انتخاب سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله درباره انتخاب بهترین سقف کاذب برای سرویس بهداشتی و انواع آن خواهیم گفت.

یکی از روش هایی است که در بازسازی ساختمان مورد استفاده است، سقف کاذب سرویس بهداشتی می باشد. امروزه استفاده از این نوع سقف ها برای زیباسازی محیط داخلی سرویس بهداشتی کاربرد زیادی دارد. در این میان انتخاب سقف سرویس بهداشتی بسیار اهمیت دارد. انتخاب طرح و رنگی که متناسب با دیگر بخش های ساختمان باشد. در این مقاله درباره انتخاب بهترین سقف کاذب برای سرویس بهداشتی و انواع آن خواهیم گفت.

 

چرا از سقف کاذب در سرویس بهداشتی استفاده کنیم؟

پیش از آنکه اقدام به انتخاب سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی کنید، اطلاع از مزیت هایی که این انتخاب دارد ضروری است. از جمله مزیت هایی که می توان برای سقف کاذب در سرویس بهداشتی برشمرد عبارت است از:

سرعت بالای اجرای پروژه سقف کاذب در سرویس بهداشتی

از آنجا که تایل های سقف کاذب به صورت پیش ساخته فروخته می شود، از همین رو زمانی که بخواهید از آن برای سقف سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید روند اجرای پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا می شود.

تسهیل در اجرای پروژه

با توجه به پیش ساخته بودن تایل های سقف کاذب، خرابی و پسماند ساختمانی تولید نمی شود و به راحتی در محل مورد نظر نصب می شود.

استفاده به عنوان عایق صوتی و حرارتی

این نوع سقف کاذب تاثیر عایق صوتی و حرارتی دارد و این موضوع اهمیت زیادی دارد. مقاومت زیاد در برابر پوسیدگی، خوردگی، حرارت و رطوبت: براساس متریالی که به کار می برید، مقاومت و دوام زیادی در برابر عواملی که باعث پوسیدگی یا خوردگی می شود، دارد.

بهبود نمای ظاهری و عیوب سقف اصلی سرویس بهداشتی و حمام

ترک خوردگی یا مشکلاتی که در طول زمان روی سقف ایجاد می شود، با تایل های سقف کاذب به خوبی کاور می شود.

بهترین متریال برای کاور کردن تاسیسات سقف

با توجه به اینکه تاسیسات ساختمانی برقی یا لوله کشی یا.... در برخی ساختمان ها از سقف عبور داده می شود، می توان از تایل های سقف کاذب برای پوشاندن آن ها استفاده کنید.

انعطاف بالا برای طرح های مختلف

یکی از مهمترین مزیت هایی که سقف کاذب برای سرویس بهداشتی دارد، انعطافی است که باعث می شود طرح های مختلف به راحتی اجرایی شود.

هزینه مقرون به صرفه

شاید برای شما جالب باشد که شما می توانید از این نوع سقف برای سرویس بهداشتی استفاده کنید، آن هم با بهترین هزینه. به طور مثال سقف کاذب پی وی سی با هزینه ای معقول برای حمام و سرویس بهداشتی اجرایی می شود.

بر اساس مزایای گفته شده اجرای سقف کاذب برای سرویس بهداشتی و حمام اقدام بسیار مناسبی است. این سقف ها در کنار طراحی مناسب نورپردازی میتواند زیبایی محیط مورد نظر را دو چندان کند. نکته مهمی که درباره استفاده از سقف کاذب در سرویس بهداشتی باید بدانید قیمت و هزینه های اجرای آن است. برخلاف تصورات پیش آمده از هزینه های بالای اجرای سقف کاذب در ساختمان، در صورتی که  از خدمات شرکت های معتبر و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید این هزینه ها بسیار مناسب تمام می شود.

علاوه بر اینکه شما می توانید در زمان دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت های مختلف با استعلام قیمت و مقایسه عملکرد و قیمت های آن ها گزینه مناسب را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که حتما از شرکت هایی که با آن ها برای اجرای این پروژه مشاوره دریافت میکنید نمونه کار درخواست کنید. شرکت کیان دکور آماده ارائه خدمات سقف کاذب با مناسب ترین قیمت در کمترین زمان ممکن توسط استادکاران خبره و با تجربه به مشتریان خود است.

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام

برای اینکه بخواهید اقدام به انتخاب سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی کنید، گزینه های متنوعی پیش رو دارید. مهمترین انواع سقف کاذب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سقف کاذب پی وی سی

 پی وی سی یکی از انواع موادی است که برای سقف های کاذب با کیفیت و متنوع به کار می رود. این نوع سقف کاذب کاربرد زیادی برای سقف ساختمان در بخش های داخلی دارد. علاوه بر زیبایی که این نوع سقف های کاذب دارد، نم و رطوبت نیز بر آن بی تاثیر است. ازه مین رو به راحتی می توانید در سرویس بهداشتی استفاده کنید.

سقف کاذب طلقی

تایل های طلقی هم یکی از انواع سقف کاذب پرکاربرد به ویژه  برای محیط هایی مانند سرویس بهداشتی و حمام است که به دلیل جنس خاص آن برای محیط های مرطوب بسیار مناسب است. علاوه بر اینکه می توان با طرح های چاپی متنوعی که دارد زیبایی خاصی برای محیطهایی مانند سرویس بهداشتی و حمام ایجاد کرد.

سقف کاذب پلکسی

تایل های این نوع سقف کاذب شبیه به انواع طلقی است. این نوع سقف کاذب در برابر بسیاری از عوامل مانند رطوبت، پوسیدگی و... مقاومت زیادی دارد. نکته مهمی که درباره این نوع سقف کاذب وجود دارد وجود برچسب های مقوایی است که باعث می شد  در برابر عواملی مانند آلودگی های محیطی حفظ شود.

سقف کاذب چوبی

یکی از انواع سقف کاذبی که برای سرویس بهداشتی به کار می رود از نوع چوب است. از این متریال می توان برای کفپوش و دیوارپوش نیز استفاده کرد. اما نوعی از آن نیز برای سقف استفاده می شود. این نمای چوبی و کناف در کنار طراحی های نورپردازی نمای بسیار زیبایی دارد.

شاید برای شما سوال باشد که آیا می توان از کناف سقف  برای سرویس بهداشتی استفاده کرد. پاسخ به این سوال ساده است، بله می شود، اما به دلیل رطوبتی که در محیط وجود دارد توصیه می شود غالبا از سقف های کاذبی استفاده شود که مقاومت زیادی در برابر نم و رطوبت دارند.  در کل بهتر است اطلاعات بیشتری در خصوص ویژگی کناف سقف بدانید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید.

در صورتی که بخواهید برای سقف سرویس بهداشتی و حمام خود از انواع سقف کاذب استفاده کنید باید پیش از هر اقدامی از کارشناس خبره در این زمینه مشاوره لازم را برای انتخاب بهترین ومناسب ترین متریال و طرح دریافت کنید. پس از آن برای خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز اقدام کنید. شرکت کیان دکور اجرا کننده انواع طرح سقف کاذب است که شما می توانید برای اجرای این پروژه مشاوره رایگان را از کارشناسان با تجربه و استادکاران حرفه ای آن دریافت کنید.

سوالات متداول

بهترین انتخاب سقف کاذب سرویس بهداشتی چیست؟

شما می توانید از انواع سقف کاذب طلقی، پلکسی، چوبی و پی وی سی برای سقف سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید. همه این متریال کیفیت و مقاومت خوبی دارند که برای محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی مناسب است. علاوه بر اینکه می توانید از طرح های مختلف سفارشی نیز برای آن استفاده کنید.

مهمترین مزیت های استفاده از سقف کاذب برای سرویس بهداشتی و حمام چیست؟

شما می توانید از این سقف ها در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید. علاوه بر اینکه اجرای این پروژه ها خرابی زیادی ندارد و در پایان پروژه کثیفی و مصالح ساختمانی برجا نمی ماند. از دیگر مزیت هایی که می توان برای استفاده از سقف کاذب در سرویس بهداشتی برشمرد، تسریع در روند پروژه به دلیل پیش ساخته بودن سازه های سقف کاذب است. همه این موارد در کنار استفاده از این متریال را برای دکور داخلی سرویس بهداشتی و حمام توجیه پذیر می کند

برچسب ها:
سقف کاذب
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید