چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی، چرا باید بخرم؟ چه مدلی بخرم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

کاربردهای چراغ دیواری دکوراتیو یا چراغ دیوارکوب چیست؟ + جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی

چراغ دیواری دکوراتیو که با نام چراغ دیوارکوب نیز شناخته شده است، یک راه عالی برای اضافه کردن سبک و عملکرد به هر اتاق و فضایی در خانه هستند. در واقع چراغ دیواری می‌تواند نورپردازی مورد نیاز را فراهم کند، آثار هنری یا جزئیات معماری را برجسته کند یا به سادگی یک عنصر تزئینی را به دیوارهای سالن پذیرایی یا نشمین اضافه کند. خوشبختانه امروزه سبک‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی از چراغ دیواری دکوراتیو طراحی و تولید شده است که می‌توانید با توجه به نوع دکوراسیون سالن پذیرایی و همچنین سلیقه و نظر خودتان، بهترین و مناسب‌ترین چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی را انتخاب کرده و دکوراسیون این بخش از خانه را چند درجه ارتقا دهید.

در این بخش از بساز و بچین، نگاهی دقیق‌تر به کاربرد چراغ دیواری دکوراتیو برای بهبود ظاهر و احساس خانه خواهیم داشت و جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی را برای ایده گرفتن شما همراهان عزیز، گردآوری کردیم.

پیشنهاد مطالعه: نورپردازی سقف پذیرایی و آشپزخانه ساده [هالوژن،کناف،نورمخفی]

 

کاربردهای چراغ دیواری دکوراتیو چیست؟

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، چراغ دیواری دکوراتیو هم جنبه دکوری و هم جنبه کاربردی دارد. در ادامه به برخی از بهترین کاربردهای چراغ دیواری دکوراتیو اشاره کردیم:

 

با ارائه نور مناسب فضای خانه را بهبود می‌بخشد

چراغ دیواری دکوراتیو برای فضای پذیرایی

چراغ دیواری دکوراتیو می‌تواند فضای گرم و دلپذیری را در خانه ایجاد کند. در واقع لایه بندی نورها با استفاده از چراغ دیواری و سقفی، می‌تواند لطافت و کنتراست را به فضا اضافه کند. برای مثال، چراغ‌های دیواری را روشن کنید و چراغ‌های سقفی را خاموش کنید تا فضای پذیرایی یا نشمین را به فضایی دنج و آرامش‌بخش تبدیل کنید.

علاوه بر این، چراغ‌های دیواری روشن‌تر را می‌توان به عنوان نقطه کانونی در یک فضا استفاده کرد، در حالی که نسخه‌های ملایم‌تر را می‌توان برای حالت نورپردازی مورد استفاده قرار داد. در واقع، چراغ‌های دیواری را می‌توان برای انواع نورپردازی از جمله نورپردازی محیطی، نورپردازی کاری و نورپردازی تاکیدی، استفاده کرد.

 

چراغ دیواری دکوراتیو یک نقطه کانونی با نورپردازی تاکیدی ایجاد می‌کند 

ایجاد نقطه کانونی با چراغ دیواری دکوراتیو

از چراغ‌های دیواری می‌توان برای تاکید و جلب توجه به مناطق یا ویژگی‌های خاص در یک فضا استفاده کرد. به عنوان مثال، از یک چراغ دیواری دکوراتیو می‌توان برای برجسته کردن یک اثر هنری، یک ویژگی منحصر به فرد معماری، یا شاید یک شی خاص یا بسیار دوست داشتنی استفاده کرد. به این فکر کنید که نور چگونه با فضای شما تعامل کرده و چه نوع نوری ساطع می‌کند، زیرا برای یک نقطه کانونی، نور جهت‌دار لازم است. زمانی که چراغ دیواری دکوراتیو به بهترین شکل ممکن در یک فضا قرار گیرد، می‌تواند به آن فضا عمق و جذابیت دهد و آن را از نظر بصری برای همه جذاب‌تر کند.

 

چراغ دیوارکوب یک عنصر تزیینی جذاب و خیره کننده است

چراغ دیواری دکوراتیو

چراغ‌های دیواری در سبک‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند و باید به عنوان بازتابی از سبک شخصی شما استفاده شوند. فرقی نمی‌کند کدام طرح و سبک از معماری (طرح‌های سنتی، مدرن، مینیمال یا معاصر) را ترجیح می‌دهید؛ چراغ دیواری دکوراتیو متناسب با هر سبک و سلیقه‌ای وجود دارد. با انتخاب یک چراغ دکوراتیو زیبا و شیک که با سبک و چدیمان سالن پذیرایی تناسب دارد، می‌توانید یک ظاهر منسجم و شیک را در سرتاسر خانه ایجاد کرده و از آن به عنوان یک عنصر تزیینی جذاب و خیره کننده استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: نکاتی مهم برای نورپردازی اتاق خواب ها + تصاویر

 

باعث صرفه جویی در فضا می‌شود

چراغ دیواری شیک

اگر فضای کمی دارید، چراغ‌های دیواری تزئینی می‌توانند گزینه‌ای عالی باشند، زیرا هیچ قسمت با ارزشی از کف یا میز را اشغال نمی‌کنند. این باعث می‌شود که استفاده از چراغ دیواری دکوراتیو برای اتاق‌های کوچکتر یا هر جایی کهبا محدودیت فضا مواجه هستید، ایده آل باشد. همچنین، چراغ‌های دیواری می‌توانند توهم فضای بیشتر را ایجاد کنند و باعث می‌شوند اتاق روشن‌تر و بازتر به نظر برسد؛ به‌ویژه زمانی که با سایر اشکال نورپردازی مانند چراغ‌های سقفی و آویز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

باعث افزایش عمکلرد یک فضا می‌شود

چرا دیواری دکوراتیو پذیرایی

از چراغ دیواری دکوراتیو می‌توان برای تامین روشنایی اضافی در یک اتاق استفاده کرد، به خصوص در مناطقی که نورپردازی بالای سقف عملی یا مطلوب نیست. به عنوان مثال، از چراغ دیواری می‌توان برای تامین روشنایی مورد نیاز در حین کار در اتاق کار یا مطالعه استفاده کرد و در عین حال ویژگی‌های تزئینی فضا را نیز حفظ کرد.

پیشنهاد مطالعه: انواع نورپردازی داخلی با چراغ‌های LED، از پنل تا لوستر و آباژور

 

نمونه‌های متنوع و جدید از چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی

در ادامه جدیدترین و شیک‌ترین مدلهای چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی را ببینید و سپس با در نظر گرفتن سبک چیدمان سالن پذیرایی خود، بهترین و مناسب‌ترین مدل از چراغ دیواری دکوراتیو را تهیه کنید و با استفاده از ان ظاهری زیباتر و شیک‌تر برای چیدمان پذیرایی ایجاد نمایید.

 

چراغ دیواری دکوراتیو باریک فلزی دو طرفه

شیک ترین مدل چراغ دیواری دکوراتیو فلزی

چراغ دیواری دکوراتیو نقره ای دوتایی شیشه ای

جدیدترین مدل چراغ دیواری دکوراتیو مدرن

مدل چراغ دیواری کلاسیک و شیک

شیک ترین مدل چراغ دیواری دکوراتیو

زیباترین مدل چراغ دیواری دکوراتیو با پایه فلزی و دو گوی نورانی

زیباترین مدل چراغ دیواری دکوراتیو با طراحی مدرن و شیک

چراغ دیواری زیبا به شکل پرنده

چراغ دیواری دکوراتیو با پایه فلزی شبیه به گوزن

چراغ دیواری دکوراتیو خاص شبیه به طاووس

چراغ دیواری دکوراتیو با پخش نور جذاب

زیباترین مدل چراغ دیواری دکوراتیو فلزی و کریستالی

شیک ترین مدل چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی کریستالی و بزرگ

مدل چراغ دیواری خاص به شکل صدف

بامزه ترین مدل چراغ دیواری شبیه به ادمک

چراغ دیواری دکوراتیو چوبی

برای سفارش انواع لوازم روشنایی و طراحی و اجرای نورپردازی می‌توانید با ثبت درخواست در بساز و بچین، بهترین فروشندگان، طراحان و مجریان اطراف خود را بیابید.

کلام آخر

چراغ‌های دیواری دکوراتیو اگرچه با نام دکوراتیو و تزئینی شناخته شده هستند اما می‌توانند جزء ضروری هر خانه‌ای باشند که هم دارای جنبه زیبایی شناختی بوده و هم از مزایای عملکردی برخوردار هستند. این چراغها می‌توانند فضای خانه را بهبود بخشند، یک نقطه کانونی ایجاد کنند، یک وسیله تزئینی اضافه کنند و عملکرد را افزایش دهند. با گزینه‌های بسیار زیادی که در دسترس است، مطمئناً یک چراغ دیواری دکوراتیو وجود دارد که متناسب با سبک شما باشد و نیازهای نورپردازی شما را برآورده کند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید