چیدمان میز آرایش، با ریخت‌وپاش وسایل آرایشی خداحافظی کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه این بخش از بساز و بچین به نکات و توصیه‌هایی برای چیدمان میز آرایش اشاره کردیم تا بتوانید با در نظر گرفتن این نکات، میز آرایش کاملا مرتب و زیبایی داشته باشید.

سازماندهی و چیدمان میز آرایش، برای مرتب نگه داشتن وسایل زیبایی و آرایشی و یافتن آسان آنها ضروری است. برای بسیاری از ما، آرایش کردن، یک لذت و برای برخی یک ضرورت مطلق است، اما از آنجایی که وسایل آرایش بزرگ نیستند، تلاش برای تمیز و مرتب نگه داشتن آنها می‌تواند به خودی خود یک چالش باشد. 

میز آرایش می‌تواند فضای زیادی را اشغال کند و زود به زود با رژلب‌ها و ریمل‌هایی که در کشوها هستند، کثیف شود و از آنجایی که در مرتب کردن و دور ریختن باقی مانده‌های رژلب و ریمل‌های خشک‌شده خوب نیستیم و معمولا انباشتگی زیادی بر روی میز آرایش و داخل کشوها و فضایهای ذخیره سازی این میز وجود دارد، لازم است با استفاده از روشهای مختلف چیدمان میز آرایش، این فضا را به بهترین شکل ممکن مرتب کنید تا هم دسترسی به وسایل مورد نیازتان راحتتر شود و هم ظاهری شیک و مرتبی را برای میز آرایش خود ایجاد کنید.

بنابراین، برای سازماندهی و چیدمان میز آرایش، بهتر است که به راه حل های ذخیره سازی فکر کنید که همه چیز را در جای خود نگه می دارد و کمک می‌کند تا رژ لب مورد علاقه خود را راحت‌تر پیدا کنید.

به همین منظور در ادامه این بخش از بساز و بچین به نکات و توصیه‌هایی برای چیدمان میز آرایش اشاره کردیم تا بتوانید با در نظر گرفتن این نکات، میز آرایش کاملا مرتب و زیبایی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی، تا واردش می‌شی عاشقش می‌شی!

 

سازماندهی محصولات آرایشی بر روی میز آرایش

سازماندهی محصولات آرایشی بر روی میز آرایش

به هم ریخته نبودن میز آرایش در حمام یا اتاق خواب، احساس آرامش و تمیزی ایجاد می‌کند، اما آیا می‌دانید بهترین راه برای نگهداری محصولات آرایش چیست؟

بهترین پیشنهاد این است که از جعبه‌های کوچکی برای جدا کردن وسایل مختلف آرایشی استفاده کنید تا به راحتی رژلب‌ها یا سایر محصولات آرایشی که به آن نیاز دارید را پیدا کنید و یا رژ لب‌ها را با رنگ یا برچسب نام رو به بالا ذخیره کنید تا بتوانید فوراً ببینید چه رنگی است و بهتر و راحتتر محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

به یاد داشته باشید که جعبه‌های شفاف برای این منظور، بهترین انتخاب هستند. می‌توانید در یک نگاه، اقلام را به راحتی ببینید، و در صورت به هم ریختگی محصولات، آن را مرتب کنید و یک میز آرایش زیبا و مرتب داشته باشید.

به طور کلی، نظم و مرتب بودن، کلید اصلی برای چیدمان میز آرایش است. بنابراین قبل از اینکه همه چیز را به طور منظم کنار هم قرار دهید، کمی زمان بگذارید و اقلام موجود بر روی میز آرایش یا کشوها را رفع انباشتگی کنید! یعنی تک تک محصولات آرایشی و بهداشتی که دارید را بررسی کنید و به آخرین باری که از آن استفاده کرده‌اید و اینکه اغلب از آن استفاده می‌کنید یا نه، فکر کنید. آیا واقعاً به آن نیاز دارید یا فقط فضا را اشغال کرده است؟ با این روش، از تعداد محصولاتی که با آنها خداحافظی خواهید کرد شگفت زده خواهید شد.

همچنین باید برای هر اینچ از فضای میز آرایش خود هدفی پیدا کنید. بنابراین، مدتی را صرف سازماندهی محصولات آرایشی و بهداشتی خوب خود در دسته بندی‌هایی مانند محصولات پایه، آرایش چشم، رژ لب، عطر و غیره کنید. یا شاید بخواهید فضای خود را با نزدیک نگه داشتن محصولات پرمصرف خود و ذخیره لوازم آرایش شب یا مهمانی به طور جداگانه سازماندهی کنید.

 

ایجاد فضای اختصاصی برای آرایش کردن

میز ارایش کوچک

میز آرایش، بهترین فضا برای آرایش کردن هستند. پس بهتر است این فضا را به  زیباترین شکل ممکن مرتب کنید و به فضایی اختصاصی برای آرایش کرد خود اختصاص دهید. می‌توانید میز آرایش خود را با بطری‌های عطر زیبا به همراه عکس‌های خانوادگی، جعبه جواهرات، گلدانی با برس‌های آرایش و البته یک آینه که ممکن است بخشی از میز آرایش یا نسخه‌ای مستقل باشد، نمایش دهید.

فراموش نکنید که برای مواقعی که در شب یا قبل از طلوع خورشید آرایش می‌کنید، به نور مناسب نیاز دارید. اگر می‌توانید، میز آرایش خود را نزدیک پنجره قرار دهید تا از نور طبیعی استفاده کنید و یک چراغ به آن اضافه کنید که بتوانید در عصر یا زمانی که روز تاریک است نور کافی و مناسبی را برای آرایش کردن فراهم کنید.

 

طبقه بندی کردن فضای داخل کشو میز آرایش

طبقه بندی کشو میز آرایش

یکی دیگر از راه‌هایی که کمک می‌کند چیدمان میز آرایش بسیار شیک و مرتب باشد این است که فضای داخلی کشوهای میز آرایش را به خوبی طبقه بندی کنید تا فضای مناسبی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز خود داشته باشید و یا از جعبه‌ها و ظروف شفاف برای چیدمان روی میز آرایش استفاده کنید.

طبقه بندی داخل کشو میز آرایش با استفاده از جداکننده‌های کشو را می‌توانید به صورت بخش‌هایی برای اقلام با اندازه‌های مختلف انجام دهید تا همه چیز در یک نگاه به راحتی قابل مشاهده باشد و پیدا کردن محصول مورد نظر را راحتتر می‌کند.

استفاده از ظروف شفاف نیز این امکان را فراهم می‌کند تا به راحتی ببینید که تک تک کالاها کجا هستند و زمان کمتری را صرف جستجوی لوازم ضروری زیبایی خود خواهید کرد.

برای اینکه بهترین استفاده را از آنها ببرید، با خالی کردن کامل کشوها شروع کنید. این به شما امکان می‌دهد تا پیکر بندی‌های مختلفی را با استفاده از تقسیم‌کننده‌ها برای فضای کشو آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است و بهترین چیدمان میز آرایش را برایتان ایجاد می‌کند.

 

انتخاب میز آرایش متناسب با فضای موجود

میز ارایش شیک

بهتر است قبل از خرید میز آرایش، ابتدا فضای مناسبی برای قرار دادن میز آرایش در اتاق خواب یا توالت در نظر بگیرید و سپس با توجه به فضایی که در اختیار دارید، بهترین سایز و اندازه از میز آرایش که متناسب با فضای موجود است را انتخاب کنید. با این انتخاب، هم به بهترین شکل ممکن از فضایی که دارید استفاده خواهید کرد و هم فضای ثابت و مشخصی برای میز آرایش خواهید داشت و می‌توانید یک چیدمان میز آرایش ثابت و کاربردی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: 62 مدل میز آرایش دخترانه لاکچری و شیک | میز ارایش عروس جدید

 

استفاده از شلف‌ها برای چیدمان وسایل روی دیوار بالای میز آرایش

چیدمان محصولات آرایشی بر روی شلف

اگر فضای کافی برای قرار دادن وسایل آرایشی و بهداشتی روی میز آرایش ندارید، استفاده از قفسه‌ها و شلف‌های دیواری، ایده خوبی برای سازماندهی محصولات آرایشی است. انواع شلف‌های دیواری جمع و جور که دارای یک محافظ در قسمت جلو شلف هستند، به شما این امکان را می‌دهد تا وسایل بهداشتی و آرایشی خود را به بهترین شکل ممکن روی این شلف‌ها قرار دهید و دسترسی راحت و خوبی به وسایل مورد نیاز خود داشته باشید. 

به طور کلی، وقتی وسایل را از روی میز آرایش جمع کنید و از قفسه‌بندی به‌عنوان راه‌حل ذخیره‌سازی استفاده کنید، توهم فضای بزرگ‌تری ایجاد خواهد شد.

 

طراحی میز آرایش سفارشی برای اتاق خواب

طراحی میز آرایش سفارشی برای اتاق خواب

اگر تمایل دارید، یک طراحی منسجم و در عین حال مرتب و شیک برای اتاق خواب خود ایجاد کنید، بهترین پیشنهاد این است که کمد دیواری و میز آرایش را به طور سفارشی برای اتاق خواب طراحی کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از تمام فضای موجود در اتاق خواب خود داشته باشید. به عنوان مثال، یک صندلی راحت، یک آینه روی دیوار و قفسه‌های بالا برای ذخیره‌سازی، با نورپردازی فرورفته، درست در جایی که به آن نیاز دارید، اضافه کنید. با اینکار میز آرایشی برای خود دارید که نظم دادن به محصولات آرایشی و بهداشتی شما را راحت می‌کند. این انتخاب تضمین می‌کند که میز آرایش نه تنها قابل مشاهده باشد بلکه بدون اینکه فضای اتاق خواب را به هم ریخته و شلوغ نشان دهد، زیبایی زیبایی دلپذیری را نیز ایجاد می‌کند.

 

تفکیک کردن محصولات آرایشی و بهداشتی در چیدمان میز آرایش 

تفکیک کردن محصولات آرایشی و بهداشتی

اگر محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو خود را در یک مکان نگه دارید، خیلی زود فضای روی میز آرایشتان به هم ریخته خواهد شد و این شلوغی تمرکز شما را به تدریج کاهش می‌دهد.

بنابراین بهترین پیشنهاد این است که محصولات مراقبت از پوست و مو و محصولات زیبایی و آرایش خود را جداگانه نگه دارید. ممکن است در ابتدا جدا کردن محصولات آرایشی و محصولات مراقبت از پوست و مودشوار باشد، اما این کار به شما کمک می‌کند تا چیدمان میز آرایش منظمی داشته باشید و در هنگام استفاده از محصولات مختلف، همه چیز را به هم نریزید.

پیشنهاد مطالعه: ارگانایزر لوازم آرایشی نظم دهنده میز آرایش

 

کلام آخر

میز آرایش، یکی از محبوب‌ترین فضاها در اتاق خواب است که لازم است برای ایجاد نظم در چیدمان میز آرایش، حتما وقت کافی بگذارید و این فضا را به خوبی سازماندهی کنید تا هم آرایش کردن و حاضر شدن برای شروع فعالیت‌های روزمره برایتان لذت بخش باشد و هم فضایی شیک و زیبا برای اتاق خواب خود داشته باشید.

شما از چه ترفندهایی برای چیدمان میز آرایش خود استفاده می‌کنید و چگونه این میز را تمیز و مرتب نگه می‌دارید؟

 

برچسب ها:
میز آرایش
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید