بهترین مارک لامپ رشد گیاه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله به معرفی بهترین مارک لامپ رشد گیاه پرداخته ایم.

فهرست موضوعات

لامپ مخصوص رشد گیاه چیست و بهترین مارک لامپ رشد گیاه موجود در ایران کدام است؟ لامپ رشد گیاه  تکنولوژی نوینی است که نور خورشید را برای گیاهان بازسازی می نماید. چرا برای گیاهان؟ به این علت که فقط  آن دسته از طول موج خورشید را که موجب فتوسنتز می شود و گیاه برای رشد به آن نیاز دارد را دارا بوده. این دسته از لامپ ها که عمدتا ال ای دی بوده بسیار تخصصی در زمینه پرورش گیاه تولید می شوند. در ایران، شرکت پرتو رشد نوین با مارک ایران گرولایت بسیار علمی و تخصصی در این زمینه فعالیت خود را از سال 1389 آغاز نمود و تا به امروز بسیاری از گلخانه ها را به این نورها تجهیز نموده است. از آنجایی که تشخیص دارایی و دقیق بودن نانومتر های رشد گیاه با چشم ممکن نبوده و حتما نیاز به دستگاه می باشد توصیه ما به شما خرید از یک مرکز معتبر و ثبت شده می باشد؛ بطوری که برای محصولات گارانتی معتبر نیز در نظر گرفته  شده باشد. شرکت ایران گرولایت با شماره ثبت 490487 تمامی محصولات خود را به مدت یک سال ضمانت نموده و پنج سال خدمات رایگان ارائه می نماید. با توجه به سابقه شرکت می توان گفت یکی از بهترین مارک لامپ رشد گیاه در ایران می باشد.

اکثرا در خرید به قیمت توجه نموده و استاندارد بودن محصول تا حدی نادیده گرفته می شود! این امر صحیح نیست. خرید لامپ رشد گیاه با توجه به داشتن استانداردهای ساخت و بازدهی واقعی ارزشمند بوده. ایران گرولایت تمامی این موارد اعم از: بازدهی لامپ و مقرون بصرفه بودن را در نظر گرفته، زیرا بسیاری از افراد به دلیل اینکه در آپارتمان زندگی می نمایند و نور مناسبی جهت نگه داری گیاه در منزلشان ندارند طرفدار این نور ها می باشند بنابراین باید هزینه ها به گونه ای باشد که یک خانم خانه دار بتواند از این محصول خریداری نمایید. ایران گرولایت توانسته با تنوع بالا محصولات و کیفیت بی مثال، توانایی خود را در ایجاد محصولی کاملا تخصصی و علمی با بالاترین راندمان در سطح ایران و بازار جهانی اثبات کند. با خرید لامپ رشد گیاه ارزان از شرکت پرتو رشد نوین همه معیار های اصولی در خرید را با خیال راحت رعایت نموده اید. زیرا از یک شرکت معتبر با گارنتی معتبر خرید کرده اید!

 

بهترین مارک لامپ رشد گیاه

 

کشت هیدروپونیک

کشت هیدروپونیک نیز جزو سیستم های کشتی هست که می توان با لامپ رشد گیاه همراه شود. کارشناسان شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت در زمینه ( کشت هیدروپونیک، کشت ان اف تی، نور های مخصوص رشد گیاه، تجهیزات گلخانه ای، انواع کود های هیدروپونیک و غیره )همواره در خدمت هموطنان عزیز بوده. مزایای این نوع کشت:

قابلیت کشت در فواصل دلخواه (با توجه به میزان رشد نهایی)

استفاده مناسب از فضای گلخانه (کشت در چندین طبقه)

امکان شستشو برای تغییر کشت و استفاده در مکان های مختلف

سبکی و قابلیت حمل و نقل آسان

امکان اتصال راحت کانال ها به یکدیگر

قابلیت تولید در دو گرید معمولی و خوراکی

شرکت پرتو رشد نوین دانش بنیان بوده و گروهی از دانش آموختگان برجسته حوزه ی کشاورزی، باغ داری و الکترونیک را گرد هم آورده تا بتواند در زمینه کشت هیدروپونیک بهترین راهنمایی را ارائه نماید. ایران گرولایت با تضمین کیفیت خود در تولید تجهیزات گلخانه ای، لامپ های مخصوص رشد، کودهای هیدروپونیک شما مشتریان عزیز را در انتخاب هر چه بهتر محصول مشاوره و همراهی خواهد نمود. پرورش گیاهان و سبزیجات با استفاده از لامپ رشد گیاه، چراغ رشد گیاه،

اگر شما در منطقه ای زندگی می کنید که شرایط شما برای باغبانی خارج از خانه مساعد نیست، پرورش سبزیجات در خانه یک ایده خوب است. برای پرورش سبزیجات در خانه ایجاد فضایی شبیه به فضای باز که در آن گیاهان بهترین رشد را دارند بسیار مهم است. برای پرورش گیاه با لامپ رشد گیاه باید یک سیسنم روشنایی که شدت و پار نور مناسیب برای گیاه دارد را فراهم آورید.

گیاهان و سبزیجات را خیلی به چراغ های رشد نزدیک نکنید، زیرا چراغ های رشد نور را به صورت مستقیم به گیاه می‌تابانند و اگر گیاه بیش از حد به چراغ نزدیک باشد بی فایده است. دست خود را روی برگ های گیاهان نگه دارید، اگر گرما را احساس کردید به این معناست که چراغ به گیاه بیش از حد نزدیک است. جهان روزانه در حال افزایش جمعیت می باشد و همچنین با توجه به تغیرات اب و هوا (خشکسالی) در جهان و تغییر اقلیم های گوناگون تهدید غذای سالم و مناسب به لحاظ کیفیت و کمیت، چالش بزرگ آیندگان خواهد بود. نور خورشید به عنوان یک منبع عظیم از انرژی اثر گذار بر روی گیاهان به حساب می اید که باعث فتوسنتز و کلرفیل سازی در گیاهان می شود و همچنین دیگر موجودات کره زمین نیز برای ادامه حیات به نور خورشید نیاز دارند.

 

کشت هیدروپونیک

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید