مقایسه ، معایب و مزایای پارچه مبلی مازراتی و پورشه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۵

تنوع در پارچه‌های مبلی بسیار بالا است که محبوب ترین نوع آن‌ها پارچه مازراتی و پورشه است. در این مقاله به مقایسه ، معایب و مزایای پارچه مبلی مازراتی و پورشه پرداخته ایم.

با شرایط اقتصادی امروزه در جامعه اکثرا به دنبال مقرون به صرفه ترین راه حل برای ایجاد تغییرات و نو شدن دکوراسیون داخلی هستند. برای مثال اگر مبلمان اتاق نشیمن کهنه شده اند و به فکر تعویض آن‌ها هستید می‌توانید با خرید پارچه رومبلی شیک و جدید با کمترین هزینه مبلمان خود را به روز کنید و حس و حالی تازه در خانه ایجاد کنید و به اتاق نشیمن صفایی بدهید:)

امروزه تنوع در پارچه‌های مبلی بسیار بالا است از جمله (پارچه مبلی مسکو، پارچه مبلی مایا، پارچه مبلی بوگاتی، پارچه مبلی مکس و نمونه‌های دیگر) که محبوب ترین و کاربردی ترین نوع آن‌ها پارچه مبلی مازراتی و پورشه است.

در این مقاله به مقایسه ، معایب و مزایای پارچه مبلی مازراتی و پورشه پرداخته ایم.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

 

پارچه مازراتی چیست

کاتالوگ پارچه مبلی مازراتی

احتمالا زمانی که کلمه (مازراتی) را می‌شنوید ذهنتان به سمت ماشین لاکچری مازراتی می‌رود اما یکی از انواع پارچه‌ها که در دسته پرفروش ترین و محبوب ترین نوع پارچه‌ها به حساب می‌آید، پارچه مازراتی است. این مدل پارچه دارای سطح صافی نیست و از تعداد بالایی دانه ریز تشکیل شده است که به یک دیگر متصل هستند. به خاطر این دانه‌ها مازراتی در سطح خودش دارای پستی و بلندی‌هایی است و خواب کمی دارد. پارچه مازراتی در تنوع بالایی تولید می‌شود از جمله پارچه مبلی مازراتی طرح دار، پارچه مازراتی گلدار، پارچه مازراتی ایرانی و نمونه‌ها دیگر. همچنین تنوع در رنگ پارچه مبلی مازراتی نیز بالا است. این پارچه علاوه بر اینکه به عنوان پارچه شلواری مازراتی تولید می‌شود برای انواع مبلمان، سرویس خواب و دکوراسیون داخلی کاربرد دارد.

اگر تصمیم به خرید پارچه مبل مازراتی دارید اگر راهی بازار شوید می‌توانید با دیدن کاتالوگ پارچه مبلی مازراتی و کالیته رنگ پارچه مبلی مازراتی به راحتی طرح و رنگی که از این پارچه مدنظر دارید را پیدا کنید. و از آنجایی که تنوع در این پارچه بالا است می‌توانید عرض پارچه مبلی مازراتی را نیز در ابعاد متنوع پیدا کنید.

قیمت هر متر پارچه مبلی در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است اما قیمت عمده پارچه مبلی مازراتی به نسبت دیگر پارچه مقرون به صرفه است.

ما پیشنهاد می‌کنیم اگر دکوراسیونی به سبک مدرن و معاصر دارید از این مدل پارچه برای مبلمان استفاده کنید.

حتما بخوانید: جذاب ترین سبک های مبلمان در دکوراسیون + 8 مدل لوکس

 

مزایا پارچه مازراتی

از جمله مزایای پارچه مبلی مازراتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای سطحی نرم و لطیف است.
  • تنوع رنگ و طرح بالایی دارد.
  • به راحتی قابل شستشو است.
  • چروک نمی‌شود.
  • قیمت مبل مازراتی به نسبت دیگر پارچه‌ها ارزان است.
  • در اکثر پارچه فروشی‌ها می‌توانید خرید پارچه مبلی مازراتی را انجام دهید.
  • ظاهری زیبا و مدرن دارد.
  • مقاومت و دوام بالایی دارد.

 

معایب پارچه مازراتی

از جمله معایب پارچه مبلی مازراتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده مداوم دارای ساییدگی می‌شود.
  • مایعات به درون پارچه نفوز می‌کنند و بافت آن را به راحتی از بین می‌‌برند.

 

پارچه پورشه چیست

 پارچه مبلی پورشه

احتمالا مانند پارچه مازراتی زمانی که اسم (پورشه) به گوشتان می‌خورد تصور می‌کنید منظور یک ماشین با سیستم آخرین مدل است. اما پورشه نام یک مدل پارچه نیز است. این مدل پارچه مانند پارچه مازراتی محبوبیت خاص خودش را دارد زیرا در رنگ‌ها (شاد، تند، خنثی و...)، مدل‌ها و بافت‌های (فانتزی، اسپرت، مخمل، گلدار و...) متنوعی تولید می‌شود. از محبوب ترین نوع پارچه پورشه می‌توان به پورشه مخمل اشاره کرد که به نسبت مدل‌های دیگر قیمت پارچه مخمل پورشه مناسب است. این مدل پارچه برای مبلمان‌های مدرن جذاب است و نما و ظاهری لوکس به آن‌ها می‌دهد.

حتما بخوانید: مبل های سلطنتی جدید 2020 (انواع مبل های جذاب) + قیمت

 

مزایا پارچه پورشه

از جمله مزایای پارچه مبلی پورشه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای سطحی نرم و لطیف است.
  • در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند.
  • ضد آب، ضد لک، ضد باکتری و ضد حساسیت است.
  • این پارچه جذاب خواب ندارد.
  • با انواع دکوراسیون داخلی هم خوانی دارد.
  • این مدل پارچه‌ها پرزهای کوتاهی دارند.

 

معایب پارچه پورشه

از جمله معایب پارچه مبلی پورشه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این مدل پارچه با مبلمان‌ به سبک کلاسیک هم خوانی ندارند.
  • در بازه زمانی زیاد دارای ساییدگی می‌شود و حالت خودش را از دست می‌دهد.

 

پارچه مبلی پورشه بهتر است یا مازراتی

پارچه مبلی پورشه بهتر است یا مازراتی

اگر به دنبال پارچه ای با ظاهر مخمل یا جیر هستید بهتر است انتخابتان پارچه پورشه باشد یا اگر به دنبال برجستگی در سطح پارچه مبلمان هستید، بهتر است انتخابتان پارچه مازراتی باشد. این دو پارچه از نظر کیفیت بسیار شبیه به هم هستند اما از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند و همین تفاوت ظاهری باعث می‌شود برخی به دنبال پارچه مازراتی باشند و برخی دیگر به دنبال پارچه پورشه! برای مثال اگر به دنبال پارچه مازراتی طوسی هستید می‌توانید این رنگ پارچه را نیز در پارچه‌های پورشه هم پیدا کنید اما با خواب کمتری، پرزهای کوتاه تر و ظاهری شکیل تر.

قیمت پارچه مبلی پورشه با قیمت پارچه مازراتی انقدر تفاوت ندارد پس حتی در این گزینه هم نمی‌توان گفت که کدام یک بهتر است و شما باید با توجه به سلیقه، نوع مبلمان، سبک خانه و بودجه خودتان مناسب ترین را انتخاب کنید.

فراموش نکنید که هر دو پارچه مازراتی و پورشه برای مبلمان و دکوراسیون به سبک مدرن مناسب تر هستند. پس برای سبک کلاسیک و سبک‌های دیگر به دنبال پارچه‌های مناسب همان فضا باشید تا با انتخاب درست و اصولی بهترین چیدمان را داشته باشید.

حتما بخوانید: جدیدترین مدل های مبلمان 2020 + 30 مدل مبل لوکس

 

سخن آخر

تنوع در انتخاب پارچه بسیار بالا است. شما باید با توجه به بودجه، نوع مبلمان و سبک دکوراسیون داخلی نوع پارچه را انتخاب کنید. با این حال ما پیشنهاد می‌کنیم از یک فرد باتجربه کمک بگیرید و با نشان دادن مبلمان و دکوراسیون خود مناسب ترین نوع پارچه را برای مبلمان خود انتخاب کنید.

مبلمان شما از چه نوع پارچه است؟ اگر تجربه استفاده از پارچه مازراتی یا پورشه را داشته اید، تجربیات خود را برایمان بنویسید!

 

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید با انتشار لینک زیر این مقاله را نشر دهید و ما را به دوستانتان معرفی کنید.

https://bit.ly/2EYcqHd

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
کلاته
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

جالب بود

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید