ارزان ترین راه‌ های واردات از چین

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

جنس چینی به خودی خود ارزان است و وارد کردن آن سودآور است؛ پس کافی است به دو راهی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم دقت کنید و اجناس مورد نیاز خود را با یکی از این دو راه وارد کنید.

هر صاحب کسب و کاری برای اینکه بتواند سود بیشتری کسب کند، نیازمند یافتن بازارهای ارزان یا راه‌های ارزان برای واردات محصولات مورد نیازش است؛ پس یا اجناس وارداتی باید ارزان خریداری شوند یا اینکه راه وارد کردن آن‌ها به داخل کشور ارزان تمام شود، اما نظرتان در مورد اینکه هر دوی این شرایط با هم برقرار باشد، چیست؟ ارزان‌ترین راه‌های واردات از چین، یعنی اینکه این کار را با کمترین خرج ممکن انجام دهید. با این کار بیشترین سود در انتظار شما خواهد بود. 
برای واردات از چین در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

 

چرا جنس چینی ارزان است؟

جنس چینی ارزان و به همین خاطر است که اکثر بازرگانان و تجار ایرانی اقدام به واردات از چین می‌کنند. دقیقا به همین دلیل هم بزرگترین شریک تجاری ایران در امر واردات محسوب می‌‌شود. اما واقعا چرا جنس چینی ارزان است؟ شرکت‌ها و استارتاپ‌های چینی در طول چند دهه توانسته‌اند با فراهم کردن نیروی کار و مواد اولیه ارزان، دست به تولید شیر مرغ تا جان آدمیزاد بزنند. 
در واقع هر کالایی که شما به آن فکر کنید، دارای نمونه چینی است. به این صورت این کشور با استفاده از تولیداتش توانسته درصد بالایی از بازار فروش جهان را متعلق به خود کند، حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز درصدی از کالاهای مورد نیاز خود را از این کشور وارد می‌کنند. 
هر ارزانی حکمتی دارد و لزوما به معنی این نیست که اجناس تولید شده در کشور چین بی کیفیت است. اگر می‌خواهید کسب و کار خود را رونق دهید و به دنبال یافتن راه های ارزان واردات هستید، حتما کشور مقصد خود را برای واردات چین انتخاب کنید؛
چرا که جنس چینی به خودی خود ارزان است و وارد کردن آن سودآور است؛ پس کافی است به دو راهی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم دقت کنید و اجناس مورد نیاز خود را با یکی از این دو راه وارد کنید.

 

مراحل واردات از چین

در هر صورت چه بخواهید از راه ارزانش جنس چینی مورد نیاز خود را وارد کشور کنید چه راه معمولی را پیش بگیرید، باید یکسری مراحل کلی طی شود که همان مراحل واردات از چین است. اولین قدم خرید از چین است. شما یا رابط شما (که در بخش بعد توضیح می‌دهیم منظور از رابط چیست) باید با شرکت چینی ارتباط گرفته و اقدام به خرید اجناس کنید.
 این ارتباط شامل پرداخت مبلغ و ارائه پیش فاکتور خرید اجناس است. در این پیش فاکتور چگونگی پرداخت مبلغ، تعداد اجناس و قیمت آن‌ها درج شده است. بعد از خرید اجناس شما به شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی سپرده شده یا از راه دریا یا هوایی به داخل کشور منتقل می‌شود؛ سپس باید به گمرک رفته و برای ترخیص اجناس اقدام کنید. این ترخیص شامل پرداخت مبلغی مصوب است که به اصطلاح حق گمرکی نامیده می‌شود. 

 

خرید از بازار ته لنجی

یکی دیگر از راه‌های ارزان برای واردات از چین عبارت است از خرید از بازار ته لنجی. در این روش دیگر نه نیازی به رفتن به چین دارید و نه حتی استفاده از یک شرکت واسطه وارداتی برای خرید و واردات کالا. شما تنها کافی است یک سر به بازارهای ته لنجی موجود در بندر عباس، اهواز یا آبادان بزنید.
برای واردات ته لنجی و بدون گمرکی با وانیکس کلیک کنید.

 

 اما بازار ته لنجی چیست؟ 

 

ته لنجی

 

هر لنج یا کشتی تجاری اجازه دارد که در طول سال 6 بار به ارزش 1500 دلار جنس چینی به بنادر کشور وارد کند. این اجناس که با همان قیمت ارزانی که از چین خریداری می‌شود، ته لنجی نامیده شده و در بازارهایی مخصوص به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با رفتن به جنوب کشور، در این بازارها خرید خود را انجام داده و بدون پرداخت گمرکی آن‌ها را به شهر خود منتقل کنید. به همین دلیل است که خرید ته لنجی را ارزان ترین راه واردات از چین می‌دانند. 

 

خرید از چین تحویل در ایران

بگذارید برای توضیح دومین راه ارزان واردات از چین ابتدا یک سوال از شما بپرسیم؟ آیا ممکن است بدون سفر به چین، اجناس را خریده و به ایران انتقال داد؟ بله این کار همان روش دوم برای واردات از چین با خرج کم است. اصطلاحا با این روش خرید از چین تحویل در ایران نیز گفته می‌شود. 
شما برای اینکار تنها کافی است با یک شرکت وارداتی معتبر و دارای تجربه قرار داد واردات کالا ببندید. 
 

واردات از چین

 

برای مثال کمپانی وانیکس یکی از مشهورترین و با تجربه‌ترین این شرکت‌ها است که می‌تواند به شما در امر واردات کالاهای مورد نیازتان از چین کمک کند. روش کار به این صورت است که شما اجناس مورد نیاز خود را سفارش داده و تمام کارها مثل خرید از شرکت چینی، انتقال اجناس به ایران و البته ترخیص کالاهای وارداتی را به کمپانی وانیکس می‌سپارید. این روش کم هزینه‌ترین و البته پر سودترین روش برای واردات کالا و اجناس از کشور چین است.

برچسب ها:
واردات کالا
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید