چه رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ نشان می دهد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
تعداد رای‌دهندگان:
۴
۴.۳

در این مقاله به نکاتی درباره رنگ کاغذ دیواری خانه پرداخته ایم که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید خانه نقلی و کوچک را بزرگ و دلباز نشان بدهید.

به نظر شما چه رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ نشان می‌دهد؟ امروزه، خانه‌های آپارتمانی به سمت کوچک شدن می‌روند و مردم با شرایط اقتصادی حال، مجبور هستند برای خرید، رهن یا اجاره به سمت خانه‌های کوچک و نقلی روی بیاورند. درست است که خانه‌های آپارتمانی کوچک امروزی صفا و صمیمیت خانه‌های قدیمی حیاط دار را ندارند، اما دلیل نمی‌شود نتوان آن را به خانه ای دنج تبدیل نکرد:)

شما برای دیوارهای منزلتان از رنگ استفاده کرده اید یا کاغذ دیواری؟! امروزه، اکثر افراد برای زیبایی بیشتر و سهولت در نصب کاغذ دیواری به نسبت رنگ کردن دیوارها برای فضاهای مختلف خانه (کاغذ دیواری سالن پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق خواب و فضاهای دیگر) از کاغذ دیواری استفاده می‌کنند. و از آنجایی که دیوارها بخش اعظم یک فضای داخلی را تشکیل می‌دهند یکی از اصلی ترین راه حل‌هایی هستند که می‌توان به کمک آن‌ها فضای داخلی خانه را بزرگتر نشان داد.

ما در این مقاله به نکاتی درباره رنگ کاغذ دیواری خانه اشاره کرده ایم که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید خانه نقلی و کوچک را بزرگ و دلباز نشان بدهید.

تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

چه رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ نشان می دهد

کاغذ دیواری ابزاری است که امروزه اکثر افراد برای زیباسازی دیوارهای داخلی خانه یا هر فضای دیگری از آن استفاده می‌کنند و از آنجایی که کاغذ دیواری ها در طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند انتخاب درست و اصولی آن‌ها برای خانه‌های کوچک بسیار در دلباز دیده شدن فضا تاثیرگذار هستند. به طوری که  اگر این نکات را رعایت نکنید و از هر مدل کاغذ دیواری برای خانه کوچک و نقلی استفاده کنید فضا دلگیر و کسل کننده طراحی خواهید کرد.

در ادامه به 10 نکته برای انتخاب مناسب رنگ کاغذ دیواری خانه پرداخته ایم:

حتما بخوانید: چگونه خانه کوچک و نقلی را بزرگتر نشان دهیم؟

 

1. کاغذ دیواری به رنگ روشن فضا را دلباز می‌کند.

استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی اولین گزینه ای است که در بزرگ نشان دادن خانه به ذهن می‌رسد. بهتر است برای رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب کوچک یا سالن پذیرایی نقلی و هر فضای کوچک دیگری از تنالیته رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید تا علاوه بر دلبازتر کردن دکوراسیون داخلی منزل مبلمان فضا را نیز چشم گیرتر کنید.

 

رنگ کاغذ دیواری شیک

نصب کاغذ دیواری به رنگ روشن برای سالن پذیرایی شیک و لوکس

 

رنگ کاغذ دیواری شیک و لوکس

نصب کاغذ دیواری طرحدار به رنگ روشن برای سالن پذیرایی شیک و لاکچری

 

2. کاغذ دیواری رنگ شاد را در کنار رنگ‌های روشن بیاورید.

احتمالا ترس استفاده از رنگ‌های شاد برای خانه‌های کوچک را دارید. استفاده از رنگ‌های شاد در کنار رنگ‌های روشن یک انتخاب هوشمندانه است که هم فضا را دلبازتر می‌کند و هم با لکه‌های رنگی شاد فضا روح می‌گیرد. برای رعایت کردن این ترفند کافی است نترسید و با شجاعت و دقت رنگ‌ها را انتخاب کنید.

 

رنگ کاغذ دیواری 2020

نصب کاغذ دیواری ساده و طرحدار برای اتاق خواب شیک و لوکس

 

کاغذ دیواری شیک

استفاده از کاغذ دیواری طرحدار با رنگ جذاب در کنار کاغذ دیواری ساده

 

3. رنگ‌های پاستیلی کاغذ دیواری در خانه آرامش ایجاد می‌کند.

آرامش یکی از آیتم‌هایی که اکثر افراد آن را در خانه الزامی می‌دانند. زیرا فضای خانه برای جمع شدن افراد در کنار هم است که به آرامش برسند که برای رسیدن به این آرامش رنگ‌های موجود در فضا نیز دخیل هستند. پس استفاده از رنگ‌های پاستیلی در کاغذ دیواری شیک و لوکس برای دکوراسیون داخلی منزل را فراموش نکنید. 

 

کاغذ دیواری شیک و ساده

نصب کاغذ دیواری پاستیلی برای سالن پذیرایی کوچک و نقلی

 

کاغذ دیواری شیک 2020

استفاده از رنگ پاستیلی برای اتاق خواب کوچک و شیک

 

4. از کاغذ دیواری ساده در کنار کاغذ دیواری طرحدار استفاده کنید.

معمولا خیلی از ما از یک ست رنگی ساده یا طرحدار برای تمامی دیوارهای فضا استفاده می‌کنیم که این موضوع انتخاب اشتباهی است و تمامی مرزهای دیوارها را از بین می‌برد. سعی کنید یک دیوار را مخصوصا دیواری که نقطه کانونی فضا است را با کاغذ دیواری طرحدار و دیگر دیوارها را با کاغذ دیواری ساده و مینیمال بپوشانید. این نکته باعث می‌شود فضای شما دارای عمق شود و بزرگتر از حد معمول احساس شود.

 

کاغذ دیواری سالن پذیرایی

نصب کاغذ دیواری طرحدار در کنار کاغذ دیواری ساده در سالن نشیمن کوچک

 

کاغذ دیواری سالن پذیرایی طرحدار

شیک ترین و جدیدترین کاغذ دیواری ساده و لوکس برای خانه کوچک

 

5. با کاغذ دیواری سه بعدی به فضا عمق بدهید.

همانطور که از اسم کاغذ دیواری سه بعدی مشخص است. کاغذ دیواری هایی هستند که مخاطب خود را در آن طرح احساس می‌کند. برای مثال یک مدل کاغذ دیواری دارای طرح سه بعدی جنگل است. اگر این کاغذ دیواری در سالن پذیرایی یا اتاق خوابی نصب شود. در نگاه اول به مخاطب حس حضور در جنگل را القا می‌کند. پس با نصبب این مدب کاغذ دیواری ها برای یک دیوار می‌توانید به فضا عمق بدهید و باعث بزرگ تر دیده شدن آن شوید!

 

کاغذ دیواری سه بعدی

نصب کاغذ دیواری سه بعدی شیک و لوکس برای اتاق غذاخوری کوچک

 

کاغذ دیواری سه بعدی 2020

نصب جدیدترین و لوکس ترین کاغذ دیواری سه بعدی برای سالن پذیرایی شیک و لوکس

 

6. از تنالیته رنگی مشابه استفاده کنید.

از رنگ‌های مشابه در یک تنالیته رنگی استفاده کنید. یعنی اگر قرار است برای یک دیوار اتاق خواب از آبی روشن استفاده کنید سعی کنید به سمت تنالیته رنگی آبی را دیگر دیوارها بروید. استفاده از رنگ‌های مختلف با تنالیته‌های متنوع باعث می‌شود فضا شلوغ و دلگیر احساس شود.

 

رنگ کاغذ دیواری سالن پذیرایی

استفاده از تنالیته رنگی زرد و طوسی برای کاغذ دیواری طرحدار در اتاق پذیرایی شیک و لوکس

 

کاغذ دیواری پذیرایی 2020

استفاده از تنالیته رنگی صورتی و طوسی برای کاغذ دیواری طرحدار در سالن پذیرایی کوچک شیک

 

7. کاغذ دیواری راه راه را فراموش نکنید.

کاغذ دیواری های راه راه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانه‌های کوچک و نقلی هستند. اگر خانه ای کوچک با ارتفاع کمی دارید از کاغذ دیواری با طرح عمودی استفاده کنید که باعث می‌شود سقف مرتفع تر احساس شود. و اگر خانه ای دارید که اتاق خوابی با عرض کمی دارد با استفاده از کاغذ دیواری با طرح راه راه‌های افقی می‌توانید آن را عریض تر نشان بدهید. پس انتخاب کاغذ دیواری های راه راه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بزرگ نشان دادن خانه کوچک است.

 

کتغذ دیواری راه راه شیک و لوکس

نصب کاغذ دیواری راه راه عمودی به رنگ روشن برای سالن پذیرایی لوکس و شیک

 

کاغذ دیواری جدید 2020

جدیدترین و شیک ترین کاغذ دیواری لوکس راه راه برای اتاق پذیرایی کوچک و نقلی

 

8. از رنگ هماهنگ با مبلمان برای کاغذ دیواری انتخاب کنید.

وجود رنگ‌های مختلف در فضا باعث شلوغی فضا و در کنار آن باعث دلگیر شدن فضا می‌شود که بهتر است برای اینکه فضا شلوغ احساس نشود از رنگی برای کاغذ دیواری ها استفاده کنید که هماهنگ با رنگ‌های موجود در مبلمان و دکوراسیون داخلی فضا است. با رعایت کردن این نکته نیز باعث دلبازتر دیده شدن فضا می‌شوید.

 

رنگ کاغذ دیواری جدید 2020

استفاده از رنگ طوسی و رنگ برای سالن پذیرایی شیک و لوکس

 

کاغذ دیواری جدید و هماهنگ

نصب کاغذ دیواری روشن برای سالن پذیرایی شیک و لاکچری

 

9. کاغذ دیواری با طرح‌های ساده و مینیمال استفاده کنید.

اگر تصمیم به خرید کاغذ دیواری طرحدار برای خانه نقلی خود دارید از طرح‌های ساده و مینیمال استفاده کنید. وجود طرح در کاغذ دیواری باعث شلوغ شدن فضا می‌شود پس باید در انتخاب طرح‌های موجود در کاغذ دیواری دقت داشت تا طرح‌های ساده و مینیمال خریداری شود. سعی کنید طرح‌های خریداری کنید که بعادشان بزرگ باشد این موضوع نیز حس دلباز بودن را در فضا القا می‌کنند.

 

رنگ کاغذ دیواری جدید و لاکچری

کاغذ دیواری با طرح ساده و مینیمال برای اتاق پذیرایی

 

رنگ کاغذ دیواری جدید

کاغذ دیواری با طرح‌های ساده و مینیمال به رنگ روشن برای اتاق نشیمن

 

10. کاغذی دیواری با طرح‌های هندسی را فراموش نکنید.

کاغذ دیواری با طرح‌های هندسی برای کسانی که به نصب کاغذ دیواری طرحدار برای خانه کوچک اصرار دارند انتخاب مناسبی است. این گزینه از آنجایی که دارای طرح‌های هندسی مشابهی است که پست سرهم تکرار شده است این حس را به مخاطب القا می‌کند که این طرح‌ها تمامی ندارند زیرا فضا بزرگ است!

 

کاغذ دیواری جدید و شیک

جدیدترین و شیک ترین کاغذ دیواری با طرح هندسی به رنگ روشن

 

جدیدترین کاغذ دیواری لوکس

نصب کاغذ دیواری طرحدار هندسی مناسب سالن پذیرایی کوچک و نقلی

 

سخن آخر

با خواندن این مقاله به راحتی می‌توانید بهترین رنگ و طرح‌ از کاغذ دیواری را برای منزل کوچک خود خریداری کنید. اما فراموش نکنید که تنها رنگ کاغذ دیواری باعث بازتر و دلبازتر دیده شدن فضا نمی‌شود. انتخاب کاغذ دیواری با رنگ مناسب تنها یکی از روش‌ها است. شما باید نور مناسب فضا را فراهم کنید از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنید از خرید مبلمان تیره و رنگ‌های تیره در فضا پرهیز کنید. در چیدمان فضا نیز باید دقت داشته باشید.

به نظر شما بهترین رنگ کاغذ دیواری برای فضای کوچک، چه رنگی است؟ نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
فاطمه حسینی
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

رنگ کرم روشن ویا رنگ فیلی روشن

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید