آینه کاری دیوار راهرو، طرفدار آینه ساده هستید یا کارشده؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

ایده‌های فوق العاده برای آینه کاری دیوار راهرو، چگونه بهترین آینه را برای دیوار راهرو انتخاب کنیم؟

استفاده از آینه برای تابش نور به فضاهای کوچکتر و تاریکتر مانند راهروها، یکی از قدیمی ترین ترفندهایی است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته و همچنان آینه کاری دیوار راهرو به یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش کاربرد و زیبایی این فضا محسوب می‌شود.

همانطور که می‌دانید ورودی خانه‌ها اگر با راهرو همراه باشد، معمولاً تاریک‌تر از سایر قسمت‌های خانه باشد، بنابراین اگر هنوز آینه‌ای به سالن خود اضافه نکرده‌اید، اکنون زمان آن است که به این روند بپیوندید و پتانسیل ارائه شده توسط این ترفند هوشمندانه را به حداکثر برسانید.

خوشبختانه راه‌های زیادی برای آینه کاری دیوار راهرو وجود دارد که در ادامه این بخش از بساز و بچین، مجموعه‌ای از بهترین ایده‌های آینه کاری دیوار راهرو را گردآوری کردیم تا بتوانید با الهام گرفتن از این ایده‌های جدید و متنوع، بهترین سبک و مدل از آینه کاری را برای دیوار راهرو خانه خود انتخاب کرده و از این طریق، ظاهری شیک، روشن و خیره کننده را برای این فضا ایجاد کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:  آینه کاری مدرن روی دیوار برای دکوراسیونی پرنور و امروزی

 

ایده‌های فوق العاده برای آینه کاری دیوار راهرو

آینه راهرو برای بازتاب نور به اطراف فضا و ایجاد یک ورودی دلپذیر عالی است. به طور طبیعی، وقتی صحبت از افزودن یک آینه به دکور راهرو می‌شود، گزینه‌های نامحدودی از انواع آینه‌های پرآذین، طرح‌های بدون قاب، آینه‌های مدرن و غیره وجود دارد که برخی از آنها حتی با فضای ذخیره‌سازی داخلی مانند قفسه‌ها و قلاب‌ها همراه هستند و کمک می‌کنند تا در کنار استفاده از یک آیتم تزیینی، بهترین استفاده را از این فضا داشته باشید.

 

آینه قدی، گزینه عالی برای آینه کاری دیوار راهرو

آینه قدی

استفاده از یک آینه قدی و بلند که دارای طراحی مد روز و شیکی است، یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن هم کاربردی بودن و هم شیک بودن را به فضای راهرو اضافه کنید.

شما می‌توانید آینه مورد نظر خود را با یک کنسول مناسب روی دیوار راهرو قرار دهید یا به دیوار آویزان کنید تا یک نقطه کانونی جذاب ایجاد کنید.

 

آینه ساده و شیک برای آینه کاری دیوار راهرو

آینه ساده و شیک برای آینه کاری دیوار راهرو

راهرو اولین تصور از خانه شما را به بازدیدکنندگان می‌دهد، بنابراین ایجاد فضایی راحت و جذاب بسیار مهم است. استفاده از آینه ساده و شیک بر روی دیوار راهرو، یکی از بهترین ایده‌هایی است که می‌توانید با استفاده از ان ظاهر جذاب و در عین حال شیکی را برای این فضا ایجاد کنید. 

 

ترکیب آینه و کنسول برای دیوار راهرو

ترکیب آینه و کنسول برای دیوار راهرو

برای یک رویکرد کلاسیک، پیشنهاد می‌شود که یک آینه سنتی را بالای میز کنسول باریک آویزان کنید. این مجموعه گزینه‌ای بسیار عالی برای بهبود فضای داخلی این فضای کوچک فراهم می‌کند و باعث می‌شود که احساس بهتری نسبت به دکوراسیون این بخش از خانه داشته باشد، به جای اینکه صرفاً منطقه‌ای باشد که بدون فکر کردن به دکور، از آن عبور کنید.

استفاده از یک کنسول باریک در زیر آینه، هم کشوهایی را برای ذخیره سازی فراهم می‌کند تا اقلام را پنهان نگه دارید و هم قسمت بالایی سطحی کنسول را ارائه می‌کند که روی آن می‌توانید با گل‌های تازه و عکس‌های خانوادگی تزیین کنید تا تأثیر اولیه خوش‌ آمدگویی داشته باشد.

 

استفاده از آینه‌های متعدد روی دیوار راهرو

استفاده از آینه‌های متعدد روی دیوار راهرو

لایه‌بندی چندین آینه با شکل نامنظم، یا حتی استفاده از آینه‌های شیشه‌ای رنگی کوچک‌تر، راهی عالی برای اضافه کردن شخصیت بدون فراموش کردن عملکرد است. در واقع این یک راه عالی برای افزودن شخصیت به دیوارهای راهرو و روشن کردن فضا با تابش نور به اطراف است و اگر دیوار راهرو سفید باشد، این ایده بسیار زیباتر و جذاب‌تر دیده خواهد شد.

 

آینه و کنسول زیبا با رنگ پاستلی برای دیوار راهرو

آینه و کنسول زیبا با رنگ پاستلی برای دیوار راهرو

رنگ‌های ملایم و پاستلی مثل رنگ سبز و آبی و صورتی به کار رفته در این آینه و کنسول، در عین حال که فضایی رنگارنگ و شاداب را ایجاد کرده‌اند بسیار آرام و ملایم هستند و می‌توانند جز انتخاب‌های خیلی عالی برای دیوار راهرو باشند و ظاهری مدرن و شیک را برای این فضا ایجاد می‌کنند.

 

آینه مینیمال برای آینه کاری دیوار راهرو

آینه مینیمال برای آینه کاری دیوار راهرو

اگر جز طرفداران سبک مینمیال هستید و تمایل دارید از آیتمهای ساده برای دکوراسیون خانه خود استفاده کنید، احتمالا این مدل آینه ساده که با یک قطعه چوب طبیعی تزیین شده، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این مدل طراحی آینه باعث شده تا به قطعه‌ای تبدیل شود که حضورش در هر محیطی دلپذیر و قابل استفاده است و جز گزینه‌های بسیار عالی برای آینه کاری دیوار راهرو خواهد بود.

 

ترکیب آینه و فضایی برای آویزان کردن لباس و نگهداری کفش برای دیوار راهرو

ترکیب آینه و فضایی برای آویزان کردن لباس و نگهداری کفش

برای تزیین دیوار راهروهایی که در ورودی خانه قرار دارند، بهترین پیشنهاد این است که از ترکیب آینه قدی و فضایی برای نگهداری کفش و آویزان کردن لباس استفاده کنید و از این طریق، بهترین استفاده را از این فضا داشته باشید. 

 

آینه و کنسول دکوراتیو و جذاب برای دیوار راهرو

آینه و کنسول دکوراتیو و جذاب برای دیوار راهرو

این آینه و کنسول مجلل که تماما از آینه ساخته شده است، ظاهری فوق العاده شیک و دراماتیک دارد که نظر تمام افراد را به خود جلب می‌کند و جز مواردی است که هم برای خانه‌های مدرن و هم خانه‌های سنتی مناسب است.

 

آینه مینیاتوری با طراحی چندتایی برای آینه کاری دیوار راهرو

آینه مینیاتوری با طراحی چندتایی برای آینه کاری دیوار راهرو

اگر به دنبال ایده‌ای متفاوت و خاص برای آینه کاری دیوار راهرو هستید، شاید این مدل از آینه مینیاتوری که دارای 64 قطعه آینه انفرادی با لبه‌های طلایی است، نظر شما را نیز به خود جلب کند. این قطعه هم خلاقانه و هم شیک است و ظاهری متفاوت را برای فضای راهرو ایجاد خواهد کرد.

 

آینه و کنسول زیبا برای دیوار راهرو

آینه و کنسول زیبا برای دیوار راهرو

اگر راهروهای خانه شما نیز دارای طاقچه‌های زیبا و گچ‌بری خاص است،می‌توانید با قرار دادن یک آینه کنسول و زیبا در این طاقچه‌ها جذابیت این فضا را چند برابر کنید. این آینه شیک و زیبا، استفاده فوق العاده‌ای از فضای باریک راهرو می‌کند و روشی عالی برای ایجاد یک ویژگی تزئینی در فضای کوچکی است که در آن محدودیت‌هایی برای تزیین وجود دارد.

 

آینه گرد و کنسول چوبی، کاربردی‌ترین ایده برای تزیین راهرو

آینه گرد و کنسول چوبی

از آنجایی که فضای راهرو معمولا تاریک و محدود است، می‌توانید با افزودن یک آینه مدور، فورا این فضا را تغییر دهید. انحنای موجود در آینه گرد، تضاد خیلی خوبی را خطوط تیز کنسول ایجاد می‌کند و ظاهر ملایمتر و نرم‌تری را برای این فضا ایجاد می‌کند. کنسول را نیز می‌توانید با وسایل دکوری زیبا و خاص دیزاین کنید تا این فضا شکل و ظاهری کاملا جذاب و دعوت کننده پیدا کند.

 

ترکیب آینه قدی و نیمکت، ایده عالی برای دکوراسیون راهرو

ترکیب آینه قدی و نیمکت

یک آینه تمام قد در راهرو نه تنها حداکثر نور را به فضا منعکس می کند بلکه برای بررسی لباس و ظاهر شما قبل از خروج از خانه مفید است. بهتر است این مدل از آینه را به دیوار تکیه دهید و برای کامل شدن دکوراسیون این فضا، یک نیمکت زیبا که دارای مشابهی با آینه قدی است را در کنار ان قرار دهید تا کاربردی این فضا چند برابر شود.

 

آینه کاری دیوار راهرو به همراه کنسول فلزی

آینه کاری دیوار راهرو به همراه کنسول فلزی

از دیگر گزینه‌هایی که برای برای آینه کاری دیوار راهرو وجود دارد این است که یکی از دیوارهای راهرو با استفاده ز آینه‌های دکوراتیو به طور کامل پوشش داده شود و برای افزایش زیبایی و کاربردی شدن آن، یک کنسول ساده و شیک مانند این کنسول فلزی در مقابل دیوار آینه کاری شده قرار گیرد.

 

آینه کاری دیوار راهرو به سبک مدرن

آینه کاری دیوار راهرو به سبک مدرن

اگر به سبک مدرن علاقه مند هستید و می‌خواهید ظاهری یکپارچه برای دیوار راهرو و سایر قسمت‌های خانه ایجاد کنید، می‌توانید از این مدل آینه کاری مدرن ایده بگیرید و ظاهری یکپارچه و شیک برای دیوار راهرو ایجاد کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: آینه کنسول مدرن دکوراسیون خود را از این مدل‌ها انتخاب کنید

 

چگونه بهترین آینه را برای دیوار راهرو انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک آینه مناسب برای راهرو خانه، ابتدا به نحوه استفاده از فضا فکر کنید. این مشخص می‌کند که به کدام سبک نیاز دارید، آیا شما صرفاً جنبه تزئینی آینه کاری دیوار راهرو برایتان اهمیت دارد یا به یک عنصر ذخیره سازی نیز نیاز دارید؟

همچنین محل قرار دادن آینه را در نظر بگیرید، زیرا این به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که کدام نوع آینه بهتر به نظر می‌رسد. اگر قرار است آینه کاری را روی یک دیوار خالی انجام دهید و مبلمانی در نزدیکی آن وجود ندارد، یک آینه تمام قد بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین اگر می‌خواهید آینه را در انتهای راهرو روی دیواری خالی قرار دهید، آینه‌های تمام قد معمولاً بهترین انتخاب هستند. این آینه‌ها نه تنها فضای راهرو را طولانی‌تر نشان می‌دهند، بلکه برای کسانی که می‌خواهند قبل از رفتن به بیرون از خانه، ظاهر کامل بدن خود را بررسی کنند، ایده‌آل است.

آینه‌ گرد، آینه مستطیلی یا مربعی، آینه با لبه‌های ناموزون و آینه‌هایی که دارای شکل و ظاهر خاصی هستند نیز از جمله گزینه‌های بسیار عالی برای آینه کاری دیوار راهرو بوده که می‌توانید با توجه به سلیقه و ترجیحات خود بهترین مدل از آینه را انتخاب کرده و دیوار راهروها را زیباتر کنید.

بهتر است این مدل از آینه‌ها را در بالای یک کنسول باریک و متناسب با فضای راهرو نصب کنید تا گزینه‌های بیشتری برای تزیین و دکوراسیون داشته باشید.

در صورت امکان سعی کنید آینه را در مقابل یا در مجاورت منبع نور قرار دهید، زیرا این کار باعث می‌شود حداکثر نور به فضا منعکس شود.

 

پیشنهاد مطالعه:  زیباترین مدل آینه های دکوراتیو جدید 2022 + قیمت

 

کلام آخر

آینه کاری دیوار راهرو، سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای تغییر فوری ظاهر و احساس یک ورودی (راهرو) هستند. آینه ها نور را بهینه کرده، فضا را بزرگتر و روشن‌تر می‌کنند و در عین حال استقبال گرم و نشاط بخشی را برای مهمانان ایجاد می‌کنند. همچنین قرار دادن آینه در نزدیکی درب ورودی، به شما این امکان را می‌دهد که هر بار که از خانه خارج می‌شوید خود را چک کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید