مبلمان چوبی از کجا بخریم؟ بهترین برندهای ایرانی مبل چوبی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه مزایا و معایب مبلمان چوبی را بخوانید و با بهترین برندهای ایرانی تولیدکننده مبلمان چوبی بیشتر آشنا شوید.

دکوارسیون خانه با استفاده از گرما، ظرافت، راحتی و غنای مبلمان چوبی کامل می‌شود و هیچ چیزی نمی‌تواند به اندازه مبلمان چوبی، ظاهری جذاب و منحصر به فرد را برای دکوراسیون خانه ایجاد کند. چراکه چوب، ترکیبی بی نظیر از ثبات ساختاری و جذابیت و زیبایی را ارائه می‌دهد که سایر مواد نمی‌توانند با آن مطابقت کنند. همچنین بسیار شیک هستند و با هر دکوری سازگار بوده و فضایی گرم و خانگی را ایجاد می‌کنند که واقعاً "ارگانیک" است. علاوه بر این، چوب سال‌هاست که برای ساخت مبلمان استفاده می‌شود و کیفیتی همیشگی ارائه می‌دهد که قابل مقایسه نیست.

اگر تصمیم دارید که از مبلمان چوبی برای دکوراسیون منزل خود استفاده کنید، لازم است قبل از هر اقدامی، ابتدا با مزایا و معایب مبل چوبی آشنا شوید و سپس بهترین برندهای تولید کننده مبلمان چوبی را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه این بخش با بساز و بچین همراه بمانید تا اطلاعات دقیق و کاملی در این زمینه کسب کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: مبلمان کلاسیک ایتالیایی: جدیدترین مدل مبلمان کلاسیک ایتالیایی 2022

 

مزایا و معایب مبلمان چوبی

از زمانی که انسان برای اولین بار تصمیم گرفت که به یک صندلی نیاز دارد که از جنس سنگ سخت نباشد، چوب بخشی از مبلمان بوده است. چوب جاودانه است و هرگز در طراحی داخلی از مد نمی افتد. جذابیت چوب این است که پیوند عمیقی با طبیعت ایجاد می‌کند که همه ما بخشی از آن هستیم. با این حال، وجود مبل چوبی در خانه مزایا و معایبی به همراه دارد که درا دامه به آن اشاره کردیم:

 

مزایای مبلمان چوبی

  • استحکام و دوام: چوب یک ماده بادوام و قابل اعتماد است و به همین دلیل برای افرادی که به دنبال مبلمان بادوام هستند، گزینه ایده آلی خواهد بود. یک میز چوبی یا صندلی چوبی خوش‌ساخت، از ثبات و قابلیت اطمینان ذاتی برخوردار است. در واقع، مبلمان ساخته شده از چوب به دلیل دوام خیلی خوبی که دارند، از ارزش خوبی نیز برخوردار هستند و طول عمر چوب یکی دیگر از عوامل محبوبیت آن است.

 

  • ظاهر جذاب: فرقی نمی‌کند چوبی با رنگ روشن‌تر یا رنگ‌های غنی‌تر و تیره‌تر را بپسندید، در هر صورت چوب می تواند به هر فضایی زیبایی و وقار خاصی بدهد. وقتی صحبت از مبلمان ساخته شده از چوب می‌شود، پتانسیل نوآوری در طراحی برای افزودن جذابیت زیبایی به یک مبلمان نامحدود است. در واقع، چوب با الگوهای جذاب الیاف و دانه‌ها و طیف رنگی متنوعش، یک ماده ایده آل برای ایجاد حس طبیعت در خانه است و کمک می‌کند تا فضای خانه گرم و دلنشین شود. به طور کلی، یکی از مزایای استفاده از چوب برای مبلمان این است که مبلمان چوبی هرگز از مد نمی افتد و به خوبی با فضای داخلی خانه‌های مختلف هماهنگی دارند.

 

  • دارای تنوع زیاد در رنگ و طرح دانه: با توجه به تنوع رنگ‌ها و طرح‌های دانه موجود در چوب‌های طبیعی، گزینه‌های طراحی زیادی برای خریداران وجود دارد. در واقع بافت‌های مختلف موجود در چوب با دکوراسیون خانه‌های مختلف مطابقت دارد و با توجه به نوع مبلمانی که انتخاب می‌کنید، دیدگاه‌های منحصر به فرد و زیادی در مورد طراحی و ترجیحات زیبایی شناسی وجود دارد و امکان نامحدودی برای خلاقیت در طراحی با چوب را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد تا بتوانند با توجه به ترجیحات و سلایق مشتریان، بهترین مدل از مبلمان چوبی را طراحی و اجرا کنند.

 

  • نگهداری آسان: نگهداری از چوب کار آسانی است و فقط با گردگیری مناسب، می‌توانید بهترین مراقبت را از مبلمان چوبی خود داشته باشید. به طور کلی، مبلمان چوبی، تا زمانی که در معرض نور خورشید قرار نگیرد، می‌توانند زیبایی خود را برای مدت طولانی حفظ کنند.

 

  • همه کاره: فرقی نمی‌کند دکوراسیون داخلی کلاسیک را بپسندید یا به دنبال ایجاد یک دکور روستیک یا مدرن باشید، در هر صورت می‌توانید از مبلمان چوبی برای کامل کردن دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. همچنین، مبلمان ساخته شده از چوب، می‌توانند یک گزینه مناسب برای استفاده در فضای باز نیز باشند زیرا برای بیرون از منزل خوب است و برای گذراندن یک بعد از ظهر در باغ عالی است.

 

معایب مبلمان چوبی

  • وقتی چوب بیش از حد در معرض آب یا آفتاب قرار می گیرد، تمایل به خراب شدن دارد. مبلمان چوبی ممکن است در اثر رطوبت بیش از حد آسیب ببیند که می‌تواند باعث شکستگی و منبسط شدن آن شود. علاوه بر این، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید می‌تواند رنگ چوب را با کم رنگ شدن آن در طول زمان کاهش دهد.

 

  • مبلمان چوبی نیز مانند سایر وسایل خانگی، پس از سال‌ها استفاده، درخشش خود را از دست می‌دهند. روغن کاری یا پولیش منظم برای نگهداری آنها برای مدت طولانی‌تر مورد نیاز است. اگر مبلمان چوبی شما را روغن نزنید احتمال چروک شدن آنها بیشتر است. علاوه بر این، موریانه‌ها خطری جدی برای چوب هستند و در صورت عدم کنترل کافی می‌توانند در طول زمان باعث آسیب شوند.

 

  •  استفاده از چوب در سرتاسر جهان، چه برای مبلمان، چه محصولات کاغذی یا سوخت، رواج دارد و متاسفانه امروزه به دلیل تقاضای بالایی که برای مبلمان چوبی وجود دارد، هر روز، درختان بیشتری قطع می‌شوند.

 

  • مبلمان چوبی ممکن است تحت تأثیر آتش سوزی قرار گیرند. هنگامی که دمای چوب افزایش می‌یابد، آب‌های شیمیایی غیرمحدود شروع به تبخیر می‌کنند. دمای اشتعال چوب تحت تأثیر مدت زمان قرار گرفتن در معرض گرما است.

 

  • مبلمان چوبی معمولا قیمت بسیار بالایی دارند. علاوه بر این، اگر مبلمانی را بخواهید که مخصوص شما و با توجه به ترجیحات و سلیقه شما ساخته شود، هزینه افزایش می‌یابد.

 

پیشنهاد مطالعه: 50 مدل مبلمان رنگ استخوانی راحتی و استیل 1401-2022

 

معرفی بهترین برندهای ایرانی تولیدکننده مبلمان چوبی

در ادامه با تعدادی از برترین برندهای مبل ایرانی که در زمینه تولید مبلمان چوبی معروف و شناخته شده هستند، آشنا خواهید شد:

 

خانه چوب و هنر برای خرید مبلمان چوبی

مبلمان برند چوب و هنر

بوفه چوبی برند چوب و هنر

اینه کنسول چوبی از برند چوب و هنر

 

میز غذاخوری برند چوب و هنر

خانه چوب و هنر، به عنوان برند برتر صنعت مبلمان، تولید کننده انواع مبلمان، غذاخوری، میز تلویزیون، سرویس خواب، بوفه، کتابخانه، ویترینف کنسول، میز جلو مبلی چوبی است که می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات چوبی را از این برند تهیه کنید.

شرکت “چوب و هنر” کسب و کاری خانوادگی با بیش از چهار دهه فعالیت در صنعت مبلمان، افتخار داشته با بهره گیری از تکنولوژی سرآمد و نیروی انسانی کارآمد، مدرن‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات چوبی  را طراحی و تولید نماید. این شرکت از سال ۱۳۵۳ با نام “صنایع چوبی شیرپور” فعالیت خود را آغاز و در سال ۱۳۸۵ با نگاه توسعه و برندینگ با نام تجاری “چوب و هنر” حرکت خود را ادامه داد.

 

خرید مبلمان چوبی از صنعت چوب کیان

ناهارخوری دو نفره چوبی از برند صنعت چوب کیان

 

میز تی وی از برند صنعت چوب کیان

 

سرویس خواب چوبی از برند صنعت چوب کیان

 

آینه کنسول چوبی از برند صنعت چوب کیان

صنعت چوب کیان، از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را در زمینه صنعت چوب آغاز نموده و در طول سالیان گذشته توانسته با ارائه محصولات متنوع، بازار خوبی را در صنعت مبلمان کشور به خود اختصاص دهد.  استفاده از بهترین مواد اولیه، ماشین آلات مجهز و پیشرفته و پرسنل متعهد، باعث تمایز محصولات این شرکت در بازار و رضایت مشتریان گردیده است.

شما می‌توانید محصولات مختلفی از جمله آینه و کنسول چوبی، سرویس خواب چوبی، میز جلو مبلی چوبی، انواع صندلی چوبی، میز ناهار خوری چوبی، انواع میز جلومبلی چوبی و غیره را از این برند معتبر ایرانی تهیه کنید و یک محصول باکیفیت و ماندگار داشته باشید.

 

مبلمان ثمین برای خرید مبلمان چوبی

اینه کنسول چوبی کلاسیک از برند مبلمان ثمین

 

سرویس خواب چوبی سفید از برند مبلمان ثمین

 

مبلمان چوبی کلاسیک از برند ثمین

 

بوفه چوبی کلاسیک از برند ثمین

شرکت صنعت چوب ثمین، با بکارگیری از نیروهای بومی متخصص توانسته است بیش از 20 طرح مبلمان خانگی راکه تماما ایرانی بوده در حوزه‌ای که سالهاست صنف مبلمان کشور مشغول کپی کردن طرح‌های خارجی بوده را به ثبت برساند. برای تولید محصولات  این برند ایرانی، از انواع چوب گردو، چوب توسکا، چوب بلوط و چوب راش استفاده می‌شود و محصولی درجه یک و باکیفیت را برای مشتریان طراحی و تولید می‌کنند. 

 

مبلمان چوبی با مبلمان الدورادو

کنسول چوبی از برند الدورادو

 

میز تی وی چوبی از برند الدورادو

 

میز جلومیلی چوبی از برند الدورادو

 

میز غذاخوری چوبی از برند الدورادو

گروه تولیدی الدورادو، یکی دیگر از تولیدکنندگان برتر مبلمان چوبی در ایران است که با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و به روز‌ترین دستگاه‌ها، کلیه استانداردها و لایسنس‌های مربوطه در زمینه تولید مبلمان چوبی را دریافت نموده و به عنوان برند برتر مبلمان ایرانی شناخته شده است.

 

مبلمان دیاکو

میز غذاخوری چوبی کلاسیک از برند دیاکو

 

صندلی چوبی کلاسیک از برند دیاکو

 

اینه کنسول کلاسیک چوبی از برند دیاکو

 

شزلون چوبی کلاسیک از برند دیاکو

گروه مبل دیاکو، در زمینه تولید مبلمان کلاسیک و برپایه تولید با اصول علمی در ۳ کارگاه مختلف شامل مرحله نجاری، رنگ کاری مبل و همینطور رویه کوبی و فینیشینگ با اشتغال زایی برای حدود ۵۰ نفر نیروی متخصص و نیمه متخصص در صنعت چوب و مبلمان تاکنون بیش از ۳۰ مدل مختلف مبلمان و همینطور بیش از ۲۰ مدل سایر اجزا دکوراسیون مانند بوفه و ویترین را به بازار عرضه کرده است.

مبلمان دیاکو، تولید کننده و عرضه کننده محصولات اصیل کلاسیک است و تولیدات این مجموعه ساخته شده از متریال با کیفیت وارداتی و مزین شده به دست هنرمندان صنعت گر است.

 

بهترین مبلمان چوبی با مبلمان رُست

میز غذاخوری مدرن چوبی از برند رست

 

میز تی وی چوبی از برند رست

 

صندلی اپن چوبی مدرن از برند رست

 

مبل چوبی مدرن از برند رست

گروه مبلمان رُست (rost) یکی دیگر از برترین برندهای تولید کننده مبلمان چوبی که طرح‌های مدرن و جذابی را طراحی و تولید کرده است و می‌توانید مجموعه‌ای از مبلمان، صندلی، میز غذاخوری، میز پذیرایی، میز تلویزیون، بوفه، کتابخانه، جاکفشی، سرویس خواب، نیمکت، میز تحریر و غیره را از این برند تهیه کرده و مبلمان چوبی بسیار باکیفیت و با طراحی مدرن و خاص داشته باشید.

 

مبلمان فاما

مبلمان چوبی شیک و مدرن از برند فاما

 

میز غذاخوری چوبی مدرن از برند فاما

 

صندلی چوبی مدرن چوبی از برند فاما

 

میز جلومبلی چوبی از برند فاما

 

فاما از سال 1360 در عرصه تولید میز و صندلی ناهارخوری فعالیت خود را آغاز نموده و با دانش فنی و تجهیزات به روز در خدمت مشتریان است تا آرامش را به لحظات آنها ببخشد. 

کیفیت ساخت تولیدات فاما به نحوی است که پس از سالها همچنان فاما در خانه شما ماناست. شما می‌توانید جدیدترین و مدرن‌ترین نمونه‌ها از مبلمان، میز غذاخوری، صندلی، نیمکت، میز پذیرایی و جلومبلی چوبی را از این برند برتر ایرانی تهیه کنید و از داشتن مبلمان چوبی با کیفیت و عالی در دکوراسیون منزل خود لذت ببرید.

 

مبل فیلون برای خرید مبلمان چوبی

مبل چوبی کلاسیک از برند فیلون

 

میز غذاخوری چوبی از برند فیلون

 

میز پذیرایی چوبی و شیشه ای از برند فیلون

 

اینه و کنسول چوبی از برند فیلون

 

تختخواب چوبی از فیلون

مبل فیلون، بزرگترین کارخانه تولید مبلمان در خاورمیانه و ایران با استفاده از مهندسین خاص و آخرین تکنولوژی ماشین آلات مبلمان، سالانه بیش از 3000 سرویس تولید با کیفیت و منحصر به فرد دارد. این برند ایرانی، با استفاده از بهترین چوب‌های سخت و محکم، محصولاتی درجه یک و عالی تولید می‌کند تا بتوانید دکوراسیون منزل خود را بهترین مبلمان چوبی کامل کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: چیدمان مبلمان در پذیرایی مربع، چگونه تعادل را حفظ کنیم؟

 

کلام آخر

اکنون که با تمام مزایا و معایب مبلمان چوبی آشنا شدید و بهترین برندهای ایرانی تولید کننده مبلمان چوبی را شناختید، انتخاب مبلمان مناسب برای شما آسان‌تر خواهد شد. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه این است که مبلمان چوبی را مطابق با حال و هوای خانه خود انتخاب کنید و بدانید که مبلمان چوبی ارزش خرید دارند و می‌توانید با این انتخاب، گرما و زیبایی بیشتری را به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید.

شما هم برندهای باکیفیت دیگری برای خرید مبلمان چوبی می‌شناسید؟ در کامنت‌ها مطرح کنید تا بازدیدکنندگان فروشنده موردنظر خود را پیدا کنند.

 

برچسب ها:
مبلمان چوبی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید