آینه کنسول مدرن دکوراسیون خود را از این مدل‌ها انتخاب کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

جدیدترین مدل های آینه کنسول مدرن، نحوه انتخاب آینه کنسول، کاربردهای آینه و کنسول در دکوراسیون منزل

حال و هوای خانه‌های مدرن امروزی به گونه‌ای است که همه چیز در کاربردی‌ترین حالت ممکن قرار می‌گیرد. در واقع، برای خانه‌های مدرن با فضای محدود، معمولا خبری از ویترین‌های دست و پا گیر و بزرگ نیست. به جای آن آینه کنسول مدرن وجود دارد. کنسول میزی شیک و جذاب است که در بخشی از خانه قرار می‌گیرد و شکل و ساختار آن با دکوراسیون خانه یکسان است. در بالای میز آینه‌ای ست و شکیل قرار دارد که فضای خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و فضایی زیبا خلق می‌کند. اما لازم است بدانید که برای خرید آینه کنسول مدرن، باید نکاتی را بدانید.

اگر می‌خواهید اطلاعاتی در این خصوص کسب کنید، تا پایان همراه ما باشید.

 

میز کنسول روستیک

میز کنسول چیست؟

قبل از این‌که به جزییات ماجرا بپردازیم، بهتر است بدانید که میز کنسول چیست! در بیانی ساده‌تر میز کنسول یک میز با عمق نسبتا کم است که معمولا در ناحیه پذیرایی قرار می‌گیرد. میز کنسول بیش از آن‌که کاربرد داشته باشد، جذابیت ظاهری دارد و می‌تواند به عنوان یک دکور زیبا در گوشه خانه قرار گیرد. میز کنسول مدل‌های مختلفی دارد؛ در بعضی از مدل‌ها یک یا چند کشو وجود دارد و در برخی دیگر درب‌های بازشو کابینتی طراحی شده است. در هر منزل بنابر سبک و نیاز اعضای خانواده، از کنسول به منظور خاصی استفاده می‌شود. گاهی برای نگهداری ظروف لوکس پذیرایی، گاهی برای نگهداری از مدارک مهم اعضای خانواده و گاهی نیز به منظور ساماندهی دکوری‌ها و اکسسوری‌های خانه از آن استفاده می‌شود. معمولا بر روی میز کنسول تعدادی اکسسوری و قاب عکس قرار می‌گیرد. هرچند همه چیز به دیزاین خانه بستگی دارد.

 

آینه کنسول چیست؟

آینه یکی از لوازم مهم و نسبتا ضروری در منزل است. معمولا برای خروج از منزل یا رفت و آمد در خانه، نیاز دارید تا ظاهر لباس و چهره خودتان را بررسی کنید. آینه کنسول محل مناسبی برای این کار است. بسیاری از آینه‌ کنسول‌ها قابلیت بزرگ‌تر نشان دادن سالن پذیرایی منزل‌تان را دارا هستند. از سوی دیگر، آینه کمک می‌کند تا فضایی دکوراتیو و شیک رقم بخورد. قرار دادن اکسسوری‌هایی مثل گلدان، شمعدان، مجسمه یا قاب عکس با وجود آینه می‌تواند زیبایی چند برابری در محیط ایجاد کند.

 

میز کنسول مدرن

با کاربرد میز کنسول آشنا شوید

همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، میز کنسول در هر خانه متناسب با دکوراسیون و نیازهای موجود در اعضای خانواده، کاربردهای مختلفی دارد. در بعضی شرایط از میز کنسول به عنوان یک میز کمکی جهت پذیرایی از مهمانان استفاده می‌شود. گاهی از کشوها و طبقات میز کنسول برای سازماندهی لوازم منزل استفاده می‌گردد. در بعضی شرایط، میز کنسول فضایی برای خاطره بازی و چیدن عکس‌های قدیمی با عزیزان است. در بعضی خانه‌ها از میز کنسول برای نمایش کلکسیون‌های خاص استفاده می‌کنند. کلکسیونی از کارت‌های عروسی، گیفت‌های یادگاری، مدارک و افتخارات اعضا خانواده، عکس‌ها یا یادگاری‌های ریز و درشت سفرها، همگی بر روی میز کنسول چیده می‌شود. همان‌طور که از جزییات پیدا است، این میزها بنابر شرایط می‌توانند نقش‌های مختلفی به خود بگیرند اما پرکاربرد بودن‌شان، در تمام خانه‌ها قابل لمس است.

 

چرا میز کنسول با آینه گزینه مناسب‌تری است؟

بسیاری از افراد علاقه چندانی به حضور افراد نسبتا غریبه در اتاق خواب‌شان ندارند. به همین دلیل راهنمایی مهمانان به محلی که دارای امکانات کافی برای میکاپ یا آماده سازی پیش از مهمانی باشد، کار دشواری است. اگر میز کنسول و آینه داشته باشید، از این بابت نیز مشکلی نخواهید داشت. به راحتی با راهنمایی کردن مهمانان‌تان به سمت میز کنسول می‌توانید نگرانی‌تان از بابت حضور افراد غیرصمیمی در اتاق خواب را پایان دهید.

 

آینه کنسول مدرن آبی رنگ

آینه کنسول مدرن مناسب چه خانه‌هایی است؟

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که با ورود به یک خانه، احساس کنید که لوازم تا چه اندازه باهم متفاوت هستند و هیچ هارمونی و زیبایی بین آن‌ها برقرار نیست. حتی گاهی هزینه بالایی برای خرید تک تک آیتم‌ها پرداخت شده است اما دیزاین نهایی خانه بسیار ناامیدکننده است. این شرایط زمانی رخ می‌دهد که افراد بدون توجه به اصول دکوراسیون داخلی و سبک آن اقدام به خرید می‌کنند. برای مثال در خانه‌ای که همه لوازم کلاسیک است و رنگ و لعاب طلایی بیش از اندازه دیده می‌شود، خرید یک  آینه کنسول چوبی جدید‎ با استایلی مدرن اصلا توصیه نمی‌شود. چنین انتخاب‌هایی به شدت در ظاهر دکوراسیون منزل اثرگذار هستند و می‌توانند تمام زحمات شما را به باد دهند. آینه کنسول مدرن تنها برای دیزاین فضاهایی استفاده می‌شود که دارای دکوراسیون مدرن هستند. از سوی دیگر، اگر در منزل فضای کافی برای قرار دادن میز و آینه داشته باشید، خرید آن توصیه می‌شود. در غیراین‌صورت موجب شلوغی فضا و گرفتگی آن می‌شوید. هرچند، در چنین شرایطی می‌توان از میز کنسول بسیار باریک و دیواری استفاده کرد تا ضمن ایجاد زیبایی بصری، جذابیت محیط حفظ شود.

 

راهنمای خرید آینه کنسول شیک و مدرن

راهنمای خرید آینه کنسول شیک و مدرن

برای خرید یک اینه کنسول شیک و مدرن، باید به پارامترهای مختلفی توجه داشته باشید. در نظر گرفتن این پارامترها کمک می‌کند تا مثل یک متخصص دست به انتخاب بزنید. خرید هوشمندانه همیشه نسبت به خرید گران قیمت اولویت بیشتری دارد و می‌تواند خیلی سریع شما را به هدف برساند. به همین دلیل در تیم دکوراسیون داخلی بساز و بچین نکاتی را گردآوری کرده‌ایم که باهم مرور می‌کنیم.

 

1- توجه به اندازه و ابعاد آینه کنسول مدرن

همان‌طور که در تصاویر ادامه این مقاله مشاهده می‌کنید، آینه کنسول‌ها در ابعاد مختلفی عرضه می‌شوند. شما باید حتما مطابق با متراژ منزل، پتانسیل دکوراسیون و محل قرارگیری کنسول، بهترین ابعاد را انتخاب کنید. یادتان باشد که میز کنسول تحت هیچ شرایطی نباید مانع عبور آسان و رفت و آمد در خانه شود. این نکته مهمی است که حتما در زمان خرید باید مدنظر قرار دهید.

 

2- توجه به جنس بدنه و متریال آینه کنسول مدرن

در تمام عکس‌هایی که برای فروش آینه کنسول مدرن وجود دارد، متریال‌های متنوع به چشم می‌خورد. اگر برای خرید حضوری به فروشگاه‌ها مراجعه کرده باشید، قطعا استفاده از فلز، چوب و کامپوزیت‌های روکش شده را مشاهده کرده‌اید. قیمت هرکدام از این متریال‌ها متفاوت است. در زمان خرید و انتخاب یک آینه کنسول مناسب، باید به نوع دکوراسیون منزل و هارمونی متریال‌های به کار رفته در کنسول و آینه توجه کنید و بودجه را مدنظر قرار دهید.

 

3- توجه به رنگ آینه کنسول مدرن

شاید به نظرتان تا این اندازه پیچیده نباشد، اما انتخاب یک آینه کنسول مدرن و زیبا، کار نسبتا زمان‌بری است. چرا که باید با دید باز و بررسی دقیق دکوراسیون محل چیدمان، دست به انتخاب بزنید. درنظر گرفتن پالت رنگی که در خانه استفاده کرده‌اید، نوع متریال‌ها و رنگ و لعاب آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

 

4- محدودیت‌های خانه را مدنظر قرار دهید

یکی از نکاتی که شاید کم‌تر کسی به آن توجه کند، مدنظر قرار دادن محدودیت‌های خانه است. منظور ما از محدودیت، صرفا ابعاد و متراژ محل قرارگیری کنسول نیست. بلکه محدودیت‌هایی که اعضای خانه برای برخی لوازم ایجاد می‌کنند موضوع مهم ما است. برای مثال اگر کودک نوپا دارید، خرید میز کنسول دارای باکس متحرک چندان توصیه نمی‌شود. اگر ریسک کشیدن وجود داشته باشد، قطعا نیاز دارید تا میز کنسول ایمن‌تری را انتخاب کنید. همین ریزه‌کاری‌ها می‌تواند آرامش یک خانه را تکمیل کند.

 

5- کاربرد شخصی را مدنظر قرار دهید

برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه، باید حتما کاربرد شخصی‌تان را مدنظر قرار دهید. شما باید بدانید که هدف‌تان از خرید میز کنسول چیست و دقیقا چه چیزهایی برای دیزاین آن درنظر دارید. به این ترتیب می‌توانید جزییات دیگر را تصور کنید و بعد از مشاهده انواع میز کنسول، خواسته‌های خودتان را تطبیق دهید.

انواع آینه کنسول مدرن را بشناسید

انواع آینه کنسول مدرن را بشناسید

مهندسین طراحی صنعتی با توجه به نیاز افراد تلاش می‌کنند تا بهترین لوازم را طراحی کنند. در حوزه طراحی لوازم دکوراتیو و اکسسوری‌ها، توجه به اصول معماری و طراحی داخلی نیز مدنظر قرار می‌گیرد. همین موضوع موجب شده است تا انواع طراحی برای کنسول و آینه وجود داشته باشد تا مشتریان بنابر سلیقه شخصی، محدودیت‌ها و اهداف، دست به انتخاب بزنند.

  • آینه کنسول مدرن چوبی
  • آینه کنسول مدرن فلزی
  • آینه کنسول مدرن آینه کاری
  • آینه کنسول مدرن تلفیقی
  • آینه کنسول مدرن حصیری
  • آینه کنسول مدرن بتنی

 

جدیدترین آینه کنسول 2023 - 1402

اگر برای خرید آینه کنسول به فروشگاه‌های حضوری و آنلاین مراجعه کرده باشید، قطعا تنوع بالایی در آن‌ مشاهده کرده‌اید. اما اطلاع از جدیدترین مدل آینه کنسول 2023 کمک می‌کند تا همگام با تغییرات دنیای مد و فشن پیش‌روی کنید و تا مدت‌ها دکوراسیون منزل یا محل کارتان را به‌روز نگه‌دارید. در ادامه گزیده‌ای از شیک‌ترین آینه کنسول‌های مدرن را مشاهده می‌کنید.

 جذاب ترین آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن و شیک با پایه های فلزی مناسب چیدمان دکوری ها و اکسسوری های جذاب به همراه آینه گرد با فریم فلزی

 

خاص ترین آینه کنسول مدرن

جذاب ترین طراحی آینه کنسول مدرن مناسب با ابعاد فضای مدنظر با قابلیت قرار دادن اکسسوری به همراه طراحی آینه متناسب با دیزاین پایه

 

ساده ترین آینه کنسول مدرن

ساده ترین آینه کنسول مدرن با طراحی شیک پایه های سم آهویی و رویه ساده با دیزاین اکسسوری شمعدان و گلدان به همراه آینه گرد فریم دار

 

جذاب ترین آینه کنسول مدرن 1402

آینه کنسول مدرن و جادار سه کشویی با دو بخش مجزا و آینه مستطیل شکل سراسری چوبی همرنگ با چوب به کار رفته در پایه ها

 

لوکس ترین آینه کنسول مدرن 2024

آینه کنسول مدرن با استایل خاص و بسیار جادار مناسب قرار دادن ظروف و لوازم داخل کشوها و فضاهای طراحی شده به همراه آینه ساده

 

آینه کنسول مدرن سفید

آینه کنسول مدرن شیک سفید رنگ با کشوهای ساده و آینه مستطیلی دارای دیزاین کتاب و گلدان های دکوراتیو در فضای خانه

 

آینه کنسول مدرن در تهران

آینه کنسول مدرن گران قیمت با طراحی خاص و پایه های شیک طلایی رنگ به همراه آینه گرد ساده و فضایی مناسب چیدمان اکسسوری

 

آینه کنسول مدرن 1402

آینه کنسول مدرن لاکچری مشکی رنگ با پایه های فلزی و اکسسوری های مدرن در کنار آینه گرد کوچک  و متناسب با طراحی

 

لوکس ترین آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن ارزان و شیک به همراه باکس و سبد نگهدارنده و فضاهای مجزا برای قراردادن دکوری های شیک و آینه دایره ای

آینه کنسول مدرن 2023

آینه کنسول مدرن زیبا و خاص به همراه فضاهای ساده برای چیدمان و قراردادن لوازم منزل و رویه دیزاین شده با  گلدان، کتاب و آباژور

 

آینه کنسول مدرن گران قیمت

آینه کنسول مدرن خاص و بی نظیر با آینه کاری جذاب و استفاده از متریال های خاص و لوکس مناسب فضاهای فاخر مدرن با طراحی یکسان

 

آینه کنسول مدرن شیک

آینه کنسول مدرن جذاب با طراحی شیک و استفاده از رنگ طلایی با ترکیب مشکی برای دکوراسیون لوکس در کنار آینه گرد و گلدان های دارای هارمونی

 

آینه کنسول مدرن زیبا

زیباترین آینه کنسول مدرن با تلفیق فلز و سنگ، دیزاین شده با شمع، مجسمه و گلدان ساده به همراه آینه دکوراتیو شیک 

 

طراحی آینه کنسول مدرن

خاص ترین طراحی آینه کنسول مدرن با متریال های متفاوت و رنگ و شکل بی نظیر مناسب دیزاین فضاهای بزرگ و مدرن

 

آینه کنسول مدرن ساده

مینیمال ترین طراحی آینه کنسول با پایه های فلزی ساده و رویه چوبی دیزاین شده با شمع، گلدان و کتاب به همراه آینه گرد ساده

 

آینه کنسول مدرن لاکچری

آینه کنسول مدرن و لوکس با پایه های مشکی رنگ و رویه سنگ مرمر گران قیمت مناسب دیزاین اکسسوری های شیک ست شده با فریم آینه

 

 2023 آینه کنسول مدرن

جذاب ترین ایده خرید آینه کنسول مدرن با طراحی ساده و مستطیل شکل آینه و کنسول

 

آینه کنسول مدرن جدید

آینه کنسول مدرن چوبی با رنگ پتینه سفید و استایل جذاب ست شده با آینه ساده گرد با فریم طلایی

 

شیک ترین آینه کنسول مدرن

آینه کنسول مدرن با چوب طبیعی و استایل خاص دیزاین با آباژور و گلدان شیشه ای ست شده با آینه گرد ساده

 

آینه کنسول مدرن زیبا

خاص ترین آینه کنسول مدرن با استفاده از پایه های گلدانی شکل و رویه ساده مشکی رنگ ست شده با آینه گرد

 

آینه کنسول مدرن خاص

آینه کنسول مدرن ساده و کم جا مناسب فضاهای محدود با طراحی خاص از یک نوع متریال و دیزاین رویه با گلدان های ساده و کتاب 

 

آینه کنسول مدرن یونیک

آینه کنسول مدرن با طبقه مناسب نگهداری لوازم خانه و کشوهای کاربردی به همراه رویه چوبی دیزاین شده با گلدان و آینه ساده

 

آینه کنسول مدرن  طوسی جدید 2023

آینه کنسول مدرن و جدید با دیزاین ساده و طبقه کاربردی و کشو، درارای رویه چوبی دیزاین شده با قاب عکس های ساده و شیک

 

آینه کنسول مدرن سفید و شیک

آینه کنسول مدرن سفید رنگ با طبقه کاربردی چند منظوره و رویه چوبی دیزاین شده با فانوس و قاب عکس به همراه آینه ست شده

 

آینه کنسول مدرن و تلفیقی روستیک

آینه کنسول مدرن زیبا مناسب فضاهای مدرن نسبتا بزرگ با قابلیت دیزاین بسیار عالی و ست شده با آینه گرد فریم طلایی

 

آینه کنسول مدرن جذاب

آینه کنسول مدرن فلزی با استایل خاص و یونیک مناسب فضاهای دکوراتیو و دیزاین شده با گلدان و آباژور و ست شده با آینه ساده

 

آینه کنسول مدرن گران قیمت

آینه کنسول مدرن و لوکس گران قیمت با پایه های فلزی و صفحه مشکی رنگ مناسب دیزاین فضاهای خاص و یونیک 2023

 

خلاصه مطلب

خرید یک آینه کنسول شیک و مدرن به شما کمک می‌کند تا فضای خانه را مطابق با نیازتان تغییر دهید. حتی در فضاهای اداری نیز می‌توانید از آینه کنسول دکوراتیو استفاده کنید و با چیدمانی صحیح، حال و هوای محیط را عوض کنید. یادتان باشد که توجه به نکات گفته شده در بالا کمک می‌کند تا انتخاب موفق‌تری داشته باشید. با مطالعه توضیحات هر کدام از تصاویر بالا، اطلاعاتی ارزشمند از نحوه چیدمان و ست کردن آن به دست می‌آورید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید