جذاب ترین مدل های دکوراسیون رنگ روشن + تصاویر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
تعداد رای‌دهندگان:
۵
۵

دکوراسیون خانه با رنگ روشن فضا را بزرگ‌ تر نشان می‌دهد و حس آرامش را انتقال می‌دهد. در این مقاله، به بررسی جذابترین مدل های دکوراسیون رنگ روشن میپردازیم.

رنگ، عضو جدایی‌ناپذیر خانه و دکوراسیون است و به آن روح می‌بخشد. امکان استفاده از هر رنگی در هر فضایی، با توجه به روحیات و سلیقه شما امکان‌پذیر است فقط کافیست رنگ ها را بشناسید و بتوانید آن‌ها را به درستی ترکیب کنید!

رنگ روشن از آن دسته رنگ هایی است که کمتر کسی وجود خواهد داشت که آن را نپسندد. رنگ های روشن، شامل رنگ‌ هایی مانند: (سفید، طوسی، آبی روشن، سبز روشن و...) می‌باشد که به‌خوبی با دیگر رنگ ها ترکیب می‌شوند و به فضا آرامش و انرژی می‌دهند.

ما در این مقاله با معرفی تصاویری از فضاهای مختلف خانه که حتی با دیدن آن‌ها آرامش می‌گیرید شما را راهنمایی می‌کنیم تا بهترین ترکیب‌بندی را برای دکوراسیون خانه خود به کار ببرید.

با ما همراه باشید.

 

دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن با رنگ روشن

اتاق نشیمن، نقطه کانونی و فضای عمومی خانه است که معمولا اعضای خانواده و مهمان‌ها در این فضا کنار هم جمع می‌شوند. 

نمونه‌های زیر، فضاهایی هستند که توانسته‌اند در استفاده از رنگ روشن در چیدمان و دکوراسیون موفق‌ باشند!

 

مطلب پیشنهادی: چه رنگی مناسب اتاق نشیمن است؟ 10پیشنهاد وسوسه انگیز!

رنگ مناسب اتاق نشیمن

تصویر یک

در تصویر یک، شما اتاق نشیمنی مشاهده می‌کنید که دیوارهای آن، گچ سفید یا بتن طوسی هستند و مبلمان استفاده شده در فضا نیز رنگی روشن دارد. با اینکه فضا بزرگ است، اما رنگ غالب آن سفید و روشن است و به کمک فرشی با رنگ بنفش و کوسن‌هایی با رنگ‌ های زرد و بنفش به فضا روح داده‌است.

شما دکوراسیونی روشن و زیبا مشاهده می‌کنید که به خوبی توانسته رنگ های روشن را با رنگ‌های شاد و پرانرژی ترکیب کند!

 

دکوراسیون اتاق نشیمن

تصویر دو

در تصویر دو، اتاق نشیمنی‌ را مشاهده می‌کنید که تمامی دیوارها، سقف‌، درها و تابلوهای نصب شده به دیوار، به رنگ سفید و طوسی است. اما با استفاده از یک لوستر، کوسن، فرش و یک مبل تک‌نفره زرد توانسته است به فضا تاکید کند. دراین تصویر، شما با فضایی بی‌روح مواجه نیستید بلکه فضایی پر از انرژی می‌بینید.

 

مطلب پیشنهادی: همه چیز درباره دکوراسیون رنگ طوسی + جدیدترین مدل ها

 

عکس زیر را ببینید! رنگ غالب موجود در فضا، رنگ سفید است اما طراح با استفاده از رنگ‌ های شاد دیگر در گوشه و کنار خانه (تابلو، مبلمان، کوسن، اکسسوری و...) توانسته است فضا را دلبر کند.

دکوراسیون رنگ روشن خاص و جذاب

تصویر سه

 

تصویر پایین، اتاق نشیمن نقلی و کوچکی است که رنگ دیوارها، مبلمان، کمدها، قفسه‌ها و شلف‌ها، به رنگ سفید است. در این دکوراسیون، با به کار بردن دری به رنگ آبی کاربنی، فرش و کوسن‌های رنگی‌رنگی، فضایی جذاب و دلنشین خلق شده است. در تصویر زیر می‌توانید متوجه شوید حتی با استفاده از گلدان می‌توانید به فضا سرزندگی هدیه دهید.

دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ

تصویر چهار

 

در تصویر شماره پنج، رنگ غالب فضا رنگ صورتی ملیح است اما از مبلمان با رنگ تیره استفاده شده. در این دکوراسیون، رنگ های شاد در کنار فضایی روشن، جذابیت ویژه‌ای ایجاد کرده‌است.

دکوراسیون رنگ روشن اتاق نشیمن

تصویر پنج

 

تصاویر شش و هفت، اتاق نشیمن کوچکی است که مانند نمونه‌های بالا، رنگ غالب فضا رنگ روشن (سفید و طوسی) است؛ اما علاوه‌بر یک مبل تک‌نفره و کوسن‌های زرد‌رنگ، رنگ های شاد دیگری در جزئیات تابلوها استفاده شده و توانسته فضا را خاص کند. 

دکوراسیون نشیمن با رنگ روشن و جذاب

تصویر شش

 

دکوراسیون نشیمن با رنگ روشن و خاص

تصویر هفت

 

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ روشن

آشپزخانه، قلب خانه است و باید حساسیت بیشتری برای انتخاب رنگ و دکوراسیون در آن به‌ خرج داد. آشپزخانه، فضایی است که خانم خانه، وقت بیشتری در آن سپری می‌کند و معمولا خانم‌ها علاقه بیشتری به رنگ روشن و فضایی باز برای آشپزخانه خود دارند.

دکوراسیون آشپزخانه با روش ساده

تصویر هشت

تصویر هشت، یک نمونه فضای آشپزخانه است که از رنگ غالب روشن برای فضا استفاده شده‌ است و در کنار آن جزئیاتی به رنگ زرد و آبی به چشم می‌خورد. اگر توجه کنید از صندلی فلزی زرد برای میز ناهارخوری، از گلدانی با گل‌های زرد و ظروف زیبا با رنگ آبی و زرد برای دکور استفاده شده‌است. فقط کافیست در استفاده درست رنگ‌ها در چیدمان، کمی سلیقه به‌ خرج بدهید؛ نتیجه بسیار چشمگیر و بی‌نظیر است.

 

تصویر زیر هم مانند تصویر بالا است اما به‌جای استفاده از یک یا دو رنگ در فضا، از گل، کتاب و ابزارهای آشپزخانه برای روح بخشیدن به دکوراسیون استفاده شده‌است. سعی کنید از ظروف و وسایل رنگی خود استفاده کنید و آن‌ها را در معرض دید قرار بدهید.

دکوراسیون رنگ روشن برای آشپزخانه

تصویر نه

 

استفاده از رنگ روشن تنها به معنای استفاده از رنگی مانند سفید یا طوسی نیست؛ بلکه شما می‌توانید با استفاده از رنگ‌های دیگر، فضا را جذاب و شیک کنید! البته حتما تناژ روشنشان را انتخاب کنید!

در تصویر زیر، طراح از کابینت‌هایی با رنگ‌ های زرد و سبز استفاده کرده و آشپزخانه‌ای زیبا و خاص به وجود آورده است.

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ روشن

تصویر ده

 

در تصویر یازده، از رنگ آبی روشن به‌عنوان رنگ غالب دکوراسیون استفاده شده‌‌‌است و در کنار آن، چوب روشن و همچنین اجزایی به رنگ سفید قرار دارد.

طراح به بهترین شکل، فضایی دلنشین و روشن را برای دکوراسیون آشپزخانه خلق کرده‌است.

دکوراسیون خاص آشپزخانه

تصویر یازده

 

در تصویر زیر، طراح به کمک رنگ کردن بخشی از فضا، تاکید را به آن سمت برده‌ و انرژی دلنشینی در فضا ایجاد کرده‌است.

دکوراسیون شیک خانه

تصویر دوازده

 

در تصویر سیزده، فضایی روشن و ملیح را مشاهده می‌کنید. چیدمانی که در آن، از هیچ رنگ شادی استفاده نشده اما با این حال فضا روشن است و حس آرامش و لطافت را منتقل می‌کند.

چیدمان آشپزخانه

تصویر سیزده

 

دکوراسیون اتاق خواب با رنگ روشن

اتاق خواب هم یکی دیگر از فضاهای مهم خانه به‌حساب می‌آید.؛ زیرا هر یک از اعضای خانواده بعد از یک روز کاری سخت و خسته‌کننده، به سمت اتاق خود راهی می‌شوند تا در آن برای ساعاتی احساس آرامش کنند و به‌دور از استرس باشند! 

استفاده از رنگ روشن برای دکوراسیون اتاق خواب از عناصر اصلی است که به‌هیچ‌وجه نباید آن را فراموش کنید تا آرامش همیشگی در فضا را احساس کنید.

 

مطلب پیشنهادی: جذاب ترین رنگ ها برای اتاق خواب دخترانه + تصاویر 2021

دکوراسیون فضا با رنگ روشن

تصویر چهارده

تصویر بالا، نمونه‌ای از دکوراسیون اتاق خواب است که به کمک تابلوهای رنگی شاد، کوسن‌های جذاب رنگی، صندلی تک‌رنگ و گیاه، فضا به زیباترین حالت ممکن طراحی شده‌است.

 

دکوراسیون فضا با رنگ روشن روشن

تصویر پانزده

تصویر پانزده، نمونه‌ای از یک اتاق خواب بزرگ است که طراح، توانسته با استفاده از رنگ‌ های روشن و تیره، تضادی جزئی و دلنشین در فضای آن ایجاد کند.

 

در ادامه تصاویری را مشاهده می‌کنید که هر کدام به نحوی فضای روشن را از بی‌روحی خارج و دلنشین کرده‌اند. فقط کافیست رنگ‌ و سلیقه خود را به خوبی بشناسید تا دکوراسیون روشن و جذابی طراحی کنید.

دکوراسیون فضا با روش ساده

تصویر شانزده

 

دکوراسیون اتاق با رنگ روشن

تصویر هفده

 

دکوراسیون اتاق خواب با روش ساده

تصویر هجده

 

دکوراسیون اتاق خواب با رنگ های مختلف

تصویر نوزده

 

دکوراسیون شیک و ساده اتاق

تصویر بیست

 

اگر شما ایده دیگری برای جذاب شدن فضا می‌دانید برایمان بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید