس از آن از یک فرد باتجربه کمک بگیرید تا هزینه را براورد کند و با توجه به بودجه شما جدیدترین دکور تلویزیون را برای منزلتان اجرایی کند.

شما از چه ایده ای برای طراحی دکور دیوار پشت تلویزیون استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید