جدیدترین مدل کمد دیواری اتاق خواب کوچک 2024

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
تعداد رای‌دهندگان:
۵
۵

جدیدترین نمونه های کمد لباس. در این مقاله به طور کامل به بررسی انواع مدل های کمد دیواری اتاق خواب کوچک می‌پردازیم.

امروزه با توجه به کوچک بودن خانه‌ها، متراژ اتاق خواب‌ ها نیز کوچک شده است. اما این کوچک بودن فضا به این معنا نیست که شما نتوانید از حضور در فضای اتاق، آرامش نداشته باشید و در هر زمان شاهد بی‌نظمی در آن باشید! با طراحی کمد دیواری برای هر اتاق، می‌توانید نظم را برای همیشه به اتاق خود برگردانید.

کمد دیواری‌، عنصری است که وجود آن‌ در هر اتاقی لازم است. به کمک کمد دیواری، می‌توانید به وسایل خود سروسامان بدهید و جلوی بی‌نظمی را بگیرید. حتی اگر فضای اتاق خوابتان متراژ کمی دارد، نگران نباشید؛ با طراحی کمد دیواری مناسب فضای اتاقتان، می‌توانید چیدمان فضا را به‌طور کلی تغییر دهید و از نظم حاکم نهایت لذت را ببرید. معمولا با کمک کمد دیواری بخش زیادی از لوازم غیرضروری ساماندهی می‌شود و هیچ نگرانی از بابت پراکنده بودن آن‌ها وجود ندارد. استفاده از کمد دیواری در فضاهای پرت و تو رفتگی‌های یک اتاق کوچک نیز، فکر بکری است که به شما اجازه می‌دهد تا همه چیز را سر جای خود بگذارید.

حال برای اینکه بتوانید کمد دیواری مناسب اتاق خواب کوچک خود را طراحی کنید لازم است انواع مدل های مختلف کمد دیواری را ببینید و با مدل‌های جدید و فوق‌العاده، آشنا شوید.

ما شما را راهنمایی می‌کنیم، تا مناسب‌ترین کمد دیواری را انتخاب کنید. تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

برای طراحی و اجرای هر یک از کمد دیواری های مدرن و شیک معرفی شده میتوانید با بساز و بچین در ارتباط باشید.  تلفن : 02188888884

کمد دیواری‌های مدرن و جدید 2024

همانطور که گفته شد: کمد دیواری لازمه هر اتاقی است و کاربرد بسیاری دارد؛ علاوه بر سروسامان دادن وسایل، می‌تواند بر روی دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب نیز تاثیر زیادی داشته باشد. کمد دیواری‌ ها معمولا متناسب با سلیقه، چیدمان اتاق و نیاز شما طراحی می‌شوند. امروزه، وجود تنوع در کمد دیواری‌ ها دست شما را باز گذاشته است تا شیک‌ترین مدل را برای اتاق خود انتخاب کنید. کمد دیواری مدرن یکی از محبوب‌ترین انواع کمک دیواری است. کاربرد این مدل، در دکوراسیون اتاق مدرن است. معمولا استفاده از سبک مدرن در کنار سبک کلاسیک و لوکس چندان پیشنهاد نمی‌شود. ایجاد هارمونی سبک طراحی و جنس آن، موجب می‌شود تا همه چیز را با یک سبک اجرا کنید و از نتیجه آن لذت ببرید. طرح کمد دیواری اتاق خواب کوچک با دیزاین مدرن، نیازمند کمد دیواری مدرن است.

در ادامه تصاویری از انواع مختلفی از مدل‌های کمد دیواری‌های جدید و مدرن را قرار داده‌ایم.

حتما بخوانید: طراحی و چیدمان اتاق های کوچک خانه!

 

جدیدترین مدل های کمد دیواری مدرن 2024

کمد دیواری مدرن و جدید 2020

تصویر یک (جدیدترین و شیک ترین ایده طراحی کمد دیواری با سطحی براق از جنس ممبران سفید با نورپردازی هالوژنی ظریف و خاص مناسب دیزاین مدرن)

 

کمد دیواری آینه دار مدرن و جدید

تصویر دو (خاص ترین و شیک ترین ایده طراحی کمد برای اتاق همراه آینه با درب کشویی ساده از جنس چوب ام دی اف مناسب فضاهای خاص و شیک 2024)

 

کمد دیواری مدرن چوبی

تصویر سه (جذاب ترین و شیک ترین ایده طراحی کمد به همراه طبقه‌بندی برای اتاق به شکل کلوزت مناسب قرار دادن و چیدمان لباس ها و اکسسوری های روزانه)

 

کمد دیواری مدرن 2020

تصویر چهار (خاص ترین و شیک ترین ایده طراحی کمد دیواری برای اتاق از جنس ام دی اف ضخیم سفید رنگ همراه آینه با درب ریلی جذاب و شیک 2024)

 

کمد دیواری‌ اتاق خواب کوچک از جنس ام دی اف

جنس و مصالحی که در ساخت کمد دیواری استفاده می‌شود، از جمله فاکتورهای اصلی ساخت کمد دیواری است. کمد دیواری های ام دی اف، امروزه جزء پرطرفدارترین کمدها هستند که علاوه بر دوام و مقاومت بالا، تنوع بسیاری در رنگ و طرح دارند. قیمت اجرا طرح کمد دیواری اتاق خواب کوچک با کمک ورق ام دی اف، بسیار مناسب و ارزان است. شما می‌توانید با مشاهده انواع طرح مدل کمد دیواری اتاق خواب کوچک  دخترانه و پسرانه، یک فضای بلا استفاده را، کمد بزنید و ساماندهی خوبی در آن انجام دهید. یادتان باشد که برای طراحی و اجرای یک مدل کمد دیواری اتاق خواب کوچک  دخترانه یا پسرانه، باید طرح متریال مطابق با رنگ و استایل اتاق خواب انتخاب شود. اگر تم رنگی اتاق خواب کودک صورتی و آبی است، برای کمد دیواری نیز، از همین رنگ‌ها استفاده کنید یا ورق ام دی اف ساده را برای ساخت مدل کمد دیواری اتاق خواب کوچک  دخترانه انتخاب کنید.

با مشاهده تصاویر زیر بیشتر با انواع آن آشنا شوید.

حتما بخوانید: انواع مبلمان کوچک و کم جا، چیدمان فضای نقلی و کوچک.

 

جدیدترین مدل های کمد دیواری‌ چوبی (ام دی اف)

کمد دیواری ام دی اف

تصویر پنج (جذاب ترین و خاص ترین ایده طراحی کمد دیواری با سطحی براق به کمک ورق ام دی اف سفید ساده تلفیق شده با ام دی اف مشکی در فریم و چارچوب)

 

کمد دیواری چوبی مدرن (ام دی اف)

تصویر شش (جذاب ترین و خاص ترین ایده طراحی و پیاده سازی کمد دیواری ام دی اف با سطحی براق و شیک تلفیق شده از دو مدل ام دی اف با طراحی ریلی کمد جادار)

 

کمد دیواری از جنس ام دی اف 2020

تصویر هفت (ساده ترین و خاص ترین ایده طراحی و پیاده سازی کمد دیواری از نوع روکار با استفاده از دو رنگ ام دی اف کرم و قهوه ای با طرح چوب بسیار کاربردی)

 

کمد دیواری چوبی جدید از جنس ام دی اف

تصویر هشت (جذاب ترین و خاص ترین ایده طراحی کمد دیواری برای کنج اتاق از جنس ام دی اف با دو رنگ متضاد و ایجاد قاب دور کمد با ام دی اف طرح چوب)

 

کمد دیواری چوبی زیبا (ام دی اف)

تصویر نه (جدیدترین و شیک ترین ایده طراحی کمد دیواری ام دی اف برای اتاق با استایل شیک و مدرن قابل اجرا در فضاهای پررت اتاق خواب های بزرگ و شیک)

 

کمد دیواری اتاق خواب کوچک

ابعاد واندازه، حرف اول را در طراحی کمد دیواری می‌زند. شما باید متناسب با متراژی که دارید کمد دیواری را طراحی کنید. طرح کمد دیواری اتاق خواب کوچک  نیازمند تخصص و تجربه در این زمینه است. یادتان باشد که زیبایی بصری طرح کمد دیواری اتاق خواب کوچک، تاثیر زیادی بر جذابیت دکوراسیون اتاق خواب دارد. همان طور که داشتن یک طرح کمد دیواری اتاق خواب کوچک نامناسب، می‌تواند فضا را نامناسب‌تر کند.  امروزه تلاش بر این است که برای طراحی کمد دیواری فضاهای کوچک، خلاقیت بیشتری به خرج دهند زیرا بیشتر اتاق خواب‌ ها متراژ کمی دارند و زمانی که متراژ کوچک است، کار طراحی سخت‌تر می‌شود. در چنین شرایطی باید با طراحی هوشمندانه و انتخاب طرح کمد دیواری اتاق خواب کوچک، فضا را کاربردی تر کنید. معمولا استفاده از کمد دیواری ریلی اتاق خواب کوچک بهترین گزینه است.

 

کمد دیواری اتاق خواب کوچک

تصویر ده (جدیدترین و خاص ترین ایده طراحی کمد دیواری برای اتاق خواب کوچک با سطحی براق نور پردازی شیک به همراه طبقات ویترینی، کلوزت و محلی برای میز کامپیوتر)

 

کمد دیواری اتاق خواب کودک

تصویر یازده (شیک ترین و جذاب ترین ایده طراحی کمد دیواری با طبقه بندی برای اتاق کودک به شکل کلوزت روم کوچک و نقلی به همراه شلف های جداسازی اکسسوری)

 

کمد دیواری اتاق خواب کوچک 2020

تصویر دوازده (ساده ترین و شیک ترین ایده کمد دیواری متناسب با تم رنگی اتاق خواب با استفاده از ام دی اف سفید ساده و درب ریلی با طبقات و کشوهای داخلی)

 

کمد دیواری اتاق کوچک مدرن

تصویر سیزده (شیک ترین و لوکس ترین ایده طراحی و پیاده سازی کمد دیواری برای اتاق خواب دختر بدون استفاده از درب با استایل کلوزت روم شیک 2024)

 

کمد دیواری اتاق 2020

تصویر چهارده (شیک ترین و ساده ترین ایده طراحی کمد دیواری به همراه تخت خواب با استفاده از طبقات مختلف کمد بدون درب برای نظم دهی اکسسوری ها و لوازم اتاق خواب)

 

کمد دیواری مدل جدید

تصویر پانزده (ساده ترین و شیک ترین ایده طراحی و پیاده سازی کمد دیواری با سطحی براق برای اتاق خواب با استایل شیک و درب ریلی ساده از جنس های گلاس)

 

طراحی طبقه‌های کمد دیواری

تصاویری که مشاهده کردید، نمای خارجی انواع کمد دیواری‌ بود که  تاثیر زیادی بر روی چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب دارد. اما طبقه‌بندی داخلی، بخش اصلی طراحی کمد دیواری است که باید متناسب با نیاز شما طراحی شود تا بالاترین کارایی را داشته باشد. زمانی که کمد دیواری ریلی اتاق خواب کوچک را انتخاب می‌کنید، موضوع مهم طبقاتی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد تا لوازم‌تان را در آن‌ها بچینید. استفاده از مدل کمد دیواری اتاق خواب کوچک  دخترانه و پسرانه، با دارا بودن طبقات کاربردی بهترین گزینه است. طبقه‌بندی کمد، اگر درست و صحیح طراحی نشود علاوه بر اینکه باعث بی‌نظمی و به‌هم‌ریختگی وسایل و لوازم می‌شود، شما را با کمبود جا هم مواجه می‌کند. سعی کنید متناسب با نیازتان کمد خود را طراحی کنید.

در ادامه تصاویری از طبقه‌بندی و چیدمان فضای داخلی کمد دیواری‌ را مشاهده می‌کنید.

حتما بخوانید: طبقه بندی انباری کوچک | ترفندهای ارزان و کم هزینه

 

جدیدترین نمونه های طراحی قفسه بندی کمد لباس

طراحی قفسه بندی کمد لباس 2020

تصویر شانزده (جذاب ترین و خاص ترین ایده طراحی کمد دیواری برای اتاق کودک با طبقه بندی مناسب برای چیدن لباس ها و اکسسوری ها یا کتاب های کودک درون قفسه)

 

طراحی طبقه‌های کمد دیواری کوچک

تصویر هفده (ساده ترین و کاربردی ترین ایده طراحی کمد دیواری با طراحی طبقه بندی متناسب با نیاز کاربر به همراه کشوهای متعدد و قفسه های کاربردی و شیک لباس)

 

طراحی قفسه بندی کمد لباس مدرن

تصویر هجده (شیک ترین و زیباترین ایده طراحی کمد دیواری برای لباس‌ها بدون استفاده از چوب در نواحی جدا کننده طبقات و به کمک ستون های فلزی شیک و ساده)

 

طراحی قفسه بندی کمد لباس ساده و جدید 2020

تصویر نوزده (جدیدترین و ساده ترین ایده طراحی کمد دیواری برای اتاق با طبقه بندی شیک مناسب استفاده به عنوان فضای کلوزت روم با طبقات کاربردی و خاص)

 

طراحی طبقه‌های کمد دیواری لوکس

تصویر بیست (جدیدترین و خاص ترین ایده طراحی طبقه بندی متناسب با لباس‌ها و نیازهای کاربر با ایجاد فضای آویز لباس، کشوهای کاربردی و طبقات ساده و شیک)

 

طراحی طبقه‌ کمد دیواری 2020

تصویر بیست و یک (جدیدترین و ساده ترین ایده طراحی کمد دیواری از نوع توکار به همراه طبقه بندی مناسب و کاربردی برای قراردادن کفش و لباس در اکسسوری)

 

طراحی طبقه‌های کمد دیواری مدرن و زیبا 2020

تصویر بیست و دو (خلاقانه ترین و شیک ترین ایده دسته بندی کمد دیواری متناسب با وسایل کاربر با کشوهای کاربردی و طبقات شیک و مورد نیاز قراردادن کیف و کفش)

 

طراحیقفسه بندی کمد لباس جدید

بیست و سه (جدیدترین و ساده ترین ایده طراحی و پیاده سازی کمد دیواری اتاق خواب برای لباس‌ها و اکسسوری ها به همراه کشوهای متعدد و شیک)

 

طراحی قفسه بندی کمد لباس ساده و مینیمال

بیست و چهار (جدیدترین و ساده ترین ایده طراحی کمد دیواری از نوع توکار با طبقه بندی مناسب و شیک به همراه کشوهای کاربردی و کمد ام دی اف با استایل کلوزت)

 

خلاصه مطلب

اگر شما نیز علاقه‌مند به ساماندهی و نظم لوازم در کمد هستید، حتما دغدغه زیادی برای انتخاب مدل کمد دیواری اتاق خواب کوچک  دخترانه یا مدل کمد دیواری ریلی اتاق خواب کوچک  دارید. سازماندهی لوازم در اتاق خواب‌های کوچک با فضای محدود، علاوه‌بر هنر، نیازمند وجود کمدی است که همه نیازهای ما را رفع کند. اگر بخواهید برای انتخاب کمد تصمیم بگیرید، کافی است با دقت به عکس‌هایی که در بالا ارائه شد نگاه کنید و مناسب‌ترین دیزاین برای فضای خودتان را انتخاب کنید. یادتان باشد کاربردی بودن موضوع مهمی در طراحی و پیاده سازی کمد دیواری ریلی اتاق خواب کوچک  است.

انتخاب شما برای کمد دیواری اتاق خواب کوچک چیست؟

نظرتان را برای ما کامنت کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید