دکوراسیون مغازه : طراح انواع دکوراسیون مغازه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
تعداد رای‌دهندگان:
۷
۴.۶

شما چقدر به تزیین ویترین مغازه و دکور مغازه توجه می‌کنید؟ ما در این مقاله به نکاتی برای طراحی دکوراسیون مغازه به همراه تصاویری پرداخته ایم.

شما چقدر به تزیین ویترین مغازه و دکور مغازه در هنگام خرید توجه می‌کنید؟ حداقل یکبار برای همه ی ما پیش آمده است که به خاطر دیزاین ویترین مغازه وارد آن شده ایم. این موضوع نشان می‌دهد که چقدر دکور ویترین مغازه و سپس طراحی داخلی مغازه روی جذب مشتری تاثیر می‌گذارد. طراحی دکوراسیون مغازه باید به گونه ای باشد که علاوه بر شیک بودن و جذب کردن مشتری نیازهای فروشنده را فراهم کند. 

انسان، موجودی است که زیبایی را دوست دارد و به سمت آن جذب می‌شود؛ پس اگر به دنبال فروش محصولات و بالا رفتن درآمدتان هستید، طراحی دکوراسیون مغازه را دست کم نگیرید و به بهترین و شیک ترین حالت ممکن آن را دیزاین کنید.

ما در این مقاله در کنار تصاویری برای طراحی ویترین بوتیک زنانه، طراحی ویترین بوتیک مردانه، طراحی دکوراسیون داخلی مغازه عینک فروشی، دکور مغازه کیف و کفش، طراحی دکوراسیون مغازه لوازم خانگی، دکوراسیون مغازه سوپرمارکت، دکور مغازه موبایل و طراحی داخلی مغازه طلا فروشی به نکاتی برای طراحی دکوراسیون مغازه و دیزاین ویترین پرداخته ایم. پس اگر به دنبال دکوراسیونی شیک برای مغازه تان هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

طراحی ویترین مغازه

طراحی ویترین مغازه

تصویر یک (دکور ویترین مغازه عطرفروشی با طراحی خاص و متفاوت)

 

فرقی نمی‌کند مغازه شما دارای چه عملکردی است تاثیر ویترین بوتیک زنانه همانقدر است که در یک مغازه طلافروشی می‌توان داشت. تزیین ویترین مغازه مانند هندوانه در بسته می‌ماند شما به خاطر ظاهر، رنگ و بوی خارجی هندوانه تصمیم به خرید آن می‌کنید، بدون آنکه بدانید داخلش چه خبر است! ویترین مغازه هم به همین شکل است زمانی که ویترین شیک و جذاب باشد مشتری مجاب می‌شود وارد مغازه شود و ناخودآگاه همین شیک بودن باعث می‌شود مشتری از مغازه خرید کند. پس سعی کنید با توجه به محصولاتی که دارید، شیک ترین و بروزترین دیزاین را برای ویترین مغازه خود طراحی کنید.

 

حتما بخوانید: مهمترین نکاتی که باید در طراحی فضای تجاری توجه کرد

 

بهترین رنگ برای دکور مغازه

طراحی داخلی مغازه

تصویر دو (استفاده از رنگ سفید در قالب فضا و به کار گیری لکه‌های رنگی در دکور مغازه)

 

انتخاب رنگ و یک ترکیب رنگی مشخص برای دکوراسیون داخلی مغازه بسیار اهمیت دارد. این کار به ساخت دکور مغازه کمک می‌کند و به آن شخصیت می‌دهند. سعی کنید از رنگی استفاده کنید که در برندتان موجود است. شما به کمک رنگ می‌توانید محصولات خود را بهتر نشان دهید. برای مثال استفاده از رنگ سفید در یک بوتیک کیف و کفش باعث می‌شود توجه به سمت کفش‌ها و کیف‌ها برود و این اتفاق درستی است.

 

نورپردازی برای دکور مغازه

نورپردازی برای دکور مغازه

تصویر سه (نورپردازی دکوراسیون داخلی مغازه کیف و کفش فروشی)

 

شما بدون نور نمی‌توانید چیزی را ببینید. وجود نور عمومی در دکوراسیون ویترین و طراحی مغازه بسیار تاثیرگذار است. اما نور عمومی در دکور هر مغازه ای وجود دارد و استفاده خلاقانه از نورهای ال ای دی و نورهای مخفی در جزییات مغازه، تفاوت را در مغازه شما ایجاد می‌کند و مغازه شما را متمایز می‌کند. سعی کنید از نورهای مخفی برای تزیین ویترین مغازه استفاده کنید. همچنین در دکوراسیون داخلی مغازه برای تاکید روی محصولات با طراحی خاص از نور بهره ببرید!

 

حتما بخوانید: نورپردازی هتل ها و فضاهای تفریحی

 

چیدمان محصولات در دکور مغازه

طراحی مغازه کوچک

تصویر چهار (چیدمان محصولات در دکوراسیون داخلی مغازه)

 

یکی دیگر از عواملی که روی دکور مغازه تاثیر می‌گذارد، چیدمان محصولات است. اگر چیدمان به گونه ای باشد که به مشتری در هنگام خرید آزادی عمل بدهد مشتری از حضور در مغازه خسته نمی‌شود، هیچ، بلکه زمان بیشتری را در فضا می‌ماند. سعی کنید محصولاتی که پرفروش‌ترین، جذاب‌تر و رنگی‌تر هستند را در جلوی چشمان مشتری قرار بدهید و باقی محصولات را در قفسه‌های پایین تر قرار دهید. اگر باهوش باشید چیدمان را به گونه ای دسته بندی می‌کنید که مشتری برای خرید محصولش مجبور شود به انتهای سالن برود و در همین بین به محصولات دیگر نیز نگاهی بیاندازد.

جالب است بدانید انسان زمانی که وارد یک فضا با هر عملکردی می‌شود ناخودآگاه به سمت راست فضا نگاه می‌کند، پس سعی کنید از این موضوع هم استفاده مفید کنید و محصولاتی که رنگی هستند را در قسمت راست مغازه تان قرار دهید.

 

تاثیر سقف در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

دکور مغازه با کناف

تصویر پنج (دکور سقف مغازه با کناف)

 

سقف، بخشی از دکور مغازه است که کمتر مغازه ای به طراحی آن توجه می‌کند پس شما با استفاده از طرح سقف مغازه می‌توانید خاص بودن و متفاوت بودن در مغازه تان را بیشتر کنید. دکور مغازه با کناف بهترین و مناسب ترین انتخاب برای سقف یا دیوارها است.

 

جدیدترین نمونه‌های طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

در بالا ترفندهایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه حائز اهمیت است را قرار دادیم اما تمامی نکات زمانی اماده اجرا می‌شوند که بدانید عملکرد مغازه چیست؟ برای چه مغازه ای قرار است از رنگ، نور، دکور و عوامل دیگر استفاده کنید.

در ادامه نمونه تصاویری از دکور مغازه با عملکردهای گوناگون قرار داده ایم:

 

تصاویری از طراحی ویترین بوتیک زنانه

طراحی ویترین بوتیک زنانه

 

دکور ویترین مغازه پوشاک

 

تصاویری از طراحی ویترین بوتیک مردانه

طراحی دکوراسیون فروشگاه

 

دکور مغازه بوتیک

 

تصاویری از طراحی دکوراسیون داخلی مغازه عینک فروشی

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه عینک فروشی

 

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه عینک فروشی 2020

 

تصاویری از دکور مغازه کیف و کفش

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

 

دکور مغازه کفش

 

تصاویری از طراحی دکوراسیون مغازه لوازم خانگی

قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

 

دکوراسیون مغازه تاسیساتی

 

تصاویری از دکوراسیون مغازه سوپرمارکت

طراحی دکوراسیون مغازه سوپرمارکت

 

طراحی مغازه سوپرمارکت

 

تصویری از دکور مغازه موبایل

دکور مغازه موبایل

 

تصاویری از طراحی داخلی مغازه طلا فروشی

طراحی داخلی مغازه طلا فروشی

 

طراحی مغازه طلا فروشی

 

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم با قرار دادن تصاویر و نکاتی شما را برای دکور مغازه و تزیین ویترین مغازه راهنمایی کنید. اما توجه داشته باشید پیش از آنکه شروع به طراحی کنید به بودجه تان توجه کنید و از یک معمار داخلی یا فردی با تجربه قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه را براورد کنید تا بهترین دکوراسیون و طراحی را انجام دهید و در کسب و کارتان بیش از قبل موفق باشید!

 

به نظر شما چه ایده های دیگری برای ویترین مغازه یا دکور مغازه وجود دارد؟ نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید.

 

حتما بخوانید: طراحی دکوراسیون سوپرمارکت + 20 مدل لوکس و کاربردی

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید