جذاب‌ترین ایده‌های تزیین اتاق خواب پسرانه با وسایل ساده و دور ریختنی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر به فکر تزیین اتاق خواب پسرانه با وسایل ساده و دور ریختنی هستید، این ایده‌های دکور و تزیین اتاق خواب پسرانه که در ادامه بساز و بچین آماده کردیم به شما انگیزه می‌دهد تا فضایی روشن و شاد برای پسران خود در خانه ایجاد کنید.

طراحی اتاق خواب پسرانه معمولا با چالش‌هایی همراه است. مثلا ممکن است بخواهید از دیوارهای نئونی، ملافه‌های ابرقهرمانی و دسته‌های اسباب بازی چشم پوشی کنید، اما ممکن است ساکنان اتاق، ایده‌های دیگری داشته باشند. تسلیم شدن در برابر درخواست‌های پسر یا پسران خود می‌تواند وسوسه انگیز باشد، اما به یاد داشته باشید که سلیقه او هنوز در حال تغییر است. همچنین، راه‌های شیک زیادی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن تزیین اتاق خواب پسرانه را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. از کاغذ دیواری جسورانه گرفته تا مبلمان عجیب و غریب، اتاق پسران را می‌توان با سبکی متناسب با شخصیت او طراحی کرد.

بنابراین اگر به فکر تزیین اتاق خواب پسرانه با وسایل ساده و دور ریختنی هستید، این ایده‌های دکور و تزیین اتاق خواب پسرانه که در ادامه بساز و بچین آماده کردیم به شما انگیزه می‌دهد تا فضایی روشن و شاد برای پسران خود در خانه ایجاد کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: پرده اتاق پسرانه [کودک، نوجوان و جوان]، جدیدترین مدل‌ها

 

نقاشی دیواری

نقاشی دیواری

اگر به فکر تزیین اتاق خواب پسرانه با وسایل ساده هستید، بهترین پیشنهاد این است که یکی از دیوارها را نقاشی کنید تا ظاهری منحصربه فرد و عالی را برای اتاق خواب ایجاد کنید. این نقاشی دیواری کوهستانی در سایه‌های سفید، مشکی، خاکستری و جزئیات زرد با قاب تخت به شکل تله اسکی که تضمینی برای ایجاد لبخند است، به خوبی ست شده است و ظاهری عالی را برای اتاق خواب پسرانه ایجاد کرده است.

 

طراحی قسمت نشمین برای پایین پنجره

طراحی قسمت نشمین برای پایین پنجره

اگر اتاق خواب شما دارای یک پنجره بزرگ است، می‌توانید یک قسمت نشیمن برای پایین پنجره طراحی کنید تا فضایی برای مطالعه، نگاه کردن به بیرون و برنامه‌ریزی برای مطالعه، نگاه کردن و برنامه‌ریزی برای آینده است.

 

کاغذ دیواری خیره کننده به شکل آسمان پرستاره

کاغذ دیواری خیره کننده به شکل آسمان پرستاره

استفاده از یک کاغذ دیواری منحصر به فرد که شبیه به آسمان پرستاره است، قصیده‌ای از شگفتی آسمان پرستاره است که می‌تواند فضای اتاق خواب پسرانه را به زیباترین شکل ممکن تغییر دهد. استفاده از چوب کم‌رنگ روی مبلمان و کف‌پوش، این طراحی را سبک‌تر می‌کند و در عین حال احساس آرامش و خواب را حفظ خواهد کرد.

 

پیشنهاد مطالعه: 100 مدل تخت خواب پسرانه یک نفره نوجوان جدید

 

ایجاد فضایی برای کتاب خواندن

ایجاد فضایی برای کتاب خواندن

این گوشه مطالعه در اتاق خواب پسرانه، دارای کاغذ دیواری مصور کامیون، یک صندلی مطالعه راحت، لگوهای بزرگ و قفسه‌های دیواری است که کتاب‌های مورد علاقه را نشان می‌دهد. اختصاص دادن یک گوشه از اتاق خواب به فضای مطالعه می‌تواند انگیزه و اشتیاق بچه‌ها را برای کتاب خواندن افزایش دهد.

 

استفاده از اکسسوری‌های جذاب و خاص

استفاده از اکسسوری‌های جذاب و خاص

یکی دیگر از ایده‌هایی که برای تزیین اتاق خواب پسرانه با وسایل ساده این است که اکسسوری‌های منحصر به فرد و جذابی را برای این منظور انتخاب کنید. اکسسوری‌هایی مانند چراغ خواب خرگوشی درخشان، بالش‌های پرتابی رنگارنگ، فرش رنگین‌کمان و خانه عروسکی اکریلیک با جنسیت خنثی، جذابیت و سرگرمی را برای این اتاق خواب ایجاد کرده است.

 

آویزان کردن حلقه بسکتبال به یکی از دیوارهای اتاق خواب پسرانه

آویزان کردن حلقه بسکتبال به یکی از دیوارهای اتاق خواب پسرانه

هیچ چیز به اندازه بازی و سرگرمی برای پسر بچه‌ها و حتی پسران نوجوان مهم نیست! شما می‌توانید تزیین اتاق خواب پسرانه را با سرگرمی مورد علاقه آنها انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید یک حلقه بسکتبال به دیوار آویزان کرده و به انها این فرصت را دهید تا در هر زمانی که احساس نیاز به یک سرگرمی دارند، از ان استفاده کنند و تمرکز مورد نیاز برای انجام سایر کارهای مهم را کسب نمایند.

 

طراحی قسمت بالای تختخواب به شکل متفاوت

طراحی قسمت بالای تختخواب به شکل متفاوت

اگر می‌خواهید تزیین اتاق خواب پسرانه با وسایل ساده و دور ریختنی انجام دهید، بهترین پیشنهاد این است که از این ایده برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد و جذاب برای قسمت بالای تختخواب استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از برش‌های چوب و یا برچسب، نوارهایی باریک و موازی در کنار هم ایجاد کنید و از کف تا سقف آن را به بالای تختخواب بچسبانید تا یک نقطه کانونی چشمگیر ایجاد کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: جذاب‌ترین ایده‌های تزیین اتاق پسرانه با وسایل ساده و دور ریختنی

 

اضافه کردن سایه بان به بالای تخت

اضافه کردن سایه بان به بالای تخت

در این اتاق خواب پسرانه، تخت‌های یک نفره به هم چسبیده‌اند و فضای بیشتری برای اشتراک‌گذاری و خوابیدن ایجاد شده است. یک تخته سر با طرح حیوانات، به جذابیت این تختخواب می‌افزاید، و یک سایبان سفید روکش‌دار ساده که با رولپلاک‌های چوبی بلند شده است، فضایی شبیه چادر ایجاد می‌کند که آن را دنج و سرگرم‌کننده کرده است.

 

استفاده از تصویر یا مجسمه ابرقهرمانان مورد علاقه پسران

استفاده از تصویر یا مجسمه ابرقهرمانان مورد علاقه پسران

از دیگر پیشنهادهایی که برای تزیین اتاق خواب پسرانه با وسایل ساده وجود دارد این است که چند تصویر زیبا و رنگارنگ از ابر قهرمانان مورد علاقه پسران تهیه کرده و روی دیوار اتاق نصب کنید تا فضایی متناسب با علاقمندی انها ایجاد نمایید. علاوه بر این استفاده از مجسمه‌ها و عروسک‌هایی که به شکل این ابرقهرمانان هستند نیز می‌تواند تزیین اتاق خواب پسرانه را کامل‌تر کند.

 

روتختی با طرح حیوانات

روتختی با طرح حیوانات

اگر می‌خواهید یک تغییر چشمگیر و در عین حال ساده در اتاق خواب پسرانه ایجاد نمایید، می‌توانید به سراغ روتختی‌های زیبا با طرح حیوانات و یاطرح‌های مورد پسند پسران بروید و از این طریق رنگ و طرح را به فضای اتاق خواب آنها اضافه کنید. به عنوان نمونه، در این اتاق خواب پسرانه، استفاده از ملافه‌هایی با طرح حیوانی، چراغ خواب دایناسوری روی میز کنار تخت و یک چاپ قاب مصور بالای تخت، زیبایی این اتاق خواب پسرانه را کامل کرده است.

 

ایجاد یک اکسنت وال خیره کننده

ایجاد یک اکسنت وال خیره کننده

اکسنت وال یا دیوار شاخص، اولین چیزی است که با ورود به اتاق خواب نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. در این اتاق خواب پسرانه، یک دیوار برجسته آبی اصلی و پلاک نام بزرگ، نقطه کانونی را روی دیوار پشت میز و تخت‌های دو طبقه ایجاد کرده است، بدون اینکه با دیوار مجاور پنجره‌ها و چشم‌نواز بودن آن رقابت کند و می‌تواندیک ایده عالی برای تزیین اتاق خواب پسرانه با وسایل ساده و دور ریختنی باشد.

 

استفاده از نوارهای افقی روی دیوار اتاق خواب

استفاده از نوارهای افقی روی دیوار اتاق خواب

در این اتاق پسرانه، کاغذ دیواری‌های راه راه افقی برجسته باعث می‌شود اتاق باریک و وسیع‌تر احساس شود. ملافه با رنگ‌های تند و خطوط هندسی، چیدمان متقارن را می‌شکند و انرژی کودکانه‌ای را به قسمت بالای تختخواب، میزهای کناری و چراغ های رومیزی همسان می‌بخشد.

 

پیشنهاد مطالعه: رنگ اتاق خواب پسرانه لاکچری، یک از یک لوکس‌تر!

 

ایجاد فضایی برای سازماندهی وسایل اتاق خواب

ایجاد فضایی برای سازماندهی وسایل اتاق خواب

شما می‌توانید با استفاده از یک قفسه باز، ریزه کاری‌های سازماندهی در اتاق خواب را به کودک خود بیاموزید. به عنوان مثال، چیزی که زمانی قفسه کتاب بود، می‌تواند تبدیل به خانه اسباب‌بازی‌ها، یادگاری‌ها و بازی‌های کودک شود و با مکان‌های کاملاً مشخص برای همه چیز، پسر کوچک شما تمایل بیشتری به تمیز و مرتب کردن وسایل بعد از زمان بازی خواهد داشت.

 

استفاده از رنگ‌های روشن

استفاده از رنگ‌های روشن

استفاده از وسایل دکوری برای تزیین اتاق خواب پسرانه می‌تواند فضای ساده یک اتاق خواب را به یک فضای شاده و سرگرم کننده تبدیل کند. رنگ‌هایی مانند نارنجی آفتابی، آبی روشن و سبز لیمویی رنگ‌های پر جنب و جوشی هستند که پیشنهاد می‌شود برای اتاق خواب بچه‌ها استفاده کنید تا فضایی جذاب و عالی داشته باشند. 

 

کلام آخر

استفاده از  ایده‌های منحصربه‌فرد و الهام‌بخش برای تزیین اتاق خواب پسرانه، تخیل شما را برمی‌انگیزد و به شما کمک می‌کند فضایی مناسب برای پسران زندگی‌تان طراحی کنید. شما چه پیشنهادی برای تزیین اتاق خواب پسرانه با وسایل ساده و دور ریختنی دارید؟ حتما پیشنهادات خود را در قسمت کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید