دکوراسیون صبحانه خوری | جدیدترین ایده‌ها برای تمام سلیقه‌ها

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اگر میخواهید با انواع دکوراسیون صبحانه خوری آشنا شوید و بهترین ایده های دکوراسیون صبحانه خوری را مشاهده کنید، همراه ما باشید.

فهرست موضوعات

توجه به سبک دکوراسیون در خانه، می‌تواند نشاط و جذابیت ماجرا را مشخص کند. به همین دلیل بسیاری از افراد برای محیط خانه، از یک سبک دیزاین خاص استفاده می‌کنند. صبحانه خوری بخش مهمی در خانه محسوب می‌شود که محل دور همی اعضای خانواده و یک محیط دوستانه است. شما به راحتی می‌توانید در این فضا تجربیات متعددی را کسب کنید و خاطرات شیرینی را بسازید.

در این مقاله از بساز و بچین قصد داریم به بررسی انواع دکوراسیون صبحانه خوری اشاره کنیم و ایده‌های جدید از برترین طراحان داخلی را مرور کنیم.

پس تا پایان همراه ما باشید تا این جزییات را مشاهده کنید.

 

دکوراسیون صبحانه خوری

صبحانه خوری ایده های جدید

صبحانه خوری محیط گرم و جذابی خلق می‌کند که با تمام اعضای خانواده می‌توانید در آن زمان بگذرانید. در این لوکیشن جذاب می‌توانید  یک فنجان قهوه یا چای بنوشید، کتاب و مجله بخوانید، با اعضای خانواده دور هم بنشینید و برای داشتن ساعاتی خوش برنامه ریزی کنید. این فضا حتی برای جمع شدن دور هم با دوستان نیز گزینه مناسبی است. اما یادتان باشد که این فضا معمولا غیر رسمی است و برای پذیرایی از دوستان صمیمی استفاده می‌شود. صبحانه خوری‌ها می‌توانند کوچک و نقلی باشد و در فضاهای بزرگ‌تر، بزرگ و جادار طراحی شود. صبحانه خوری معمولاً دو یا چند صندلی دارد

 

ایده های عالی برای دکوراسیون صبحانه خوری

ایده های عالی برای دکوراسیون صبحانه خوری

استفاده از صبحانه خوری برای منظم ماندن هر خانه مناسب است. شما به راحتی می‌توانید در این فضا میزبان مهمانان‌تان باشید و از لحظات ناب زندگی لذت ببرید. در این بخش به ایده‌های جدید دکوراسیون صبحانه خوری اشاره می‌کنیم تا ذهن خلاق شما با درنظر گرفتن شرایط و دیزاین محیط زندگی‌تان، بهترین گزینه را انتخاب کند.

 

1- از یک صبحانه خوری دراماتیک و مدرن استفاده کنید

 صبحانه خوری دراماتیک و مدرن

از یک کاناپه با پشتی بلند استفاده کنید تا حس و حال فضای مدرن را القا نمایید. پس از آن با میز صبحانه خوری فضا را آماده نمایید. استفاده از صندلی های خاص و جذاب حس و حالی دراماتیک و لوکس را تداعی میکند. چنین گوشه دنجی برای دکوراسیون صبحانه خوری ایده مناسبی است.

پیشنهاد مطالعه: خرید میز ناهارخوری گرد، یک انتخاب دکوراتیو جذاب در خانه

 

2- صبحانه خوری شیک و زیبا

 صبحانه خوری شیک و زیبا

تابلوها را در صبحانه خوری‌تان نمایش دهید تا آن را تبدیل به فضایی لوکس کنید. از فضای دیوار باز استفاده کنید و یک مجموعه از تصاویر یا عکس‌های مورد علاقه آویزان کنید. شما می‌توانید هر صبح هنگام نوشیدن قهوه از دیدن این تصاویر لذت ببرید

 

3- صبحانه خوری بزرگ

صبحانه خوری مردانه

یک صبحانه خوری بسازید که بتواند بیشتر افراد را در خود جای دهد. به این ترتیب میتوانید تجربه ای خاص  و شگفت انگیز با عزیزانتان به دست آورید. در این فضا با کمک نیمکت کنار پنجره و صندلی های ساده و شیک همه چیز به بهترین شکل ممکن خودنمایی میکند.

 

4- صبحانه خوری دلنشین و مدرن

صبحانه خوری دلنشین و مدرن

یک دکوراسیون صبحانه خوری زیبا و دلنشین در این تصویر به نمایش گذاشته شده است که برای ایجاد فضای مناسب در گوشه ای از آشپزخانه نشیمن های ساده طوسی کرم قرار گرفته است تا بتوانید با تجربه یک فضای ساده اما کاربردی، محیطی دنج با دسترسی خوب لمس کنید.

 

5- صبحانه خوری ساحلی

صبحانه خوری ساحلی

با تنظیم رنگ‌های چوب کرم روشن و سایه‌های زیبا از آبی و خاکستری، یک دیزاین بی نظیر ایجاد شده است. اگر به دنبال ارائه یک ایده هنری در  ناحیه صبحانه خوری‌تان هستید، در نظر بگیرید که استفاده از رنگ های روشن و آبی میتواند حس و حال  بی نظیری را تداعی کند.

 

7- صبحانه خوری یک رنگ

صبحانه خوری یک رنگ

به عنوان یکی از ایده های جذاب و مدرن میتوانید از از یک رنگ در کل صبحانه خوری‌تان استفاده کنید. به این ترتیب یک طراحی گرم و حرفه‌ای ایجاد خواهید کرد.  در این تصویر همه چیز سفید یا بژ است، اما تنوع زیادی از نظر بافت وجود دارد. پترن های مختلف در یک قاب ساده قرار گرفته اند و جذابیت فراوانی دارند. ترکیب متریال های مختلف در این ایده به شدت گیرا است.

 

7-  صبحانه خوری رنگارنگ

صبحانه خوری رنگارنگ

با استفاده از رنگ در صبحانه خوری‌تان میتوانید جسارت و زیبایی را به نمایش بگذارید. در این تصویر تعدادی از آثار هنری کودکانه که حاصل هنر اعضای خانواده است، مشاهده میکنید. با داشتن چنین فضایی قطعا اعضای خانواده حس و حال بهتری را تجربه میکنند!

 

8- صبحانه خوری در فضای کوچک

 صبحانه خوری در فضای کوچک

برای فضاهای کوچک همیشه محدودیت وجود دارد. در این تصویر ایده یک طراحی کافه‌ای ساده را برای یک صبحانه خوری مشاهده میکنید. در این تصویر محدودیت  فضای متراژ به چشم میخورد. اما شما به راحتی قادر هستید به وسیله ایده پردازی و دیزاین فضای صبحانه خوری در یک فضای کوچک، حس و حال صمیمیت را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

 

9-   صبحانه خوری تلفیقی

 صبحانه خوری تلفیقی

برای یک طراحی راحت و دوستانه، میتوانید از  صبحانه خوری تلفیقی استفاده کنید. در این سبک دیزاین همه چیز با استفاده از صندلیهای ساده و شیک خودنمایی میکند. جالب است بدانید که صندلی های ساده با استایل مینیمال، در کنار نشیمن مدرن ایده جذابی را ارائه داده اند. شما به راحتی میتوانید در کنار پنجره نشسته، قهوه بنوشید و برف و باران پاییز یا زمستان را تماشا کنید!

 

10- صبحانه خوری در اتاق نشیمن

صبحانه خوری در اتاق نشیمن

یک صبحانه خوری را در فضای نشیمن خود تحسم کنید. حتی اگر محدودیت در فضا دارید، باز هم مثل تصویر میتوانید از هر گوشه و فرو رفتگی استفاده کنید تا یک نشیمنگاه شیک ایجاد نمایید. این ایده می‌تواند برای زمان مهمانی، دور همی و پذیرایی مدنظر قرار گیرد. یادتان باشد که یک میز گرد در کنار صندلی های ساده و کاناپه گرد، فضا را برای چیدمان مطلوب فراهم میکند.

پیشنهاد مطالعه: چیدمان مبل و میز ناهارخوری در پذیرایی مربع

 

11- صبحانه خوری دکوراتیو

صبحانه خوری معماری

یک ویژگی معماری چشمگیر در این صبحانه خوری وجود دارد. تابلوهای بزرگ با یک اندازه و چیدمان ساده در کنار هم قرا ر گرفته اند. استایل گلدان، شمع های ساده و پرده حریر سفید به شدت فضا را با اتمسفر مثبت جلوه میدهد. نکته قابل توجه دیگر، وجود یک فرش با استایل گرم مشابه میز صبحانه خوری است که همه چیز را تکمیل میکند.

 

12- صبحانه خوری معاصر

 صبحانه خوری معاصر

با استفاده از یک یا دو گلدان که دارای گل یا گیاه طبیعی هستند، صبحانه خوری‌تان را تزئین کنید. درختان واقعی به شدت میتوانند زیبایی را برای یان کنج خانه ایجاد کنند. با این اقدام رد پایی از سرسبزی را خلق میکنید که احیا کننده روحیه خانواده است. استفاده از میز و صندلی های مینیمال به شدت جذاب است و میتواند کنج خلوت خانه شما را بسازد

 

13- صبحانه خوری با تابلو دیواری

 صبحانه خوری با تابلو دیواری

با یک تابلو دیواری جذاب و پر انرژی در صبحانه خوری‌، حس و حال جذابی را آزمایش کنید. در این تصویر مشاهده میکنید که یک الگوی ساده از گل و گیاه بر روی کاغذ دیواری درج شده است. شما همین طرح را میتوانید به کمک دیوارپوش های تایلی و کاغذ دیواری تجربه کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

 

14- صبحانه خوری حصیری

صبحانه خوری شیک

یکی از ایده های جذاب، استفاده از صبحانه خوری حصیری است! در این تصویر مشاهده میکنید که یک کاناپه حصیری در بین  طبقات و کابینت ها قرار گرفته است و صندلی ها در اطراف چیده شده اند.

 

15- صبحانه خوری چوبی گوشه دار

صبحانه خوری ساده

یکی از جذاب ترین ایده های دکوراسیون صبحانه خوری، استفاده از صندلی های تمام چوبی نیمکتی همراه با استایل گوشه ای است. به این ترتیب یک صندلی به شکل گوشه ای ساخته می شود که برای نشیمن چند نفره بسیار مناسب است. در سوی دیگر نیز، نیمکتی ساده و بدون پشتی از جنس چوب طراحی و چیده شده است.

 

16- دکوراسیون صبحانه خوری دنج و پر نور

ایده صبحانه خوری

ایده استفاده از فضاهای دنج و فرو رفتگیهایی که با نورگیر زیاد احاطه شده اند، به شدت جذاب است. دکوراسیون صبحانه خوری در این تصویر به شکل یک نیمکت U شکل طراحی شده است که در سوی دیگر آن سه صندلی ساده قرار گرفته است تا ظرفیت بیشتری در این فضا ایجاد شود.

 

17- دکوراسیون مدرن با میز بیضی

صبحانه خوری سفید

انعطاف پذیری دکوراسیون داخلی متناسب با نیاز ما، بسیار جذاب است. در این تصویر مشاهده میکنید که عرض این مکان محدود است. به همین دلیل در یک سو نیمکت های چسبیده به دیوار طراحی شده است و یک میز بیضی شکل برای دسترسی طولی استفاده شده است تا بتوانید همه چیز را کاربردی تر تجربه کنید. وجود صندلی های ساده در سوی دیگر این میز، ظرفیت آن را افزایش داده است.

 

18- دکوراسیون صبحانه خوری کنار آشپزخانه

صبحانه خوری ارزان

در فضاهای اینچنینی که آشپزخانه ناحیه ای قرار گرفته است که چندان استفاده خاصی نمیتوان از بخش خالی آن کرد، چیدمان میز صبحانه خوری با دکوراسیون ساده و مدرن ایده جذابی است. به این ترتیب میتوانید با یک میز گرد ساده و مدرن، فضایی کاربردی خلق کنید که نورگیر مطلوبی دارد.

 

19- دکوراسیون صبحانه خوری در فرو رفتگی نشیمن

صبحانه خوری شیک

شما به راحتی میتوانید از فضاهای خالی و فرو رفتگی های نشیمن بهترین استفاده را داشته باشید. به این ترتیب که با ایجاد دکوراسیون صبحانه خوری در همین فضای اندک، بهترین میزان کاربرد را تجربه کنید و از دورهم بودن در کنج دنج خانه لذت ببرید.

 

20- دکوراسیون صبحانه خوری لوکس

صبحانه خوری با ویو مطلوب

یکی از اید های جذابی که میتوانید برای دکوراسیون صبحانه خوری استفاده کنید، طراحی فضا با یک کاناپه چرمی ساده و شیک است! به این ترتیب میتوانید در طرف دیگر میزتان، از صندلی های ساده چوبی استفاده کنید و فضا را به شکلی کاربردی دیزاین کنید.

 

21- دکوراسیون صبحانه خوری در آشپزخانه

صبحانه خوری چوبی

شما میتوانید از فضای گوشه آشپزخانه مستطیل شکل تان برای چیدمان میز صبحانه خوری استفاده کنید. کافی است در امتداد کابینت ها یک نیمکت ساده ایجاد کنید و یک میز ساده در مقابل آن قرار دهید. اگر فضای کافی در اختیار داشتید، باز هم میتوانید با قرار دادن صندلی های ساده، این فضا را کاربردی تر جلوه دهید و برای استفاده تمام اعضای خانواده فراهم کنید.

 

22- دکوراسیون صبحانه خوری تلفیقی

صبحانه خوری خاص

یکی از ایده های جذاب و خلاقانه برای داشتن فضایی مناسب، استفاده از کاناپه مدرن و میز گلدانی ساده و مدرن است! به این ترتیب میتوانید یک فضای ساده را برای این کار اختصاص دهید و در مقابل کاناپه مدرن، از صندلی های ساده چوبی استفاده کنید. به کار بردن صندلی های چوبی کلاسیک در این فضا ایده مناسبی است تا دکوراسیون صبحانه خوری را زیباتر جلوه دهید.

 

23- دکوراسیون صبحانه خوری مینیمال

صبحانه خوری

همان طور که در تصویر مشاهده میکنید، در این دکوراسیون صبحانه خوری، سبک مدرن و مینیمال حاکم است. سادگی مهم ترین بخش این تصویر است.  شما میتوانید در بخشی از ورودی، به کمک یک نیمکت کم جا و میز بیضی، فضای دکوراسیون صبحانه خوری را فراهم کنید.

 

24- دکوراسیون صبحانه خوری شیشه ای

صبحانه خوری سفید

اگر شما هم عاشق دکوراسیون خاص هستید، حتما از این تصویر ایده بگیرید.  با استفاده از یک استراکچر ساده که بر روی آن صندلی های شیشه ای یا طلقی قرار گرفته است، میتوانید یک دکوراسیون ساده، مدرن و مینیمال رقم بزنید. در این تصویر شفاف بودن لوازم در کنار پنجره پر نور موجب شده است تا کمترین میزان درگیری فضا را شاهد باشید.

 

25- دکوراسیون صبحانه خوری دو نفره

صبحانه خوری کلاسیک

یکی از ایده هایی که برای دکوراسیون صبحانه خوری میتوانید استفاده کنید، میز کوچک گرد با صندلی های لهستانی ساده است. به این ترتیب در فضایی کوچک و محدود میتوانید لوازم کاربردی و خوبی را استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

 

26- دکوراسیون صبحانه خوری کم هزینه

صبحانه خوری با کاناپه آبی

اگر در فضای دکوراسیون داخلی قصد استفاده حداکثری از لوازم را دارید و میخواهید با کمترین هزینه یک صبحانه خوری شیک داشته باشید، کافی است یکی از کاناپه ها را در گوشه مناسبی قرار دهید و میزی به ابعاد مناسب همان کاناپه تهیه نمایید. در گام بعدی با استفاده از صندلی های لهستانی ساده، میتوانید فضای مقابل کاناپه را پر کرده و بیشترین ظرفیت را برای استفاده فراهم کنید.

 

27- دکوراسیون صبحانه خوری نور گیر

صبحانه خوری شیک و نقلی

یکی از ایده های جذاب برای تجربه صبحانه ای دلپذیر و دورهمی خوش آیند، میتوانید از فضای پنجره استفاده کنید. این فضا به شدت برای ساختن فضای کاربردی مناسب است. کافی است با طراحی یک نشیمن ساده متناسب با فرم فرو رفته در فضایی که در دسترستان است، میتوانید این دکوراسیون صبحانه خوری جذاب را ایجاد کنید. برای استفاده حداکثری فضا، استفاده از صندلی های ساده ایده مناسبی است.

 

28- دکوراسیون صبحانه خوری گوشه ای

صبحانه خوری شیک و جمع و جور

یکی از جذاب ترین ایده های ایجاد دکوراسیون صبحانه خوری، استفاده از کاناپخ گوشه ای است. به این ترتیب تنها با قرار دادن یک میز ساده در مقابل این کاناپه میتوانید تجربه خوش آیندی را داشته باشید.

 

دکوراسیون صبحانه خوری در منزل و کلام آخر

یکی از جذاب ترین ایده های دکوراسیونی، استفاده از صبحانه خوری است. فضای صبحانه خوری میتواند متناسب با امکانات خانه شما طراحی و پیاده سازی شود. به این ترتیب دکوراسیون صبحانه خوری باید با فرمی مناسب و شیک دیزاین شود. در این تصاویر میتوانید بهترین ایده ها را مشاهده نمایید.

تجربه شما از دکوراسیون صبحانه خوری چیست؟ حتما برای ما بنویسید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید
فهرست موضوعات