بهترین چیدمان و دکور پاییزی برای مغازه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

آیا شما هم به فکر تغییر در روند کسب درآمد و فروش در مغازه خود هستید؟ در این مقاله چند مورد از بهترین چیدمان و دکور پاییزی برای مغازه را با هم بررسی کنیم.

آیا شما هم به فکر تغییر در روند کسب درآمد و فروش در مغازه خود هستید؟

آیا به دنبال یک راه خلاق، جذاب و تاثیر گذار بر روی مشتری هستید؟

شما هم دوست دارید در کمترین زمان مخاطب یا مشتری پشت ویترین مغازه خود را جذب کنید و آن‌ها را از پشت ویترین وارد فروشگاه خود کنید؟

بدون شک دکوراسیون مغازه و دکور پشت شیشه مغازه یکی از عوامل تاثیر گذار در تعداد رفت و آمد مشتری‌ها در یک روز کاری است. این ویترین مغازه شماست که نمایانگر محصولات و خدمات شما به مشتریان است. نور ویترین مغازه، طراحی شیک، ساده و تمیز محصولات شما را به خوبی برای مشتریان شرح می‌دهد، در صورتی که ویترین مغازه‌ای که شلوغ، پر از رنگ‌های ناهماهنگ و چیدمان نامناسب دارد، در نمایش محصولات شما عملکرد خوبی نخواهد داشت.

اما تنوع در ساخت و تغییر دکوراسیون در طول سال با هزینه‌های سرسام آوری روبه رو است، در حالی که ایده برای ویترین مغازه با هزینه کم و خلاقانه بسیار وجود دارد. یکی از این ایده‌ها تغییر دکوراسیون بر اساس تغییر فصل‌‌‌های سال است. هر فصلی همراه نمادها، میوه‌‌ها و رنگ‌های زیبایی است که استفاده از آن‌ها در دکوراسیون مغازه شما را از دیگر رقبا متمایز می‌کند و از طرفی مخاطبان بیشتری را وارد فروشگاه شما می‌کند.

در این مقاله می‌خواهیم چند مورد از بهترین چیدمان و دکور پاییزی برای مغازه را با هم بررسی کنیم. امیدواریم در انتهای مقاله بهترین ایده‌های جذاب و پاییزی را برای مغازه خود انتخاب کنید.

 

نمادهای پاییزی در دکوراسیون مغازه

پاییز، پادشاه فصل‌ها بهترین زمان برای تغییر دکوراسیون مغازه است. وجود جشن‌های جذاب ایرانی و خارجی در این فصل یکی از جذابیت‌هایی است که می‌توانند به دکور مغازه ما روح و رنگی دوباره ببخشند. جشن هالووین که از اوایل آبان ماه شروع می‌شود و برگزاری شب یلدا در آخر آذر ماه بهترین زمان‌هایی هستند که با کمی وقت، حوصله و سلیقه می‌توانید از آن‌ها الهام گرفته و  زیباترین ویترین‌ها را برای خود بسازید. همراه ما باشید تا با تعدادی از نمادها و المان‌های پاییزی آشنا شوید.

 

بهترین رنگ برای دکور مغازه

تزیین و طراحی دکور مغازه نقش چشم گیری در جذب مشتری دارد

 

استفاده از رنگ‌های پاییزی در دکوراسیون مغازه

تنالیته رنگ فصل پاییز گسترده است و در چیدمان دکور پاییزه بیشتر از رنگ‌های زرد، نارنجی، قرمز، قهوه‌ای و سبز استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهترین رنگ برای دکور مغازه خود بخاطر وجود رنگ‌های گرم در این فصل، از پس زمینه ای با رنگ خنثی یا کمی سرد استفاده کنید. 

برای ایجاد ویترین مغازه پوشاک به سبک پاییزی، به لباس تن مانکن‌ها توجه کنید. انتخاب رنگ‌های پاییزی و یا لباس‌هایی که طرح‌های پاییزی بر روی آن‌ها چاپ شده است، یکی از بهترین ایده‌ها برای شروع طراحی است.

پیشنهاد می‌کنیم رنگ‌های تیره و روشن را در کنار هم به کار ببرید. رنگ‌هایی مانند قرمز و نارنجی در کنار هم شبیه یه یک دیگر می‌شوند و تاثیر و جذابیت خاصی ایجاد نمی‌کنند. در مقابل استفاده از نارنجی و زرد، و یا نارنجی با قهوه‌ ای علاوه بر جذابیت، باعث زودتر دیده شدن محصولات و جلب توجه می‌شوند.

 

ایده برای مغازه کادویی

جدیدترین دکور برای مغازه لباس زنانه

 

دکور پشت شیشه مغازه

استفاده از المان‌های پاییزی در دکوراسیون مغازه لباس فروشی

 

طراحی سقف مغازه با ارزان ترین

استفاده از گل‌ها و برگ‌های هر فصل در دکواسیون مغازه جلوه زیبایی به ویترین می‌بخشد

 

نور ویترین مغازه

دکور مغازه شیک و لاکچری در فصل پاییز

 

تزیین دکور مغازه با میوه‌های پاییزی

میوه‌های پاییزی رنگ و بوی خاطره انگیزی برای ایرانی‌ها دارند. حتی رنگ میوه‌های این فصل نیز اکثرا زرد و نارنجی هستند، پس به راحتی می‌شود در دکوراسیون مغازه از آن‌ها استفاده کرد. در لیست زیر تعدادی از میوه‌هایی که مناسب چیدن در دکور مغازه است را نام می‌بریم.

 

تازه های دکوراسیون منزل

استفاده از میوه‌های پاییزی در دکوراسیون مغازه

 

تزیین ویترین مغازه با ساتن

ایده برای جذاب کردن دیوار مغازه با استفاده از رنگ‌های مناسب فصل

 

دکور پاییزی برای مغازه

زیباترین مدل‌های ویترین پاییزی برای مغازه

 

۱- تزیین دکور با انار

به عنوان مثال برای دکور مغازه کادویی و یا طراحی ویترین مغازه شال و روسری یک هفته تا ده روز قبل از شب یلدا گذاشتن انار در دکور مغازه، چاپ استیکر دانه‌های انار و چسباندن روی شیشه مغازه یکی از زیباترین ایده‌ها است. مردم ایران عاشق فرهنگ و هنر سنتی ایران هستند و با دیدن نمادهایی از این جشن باستانی به شور و شوق می افتند. همچنین برای بهتر دیده شدن دکور پاییزی نور ویترین مغازه بسیار تاثیر گذار است. نورهای داخل ویترین و بیرون مغازه خود را چک کنید که زاویه تابش مناسبی روی اجناس و دکور شما داشته باشند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای تزیین فانتزی تر از ریسه های رنگی، مخصوصا رنگ قرمز و زرد در دکور و میان محصولات خود استفاده کنید، زیرا زیبایی دکور شما را چند برابر می‌کنند.

اما تزیین مغازه با انار برای دکور پاییزی به ویترین مغازه ختم نمی‌شود. اگر ذوق و شوق هنری دارید، شما می‌توانید یک سبد بزرگ حصیری را در داخل مغازه پر از انار کرده و روی یک تکه کاغذ چند بیت از اشعار حافظ را چاپ کنید و با نخ به انارها ببندید و به مشتریان و رهگذران مغازه هدیه دهید.

 

چگونه ویترین مغازه بزنیم

استفاده از انار در دکور مغازه قبل از شروع شب یلدا

 

۲- تزیین دکور با کدو تنبل

کدو تنبل از آن میوه‌هایی است که حتی اگر سالم و بدون تزیینات هالووین هم در دکور کار گذاشته شود، جذابیت و بامزگی خود را دارد. به کار بردن کدو تنبل در ویترین مغازه پوشاک یکی از راه‌های خلاقانه و زیبا است.

 

ویترین مغازه پوشاک

جذاب ترین دکورهای پاییزی با استفاده از کدو تنبل

 

ویترین مغازه پوشاک بچه گانه

استفاده از کدو تنبل برای جشن هالووین در مغازه لوازم التحریری

 

طراحی ویترین مغازه شال و روسری

جذاب‌ترین دکورهای پاییزی با استفاده از تم هالووین

 

تزیین ویترین مغازه با بادکنک

جدیدترین دکورهای پاییزی مغازه پوشاک بچه گانه در سال 2020

 

تزیین ویترین مغازه با ساتن

بهترین ویترین‌های پاییزی برای مغازه‌ها

 

۳- تزیین دکور پاییزی مغازه با میوه درخت کاج

درخت کاج نیز به خاطر رنگ و جنسی که دارد مناسب تزیینات پاییزی است. ترکیب این میوه همراه برگ درختان پاییزی و یا برگ‌های سبز یک دکور لاکچری و زیبا برای مغازه شما خواهد ساخت.

 

دکور ویترین خانه

شیک ترین وسایل تزیین دکور مغازه

 

تزیین دکور مغازه با الهام از طبیعت پاییز

فصل پاییز از طبیعت بی‌نظیری برخوردار است. ریزش برگ‌های رنگارنگ و آمدن سوز سرما شکل و شمایل دیگری به شهر و آدم‌های آن می‌دهد. در ادامه این مطلب دکوراسیون‌های خلاقانه‌ایی که الهام گرفته شده از طبیعت پاییزی است را بررسی می‌کنیم.

 

۱- استفاده از برگ‌های پاییز در دکور مغازه

بنا به سلیقه و ابعاد محیطی که در مغازه در اختیار دارید می‌توانید برگ‌‌های سالم و رنگارنگ پاییزی را از پارک نزدیک محل خود جمع آوری کنید و در کف ویترین مغازه بریزید و یا با کمی وقت گذاشتن از کاغذ رنگی‌های نارنجی، زرد، قهوه‌ای و کرم برگ‌های پاییزی بسازید و با نخ بی رنگی پشت هم ردیف کنید. می‌توانید برای ایجاد حس بهتر روی بعضی از برگ‌ها اشعار زیبا بنویسید، شاید باورتان نشود اما کوچکترین چیزها از پشت ویترین مغازه دیده می‌شود و مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تزیین ویترین مغازه با بادکنک نیز یکی از ایده‌های جذاب در انواع مغازه‌ها از جمله ویترین مغازه پوشاک بچه گانه است. به این صورت که برای تزیین از بادکنک‌هایی با تم رنگی پاییزی حتما استفاده کنید.

 

تزیین ویترین مغازه لباس زنانه

زیباترین و متفاوت‌ترین دکور مغازه لباس زنانه با تم پاییزی

 

دکور پاییزی برای مغازه لباس فروشی

استفاده از برگ‌های خشک در دکور پاییزی

 

ایده های جدید برای ویترین مغازه

جدیدترین ایده ها برای ویترین مغازه لباس مردانه

 

ایده برای مغازه کادویی

خلاق ترین و جدیدترین ویترین‌های پاییزی در مغازه

 

طراحی سقف مغازه با ارزان ترین

شیک ترین دکورهای پاییزه برای فروشگاه‌های لباس زنانه

 

۲- تزیین دکور مغازه با الهام از آب و هوای پاییزی

آب و هوای پاییزی سرد، ابری و بارانی است. این‌ها همگی ویژگی‌های کاربردی هستند که با کمی فکر و ایده‌های ناب یکی از بهترین دکورهای خلاقانه را برای شما می‌سازند. 

برای مثال در تزیین ویترین نقره فروشی می‌توانید از استیکر قطره‌های باران در پشت شیشه مغازه استفاده کنید. در تزیین ویترین مغازه لباس زنانه علاوه بر اینکه لباس‌های پاییزی مانند کت و بارانی تن مانکن‌ها کرده اید، می‌توانید چترهای رنگی را نیز به دست مانکن‌ها بدهید. این‌ کار زیبا و جذاب است و مشتریانی که به دنبال لباس‌های پاییزی هستند را زودتر متوجه مغازه شما می‌کند.

 

ویترین کتونی

جدیدترین و جذاب ترین ویترین‌های مغازه لباس مردانه

 

ویترین مغازه پوشاک جدید

استفاده از استیکرهای جذاب پاییزی روی شیشه مغازه

 

ویترین نقره فروشی

دکورهای جدید و پاییزی برای بوتیک لباس مردانه

 

سخن آخر

تغییر دکوراسیون مغازه و فروشگا‌ه بر اساس تغییر فصل شاید یکی از اولین ایده‌ها و ساده ترین راه برای ایجاد تنوع و جلب توجه مشتریان باشد، اما فصل پاییز المان‌ها و نمادهای جذابی برای به کار بردن در ویترین مغازه دارد. استفاده دقیق و هوشمندانه از هر رنگ می‌تواند یک دکور بسیار هنری و لاکچری را برای شما به وجود بیاورد. 

به نظر شما از چه نمادها و وسایل جذاب دیگری می‌توان برای دکوراسیون پاییزی مغازه استفاده کرد؟

نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید