خرید آنلاین میز تلویزیون، معرفی معتبرترین وب‌سایت‌های فروش میز TV

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر دغدغه خرید آنلاین میز تلویزیون دارید، همراه ما باشید تا بهترین فروشگاه‌های آنلاین میز تلویزیون را معرفی و نکات مهم را مرور کنیم.

روزانه چند ساعت از زمان‌تان را مقابل تلویزیون می‌نشینید؟ فضای اطراف تلویزیون تا چه اندازه برای‌تان جذاب است؟ اصلا TV Room چقدر در فضای خانه‌تان شکل گرفته است؟ قطعا برای پاسخ به این سوالات نیاز دارید تا به خوبی فضای منزل را تجسم کنید. نقش تی وی روم یا همان فضای مناسب برای قرار دادن تلویزیون و فراهم کردن امکانات اطراف آن در فضای منزل بسیار جدی است. شما باید مطابق با سلیقه شخصی و درنظر گرفتن محدودیت‌ها و سبک دکوراسیون‌تان، دست به انتخاب و خرید میز تلویزیون بزنید. برای این‌کار خرید آنلاین میز تلویزیون یا خرید حضوری آن، از رایج‌ترین اقداماتی است که باید برای آن تصمیم بگیرید. خوشبختانه خرید آنلاین میز تلویزیون وقت‌تان را کم‌تر می‌گیرد و امکان مقایسه، بررسی و تعیین دقیق ابعاد برای‌تان فراهم است.

به همین دلیل قصد داریم در ادامه این مقاله از بساز و بچین، به بررسی نحوه خرید آنلاین میز تلویزیون بپردازیم و برترین وب‌سایت‌های مناسب برای خرید آنلاین میز تلویزیون را بررسی کنیم.

پس تا پایان همراه ما باشید تا اطلاعاتی به‌روز و دقیق کسب کنید.

میز تلویزیون در دکوراسیون

نقش میز تلویزیون در دکوراسیون

تلویزیون از جمله لوازم برقی صوتی تصویری محسوب می‌شود که هر روز مطابق با تکنولوژی روز دنیا تغییر می‌کند. در گذشته استفاده از تلویزیون‌های کمد دار بسیار رایج بود. پس از آن تلویزیون‌های بزرگ با بدنه‌ای بسیار پهن در خانه‌ها جای خود را باز کرد. با پیشرفت علم و تکنولوژی، لزوم طراحی تلویزیون‌های کم حجم احساس شد و در نهایت تلویزیون‌های امروزی شکل گرفت. تمام این دوران، خرید میز تلویزیون مناسب برای زیبایی و تکمیل دیزاین منزل به شدت اهمیت داشت. این روزها با تغییر شکل و فرم خانه‌ها، ساخت تی وی روم یا فراهم کردن فضایی مناسب سازی شده برای مشاهده تلویزیون اهمیت زیادی دارد. خرید میز تلویزیون مناسب، می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد و دیزاین فضا را متحول کند. به همین دلیل می‌توان گفت که میز تلویزیون یکی از لوازم دکوراتیو مهم در فضا محسوب می‌شود. انتخاب صحیح آن، شانس زیادی برای‌تان ایجاد می‌کند که از زیبایی و جذابیت محیط لذت ببرید.

 

چرا خرید آنلاین میز تلویزیون پرطرفدار است؟

کافی است به سبک زندگی این روزهای خودتان و اطرافیان توجه کنید! از صبح با ورود به دنیای خارج از خانه، به مطالعه، تحصیل، کار و تفریح می‌پردازیم و ساعات پایانی روز به خانه‌ها بازمی‌گردیم. قطعا زمان محدود و میل به استفاده از اوقات فراغت به بهترین شکل ممکن، موجب می‌شود تا چندان برای صرف وقت در فروشگاه‌ها و بررسی حضوری محصولات مختلف زمان کافی نداشته باشیم. قطعا با همین چند جمله همذات پنداری می‌کنید. چرا که کمبود وقت از دغدغه‌های اصلی این روزهای شما است. با شروع پاندمی کرونا، فرهنگ خرید آنلاین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. همین موضوع موجب شد تا فروشگاه‌های آنلاین نیز امکانات بیشتری برای اعتماد سازی و بهبود عملکرد ارتباط با مشتری پیش‌بینی کنند. با پیشرفت‌های این‌چنینی، این روزها حتی خرید خودرو به صورت آنلاین نیز ممکن است. پس شما هم می‌توانید با خیال آسوده برای خرید آنلاین میز تلویزیون اقدام کنید.

میز تلویزیون چوبی

مزایای خرید آنلاین میز تلویزیون

زمانی که قصد دارید بین خرید آنلاین میز تلویزیون و خرید حضوری یک گزینه را انتخاب کنید، قطعا کارتان بسیار دشوار است. اما با بررسی مزایای هر کدام از روش‌های خرید، می‌توانید انگیزه بیشتری برای استفاده از هرکدام پیدا کنید. در این بخش به بررسی مزایای خرید آنلاین میز تلویزیون می‌پردازیم.

  • مشخصات ظاهری به خوبی قابل مشاهده است.
  • ابعاد دقیق تمام بخش‌های مختلف میز تلویزیون در وب سایت مشخص شده است.
  • جزییات درج شده در وب سایت به خوبی قابل استناد است.
  • رنگ بندی‌ها مطابق با عکس‌های ارائه شده قابل مشاهده است.
  • تمامی امکانات مورد نیاز برای اضافه شدن به کالا قابل تعیین است.
  • نحوه حمل و نقل با هزینه‌ای مشخص تعیین می‌شود.
  • زمان دقیق تحویل در خرید آنلاین مشخص می‌شود.
  • خدمات پس از فروش مثل مرجوعی کالا و موارد این‌چنینی وجود دارد.
  • قیمت‌ها در جشنواره‌های تخفیفی کاهش پیدا می‌کند.
  • مزیت رقابتی وب سایت‌ها ارائه خدمات خرید آنلاین میز تلویزیون را بهبود می‌بخشد.

خرید آنلاین میز تلویزیون جدید

نکات مهم در خرید آنلاین میز تلویزیون

اکثر ما در خرید اینترنتی محصولاتی غیر از پوشاک و لوازم بهداشتی، بی تجربه هستیم. به همین دلیل باید نکاتی را در خصوص خرید آنلاین میز تلویزیون بدانید که می‌تواند خریدتان را به یک خرید بی عیب و نقص تبدیل کند. تمامی نکات براساس تجربیاتی است که از سال‌ها فعالیت در حوزه طراحی دکوراسیون بیرون آمده است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم با دقت همراه ما باشید و این موارد را به خاطر بسپارید.

 

1- سبک دکوراسیون را تشخیص دهید

یکی از اصلی‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، بررسی سبک دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار است! شما باید بدانید که دقیقا برای چه فضایی قصد خرید میز تلویزیون دارید. آیا دیزاین آن فضا کلاسیک است؟ آیا همه چیز بسیار مینیمال انتخاب شده است یا سبک دکوراسیون مدرن به چشم می‌خورد؟ بررسی این جزییات کمک می‌کند تا خیلی موفقیت آمیز انتخاب کنید و هارمونی فضا را حفظ نمایید.

جدیدترین میز تلویزیون

2- ابعاد مورد نیازتان را مشخص کنید

زمانی که قصد خرید آنلاین میز تلویزیون دارید یا حتی برای خرید حضوری مراجعه می‌کنید، باید حتما ابعاد مدنظرتان را بدانید. مشخص کردن دیوار کانونی و مشخص کردن ابعاد ناحیه مدنظر برای قرار دادن تلویزیون بسیار مهم است. چرا که تعیین کننده محدودیت‌هایی است که برای خرید میز تلویزیون باید مدنظر قرار دهید. یادتان باشد برای این کار باید حتما به ستون‌ها و نواحی دارای دفرمگی توجه داشته باشید و فضای مفید را اندازه گیری کنید.

 

3- رنگ مورد نظر را تعیین کنید

در خرید آنلاین همه چیز نیازمند بررسی دقیق است. شما باید بدانید که دقیقا چه چیزی نیاز دارید؟ چه رنگی مدنظرتان است؟ چه رنگی با سایر لوازم منزل‌تان ست می‌شود؟ آیا ست کردن رنگ میز تلویزیون و میز جلو مبلی در اهداف‌تان قرار دارد؟ با پاسخ به این سوالات می‌توانید به راحتی و دقیق بدانید که رنگ مورد علاقه‌تان برای میز تلویزیونی چیست و چه رنگی را می‌پسندید! با این توضیحات خیلی راحت امکان استفاده از امکانات وب سایت‌ها برای خرید آنلاین فراهم می‌شود.

میز تلویزیون لاکچری

4- امکانات وب سایت را بررسی کنید

شما باید بدانید که دقیقا از چه فروشگاهی خرید می‌کنید. بررسی امکانات و مزایایی که وب سایت برای مشتریان درنظر گرفته است، به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید. معمولا وب سایت‌ها امکاناتی مثل مرجوعی کالا، شرایط مرجوعی، شرایط تعویض، ارسال رایگان، ارسال سریع و تخفیف خرید را لحاظ می‌کنند. شما بر اساس تمام این پارامترها می‌توانید انتخاب کنید که خرید آنلاین میز تلویزیون را از کدام وب سایت انجام دهید که بهترین خدمات را دریافت کنید.

 

میز تلویزیون ساده و شیک

5- توجه به پشتیبانی وب سایت‌‌های فروشگاهی

تصور کنید یک کالای بسیار باکیفیت را خریداری کرده‌اید اما رنگ آن اشتباه ارسال شده است. اولین اقدامی که باید انجام دهید، پیدا کردن شماره تماس پشتیبانی وب سایتی است که سفارش‌تان را ثبت کرده‌اید. با اولین تماس قطعا انتظار پاسخگویی و پیگیری دارید اما متاسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد! بعد از چندین تماس پی در پی به یک اپراتور متصل می‌شوید که شماره تماس دیگری به شما می‌دهد و باید از طریق شرکت سازنده پیگیر ادامه ماجرا باشید!

احساس‌تان در این شرایط چیست؟ قطعا پشیمانی از خرید آنلاین میز تلویزیون اصلی‌ترین چیزی است که احساس می‌کنید. به همین دلیل باید حتما خدمات پشتیبانی وب سایت را بررسی کنید و رضایت مشتریان از وب سایت را مدنظر قرار دهید. بحث پشتیبانی مشتری، موضوع مهمی است که امنیت، موفقیت و اعتماد مشتری را رقم می‌زند.

معرفی وب سایت‌های مناسب برای خرید آنلاین میز تلویزیون

معرفی وب سایت‌های مناسب برای خرید آنلاین میز تلویزیون

اگر بخواهید جدیدترین میز تلویزیون را تهیه کنید، باید حتما وب سایت‌های معروف در این حوزه را بشناسید. فروشگاه‌های آنلاین بنابر حساسیت ماجرا و خرید غیرحضوری، باید شناخته شده باشند تا با خیال آسوده هزینه را پرداخت کنید و منتظر یک محصول عالی بمانید. در ادامه به معرفی این فروشگاه‌ها می‌پردازیم.

 

1- دیجی کالا

یکی از مشهورترین فروشگاه‌های اینترنتی که در ایران فعالیت می‌کند، دیجیکالا است. این شرکت با دارا بودن هزاران محصول مختلف در وب سایت، به نقد و بررسی دقیق آن‌ها می‌پردازد. جالب است بدانید که مشخصات هر محصول به صورت جداگانه و یونیک درج می‌شود تا با خیالی آسوده دست به انتخاب بزنید. درنظر گرفتن امکاناتی مثل مرجوعی کالاها، انتخاب رنگ‌های مختلف، بررسی قیمت فروشندگان مختلف، ارائه خدمات ارسال در زمان کوتاه و همچنین مقایسه قیمت و بررسی عکس‌های درج شده از خریداران، همگی از بهترین امکاناتی است که دیجیکالا را تبدیل به یک گزینه عالی برای خرید آنلاین میز تلویزیون کرده است.

آدرس وب سایت: www.digikala.com

 

2- با سلام

به عنوان یک پلتفرم نسبتا جدید که امکانات خوبی به خریدار و فروشنده ارائه می‌کند، می‌توان به با سلام اشاره کرد. تفاوتی ندارد که قصدتان خرید میز تلویزیون چوبی جدید باشد یا به دنبال کشف قیمت میز تلویزیون هایگلاس باشید، به هر حال در با سلام می‌توانید فروشنده مدنظر و کالای خاص خودتان را پیدا کنید. با سلام یک ارتباط میان فروشنده و خریدار خلق می‌کند و برخلاف دیجیکالا، انبار یا فروش مستقیم این‌چنینی وجود ندارد. شما در پلتفرم با سلام محصول مدنظرتان را پیدا می‌کنید، با خریدار مذاکره می‌کنید و جزییات را پرس و جو می‌کنید، سپس آن را سفارش می‌دهید. هزینه پرداختی شما تا زمانی که کالا به دست‌تان برسد و رضایت خود را اعلام کنید، نزد با سلام باقی می‌ماند. تنها بعد از تایید شما، این هزینه به فروشنده ارائه می‌شود. به همین دلیل خرید امنی را تجربه خواهید کرد.

آدرس وب سایت: www.basalam.com

 

3- ایران میز

ایران میز یکی دیگر از وب سایت‌هایی است که می‌توانید برای خرید آنلاین میز تلویزیون روی آن حساب کنید. جالب است بدانید که در این وب سایت، بسیاری از کالاها قابلیت اجرا با چند نوع متریال را دارا هستند. همین امکانات، موجب می‌شود که قیمت نهایی کالا برای شما کم یا زیاد شود. ارائه توضیحات کافی در خصوص کالاها در کنار ابعاد و مشخصات آن‌ها به خرید موفقیت آمیزتان کمک خواهد کرد. این فروشگاه اینترنتی از سال 88 آغاز به کار کرده است و هیچ فروشگاه حضوری ندارد. شما از طریق شماره‌های تماس می‌توانید پاسخ سوالات‌تان را دریافت کنید. هرچند محلی برای نمایش کالاها وجود ندارد، اما دفتر مرکزی این وب سایت در خیابان ظفر تهران بوده و ارائه خدمات آن مطلوب است.

آدرس وب سایت: www.iranmiz.com

 

4- آف دکور

برای خرید میز تلویزیون لاکچری، مدرن یا کلاسیک، می‌توانید از وب سایت آف دکور کمک بگیرید. ارائه خدمات در این وب سایت بسیار شفاف است و به گفته مسئولین وب سایت، شما دقیقا از کارخانه خرید می‌کنید و هیچ واسطه‌ای در این بین وجود ندارد. خدمات آف دکور به گونه‌ای است که اعتماد مشتریان بسیاری را جلب کرده است. ارسال سریع محصولات، خدمات پس از فروش، امکان انتخاب رنگ چوب و سایر پارامترها در کنار ارائه اطلاعات دقیق از مشخصات محصول، نحوه نگهداری از آن به همراه کلیه شرایط برای تعیین خدمات پس از فروش و گارانتی از جمله مواردی است که در این سایت مشاهده می‌شود. نکته قابل توجه در این وب سایت، ارائه خدمات با گارانتی 3 ساله است. تمامی خریدهای شما از آف دکور شامل همین موارد خواهد شد.

آدرس وب سایت: www.offdecor.com

 

5- گامی نو

به عنوان آخرین وب سایت برای خرید آنلاین میز تلویزین، می‌توانید به گامی نو اعتماد کنید. فروشگاهی اینترنتی که بیش از 1 دهه موفق به فعالیت و جلب اعتماد مشتری شده است. گامی نو شرایط لازم برای خرید مطمئن را فراهم کرده است. شما می‌توانید از طریق وب سایت محصول مدنظرتان را انتخاب کنید، عکس‌های آن را مشاهده کنید و براساس مشخصات درج شده دست به خرید بزنید. شرایط پرداخت درب منزل یکی از بهترین گزینه‌هایی است که اطمینان مشتری را جلب می‌کند. نکته بعدی، ارائه ضمانت 6 ماهه بر روی کالاهای خریداری شده است که دلگرمی بسیار خوبی محسوب می‌شود. ضمانت اصل بودن کالاها در کنار قیمت‌های رقابتی، از جمله مواردی است که می‌تواند خرید مطلوبی را برای‌تان رقم بزند، چرا که در نهایت سلیقه شما در انتخاب کالیته رنگ و جزییات یکی دیگر از امکاناتی است که پیش‌بینی شده تا با خیال آسوده دست به انتخاب بزنید..

آدرس وب سایت: www.gaminodena.com

 

اگر شما هم وب‌سایت معتبری در زمینه فروش آنلاین میز تلویزیون می‌شناسید، در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

 

برچسب ها:
میز تلویزیون
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید