مدل کاشی بین کابینتی مدرن جدید برای دکوراسیون های مختلف

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

کاشی بین کابینتی چیست؟ ما در این مقاله شما را در خرید کاشی بین کابینتی مدرن برای دکوراسیون های مختلف آشپزخانه راهنمایی می‌کنیم.

آشپزخانه، از فضاهای اصلی و مهم خانه است که دکوراسیون و چیدمان آن بر روی دکوراسیون کل خانه تاثیرگذار است به همین دلیل باید در طراحی جزییات آن نهایت دقت و سلیقه را به خرج داد.

آشپزخانه، از فضاهایی است که در خانه‌های مختلف دارای فضاهای مشترکی است. از جمله این فضاها می‌توان به فضای بین کابینت‌ها اشاره کرد. در گذشته با طراحی کابینت‌های فلزی سرتاسری این فضا بی معنا بود اما امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که انواع مدل کاشی بین کابینتی مدرن، مناسب دکوراسیون های مختلف آشپزخانه موجود است و باید مدلی از کاشی بین کابینتی خریداری کرد که هماهنگ با دیگر اجزای آشپزخانه باشد.

کاشی بین کابینتی بر روی زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیرگذار است به طوری که اگر کاشی مناسبی خریداری نشود باعث ایجاد ناهماهنگی در کل آشپزخانه می‌شود و بالعکس اگر انتخاب درستی داشته باشید در نتیجه کار با آشپزخانه ای لوکس و شیک روبه رو خواهید شد.

ما در این مقاله شما را با قرار دادن نکاتی طلایی و تصاویری از مدل کاشی بین کابینتی مدرن راهنمایی می‌کنیم تا بهترین خرید را برای کاشی بین کابینتی آشپزخانه منزلتان داشته باشید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

کاشی بین کابینتی چیست؟

کاشی بین کابینت سفید مشکی

کاشی بین کابینت سفید مشکی

 

کاشی بین کابینتی یا Backsplash، همانطور که از اسمش مشخص است به فضای بین دو کابینت بالا و پایین آشپزخانه، "بین کابینتی" گفته می‌شود که به کمک کاشی‌های مختلف پر شود و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه را چند برابر می‌کند و از اجزای مهم و اصلی آشپزخانه به حساب می‌آید. 

کاشی بین کابینتی باید با دیگر اجزای موجود در فضای آشپزخانه از نظر رنگ، ابعاد و طرح هماهنگ باشد. این عنصر منعکس کننده نور در فضای آشپزخانه است و در بزرگ یا کوچک جلوه دادن آشپزخانه تاثیرگذار است و باعث می‌شود دیوار اصلی آشپزخانه از چربی‌های موجود در فضای آشپزخانه در امان بماند. جالب است بدانید هر فضایی دارای یک نقطه کانونی است که کاشی بین کابینتی، نقطه کانونی دکوراسیون آشپزخانه است. 

 

حتما بخوانید: انواع شیک ترین کاشی و سرامیک برای دیوار و کف + تصاویر

 

نکاتی برای خرید کاشی بین کابینتی

همانطور که در بالا به آن اشاره شد برای خرید کاشی بین کابینتی مدرن باید به هماهنگی بین عناصر موجود در آشپزخانه و کاشی توجه داشت پس در هنگام خرید کاشی بین کابینتی باید به نکاتی توجه کرد که در ادامه به 5 مورد آن اشاره کرده ایم:

 

1. در برابر حرارت و ضربه مقاوم باشد.

کاشی بین کابینتی آشپزخانه سفید

کاشی آشپزخانه سفید برای آشپزخانه مدرن

 

از آنجایی که کاشی بین کابینتی در آشپزخانه نصب می‌شود و دائما در حرارت است و احتمال اینکه با اجسام نوک تیز برخورد داشته باشد زیاد است، باید در هنگام خرید توجه داشته باشید در برابر حرارت و ضربه مقاوم باشد.

 

2. قابل شستشو باشد.

کاشی آشپزخانه سفید

کاشی بین کابینتی طرحدار در کنار کابینت به رنگ طوسی

 

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید به آن توجه شود، قابل شستشو بودن است! از آنجایی که کاشی بین کابینتی در دکوراسیون آشپزخانه است و با توجه به وسواس خانم‌های ایرانی دائما در ارتباط با آب است پس باید قابل شستشو باشد و در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد.

 

حتما بخوانید: جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه 2020

 

3. به متراژ آشپزخانه توجه شود.

کاشی بین کابینتی طلایی

طراحی کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید آشپزخانه

 

اگر در هنگام خرید متراژ آشپزخانه منزلتان را به فروشنده بگویید می‌تواند در انتخاب کاشی بین کابینتی کمکتان کند. برای مثال اگر فضای آشپزخانه تان کوچک باشد به شما پیشنهاد کاشی آشپزخانه سفید را می‌دهد یا اگر سقف آشپزخانه منزلتان کوتاه است، کاشی های بین کابینتی عمودی را پیشنهاد می‌کند تا با ایجاد خطای دید باعث شود ارتفاع سقف بلندتر دیده شود.

 

4. به صفحه روی کابینت توجه شود.

کاشی آشپزخانه طلایی

وجود صفحه کابینت سفید در کنار کاشی بین کابینتی آبی

 

صفحه روی کابینت یکی دیگر از عواملی است که در هنگام خرید کاشی بین کابینتی باید به آن توجه کرد. برای مثال اگر صفحه کابینت رنگ تیره ای دارد برای کاشی بین کابینتی از رنگ روشن استفاده کنید. صفحه روی کابینت و کاشی بین کابینتی در نزدیکی هم قرار دارند و این موضوع تاثیر بسیاری در خرید کاشی بین کابینتی می‌گذارد.

 

5. به رنگ کاشی بین کابینتی توجه کنید.

بورس کاشی بین کابینتی

نصب کاشی بین کابینتی طرحدار در کنار کابینت سفید آشپزخانه

 

مهم ترین و اصلی ترین موضوعی که باید در هنگام خرید کاشی بین کابینتی به آن توجه کنید، توجه به رنگ است. رنگ کاشی بهتر است با تمامی عناصر موجود در آشپزخانه هماهنگ باید تا بهترین تاثیر را روی دکوراسیون بگذارد.

 

انواع کاشی بین کابینتی جدید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تنوع در تولید کاشی های بین کابینتی جدید نیز افزایش پیدا کرده است. در ادامه  اطلاعاتی از 5 نوع  کاشی بین کابینتی قرار داده ایم:

 

1. کاشی بین کابینتی مدرن جدید

کاشی بین کابینتی مدرن

کاشی بین کابینتی مدرن به رنگ سبز در کنار کابینت سفید

 

کاشی بین کابینتی مدرن از آن دسته کاشی هایی است که با خود تنوع بالایی دارد و کمتر کسی ممکن است مدل‌هایش را نپسندد. کاشی بین کابینتی مدرن دارای طرح‌های ساده و طرحدار است و با انواع کابینت ست می‌شود برای مثال انتخاب طرح و رنگ کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید کار دشواری است اما در بین کاشی بین کابینتی مدرن می‌توان زیباترین و لوکس ترین مدل را انتخاب کرد.

 

2. کاشی آشپزخانه سفید

کاشی آشپزخانه سفید

کاشی بین کابینتی طرح آجر به رنگ سفید

 

رنگ سفید حاکی از آن است که این مدل کاشی برای آشپزخانه‌هایی با متراژ پایین انتخاب درستی است زیرا باعث بزرگ تر دیده شدن فضا می‌شود. اما نکته ای که باید درباره کاشی آشپزخانه سفید دانست، نگهداری آن است. در فضای آشپزخانه که به اصطلاح فضای کثیف در خانه به حساب می‌آید تمیز کردن کاشی بین کابینتی سفید سخت است.

 

3. کاشی آشپزخانه طلایی

کاشی آشپزخانه طلایی شیک

نصب کاشی طلایی در آشپزخانه با کابینت سفید

 

اگر دنبال طراحی آشپزخانه لوکس و لاکچری هستید، کاشی آشپزخانه طلایی، بهترین انتخاب است. این مدل با رنگی که دارد جلوه ویژه ای به فضای آشپزخانه می‌دهد.

 

4. کاشی بین کابینتی شیشه ای جدید

کاشی آشپزخانه شیشه ای

استفاده از کاشی شیشه ای در دکوراسیون آشپزخانه

 

یکی دیگر از جذاب ترین کاشی های بین کابینتی برای دکوراسیون آشپزخانه، کاشی بین کابینتی شیشه است. این نوع کاشی برای فضاهای کوچک انتخاب درستی است زیرا با سطح براقش باعث انعکاس نور و دلباز شدن فضا می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های این مدل تمیز کردن آسانش است که در برابر انواع شوینده‌ها مقاوم است. این مدل مانند مدل‌های دیگر از تنوع رنگی و طرحی بالایی برخوردار هستند.

 

5. کاشی بین کابینتی طرحدار

کاشی بین کابینتی طرحدار

کاشی طرحدار مراکشی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 

کاشی های بین کابینتی طرحدار انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید با توجه به متراژ آشپزخانه و سلیقه مدنظرتان از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. برای مثال اگر متراژ آشپزخانه بزرگ است کاشی های طرحدار با طرح ریز خریداری کنید که هر شخصی را با ورود به آشپزخانه به خود مجذوب کند. فراموش نکنید که در آشپزخانه، کاشی بین کابینتی نقطه کانونی است.

 

 مدل کاشی بین کابینتی جدید

کاشی بین کابینتی مرجان

کاشی بین کابینتی طرحدار برای آشپزخانه مدرن

 

شیک ترین کاشی بین کابینتی مرجان

نصب کاشی برای آشپزخانه با طراحی شیک و خاص

 

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

کاشی بین کابینتی طرحدار سیاه و سفید برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 

مدل سرامیک دیوار آشپزخانه

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

 

بورس کاشی بین کابینتی

مدل سرامیک دیوار آشپزخانه با طرح لوکس و شیک

 

بورس کاشی بین کابینتی 2020

کاشی آشپزخانه طرح مراکشی برای آشپزخانه مدرن

 

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

ترکیب کاشی مراکشی و کاشی سفید برای دکوراسیون آشپزخانه

 

مدل سرامیک دیوار آشپزخانه

استفاده از کاشی های رنگی و طرحدار برای بین کابینت های آشپزخانه

 

مدل کاشی بین کابینتی مدرن

کاشی طرحدار به رنگ سیاه و سفید برای آشپزخانه با صفحه کابینت سفید

 

سخن آخر

در این مقاله نکاتی به همراه تصاویری از شیک ترین و بروزترین مدل کاشی بین کابینتی مدرن، مناسب دکوراسیون های مختلف آشپزخانه قرار گرفته شد. سعی کنید با توجه به نکات و مقایسه آن‌ها با آشپزخانه منزلتان بهترین و زیباترین کاشی بین کابینتی را انتخاب کنید تا با نصب کاشی های بین کابینتی جدید، در فضایی شیک تر و لوکس تر نسبت به قبل مشغول آشپزی شوید.

نظرات خود را درباره بورس کاشی بین کابینتی جدید در کامنت بنویسید.

 

حتما بخوانید: بهترین مدل و چیدمان داخل کابینت آشپزخانه برای مرتب کردن داخل کابینت ها

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید