برترین قالیشویی و مبل شویی تمام اتوماتیک قالیشویی بهزاد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

شستن قالی و مبلمان جز برنامه های هر ساله ایرانیان محسوب می شود، مخصوصا در ایام نزدیک به عید نوروز که اکثر خانواده های ایرانی اهمیت بسیار خاصی برای آن قائل هستند.

شستن قالی و مبلمان جز برنامه های هر ساله ایرانیان محسوب می شود، مخصوصا در ایام نزدیک به عید نوروز که اکثر خانواده های ایرانی اهمیت بسیار خاصی برای آن قائل هستند.

در حال حاضر به علت فرهنگ آپارتمان نشینی در شهرهای بزرگ کشور ایران دیگر اصلا خبری از حیاط های بزرگ نیست و کسی نمی تواند قالی خود را مانند زمان قدیم در حیاط بشورد. به همین علت اهمیت وجود قالیشویی ها افزایش پیدا کرده و اکثر مردم از خدمات آن ها خصوصا در ایام خانه تکانی قبل از شب عید استفاده می کنند.

حتما در تمام شهرهای کشورمان ایران شاهد فعالیت قالیشویی های بسیاری هستیم که اغلب مردم هم به دنبال آن ها هستند و برایشان اهمیت دارد که جز بهترین ها باشند و در کارشان بسیار حرفه ای باشند و از همه مهم تر از تجهیزات بروزی استفاده کنند.

 

با کم شدن میزان آب ضرورت استفاده صحیح و اصولی از آب خصوصا در زمینه قالیشویی افزایش یافته و امروزه شاهد تعداد زیادی از قالیشویی های اتومات هستیم که با توجه به تجهیزات خود می توانند در مصرف آب هم صرفه جویی کنند و می توانند به بهترین شکل ممکن قالی های شما را شستشو دهند و رضایت شما را جلب کنند.

 

مزایای قالیشویی های تمام اتومات شامل موارد زیر است :

  • نیاز کمتر به نیروی انسانی
  • عدم دخالت دست
  • کاهش اشتباهات انسانی
  • کاربردی برای شستشوی فرش های دستبافت یا ماشینی
  • تمیز کردن لکه های عمیق فرش
  • بکارگیری شیوه های شستشو آنتی باکتریال
  • بالابردن سرعت فرآیندهای شستشو
  • صرفه جویی در استفاده را انرژی هایی مانند آب و زمان
  • خشک کردن سریعتر و اصولی فرش ها با استفاده از گرمخانه هایی با دمای استاندارد

 

 

با توجه به توضیخاتی که دادیم قطعا مزایای قالیشویی های استاندارد تا حد زیادی نسبت به شیوه های سنتی بیشتر است و بدون شک مشتریان ترجیح می دهند از خدمات قالیشویی های اتومات استفاده کنند.

در حال حاضر با پیشرفت های زیاد تکنولوژی و روی کار آمدن تجهیزات و شوینده های بسیار قوی، فرآیند شستشو هم راحت تر و سریعتر شده است. قالیشویی های فرش ها اغلب به 2 نوع شستشو فرش های ماشینی و شستشو فرش های دستبافت تقسیم می شوند، که در هر کدام نوع مواد شوینده وشیوه شستن فرش با توجه به نوع فرش انتخاب می شود. قالیشویی به عنوان یکی از مشاغل در کشور ایران ثبت شده است و دارای اتحادیه و صنف می باشد. اتحادیه و صنف قالیشویی ها در تهران در سال 1351 تاسیس شد. به علت کمبود منابع آب در ایران در حال حاضر استفاده از دستگاه های اتومات برای شستشوی قالیشویی و صرفه جویی در مصرف آب ضروری هستند.

قطعا متوجه این موضوع شده اید که اغلب قالیشویی ها در شهرهای بزرگ ترجیح داده اند که خود را به سمت تمام اتومات شدن ببرند تا بتوانند مشتریان خود را افزایش دهند و رضایت آن ها را بدست بیاورند.

به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یک قالیشویی تمام اتومات با کادری ماهر هستید، فرش های خود را حتما به قالیشویی بهزاد بسپارید که جز معتبر ترین قالیشویی های ایران است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید