برترین شرکت بازسازی خانه قدیمی برای عید 1402

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی است زیرا با هر بودجه ای که دارید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید.

قبل از شروع فرآیند بازسازی ساختمان، چندین جنبه مختلف باید در نظر گرفته شود تا بتوان به راحتی به چالش های آینده پاسخ داد، از جمله:

 

قصد دارید چه تغییراتی در ساختمان ایجاد کنید؟

این سوال اولین و مهمترین سوالی است که باید در مرحله اول به آن پاسخ دهید. هر ساختمان دارای قسمت های مختلفی است که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. برخی از این تغییرات برای ایجاد استحکام در ساختمان های قدیمی و جلوگیری از آسیب بیشتر است، در حالی که برخی دیگر صرفاً برای زیباتر و به روزتر کردن داخل ساختمان است، پس بهتر است ابتدا فهرستی از تمام تغییرات مورد نظر خود تهیه کنید.

 

بهترین شرکت بازسازی خانه در تهران

امروزه شرکت های زیادی در زمینه معماری داخلی خدمات ارائه می دهند. بسیار مهم است که دکوراسیون داخلی منزل خود را با شرکتی طراحی کنید که ضمن احترام به سلیقه شما بهترین و زیباترین دکوراسیون داخلی را برای شما اعمال و طراحی کند. شرکت خاک پی خانه بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی است زیرا با هر بودجه ای که دارید می توانید بهترین دکوراسیون را از خاک پی خانه درخواست کنید. برای مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید

  • 255 401 26 021
  • 02126401272
  • 272 401 26 021

 

چقدر بودجه برای بازسازی دارید؟

موضوع مهم دیگر تعیین بودجه مورد نیاز است. هرچه بودجه بیشتری داشته باشید، می توانید از مواد به روزتر و قوی تری استفاده کنید. یکی از نکاتی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد این است که برخی افراد به دلیل بودجه ناکافی مواد بی کیفیت را خریداری می کنند. این باعث کاهش عمر ساختمان می شود. به همین دلیل بهتر است حداقل برای استحکام سازه از مواد با کیفیت استفاده شود و برای تغییرات ظاهری از مصالح ارزان تری استفاده شود.
 

مراحل بازسازی خانه

 

برای بازسازی خانه قدیمی با چه کسانی همکاری کنیم؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که دو راه در پیش دارید. در روش اول می توانید با متخصصان، پیمانکاران یا شرکت های نوسازی قرارداد ببندید و تمام کارها را از صفر تا صد رها کنید. این افراد در مواقع نیاز تمامی افراد متخصص در زمینه های مختلف را پیدا می کنند و مراحل بازسازی آپارتمان و خانه را از ابتدا انجام می دهند. از طرف دیگر، می توانید در هر مرحله یک متخصص پیدا کنید.
به عنوان مثال، یک نجار را پیدا کنید که کابینت های آشپزخانه را جایگزین کند، یک متخصص سیستم گرمایش و سرمایش را پیدا کنید که این سیستم ها را در خانه شما تعمیر یا تعویض کند. این معمولا زمان بیشتری می برد، بنابراین بسیاری از افراد از روش اول استفاده می کنند.

 

مراحل مهم بازسازی ساختمان

تاکنون به سوالات و چالش های کلیدی در نوسازی ساختمان پرداخته شده است. پس از تصمیم گیری های نهایی در این زمینه، باید عملیات بازسازی را آغاز کنیم. اما از کجا؟ برای جلوگیری از بروز مشکل در وسط کار چه باید کرد؟ در زیر ترتیب اجرای بهتر مراحل مهم بازسازی ساختمان را برای شما شرح داده ایم:

 

مرحله اول: انتخاب نوع و میزان تمدید

در مرحله اول نوع بازسازی ساختمان خود را مشخص کنید. اگر ساختمان قدیمی است و برای پایداری بیشتر نیاز به تغییرات اساسی دارد، آنها را مشخص کنید. در غیر این صورت موارد مهمی که باعث تغییر و زیبایی فضای داخلی می شود را شناسایی کنید. در این مرحله جزئیات دقیق میزان بازسازی هر قسمت از ساختمان مشخص می شود.
به عنوان مثال، اگر آشپزخانه نیاز به بازسازی دارد، باید مشخص کنید که کدام قسمت ها بازسازی می شوند. کمد، کف و سقف، تعویض سیستم لوله کشی آب و گاز، روشنایی و غیره. از جمله کارهایی است که برای تغییر و بازسازی آشپزخانه انجام شده است.

 

مرحله دوم: مشاوره گرفتن از افراد متخصص

یکی دیگر از مراحل مهم بازسازی ساختمان، مشاوره گرفتن از افراد متخصص و با تجربه است. اگر تجربه کافی در زمینه بازسازی ساختمان ندارید، ممکن است در این مواقع دچار مشکل شوید. به عنوان مثال، شما تصمیم می گیرید یکی از دیوارهای داخلی ساختمان را بردارید، در صورتی که برداشتن آن دیوار خطرناک است و باعث ریزش سقف می شود. بنابراین بهتر است پس از تعیین اصلاحات مورد نظر با کارشناسان مشورت کنید تا به صورت اصولی  اصلاحات مورد نظر را بررسی کنند.

 

مرحله سوم: انتخاب پیمانکار

بازسازی خانه قدیمی باید طبق اصول و با تخصص و تجربه بالا انجام شود. بنابراین انتخاب یک پیمانکار مجرب می تواند کار شما را در این زمینه راحت کند. یک پیمانکار ماهر و متخصص پیدا کنید و تمامی مراحل بازسازی را به او بسپارید. پیمانکار نیز هزینه را برای شما برآورد می کند. با بررسی ساختمان شما و ایده های شما برای تغییرات در ساختمان، هزینه ها را برآورد و تعیین می کند. همچنین می توانید سقف بودجه خود را به پیمانکار اطلاع دهید تا بر اساس آن کار بازسازی را انجام دهد.

 

مرحله چهارم: طراحی و اجرای ایده ها

در این مرحله ایده های فرد برای تعویض قطعات مختلف بر روی کاغذ پیاده می شود و بدین ترتیب مراحل کار بازسازی با تمام جزئیات مشخص می شود. با تعیین طرح می توانید تغییرات اخیر را نشان داده و قسمت هایی از آن را شناسایی کنید که در صورت نارضایتی می توانید آنها را تغییر دهید. تغییر پلان بسیار ساده تر از تغییر کار انجام شده است، بنابراین ابتدا باید طرح تکمیل شود و سپس کار بازسازی آغاز شود.

 

مرحله پنجم: اخذ مجوزهای لازم

برای ایجاد برخی تغییرات در ساختمان مجوز لازم است. در مرحله بعد باید از مراجع مربوطه مجوزهای لازم گرفته شود تا در صورت لزوم انجام نوسازی ضرری نداشته باشد. اگر فعالیت های شما تغییری در چیدمان ساختمان ایجاد نکند، نیازی به مجوز ندارید. مثلاً تغییرات داخلی، رنگ، سفید کاری، کمدهای کمد، کفپوش، کاشی و سرامیک کاری و .... نیازی به مجوز ندارد
اما با تخریب دیوار و تیغه های کریر، تغییر کاربری قسمت های مختلف خانه، جابجایی ساختمان، تغییر متراژ پارکینگ، جابجایی نردبان و ...  نیاز به مجوز دارند.

 

مرحله ششم: تعیین ترتیب بازسازی

تمام فعالیت هایی را که قصد دارید برای بازسازی ساختمان انجام دهید را شناسایی کنید تا ترتیب آنها مشخص شود. به عنوان مثال، اگر قصد دارید یک دیوار را تخریب کنید، این کار باید در مراحل اولیه انجام شود. کفپوش، سقف و غیره در مراحل اولیه تغییر کرد. پس از اتمام می توان از آن برای تزئین، تعویض عکس یا کاغذ دیواری، نصب کابینت و ... استفاده کرد. فعالیت ها انجام می شود. ترتیب مراحل بازسازی منزل بسیار مهم است و باید در ابتدا و بر اساس اصول مشخص شود.

 

مرحله هفتم: تخریب

یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل بازسازی ساختمان، تخریب است. برخی از قطعاتی که نیاز به تخریب دارند باید به طور کامل حذف شوند و برخی دیگر به طور اساسی تعویض شوند. در صورت نیاز به تغییراتی در سیستم آب، برق و گاز، قسمت هایی از ساختمان برای این منظور تخریب می شود. دفع بسیار ظریف است و باید توسط متخصصان انجام شود. همچنین قبل از شروع کار برق، آب و گاز ساختمان را قطع کنید تا در این مواقع اتفاقات غیر منتظره رخ ندهد.

 


مرحله هشتم: آغاز تجدید ساختار

پس از تخریب، کلیه نخاله های ساختمانی را از محل خارج کنید تا محیط برای اجرای طرح ها و ایده های مورد نظر آماده شود. در این مرحله طبق برنامه ریزی انجام شده در ابتدای مسیر، کارشناسان برای انجام کار خود شروع به کار می کنند. بازسازی شامل موارد مختلفی است که برخی از آنها عبارتند از:

  • برداشتن درب و پنجره
  • تخریب کاشی و سرامیک دیوارها
  • عایق بندی سرویس های بهداشتی و ایجاد پوشش مناسب برای سایر مقاطع
  • تاسیسات آب، برق و گاز طبیعی ساختمان
  • گچ کاری
  • نصب درب و پنجره
  • اعمال ظاهر جدید
  • رنگ آمیزی
  • راه اندازی کابینت
  • نصب کلید و پریز
  • نصب شیرآلات
  • پاکسازی محیط

در تمامی مراحل بازسازی منزل مهندسان و متخصصین باید بر اجرای کار نظارت داشته باشند تا کار به صورت اصولی و صحیح انجام شود. همچنین پس از اتمام کار صاحبخانه به محل مراجعه و کار را تایید می کند. به این ترتیب بازسازی با تایید صاحبخانه به پایان می رسد.

 

بازسازی خانه

 

شرکت خاک پی خانه ایرانیان مفتخر است تا این نوید را به شما علاقمندان به تغییر و بازسازی منازل و طراحی غرفه های فروشگاهی خود با خاک پی خانه را بدهد تا در صورت تمایل میتوانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان متخصصین ما بهرمنده شوید . همچنین شرکت و مجموعه ما میتواند تا قبل از عید خانه شما را بازسازی کرده و تمامی تغیییرات مدنظر شما عزیزان را براورده کند . تنها کاری که نیاز به انجام هست تماس با ماست.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید