معرفی بهترین رنگ ها برای اتاق خواب عروس 2022

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۵

در این مقاله به معرفی بهترین رنگ ها برای اتاق عروس به همراه نمونه تصاویری از دکوراسیون داخلی اتاق خواب پرداخته ایم.

به نظر شما بهترین رنگ برای اتاق خواب عروس و داماد چه رنگی است؟

اتاق خواب یکی از فضاهای اصلی هر خانه ای است که معمولا با توجه به سلیقه شخصی صاحب اتاق دکوراسیون می‌شود. و از آنجایی که اتاق خواب عروس و داماد اتاق دو نفر است نیازمند آن است که با توجه سلیقه ی هر دوی آن‌ها دکوراسیون انجام شود.

یکی از بخش‌های مهم دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق، رنگ بندی اتاق خواب عروس است که بر روی چیدمان اتاق، رنگ مبلمان و وسایل حتی روحیه و اجسم عروس و داماد تاثیرگذار است که بهتر است با توجه به جهیزیه خریداری شده و روحیات هر دو بهترین رنگ برای اتاق خواب عروس انتخاب شود تا هر دو فرد با حضور در اتاق بعد از یک روز سخت احساس آرامش کنند.

ما در این مقاله به معرفی بهترین رنگ ها برای اتاق عروس (رنگ اتاق خواب عروس 2022) به همراه نمونه تصاویری از دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس پرداخته ایم.

تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

رنگ مناسب برای اتاق خواب عروس

رنگ‌ها دنیای وسیعی دارند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و جهیزیه خود مناسب ترین رنگ را برای اتاق خواب عروس انتخاب کنید. در ادامه به معرفی برخی از محبوب ترین رنگ‌ها پرداخته ایم:

 

اتاق خواب سفید عروس

رنگ سفید یکی از رنگ‌هایی که همیشه مورد پسند برای اکثر افراد در خانه‌های نو عروس بوده است. به گونه ای میتوان گفت بهترین رنگ اتاق خواب عروس، رنگ سفید بوده و است. زیرا خیلی ها معتقد هستند عروس با لباس سفید به خانه بهت می‌رود پس بهتر است دکوراسیون داخلی خانه نیز به رنگ سفید و روشن باشد. البته یکی دیگر از دلایلی که از رنگ سفید استفاده می‌کنند به دلیل ترکیب خوب رنگ سفید با دیگر رنگ‌ها است. همچنین امروزه با توجه به شرایط اقتصادی معمولا اکثر عروس و دامادها به دنبال خانه‌های نقلی و کوچک هستند که رنگ سفید به خوبی می‌تواند فضای اتاق خواب را دلباز کند.

 

رنگ اتاق خواب عروس

چیدمان و دکوراسیون داخلی شیک و لوکس اتاق خواب عروس با رنگ سفید

 

رنگ اتاق خواب عروس 2020

شیک ترین دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس و داماد با رنگ سفید

 

اتاق خواب آبی عروس

آبی، رنگ آسمان، رنگ دریا و رنگی پر از آرامش. فرقی نمی‌کند به دنبال مدل رنگ اتاق خواب عروس باشید یا هر اتاق خواب دیگری، رنگ آبی به خوبی آرامش را در فضا ایجاد می‌کند و باعث می‌شود پس از یک روز کاری سخت با آرامش مطلق به خواب بروید.

رنگ آبی طیف گسترده ای دارد، از رنگ آبی روشن گرفته تا رنگ آبی تیره که هر دو رنگ با خود مزیت‌هایی دارند. رنگ آبی روشن باعث می‌شود فضا دلبازتر احساس شود و به خوبی با رنگ‌هایی چون سفید ترکیب می‌شود اما رنگ آبی تیره می‌تواند اتاق خواب عروس و داماد را شکیل تر کند و البته انتخاب آبی تیره برای اتاق خواب عروس نیازمند شجاعت و جسارت است.

 

رنگ آبی اتاق خواب عروس

دکوراسیون داخلی شیک و لوکس اتاق خواب عروس و داماد با رنگ آبی روشن

 

رنگ آبی اتاق خواب عروس و داماد

نمونه رنگ آمیزی اتاق خواب عروس و داماد با رنگ آبی تیره

 

اتاق خواب صورتی عروس و داماد

یکی دیگر از رنگ‌هایی که برای اتاق خواب عروس بسیار محبوب است، رنگ صورتی است. این رنگ نیز در دسته رنگ‌های روشن قرار دارد و باعث دلباز دیده شدن اتاق خواب عروس می‌شود. رنگ صورتی مانند رنگ سفید به خوبی با رنگ‌های درگی از جمله طوسی، سفید و موارد دیگر ترکیب می‌شود و دکوراسیون جذابی را شکل می‌دهد.

 

رنگ صورتی اتاق خواب

رنگ اتاق خواب عروس و داماد با صورتی دلنشین

 

رنگ اتاق خواب عروس و داماد

بهترین رنگ برای اتاق خواب عروس و داماد با چیدمان صورتی لوکس

 

اتاق خواب بنفش عروس

رنگ بنفش از طریق دو رنگ محبوب سفید و صورتی ایجاد می‌شود و دارای طیف گسترده ای از بنفش روشن تا بنفش تیره است که هر کدام می‌توانند نمایی جذاب و شیک در دکوراسیون ایجاد کنند. رنگ بنفش تیره که به بادمجونی معروف است مانند آبی تیره است و برای انتخاب آن برای اتاق خواب عروس نیازمند جسارت و شجاعت است.

 

بهترین رنگ برای اتاق خواب عروس و داماد

شیک ترین دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس و داماد با رنگ بنفش

 

بهترین رنگ برای اتاق خواب عروس

چیدمان و دکوراسیون داخلی شیک و لوکس اتاق خواب عروس و داماد با رنگ بنفش تیره

 

اتاق خواب سبز عروس و داماد

رنگ سبز یکی از رنگ‌های آرامش بخش است که اگر در اتاق خواب عروس و داماد استفاده شود باعث حس سرزندگی می‌شود. البته فراموش نکنید که رنگ سبز طیف گسترده ای دارد که باید بهترین و شیک ترین نوع آن را با توجه به سلیقه خودتان انتخاب کنید. با انتخاب رنگ سبز برای دکوراسیون همیشه آرامش و احساسات مثبت را برای همیشه در اتاق خواب خود خواهید داشت.

 

 رنگ برای اتاق خواب عروس و داماد

نمونه مدل رنگ اتاق خواب عروس با رنگ سبز خوش رنگ روشن

 

بهترین رنگ اتاق خواب عروس و داماد

سبز تیره، رنگ مناسب برای اتاق خواب عروس و داماد

 

اتاق قرمز عروس

زمانی که اسم رنگ قرمز می‌آید، یاد روز عشق نمی‌افتید؟ رنگ قرمز، رنگ عشق است پس می‌تواند مناسب ترین و بهترین رنگ اتاق خواب عروس باشد به شرطی که به درستی در اتاق خواب به کار رود. به نمونه‌های زیر نگاه کنید.

 

حتما بخوانید: بهترین مدل‌ های چیدمان جهیزیه عروس 2022

بهترین رنگ اتاق خواب عروس

چیدمان و دکوراسیون داخلی لوکس و شیک اتاق عروس با رنگ قرمز

 

رنگ اتاق خواب عروس

چیدمان رومانتیک اتاق خواب عروسی با رنگ قرمز دلبر

 

رنگ بندی اتاق خواب عروس

ترکیب رنگی‌هایی هم وجود دارند که می‌توانند انتخاب خوبی برای رنگ اتاق خواب عروس 2022 باشند که در ادامه به چند نمونه اشاره کرده ایم:

 

ترکیب رنگی نارنجی و سفید برای اتاق خواب عروس

 

ترکیب رنگی نارنجی و سفید یکی از ترکیب رنگ‌های جذاب و شیک است. نمونه زیر برای دکور اتاق خواب از این رو رنگ استفاده کرده به گونه ای که دیوار پشت تخت خواب را برای اینکه نقطه کانونی اتاق را به خوبی نشان دهد از رنگ نارنجی و برای دیگر دیوارهای اتاق از رنگ سفید استفاده شده است.

رنگ اتاق خواب عروس ایرانی

 

تصویر زیر از رنگ نارنجی به مقدار بیشتری استفاده کرده است. به گونه ای که سنگینی اتاق به سمت راست انتقال داده شده اما با وجود پنجره در سمت چپ تا حدودی تعادل برقرار شده است.

رنگ اتاق خواب عروس ایرانی 2020

 

اتاق عروس با رنگ زرد و طوسی

 

زرد و طوسی یکی دیگر از مدلهای رنگ اتاق خواب عروس است. در دکوراسیون داخلی اتاق زیر از رنگ زرد به صورت لکه ای در کل چیدمان استفاده شده و کل دیوارها دارای رنگ طوسی کم رنگ است.

اتاق خواب عروس ایرانی

 

دکوراسیون داخلی زیر مانند تصویر بالا از رنگ زرد به صورت لکه ای در فضا استفاده کرده است. اما برای اینکه نقطه کانونی اتاق (دیوار پشت تخت خواب) به خوبی حس شود از بافت در کنار رنگ طوسی استفاده کرده است.

رنگ اتاق خواب عروس 2020

 

ترکیب رنگی طوسی و صورتی اتاق عروس

 

نمونه زیر دکوراسیون داخلی اتاق با رنگ طوسی صورتی است. در این اتاق خواب از رنگ صورتی برای دیوار پست تخت خواب استفاده کرده اما برای مبلمان موجود در فضا از طیف‌های رنگ طوسی استفاده کرده است.

رنگ اتاق عروس ایرانی

 

در چیدمان اتاق خواب زیر نیز همین گونه است. از رنگ طوسی برای رنگ دیواری استفاده شده اما برای رنگ مبلمان از رنگ صورتی استفاده کرده است و دکوراسیون اتاق خواب عروس شیک و لوکسی طراحی کرده است.

رنگ اتاق خواب ایرانی

 

اتاق خواب عروس با رنگ قهوه ای و طوسی

 

خیلی‌ها تصور می‌کنند وجود رنگ قهوه ای در فضا، از زیبایی محیط کم می‌کند در حالی که این موضوع تصویر غلط است. نمونه زیر دکوراسیون اتاق عروسی است که برای دیوارها از پنل چوبی به رنگ قهوه ای استفاده کرده و برای جزییات اتاق مانند روتختی از رنگ طوسی استفاده کرده است.

مدل رنگ اتاق خواب عروس

 

اگر سرویس خواب به رنگ قهوه ای خریده اید می‌توانید از رنگ طوسی برای دیوارها استفاده کنید و اتاق عروس را لوکس و جذاب نشان دهید.

مدل رنگ اتاق خواب عروس 2020

 

سخن آخر

رنگ‌ها دنیای گسترده ای دارند که هر کدام با خود ویژگی‌هایی به همراه دارند (در واقع روانشناسی رنگ‌ها) که باید درباره آن‌ها مطالعه کنید تا علاوه بر هماهنگی با جهیزیه با روحیات و خلقیات شما نیز هماهنگ باشد. مثلا اگر از جمله افراد عصبی هستید به هیچ عنوان نباید رنگ قرمز را برای اتاق خواب خود استفاده کنید زیرا این رنگ روی اعصاب شما تاثیر مستقیم می‌گذارد و باعث تحریک شما می‌شود. 

شما چه رنگی را مناسب رنگ اتاق خواب عروس ایرانی می‌دانید؟ نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید