دیزاین رستوران مدرن، 11 راز خلق یک محیط تاثیرگذار + تصاویر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۴
۵

چگونه یک رستوران مدرن طراحی کنیم: 11 ایده دیزاین رستوران مدرن برای کسانی که می‌خواهند رستوران خود را راه بیندازند یا بازسازی کنند.

اگر به طراحی و ساخت رستوران یا بازسازی فکر می‌کنید، به خاطر داشته باشید که مشتریان شما باید تجربه غذاخوری بسیار شگفت انگیزی را حین سرو غذا داشته باشند. با طراحی‌های داخلی مناسب، رستوران نفیس خود را تبدیل به یک رستوران اعجاب برانگیز نموده و اجازه دهید نام تجاری شما برای چیزی فراتر از غذا و خدمات فریبنده شناخته شود. دیزاین رستوران مدرن، تاثیر فوق‌العاده‌ای را در ذهن مشتریان ایجاد می‌کند و به آن‌ها بهانه‌ای می‌دهد تا دوباره با دوستان و خانواده به چنین رستورانی بیایند.

در این بخش از سایت بساز و بچین، به 11 ایده طراحی داخلی رستوران مدرن اشاره می‌کنیم که می تواند تصویر غذاخوری شما را تغییر دهد و ویژگی دیگری برای تعریف و تمجید به مشتریان بدهد.

 

1. جذب شدن مشتری با طراحی ورودی مدرن رستوران

طراحی رستوران مدرن

از نظر طراحان داخلی رستوران مدرن داشتن یک ورودی بسیار جذاب بسیار حائز اهمیت است. به عنوان صاحب رستوران باید مطمئن شوید که ورودی رستوران کاملا جذاب و به سبک مدرن است. تابلوهای جلب توجه یا یک منطقه انتظار تجربه محور می‌توانند این کار را انجام دهند بنابراین از ورودی رستوران غافل نشوید.

 

2. اعمال یک تم در طراحی داخلی رستوران مدرن

دیزاین رستوران مدرن ایرانی

داشتن یک تم تعریف شده برای رستوران جوهره اصلی طراحی داخلی رستوران مدرن است. هدف ایجاد یک تجربه فوق‌العاده برای مشتریان است نه اینکه فقط امکانات و تزیینات مختلف را برای آنها باقی بگذارید تا به آنها نگاه کنند و حین تماشا سردرگم شوند. دیزاین رستوران مدرن باید موضوع بسیار متمایز داشته باشد. به عنوان مثال می‌توانید یک رستوران با مضمون شهر یا کشوری خاص انتخاب کنید و تمام امکانات آن شهر یا کشور را در طراحی رستوران بگنجانید.

 

3. برجسته کردن دیوارها در دکوراسیون رستوران مدرن

 برجسته کردن دیوارها در دکوراسیون رستوران مدرن

رستوران مدرن شما می‌تواند محل نمایش مشهورترین دیوار برجسته دنیا باشد؛ زیرا در طراحی داخلی یکپارچه، دیوار درباره سبک و دیزاین رستوران با صدای بلند صحبت می‌کند. یک دیوار برجسته می‌تواند رنگ‌های مختلف و خاص را شامل شود و حامی تم رستوران باشد.

 

4. نقش موقعیت مکانی در تم رستوران مدرن

نقش موقعیت مکانی در تم رستوران مدرن

 تم رستوران مدرن

هنگام راه اندازی رستوران، باید از مکانی که در آنجا رستوران راه اندازی می‌شود آگاه بوده و فضای داخلی طوری طراحی شود که بتواند جمعیت را خوشحال کند. به عنوان مثال، اگر در امتداد ساحل یک رستوران راه اندازی می‌کنید، می‌توانید یک غذاخوری مدرن با کمی تم دریا و ساحل داشته باشید که حس بومی بودن نسبت به هر چیز دیگری غالب باشد.

 

5. نورپردازی رستوران مدرن

نورپردازی رستوران مدرن

نور یکی از عناصر کلیدی در طراحی داخلی رستوران‌های مدرن است. امروزه، لامپ‌های باورنکردنی بسیاری برای استفاده در رستوران مدرن وجود دارد. نورپردازی می‌تواند به میزان قابل توجهی ارزش به طراحی داخلی رستوران‌های مدرن اضافه کرده و آن را ارتقا دهد.

نورپردازی باید با تم و رنگ‌های برند رستوران مطابقت داشته باشد. در طراحی داخلی مدرن، از نورپردازی ملایم استفاده می‌شود. بازی بیش از حد با چراغ‌ها آزاردهنده بوده و تنها باید دید روشنی داشته باشید تا رستوران با نورهای زیاد شلوغ نشود. معمولا نورپردازی با سبک دکوراسیون، منو و رنگ غذا هماهنگ می‌شود.

 

6. آشپزخانه به عنوان یک جاذبه در طراحی رستوران مدرن

 رستوران مدرن

در برخی از رستوران‌های مدرن ترجیح بر این است که آشپزخانه دیده نشود اما می‌توان آشپزخانه را به عنوان یک نمایشگر در نظر گرفت. در این حالت مشتری می‌تواند از دیدن غذاهای خود در حال پخت لذت برده و در عین حال توسط عطر پیچیده شده در رستوران وسوسه به خوردن شود.

بخوانید:

 

7. هنر در دیزاین رستوران مدرن

هنر مجسمه در دیزاین رستوران مدرن

طراحی داخلی رستوران‌های مدرن ممکن است برخی از آثار هنری هنرمندان را نیز به نمایش بگذارد که می‌تواند دیدگاه بسیار متفاوتی را به رستوران بدهد. می‌توانید تابلو یا مجسمه‌هایی از افراد هنرمند و با استعداد را به نمایش بگذارید و به مشتریان اجازه دهید هنگام صرف غذا از عمق وجود از آن‌ها بابت خلق آثار هنری بی‌نظیر قدردانی کنند.

 

8. فضا در طراحی رستوران مدرن

فضای دیزاین رستوران مدرن

در دیزاین رستوران مدرن باید به فضا و فاصله بین میزها از یکدیگر فکر کرد. میزها بهتر است طوری باشند که بتوان از آن‌ها به صورت دو نفره یا حتی بیشتر استفاده کرد. با چسباندن میزها به یکدیگر امکانی برای افراد پر جمعیت به وجود می‌آید که از بودن و غذا خوردن در کنار یکدیگر لذت برده و حس یک خانواده بزرگ شاد و خوشبخت را داشته باشند.

 

9. بازتاب و انعکاس توسط آینه در رستوران مدرن

 بازتاب و انعکاس توسط آینه در رستوران مدرن

درگیر کردن توهم عمق آینه‌ها یک ترفند قدرتمند برای رستوران‌های مدرن در این روزها است. آینه‌ها باعث می‌شوند فضای داخل رستوران طوری به نظر برسد که می‌تواند دو برابر ظرفیت خود، افراد را جای دهد. قرار دادن آینه‌ها حیاتی بوده که می‌توان علاوه بر آینه‌های ساده برای ایجاد تفاوت از آینه‌های محدب و مقعر که قابلیت بزرگ و کوچک نمایی را دارند استفاده کرد.

بخوانید: آینه کاری مدرن روی دیوار برای دکوراسیونی پرنور و امروزی

 

10. ساده نگهداشتن دکوراسیون داخلی رستوران مدرن

ساده نگهداشتن دکوراسیون داخلی رستوران مدرن

مینیمالیسم کلمه مناسبی است که برای طراحی داخلی رستوران‌های مدرنی استفاده می شود که زیاد با رنگ‌ها بازی نمی‌کنند، بلکه آن را ساده و محدود نگه می‌دارند و به یک رنگ همچون هایلایت توجه می‌کنند. چنین فضای داخلی مهمانان را دعوت می‌کند به دلیل عدم استفاده از رنگ‌های بیش از حد صرفا بدون حواس پرتی از غذا لذت ببرند.

 

11. استفاده از گیاهان در طراحی رستوران مدرن

استفاده از گیاهان در طراحی رستوران مدرن

داشتن گیاهان چیزی است که باید در طراحی فضای داخلی رستوران در نظر بگیرید. نگاه کردن به گیاهان بسیار دوست داشتنی است. گیاهان می‌توانند روحیه مشتری را تقویت کرده و سموم محیط را تا 85 درصد کاهش دهند. گیاهان مورد استفاده در رستوران مدن بهتر است سبز بوده و از وجود گل خودداری کرد.

 

تصاویری از دیزاین و چیدمان رستوران مدرن

 دیزاین و چیدمان رستوران مدرن

 دیزاین و چیدمان رستوران مدرن

 دیزاین و چیدمان رستوران مدرن

 دیزاین و چیدمان رستوران مدرن

 دیزاین رستوران مدرن

 دیزاین رستوران مدرن

 دیزاین رستوران مدرن

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن

دکور مدرن رستوران

بخوانید:

 

کلام آخر

یک طراحی مدرن، می‌تواند به همان اندازه برای کافه یا سالن غذاخوری علاوه بر غذا یا نوشیدنی که در آنجا سرو می‌شود، در جذب مشتری مؤثر باشد. در این بخش از سایت بساز و بچین درباره بهترین طراحی داخلی و دیزاین رستوران مدرن در سراسر جهان صحبت کردیم. بسیاری از رستوران‌های مدرن جوایزی را برای فضای داخلی خود به دست آورده‌اند که داشتن دکوراسیون داخلی شگفت ‌انگیز آیتم اساسی آن‌ها بوده است. ده‌ها عامل برای طراحی داخلی وجود دارد که با رعایت آن می‌توان طراحی داخلی رستوران مدرن زیبا و جذابی داشت.

با کمک گرفتن از گروه مجریان و فروشندگان تیم بساز و بچین از خلق یک رستوران مدرن در مکان مورد نظر خود لذت ببرید.

با الهام از سایت flipspaces.com

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید