معرفی فروشگاه کاشی و سرامیک باهِر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵
دسته ها:

در این مقاله به معرفی فروشگاه کاشی و سرامیک باهِر پرداخته‌ایم.

فروشگاه باهِر، یکی از بزرگترین و کامل‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه‌ی فروش کاشی سرامیک و متریال‌های لوکس ساختمانی می‌باشد. این فروشگاه واقع در استان البرز بوده و با ارسال محصولات به سراسر ایران خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز می‌نماید.

 

محصولات فروشگاه باهِر چیست؟

کاشی و سرامیک یکی از محصولات موجود در این فروشگاه می‌باشد که بیش از 15 برند از برترین و باکیفیت‌ترین کاشی و سرامیک‌های ایرانی را گردآوری کرده تا انتخاب در این مجموعه برای مشتریان گرامی ساده‌تر شود.

شما می‌توانید در هنگام خرید کاشی و سرامیک از فروشگاه باهِر، تمامی محصولات و ابزارهای مورد نیاز جهت نصب کاشی و سرامیک را نیز از این مجموعه تهیه فرمایید. محصولاتی همچون: چسب کاشی، پودر بندکشی، گیره و گوه یا همتراز کاشی و سرامیک و... با بالاترین کیفیت موجود می‌باشند.

همچنین باهِر، مجموعه‌ای از محصولات لوکس را تولید می‌کند. محصولات تولیدی شامل روشویی‌های سرامیکی، کانتر آشپزخانه، کانتر منشی و یا اداری، میز کنفرانس، انواع میز سرامیکی با کاربری‌های مختلف می‌باشد.

از دیگر محصولات می‌توان به انواع کفشور، توالت ایرانی، توالت فرنگی، وال‌هنگ، فلاش تانک و شیرآلات اشاره نمود.

 

چرا فروشگاه باهِر را برای خرید انتخاب کنیم؟ 

این فروشگاه علاوه بر فروش محصولات باکیفیت بسیار بالا، دارای خدماتی فوق‌العاده برای خرید راحت و مطمئن مشتریان عزیز است. یکی از خدمات این مجموعه، طراحی رایگان با نرم‌افزار تخصصی می‌باشد. ابتدا فضای موردنظر شما را وارد نرم‌افزار می‌کنیم. در مرحله‌ی بعد طبق سلیقه‌ی مشتری و با راهنمایی کارشناسان، کاشی و سرامیک مناسب با فضا را انتخاب کرده و داخل فضا چیدمان می‌کنیم. با تغییرات مختلف در چیدمان کاشی و همینطور تغییر کاشی انتخابی به طرح چیدمان و سرامیک موردعلاقه‌ی مشتری دست پیدا می‌کنیم.

مزیت طراحی چیدمان این است که متراژ از طرف مجموعه باهِر به درستی محاسبه می‌شود و از خرید کم یا زیاد مشتری جلوگیری می‌شود. همچنین، با طرز چیدمان صحیح پِرت کاشی و سرامیک به حداقل می‌رسد. مشتریان هم با مشاهده‌ی فضای خود قبل از کاشیکاری و نصب، از خرید خود اطمینان کامل پیدا خواهند کرد.

 

کاشی و سرامیک

 

محصولات کاشی و سرامیک

فروشگاه باهِر با گردآوری بیش از 500 نمونه از برترین برندهای کاشی و سرامیک، انتخاب را برای شما بسیار ساده می‌نماید. شما می‌توانید با مقایسه‌ی تمامی مدل سرامیک‌ها، محصول مورد نظرتان را به‌راحتی پیدا نمایید.

برندهای موجود در فروشگاه باهِر عبارتند ار: کاشی تبریز، کاشی مرجان، کاشی الوند، کاشی پردیس، سرامیک پالرمو و چندین برند لوکس دیگر.

ابعاد و سایز کاشی و سرامیک‌ها بسیار متنوع می‌باشد. از اندازه‌های مینیاتوری برای کاشی استخری2.5 در 2.5cm ، تا سایز های بسیار بزرگ اسلب سرامیک مانند 150 در 300 cm در این فروشگاه موجود است.

کاربری کاشی و سرامیک‌های موجود برای حمام، سرویس بهداشتی، آشپرخانه(بین کابینتی و صفحه کابینت)، سرامیک کف، حیاط، استخر، پارکینگ و نمای ساختمان می‌باشد.

از جمله طرح‌های پرطرفدار و پرفروش کاشی و سرامیک با طرح پارکت، طرح سنگ و مرمر، طرح سیمان و بتون می‌باشد.

 

دیگر محصولات سرامیکی باهِر

روشویی سرامیکی

 

روشویی سرامیکی: این روشویی یکی از جدیدترین و بهترین روشویی‌های موجود در بازار می‌باشند. روشویی‌های سرامیکی دارای مزایای بسیار زیادی به نسبت دیگر روشویی‌های موجود در بازار هستند؛ البته به شرطی که در فرآِیند ساخت آنها از بهترین متریال‌ها استفاده شود و با دقت و ظرافت فراوان تولید شوند.

از مزایای این روشویی‌ها میتوان به موارد روبرو اشاره نمود: 1- به علت اینکه جنس این روشویی ها از سرامیک پرسلان است، در برابر مواد شوینده بسیار مقاوم بوده و با گذشت زمان زیبایی ظاهری‌اش را حفظ خواهد کرد- 2- به دلیل وجود لعاب برروی سطح سرامیک، به هیچ عنوان لکه پذیر نیستند- 3-مراقبت و شستوشوی آن‌ها بسیار راحت است- 4- برای نصب، نیازی به متخصص ندارند و هرکسی می‌تواند به سادگی آن‌را نصب کند.

روشویی‌های سرامیکی بنا بر سفارش مشتری می‌تواند بهمراه کابینت یا بدون کابینت، بهمراه جا حوله‌ای و یا آینه باشد.

ظرفشویی سرامیکی: این ظرفشویی‌ها یکی از ظرفشویی‌های لوکس بازار بوده و بیشتر برای زمانی مناسب است که شما می‌خواهید سرامیک صفحه کابینت و یا بین کابینتی خود را با ظرفشویی سِت نمایید.

کانتر سرامیکی: کانتر ها با کاربری‌های مختلفی از جمله کانتر آَشپزخانه، کانتر منشی، کانتر ادارای و شرکت‌ها ساخته می‌شوند. این کانتر ها می‌توانند تمام سرامیک باشند یا بنا به درخواست مشتریان عزیز ترکیبی از سرامیک با PVC ، چوب و یا... باشند.

میزهای سرامیکی: این میزها یکی از بهترین انتخاب‌ها بعنوان میز کنفراس و جلسات اداری است. علاوه بر استفاده‌ی میزهای سرامیکی در شرکت‌ها و ادارات، می‌توان از آن‌ها برای منزل نیز استفاده نمود. بعنوان میز ناهارخوری، میزهای عسلی و... قابل سفارش هستند.

لازم به ذکر است تمامی محصولات تولیدی باهِر(روشویی سرامیکی، کانتر و میزهای سرامیکی) قابل سفارش در ابعاد و طرح‌های متنوع و مختلفی بنا به درخواست مشتریان می‌باشد. همچنین به علت تولید توسط شرکت و بدون هیچ واسطه‌ای جهت فروش، تمامی قیمت‌ها بسیار مناسب‌تر از قیمت‌های موجود در بازار می‌باشد.

دیگر محصولات بهداشتی ساختمان

کفشور: کفشور ها در سایزها و مدل‌های متنوعی وجود دارند و هر کدام از آنها برای محیط خاصی مناسب می‌باشد. به عنوان مثال اگر شما برای محیطی که نیاز به تخلیه‌ی مقدار زیادی آب است، کفشور لازم دارید،(مانند حمام‌های بسیار بزرگ و یا پارکینگ) به شما پیشنهاد می‌شود تا از کفشورهای خطی استفاده نمایید. انواع کفشورهای لوکس با کیفیت بسیار بالا در فروشگاه باهِر موجود می‌باشد.

وال‌هنگ: وال‌هنگ به توالت هایی گفته می‌شود که مستقیما به دیوار متصل می‌شوند. وال‌هنگ ها در مدلها و رنگ‌های متنوعی موجود می‌باشند.

توالت فرنگی و ایرانی: توالت ها در مدل‌ها و جنس‌های بسیار متنوعی در بازار موجود می‌باشند. بهتر است با یکبار هزینه بهترین کیفیت را تهیه کنید و تا مدتی طولانی به راحتی از آن استفاده نمایید.

 

نگاهی به دیگر خدمات باهِر

خدمات باهِر فقط به فروش محصولات بهداشتی و لوکس ساختمانی محدود نمی‌شود. متخصصان ما می‌توانند در زمینه‌ی طراحی ویلا و ساختمان، بازسازی و نوسازی ویلا، ساختمان، منزل، مطلب پزشکی، شرکت، مغازه و یا هر محیط دیگری شما را یاری کنند. طراحی و بازسازی فضای شما می‌تواند به سبک‌های مختلفی از جمله: مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک، روستیک و یا سبک های دیگری مطابق با سلیقه‌ی شما انجام گیرد. قیمت ها با توجه به هر پروژه متفاوت می‌باشد. جهت هماهنگی بازدید و استعلام هزینه‌ها با ما در ارتباط باشید.

جهت اطلاع از قیمت ها و سفارش محصولات با شماره‌ی 09122246515 در تماس باشید.

همچنین برای مشاهده‌ی نمونه کارها می‌توانید به سایت و صفحه‌ی اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

آدرس سایت:bahertile.ir

صفحه‌ی اینستاگرام: bahertile_com

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید