قاب هالوژن آنتیکو چه مزیت هایی نسبت به رقبای خود دارد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

این روزها قاب هالوژن های بسیار زیبا و جذابی در بازار موجود شده اند. این قاب هالوژن ها در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

لامپ هالوژن و کلید و پریز خارجی جدیدترین و بهترین نوع لامپ و کلید پریز برای استفاده در محیط های مختلف هستند. قاب هالوژن جدید آنتیکو در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند و در محیط های مختلف مانند ساختمان ها، خانه ها و طراحی دکوراسیون قابل استفاده هستند. انواع قاب هالوژن جدید ساخته شده توسط شرکت آنتیکو ویژگی های خاصی نسبت به دیگر رقبای خود دارند و بنابراین بسیار محبوب هستند.

قاب هالوژن فلزی آنتیکو

تفاوت کیفیت قاب هالوژن آنتیکو با دیگر برند ها

  • تفاوت در مواد قاب هالوژن

لامپ هالوژن در یک قاب ساخته شده از آلومینیوم، کریستال، استیل و... نصب می شود. مواد کریستالی اغلب در جایی که احتمال آسیب کمتری وجود دارد استفاده می شود. همچنین به دلیل کیفیت بالا قاب هالوژن جدید آنتیکو و کلید و پریز خارجی در طراحی داخلی کاربرد فراوانی دارند.

  • رنگ قاب هالوژن جدید

انواع قاب هالوژن فلزی و جدید طراحی شده شرکت آنتیکو در رنگ های گوناگونی عرضه می شوند تا با محیط های مختلف مطابقت داشته باشند. از پرطرفدارترین  رنگ های قاب هالوژن فلزی و کلید و پریز خارجی آنتیکو می توان به نقره ای، سفید، مشکی و طلایی اشاره کرد.

رنگ بندی قاب هالوژن های جدید

  • ابعاد قاب هالوژن

یکی دیگر از ویژگی های مهم قاب هالوژن فلزی آنتیکو اندازه و ابعاد آن ها است که ظاهر جذاب و شیکی به آن ها می دهد. انواع قاب هالوژن های جدید در اندازه و ابعاد های مختلفی طراحی و ساخته می شوند.

طراحی قاب هالوژن برند آنتیکو

طراحی انواع کلید و پریز خارجی و قاب هالوژن جدید آنتیکو کاملا زیبا و خاص است. زیرا برای استفاده از آنها برای ایجاد فضایی شیک و مدرن، باید ظاهری شیک و زیبا داشته باشند.

هنگام خرید قاب هالوژن فلزی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای انتخاب بهترین نوع قاب هالوژن فلزی و قاب هالوژن جدید هنگام خرید توجه داشته باشید که از نظر رنگ و شکل دارای انواع مختلفی باشند و مناسب ترین گزینه را برای استفاده در اتاق مورد نظر خود انتخاب کنید. محل قرارگیری این قاب ها یکی از مهم ترین نکاتی است که در انتخاب قاب هالوژن جدید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

قاب هالوژن فلزی

به عنوان مثال، اندازه قاب هالوژن فلزی و کلید و پریز خارجی  باید با فضای مورد انتظار مطابقت داشته باشد و از نظر زیبایی و عملکرد به خوبی با محیط سازگار باشد. همچنین در صورتی که این قاب ها در فضاهای باز نصب شوند، باید از استحکام لازم برای مقاومت در برابر رطوبت برخوردار باشند.

اندازه فریم ها باید به گونه ای انتخاب شود که نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ باشد و در عین حال با اندازه لامپ هالوژن داده شده مطابقت داشته باشد. آخرین نکته مهم در انتخاب قاب هالوژن جدید و کلید و پریز خارجی، جنس و کیفیت آن است که اهمیت ویژه ای دارد.

در صورت پایین بودن کیفیت قاب هالوژن فلزی و کلید و پریز، با گذشت زمان دچار فرسودگی جدی شده و از نظر زیبایی و کارایی با مشکلاتی مواجه می شود. در نتیجه توصیه می کنیم هنگام خرید انواع کلید و پریز خارجی و قاب هالوژن جدید از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید کنید. برند آنتیکو با سال ها تجربه و تخصص در زمینه فروش قاب هالوژن و کلید پریز توانسته همیشه لبخند رضایت برای مشتریان خود به ارمغان آمورد.

آشنایی با چند نمونه قاب هالوژن جدید

قاب هالوژن دایکست و آلومینیوم

در بین انواع قاب های هالوژنی، فریم های آلومینیومی و دایکست کیفیت ساخت بسیار بهتری نسبت به نمونه های دیگر دارند و مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و رطوبت دارند و رنگ آنها با گذشت زمان تغییر نمی کند. با در نظر گرفتن همه این عوامل، نتیجه می گیریم که قاب های آلومینیومی و دایکاست نسبت به مدل های دیگر عمر بسیار طولانی تری دارند و بنابراین مقرون به صرفه هستند. مدل های آلومینیومی این قاب ها از فویل آلومینیومی نازک ساخته شده اند و به دلیل قیمت مناسب طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند.

ای بی اس

قاب پلاستیکی هالوژن ABS از پلاستیک مرغوب و بادوام ساخته شده است. به دلیل استفاده از پلاستیک سخت در ساخت این قاب، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارند که باعث شده در هر محیطی اعم از مرطوب و یا... استفاده کرد. در دنیای امروزی لامپ های هالوژن کاربرد فراوانی دارند. با توجه به اینکه نور موضعی ساطع می کنند و استفاده از قاب مناسب نیز به جلوگیری از هدر رفتن نور کمک می کند که باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

استفاده از لامپ هالوژن با قاب پلاستیکی ABS انتخاب خوبی برای فضاهای داخلی و خارجی است. زیرا با توجه به خواصی که دارد زنگ نمی زند و ایجاد اتصالی نمی کنند. فنر به کار رفته در این قاب محکم و منعطف است و قطر داخلی این قاب حدود 8 سانتی متر و قطر بیرونی آن حدود 10 سانتی متر است که می توان گفت نسبتاً ضخیم است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید