خانه‌های لوکس دنیا، این قسمت: ویلایی رویایی در دل جنگل‌های برزیل

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

بررسی خانه‌های لوکس دنیا، این قسمت: خانه لوکس 947 متر مربعی در برزیل که توسط معماران استودیو آرتور کاساس (Studio Arthur Casas) طراحی شده است...

این اقامتگاه مدرن که در میان سایه‌بان جنگلی اقیانوس اطلس قرار گرفته است، با چشم‌انداز اقیانوس که جلوتر از آن دیده می‌شود، به نظر می‌رسد که توانسته استرس‌های جامعه را از ساکنان آن، جدا کند!

این خانه لوکس 947 متر مربعی در برزیل که توسط معماران استودیو آرتور کاساس (Studio Arthur Casas) طراحی شده است، با چوب و سنگ طبیعی ساخته شده تا با محیط طبیعی هماهنگ باشد. به نظر می‌رسد خانه در بالای جنگل شناور است، جایی که مناظر بهتری را درک می‌کند. اتاق خواب‌ها و سوئیت مهمان در دو سطح فرعی چیده شده‌اند، در حالی که یک بالکن در طبقه بالا یک پانورامای تماشایی 180 درجه را ارائه می‌دهد.

در ارتفاع بالای درخت، فضای اجتماعی اصلی خانه دارای چشم‌اندازی خیره‌کننده است اما همچنان به طرز شگفت‌انگیزی در پوشش گیاهی غوطه‌ور است.

این خانه به گونه‌ای طراحی شده است که انگار از میان درختان بیرون آمده و مانند یک ماجراجوی کارکشته که به دنبال منظره است، از میان فضای سبز بیرون می‌آید.

در ادامه این بخش از بساز و بچین با ما همراه بمانید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این خانه لوکس و رویایی در برزیل کسب کنید.

 

بررسی معماری یکی از خانه‌های لوکس دنیا در برزیل

این خانه لوکس در برزیل، دارای طراحی بسیار خیره‌کننده و باشکوهی است. طراحی پشت بام سبز، معماری مدرن را در محیط سرسبز خود جای داده است. یک استخر شنا طولانی در سراسر لبه تراس طبقه بالا قرار گرفته که در جلو و مرکز، چشم‌انداز اقیانوس را دارد.

 

معماری ویلای جنگلی لوکس

 

هنگامی که در آب خنک استخر فرو می‌روید، تصور اینکه در اقیانوس وسیع زیرین قرار دارید، آسان است. این تنها یک استخر شنا نیست، بلکه مکانی نشاط‌آور و روح‌بخش برای مشاهده غروب و طلوع خورشید است. درهای جمع‌شونده در مجاورت تراس استخر و فضای نشیمن اصلی قرار گرفته‌اند و یک اتصال آزادانه بین زندگی داخلی و خارجی ایجاد می‌کنند.

 

معماری ویلای استخردار لوکس در دل جنگل

 

این خانه لوکس دارای یک اتاق نشیمن با منظره‌ای تماشایی است. نوک درختان، یک مرز زیبا و سبز را برای چشم‌انداز وسیع اقیانوس ایجاد می‌کنند و توده‌های سنگی مانند موجودات دریایی بزرگ به نظر می‌رسند که از امواج بلند خارج می‌شوند.

 

طراحی لوکس اتاق نشیمن ویلا

 

یک شومینه مدرن روی سقف در مرکز منظره فرود آمده و شعله‌ای چشمگیر و گرمای آرامش‌بخش را به این فضا اضافه می‌کند و روکش چوبی به کار رفته در سقف، باعث زیبایی گرم و آرامش‌بخش بنا شده است.

دو صندلی راحتی، در قسمت انتهایی چیدمان مبلمان اتاق نشیمن قرار گرفته که کاملاً در جهت چشم‌انداز قرار دارند. در پشت آنها، یک ردیف باله فلزی که با چوب پوشانده شده‌اند، به تیرهای بتنی نما متصل شده‌اند و نمای متراکمی را از پوشش گیاهی اطراف ایجاد کرده‌اند.

 

طراحی دیوار در دکوراسیون نشیمن ویلای لوکس

 

به نظر می‌رسد که پایه شومینه مدرن، به‌طور بی‌وزنی روی یک لبه می‌چرخد و این حالت دقیقاً شبیه جلوه شناور معماری خانه است. چراغ‌های مسیر نیز در امتداد مسیرهای روشن در سقف چوبی حرکت می‌کنند و پانل‌های چوبی جامد را به خوبی از هم جدا می‌کنند.

 

طراحی شومینه در دکوراسیون نشیمن ویلا

 

هسته اصلی چیدمان مبلمان سالن را یک میز قهوه‌خوری مدرن و منحصر به فرد تشکیل می‌دهد که توسط آرتور کاساس، طراحی شده است و گلدان شیشه‌ای روی میز، برگ‌های استوایی را به قلب خانه آورده است.

 

طراحی میز قهوه خوری لوکس برای نشیمن ویلا

 

یک فضای امن و راحت نیز در انتهای طبقه اصلی ساخته شده است که در پشت شومینه مدرن دیگر قرار گرفته است. این فضا که در پشت بلندترین درختان قرار گرفته، فضایی دنج و صمیمی دارد. وجود یک مبل مدولار L شکل که با مجموعه‌ای از کوسن‌های نرم کامل شده، دکوراسیون این فضا را کامل کرده است.

 

طراحی مبلمان مدولار برای ویلای لوکس

 

دیوارهای سنگی به خانه مدرن جوهره‌ای روستایی می‌بخشد که از نما به داخل خانه نیز برگردانده شده است.

 

طراحی ویلای لوکس با سنگ

 

در قسمت اصلی سالن، یک پلکان مدرن از پشت یکی از مبل‌های مدرن پایین می‌آید.

 

طراحی پله در ویلا

 

نرده چوبی ضخیم، راه پله و چیدمان اتاق نشیمن را تقسیم می‌کند و دیوارهای سنگی ناهموار یک تضاد بافتی با دانه‌های صاف چوب ایجاد کرده‌اند.

 

طراحی پله در فضای داخلی ویلا

 

عناصر مجسمه‌ای یا تندیسی، در فضای وسیع نشیمن پراکنده‌ هستند و لحظات جذابی را به این محیط پیچیده اضافه می‌کنند.

 

 تزیین دکوراسیون داخلی ویلا

 

صندلی‌های آفتاب‌گیر نیز برای ساکنان مکانی را فراهم کرده تا در طول روز آفتاب بگیرید یا در طول شب به ستاره‌ها خیره شوند.

 

طراحی استخر جلوی اتاق نشیمن ویلا

 

در انتهای دیگر تراس استخر، صندلی‌های مدرن در فضای باز با طرح مبل L شکل، ست شده‌اند.

 

طراحی مبملمان فضای باز برای ویلای لوکس

 

یک میز قهوه‌خوری که لبه و اطراف آن شکل و ظاهری کاملا طبیعی و زیبا دارد، مجموعه مبلمان فضای باز را کامل کرده است.

 

ویلای لوکس 947 متر مربعی در برزیل

 

در این فضا، می‌توان ابرهایی که به صورت رویایی از بالای سر عبور می‌کنند و امواجی که در خط ساحلی می‌چرخند را به خوبی مشاهده کرد.

 

طراحی ویلای لوکس با چشم انداز دریا

 

یک میز ناهارخوری با لبه طبیعی با صندلی‌های خاکستری مدرن ترکیب شده است. در این فضا، تزئینات غیرضروری به حداقل رسیده و یک گلدان شیشه‌ای ساده، نور سبزی را به بوفه اتاق غذاخوری آورده است.

 

طراحی فضای غذاخوری در ویلای لوکس

 

دیوار بتنی که در امتداد پلکان قرار گرفته، توسط LED های فرورفته روشن‌شده و نور ملایم آن، بافت فوق‌العاده دیوارهای سنگی روستایی را برجسته کرده است.

 

نورپردازی راه پله در ویلای لوکس

 

چراغ‌های LED، طول راهرو را تا طبقه پایین می‌کشند و راه را به اتاق خواب‌ها هدایت می‌کنند.

 

طراحی داخلی ویلای لوکس

 

راه پله نیز از اتاق نشیمن بالا نور می گیرد.

 

دیزاین راه پله در ساختمان لوکس

 

آشپزخانه به همراه اتاق نشیمن در طبقه اصلی قرار دارد. این یک فضای مجزا با پالت خاکستری براق و تیره است. روکش چوبی سقف در فضای آشپزخانه نیز ادامه دارد که تضاد گرمی را با کابینت‌های تیره ایجاد کرده است.

 

دکوراسیون آشپزخانه ویلای لوکس

 

کمدهای چوبی بزرگ نیز در راهروی اتصال بین فضاهای نشیمن ساخته شده است.

 

طراحی کمد برای ویلای لوکس

 

اتاق‌ خواب‌ها، با رنگ‌های تازه و خنثی تزئین شده‌اند تا به استراحت و آرامش کمک کنند. پالت رنگ ملایم به کار رفته در این فضا اجازه می‌دهد تا منظره تماشایی اولویت داشته باشد. استفاده از یک تخته سر چوبی روستایی برای بالای تخت، برشی جسورانه از زیبایی جنگل را به ارمغان آورده است.

 

طراحی اتاق خواب لوکس

 

تکه‌های جنگل از میان باله‌های فلزی پوشیده از چوب که به ارتفاع 4 متر در اطراف ساختمان رشد می‌کنند، دیده می‌شوند.

 

خانه لوکس 947 متر مربعی در برزیل

 

از نمای بالا، این خانه لوکس مانند صندوقچه گنج کوچکی به نظر می‌رسد که در میان برگ‌های جنگل گم شده است.

 

خانه لوکس 947 متر مربعی در برزیل

 

در قسمت پایه این خانه لوکس، قسمت‌هایی برای سلامتی و آرامش که شامل اسپا، سونا و باشگاه بدنسازی هستند، قرار گرفته است.

 

خانه لوکس 947 متر مربعی در برزیل

 

ترکیب مواد به کار رفته در ساخت این خانه لوکس، با منظره همدلی دارد. به گونه‌ای که باله‌های عمودی پوشیده از چوب با تنه‌های بلند درختان ترکیب شده‌اند.

 

خانه لوکس 947 متر مربعی در برزیل

 

با وجود غوطه‌ور شدن عمیق در طبیعت، دسترسی به این خانه لوکس در بزریل، از طریق جاده آسان است.

 

ورودی لوکس و ساده ویلا

 

تراس بزرگ استخر و فضاهای اجتماعی، این خانه لوکس را به مکانی ایده‌آل برای پذیرایی از مهمانان و خانواده بزرگ تبدیل کرده است.

 

ویلای لوکس 947 متر مربعی در برزیل

نظرتان درباره این ویلا و معماری فضاهای مختلف آن چیست؟

 

برچسب ها:
ساختمان لوکس
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید