مبل از کجا بخریم ؟ | راهنمای خرید مبل

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۱

از کجا مبل ارزان بخریم ؟ اگر میخواید بدونید از کجا باید مبل بخرید و یک راهنمای خرید مبل هم داشته باشید کلیک کنید.

اگر تصمیم به تعویض مبل یا خریداری مبل گرفته اید مهم ترین سوالی که برای شما مطرح میشود این است که از کجا مبل بخریم ؟ مهم ترین مسئله ای که باید درباره فروشندگان مبلمان دقت کنید، کیفیت و زیبایی کار آنان است. پیشنهاد ما این است برای خرید مبلمان به فروشگاه هایی مراجعه کنید که از کیفیت محصولات آنان اطمینان دارید. در اینجا سعی میکنیم به شما بهترین فروشگاه ها و ویژگی های مبلمان مناسب را معرفی کنیم.

 

از کجا مبل ارزان بخریم ؟

دقت کنید که خرید مبل ارزان نباید شما را به دام خرید مبل با کیفیت بی اندازد. زمانی که از مبل ارزان صحبت میکنیم در واقع منظورمان مبل با کیفیتی است که با قیمت مقرون به صرفه و مناسب به مشتریان ارائه میشود. پس برای خرید مبل ارزان به دنبل قیمت پایین نباشید. در کنار بررسی کیفیت مبلمان، قیمت آن را نیز مدنظر قرار دهید. به این ترتیب راحت تر میتوان به سوال از کجا مبل ارزان بخریم ؟ پاسخ داد.

 

از کجا مبل ارزان بخریم

 

راهنمای خرید مبل

مبل ها انواع متنوعی دارند به همین دلیل در برخی مواقع انتخاب از میان آن ها دشوار است. در اینجا با ارائه راهنمایی ها به شما کمک می کنیم تا مبلمان مناسب خود را تهیه کنید . مواردی که باید در هنگام خرید مبلمان مد نظر قرار دهید شامل موارد زیر است :

بودجه برای خرید مبل ارزان را تعیین کنید.

در اولین اقدام بودجه ای که برای خرید مبل کنار گذاشته اید مشخص کنید. بدین ترتیب فرایند خرید برای شما راحت تر میشود و مسائلی مانند قیمت نمیتواند تاثیر بسیار زیادی در هنگام خرید داشته باشد و راحت تر تصمیم گیری میکنید.

 

هماهنگی مبل با دکوراسیون داخلی

اگر دکوراسیون داخلی منزل شما سبک کلاسیک دارد، انتخاب مبل مدرن انتخاب مناسبی نخواهد بود. پس بهتر است هنگام پاسخ به سوال از کجا مبل بخرم این موضوع را نیز مد نظر قرار دهید.

 

فضای قرار گیری مبلمان را تعیین کنید

بهتر است پیش از خرید فضایی که مبلمان قرار است در ان قرار گیرد را مشخص کنید به این ترتیب میتوانید با در نظر گرفتن فضا بسیاری از گزینه ها را حذف کنید و انتخاب مناسبی بگیرید.

 

کیفیت مبلمان

اگر چه بررسی کیفیت مبلمان در برخی موارد کار دشواری است اما برخی از ویژگی های ظاهری مبلمان میتواند در این رابطه شما را کمک کند. در ابتدا باید به وزن مبلمان توجه کنید. مبلمان بیش از حد سنگین یا سبک کیفیت خوبی ندارد. به کیفیت رویه دوزی ها و پارچه ها دقت کنید. این دقت و ظرافت نشان دهنده کیفیت مبلمان است.

 

راهنمای خرید مبل راحتی

مبل راحتی از جمله مبل هایی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است که مبل ال نیز شامل این مبلمان میشود. راهنمای خرید مبل راحتی میتوانید راحت تر و هوشمندانه تر تصمیم بگیرید.

 

فوم سرد یا گرم | از کجا مبل راحتی بخریم ؟

فوم یکی از اصلی ترین بخش های مبلمان است که در دو نوع فوم سرد و گرم ارائه میشود. فوم سرد کیفیت بهترین نسبت به فوم گرم دارد و مدت زمان بیشتری دوام دارد. برای تشخیص فوم گرم و سرد باید بدانید که فوم سرد پس وارد آمدن فشار سریعا به حالت اولیه خود بازمی گردد در حالیکه فوم گرم برای بازگشت به حالت قدیمی کمی زمان می برد.

 

راهنمای خرید مبل راحتی | رویه دوزی

رویه دوزی از جمله مواردی است که تشخیص آن سخت نیست تنها لازم است در هنگام خرید به رویه دوزی مبلمان توجه کنید. در صورتی که رویه دوزی ها مناسب نباشد پس از مدتی از هم باز می شود.

 

از کجا مبل راحتی بخریم ؟ | ارتفاع مبل راحتی

ارتفاع مبل راحتی باید به صورتی باشد که پاهای شما به راحتی روی زمین قرار گیرد و هر میزانی کمتر یا بیشتر میتواند به بدن شما آسیب برساند.

 

راهنمای خرید مبل ال

 

راهنمای خرید مبل ال | از کجا مبل ال بخریم ؟

مبل ال یکی از انواع مبل های راحتی است که این روزها توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند. اگر طراحی مبل ال ساده است اما تنوع بسیاری از آن در بازارها وجود دارد به همین دلیل انتخاب مبل ال کمی سخت تر میشود.

 

تعیین محل مبل ال

در اولین اقدام بایستی محل قرار گیری مبل ال را مشخص کنید . این محل معمولا زاویه خانه است. به طور معمول از مبل ال در اتاق نشیمن برای ایجاد فضای صمیمانه تر استفاده میشود. پس میتواند از این مورد کمک بگیرید.

 

 استفاده از فضا با مبل ال

اگر فضای کمی در اختیار دارید و خانه کوچکی دارید میتوانید از انواع مبل ال تختخواب شو برای محیط خانه استفاده کنید. بدین ترتیب اگر مهمان داشته باشید نیز با مشکل کمبود جا مواجه نخواهید بود.

 

انواع رویه مبل ال

رویه مبل ال میتواند از جنس چرم ، پارچه یا مخمل باشد که هر کدام از آن ها میتواند حس متفاوتی را ایجاد کند. رویه چرمی موجب لوکس تر شدن دکوراسیون شما میشود و تمیز کردن ان نیز ساده تر است، در حالی که رویه پارچه ای احساس راحتی بیشتری ایجاد میکند و رویه های مخمل فضا را بزرگتر نشان می دهند.

 

از کجا مبل ال بخریم ؟

با توجه به تمام موارد مهم ترین موضوع این است که از کجا مبل ال بخریم ؟ فروشگاهی که مبل ال را از آن تهیه میکنید اهمیت به سزایی دارد. در صورتی که از یک فروشگاه مطمئن خرید کنید میتوانید با خیال راحت بدون نگرانی از قیمت بالا و کیفیت نامناسب مبل ال مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

راهنمای خرید مبل چستر | نمونه نوظهور مبل های راحتی

 

مبل چستر از کجا بخریم ؟

مبل چستر از انواع مبل هایی است که به تازگی مورد توجه افرادی قرار گرفته است که علاوه بر راحتی شیک بودن دکوراسیون را نیز مدنظر قرار داده اند. مبل چستر در واقع کاناپه هایی هستند که دکمه هایی روی آن لمسه کاری شده است.

 

مبل چستر از کجا بخریم

 

راحتی مبل چستر

اولین معیار مبل چستر راحتی آن است . پس زمانی که خواستید مبل چستر خریداری کنید اول روی آن بنشینید و اگر راحت نبود، سراغ یک فروشنده دیگر بروید .

 

کیفیت مواد داخلی مبل چستر

در برخی موارد افراد سودجو از مواد نامناسب برای داخل مبل استفاده میکنند. زمانی که روی مبل چستر مینشینید، دقت کنید که از فوم سرد یا گرم در آن استفاده شده است. پس از نشستن باید سریعا به حالت اولیه خود بازگردد. میزان راحتی شما نیز در هنگام نشستن نیز یک از معیارهای مهم است.

 

راهنمای خرید مبل سلطنتی یا استیل

مبل سلطنتی از جمله مبل های بسیار پرطرفداری است که سالهاست محبوبیت خود را در میان ایرانیان حفظ کرده است. مبل های سلطنتی به دلیل تزیینات زیادی که دارند برای بسیاری از افراد مبلی ایده ال هستند. در هنگام خرید این مبلمان باید به برخی از این موارد توجه کنید.

 

فضای مناسب برای مبل سلطنتی

 

فضای مناسب برای مبل سلطنتی

اگر خانه کوچک دارید یا سقف خانه تان کوتاه است به شما پیشنهاد میکنیم دور این مبل را خط بکشید. مبل سلطنتی مناسب فضاهای بزرگی است که سقف های بلندی دارند. پس هنگام خرید این مبل دقت کنید که فضای زیادی را باید به آن اختصاص دهید.

 

کلاف مبل 

ساختار مبل همان کلاف مبل است که کیفیت آن تعیین کننده کیفیت مبلمان است. برای کلاف مبل معمولا از چوب نراد، گردو و راش استفاده میشود. اما برخی از افراد در ساخت مبلمان از چوب سفید استفاده میکنند. برای تعیین کیفیت کلاف مبل میتوانید روی آن بنشینید و در صورتی که هنگام تکان خوردن صدای جیر جیر داد، میتوانید اطمینان داشته باشید که مبل کلاف بی کیفیتی دارد.

 

پارچه مبل 

پارچه مبل و رویه دوزی مبل را در هنگام خرید بررسی کنید. در برخی موارد از پارچه های نانو استفاده میشود که مانع نفوذ مایعات به داخل مبل میشود.

 

ظرافت منبت کاری 

در مبل های استیل فاکتور دیگری نیز اهمیت دارد که ظرافت منبت کاری است. دقت کنید که منبت کاریهای انجام شده متقارن باشد و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید